Alles bijgelezen, maar helaas alweer zo dement als een deur. Ik heb nog wat onthouden: Sanneke: wat fijn dat jullie huis zo snel is verkocht!! Olga: wat vervelend dat het slapen weer niet ging vanacht. Kan je hem niet een nachtje naar opa en oma brengen? Dan kan je misschien zelf ff bijkomen. Miep: heeft de tandarts overleefd. kan je er weer ff tegen aan meid! Judith: wat lekker een (doordeweekse) dagje met zijn drieetjes thuis. Boodschapjes weer binnen? Hier gaat alles zijn gangetje. Gister de mozeswieg binnen gekregen. die kon ik voor een leuk prijsje op de kop tikken bij de tante van mijn mannetje. Ben er erg blij mee. Met Bas zijn geboorte had ik graag een wieg gehad maar nooit gehad helaas. Morgen het laatste baby wasje draaien en dan heb ik alles voor de baby inorde. Nu nog ff de laatste dingetjes in huis afmaken
Nelly.. Volgens mij heb je echt 2 heerlijke meiden! Esmee vind het ook zo leuk om te kiezen uit een doosje " snoepjes" op een koekje/ soepstengel.. Kunnen ze zo lekker enthousiast reageren.. En dat ontdekken is i.d. leuk maar soms zo lastig.. Olga.. dus toch nog wel even gerust vanmiddag.. Is de dag op deze manier beter vol te houden door Senna? Wat jij omschrijft .. meebuigen met je kind is herkbaar.. De strijd aangaan werkt vaak averechts. Ik ben incl vandaag 4 daagjes vrij.. Dan heb ik een rit van 5 met tussendoor bruiloft.. heftig maar moet te doen zijn! Dianne.. bijna alles klaar boor de beeb.. Een wiegje is i.d. erg mooi en lief.. Erwin is op vrijdag middag altijd vrij ( werkt de uren er door de week uit. ) **** Vanavond lekker friet gegeten met natuurlijk een flinke bak rauwkost als extra maagvulling.. Vanavond lekker op de bank tv kijken.. ben ongi geworden dus ben af en toe niet zo gezellig naar Erwin toe.. Arme man! Met een lekkere mok thee en een kruikje komen we de avond wel door! Morgen even naar de markt.. Moet knopen halen voor aan het jurkje van Jottem die ik gekregen had van schoonmams. 2 knopen waren foetsie.. Dan kan ze hem zondag misschien aan.
ik lees mee op de achtergrond....vandaag begon daan zo goed..maar gedurende de dag steeg de koorts weer en vanvond had ze weer 40,5g...onvoorstelbaar, ze ademt snel en heeft zelfs een half uur op de bank liggen slapen....ppffff ik begin een beetje wanhopig te worden. Ze ligt in ieder geval nu gedouched in haar bedje. Vanavond kraamvisite heb eigenlijk niet zoveel puf maar goed, het word vast wel gezellie Voor iedereen die er één wil..een knuffel
hier een heel verdrietig manneke op schoot heeft de hele al krampjes en weinig geslapen zoo zielig demy ook snot verkouden kom nergens aan toe vandaag morgn maar weer een poging wagen
Johanna.. wat eng zeg! Beterschap.. en succes met de kraamvisite! Lindy.. Arme Robin.. die rot krampjes ook! Succes met demy.. *** Net een vreselijke mand strijk weg gewerkt.. pfff.. Nu op de bank!
Dianne, krijg je nog een groeiecho? Leuk al die babywasjes he! Ik ga af en toe even ruiken in de kast op de babykamer, heerlijk! Wij hebben ook een wiegje; die heeft Jan zelf gemaakt voor Senna. Dus eigenlijk heeft hij een eigen familiewiegje gemaakt, want ons nichtje heeft er ook al in gelegen. Judith, 5 dagen werken en een bruiloft is wel veel ja...Maar nu eerst 4 daagjes rustig aan doen en genieten toch! Johana, he getsie....Dani begon goed vandaag, maar nu toch weer zorgelijk. Ga je haar vanacht dan ook nog checken op temperatuur? Anders toch de HAP bellen hoor.
Senna is vanavond rustig in slaap gevallen....nu eens kijken wat de nacht gaat brengen. Gisteren begon het om 23.30...hoop dat ik in ieder geval wat meer dan drie uurtjes kan meepakken deze nacht.
Olga.. ik ga i.d. genieten.. Heb een bruiloft tussen 2 slaapdiensten in dus de slaapdienst na de bruiloft slaap ik vast enorm goed op mijn werk..
Jeetje....als Salapio is bevallen gaan Britteke, Dianne en ik de 'strijd' aan...Wie van ons zal het eerste zijn; we zitten zo dicht op elkaar.
olga, hoop voor je dat hij lekker slaapt! vind je het niet een idee om als hij onrustig is naast hem te gaan liggen in zijn bedje? of pas je daar echt niet in (ik weet dat je niet zo lang bent ) Bij Niels werkt dat vaak, dan zeg ik als hij begint te mekkeren: mama is hier, nu moet je weer lekker gaan slapen. En babyboom bij brit, dianne en jou, leuk hoor! Ben ik daarna???? ieks. Ik was vanmorgen half 6 al wakker van de 'zorgen' om het huis enz. en ben nu heeeeeeel moe. Heb voor de kerkdienst 2 presentaties gemaakt en het spreekavondrooster voor de hele school, dus dat was een forse klus en nu ben ik zo moe dat ik me ook echt niet meer kan concentreren. morgn naar opa en oma. Dan eindelijk op kraamvisite bij neefje en s nachts weer slapen bij opa en oma (jans ouders). Zondagochtend wordt neefje al gedoopt en dan s middags weer terug. Dopen gebeurt bij ons vaak vrij snel en ditmaal helemaal! Hij is maandag pas 2 weken. Maar goed, slaapt ie lekker tijdens de dienst. Opa gaat de doop doen, die is dominee. Heeft Niels en nichtje ook gedoopt. truste. groetjes En salapio, waar ben je nou??? Olga, ik wil wel een sms hoor als ze bevalt morgen.
Sanneke, is goed...als ik iets hoor van Salapio zal ik het laten weten. Je hebt een druk maar gezellig weekend zeg! Ach...zo'n ukkie van twee weken al gedoopt. Wel bijzonder dat opa de dienst leidt! Ik denk dat ik me net in Senna zijn peuterbed kan wurmen. Maar dan moet ik eerst even een slaapzak van zolder te voorschijn toveren...Dat is nog wel een idee voor als we weer een heel slechte nacht hebben.
Hier een HEERLIJKE nacht gehad. Zo wat kan dat goed doen zeg! Geen kat of kind die ons wakker hebben gehouden. Senna heeft helemaal doorgeslapen, joehoe! En werd vanmorgen pas om kwart over 7 wakker! Jammer dat die zwarte kringen onder mijn ogen niet na een goede nacht ook verdwenen zijn, maar ja je kan niet alles hebben he! Heb volgens mij nooit verteld hoe het nou met de kat was afgelopen bij de dierenarts. Nou, hij zit dus weer helemaal vol met blaasgruis. Het arme beestje. Heeft twee injecties gehad voor blaasonsteking en nog ergens voor. Verder nu 8 weken dieet voer en een aantal dagen druppels door zijn eten. Daarna weer een keer terug voor controle. Waarschijnlijk zal hij zijn leven lang aan speciaal voer moeten nu...lekker duur.
Johana, hoe is het met daan?? ik zou gewoon eisen dat ze onderzocht wordt, ook al is het weekend Iedere keer zulke hoge koorts kan toch ook niet goed zijn voor zo,n kleintje...
ben ook benieuwd hoe het met salapio is olga een goede nacht gehad, heerlijk! ninien ze is natuurlijk net van boven tot onder nagekeken en we wachten nog op de bloeduitslagen, het voegt nu even niet zoveel toe om naar de HAP te gaan. Vanochtend werd ze zonder koorts wakker en ze is goed te pas..dus we houden eht in de gaten...de grote lijn lijkt ze wel wat beter maar ja dat dacht ik gisteren dus ook. ppfff ben zo verkouden en zo'n koppijn, heb net al een tijdje op bed gelegen..blugh..