Net terug uit de stad...We waren even met zijn drietjes gegaan en lopen door de Hema, zien we daar opens mijn ouders en broertje en mijn zusje met dochtertje. Bijna een familie meeting. We hebben gezellig met elkaar wat gedronken! Johana, hopelijk loopt de koorts vandaag niet weer zo hoog op bij Dani. Fijn dat ze in ieder geval wel wat fitter wakker werd. Ninien, ben benieuwd of je voorspelling over Salapio uitkomt!
Olga.. wat grappig dat je je familie tegen kwam bij de hema.. en gezellig wat gedronken, leuk zeg! Fijn dat vannacht zo goed ging.. Heeft het duimen goed geholpen.. Arm poezebeest. Hopenlijk heeft hij niet zo veel pijn en helpen de druppels en het voer. Sanneke.. een druk maar mooi/ bijzonder weekend! Veel plezier met babysnuffelen! Johanna.. hopenlijk blijft het voor Daniellie de rest van de dag ook goed gaan! En beterschap voor jou! Met Roel wel alles oke? Dianne.. alles goed meid? Ninien.. zwaai! *** Vanmorgen lekker met de fiets boodschapjes etc gehaald.. Lekker zeg! Net even de broek voor de bruiloft ingekort.. Had hem een 2 maten kleiner besteld en hij past!! Vrienden komen zo koffie doen.. gezellig!
@Juffie, wat vind ik dat vervelend voor je, dat je nu ook nog last hebt van naweeen. Ik wens je heel veel sterkte toe. @Sanneke, wat geweldig dat jullie je huisje al zo snel verkocht hebben. En wat hebben jullie een mooi weekend voor de boeg. Alvast een hele mooie en goede dienst toegewenst. @Daphneenestelle, wat een leuke foto van je meisje. @Johana, heel veel beterschap voor je meisje, hopelijk gaat het snel beter met haar en slaat de antibiotica aan. @Olga, wat heerlijk voor je dat je nu even een goede nacht hebt gehad. Hopelijk blijft dit zo voor je. @Salapio, wat spannend voor je, de laatste loodjes en wat een leuke verhalen over Mirre. Ze doet het erg goed zo te lezen. Eliora en ik hadden gisteren 2 verjaardagen. Eentje in de ochtend en de 2-de was een kinderverjaardag in de middag. Voor 's middags vond ze wel spannend. Het betreffende meisje werd 4 en Eliora was het enige kindje van 2 jaar. Ze wist niet goed wat ze met die andere kindjes aan moest, maar uiteindelijk ging ze lekker spelen en heeft ze een leuke middag gehad. Helaas wel zonder slaapje en gisteravond ging ze ook pas redelijk laat slapen (rond 20.45). Vannacht een paar keer wakker en ik er dus naar toe, maar er leek weinig aan de hand te zijn. Vanochtend was ze alweer om 6.30 uur wakker en nu slaapt ze alweer ruim een uur. Het duurt vaak wel ongeveer 1,5 uur voordat ze 's middags echt gaat slapen, maar dan slaapt ze ook wel 2/2,5 uur. Verder houdt ze ervan om iedereen lekker te knuffelen en om papa en mama een beetje te plagen. Zo, ik ga nog even wat lezen voordat manlief thuis komt. Een fijn weekend allemaal
*doet een voorzichtig rondedansje* daan is koortsvrij tot nu toe....ze heeft vanmiddag 3u geslapen en is super goed te pas, ik begin hoop te krijgen dat het nu eindelijk beter word. Ik dacht ...leuk samen koekjes bakken...doe ik iets te enthousiast met de mixer..gevolg?? mijn keuken is weer schoon (en de koekjes zijn prima gelukt ) lekker stuk gewandeld met Roel, die krijgt ook al het rocheltje waar we allemaal (behalve jan) mee kampen ...virusje in ons huis dus...hopelijk word hij er niet erg ziek van. Voor de rest doet hij het prima in ieder geval.
Hallo allemaal Kom eventjes kijken hier. Heb natuurlijk van de week wel meegelezen maar gewoon geen tijd om te reageren. Even wat kleine reacties uit mijn hoofd @Juffie Meid wat rot dat je last hebt van naweeen. Volgens mij heb je daar bij een tweede bevalling sowieso meer last van. Maar daar zit je nu niet op te wachten natuurlijk. We denken aan je ! Dikke knuff uit Tilburg. @Sanneke en Loopy Wat leuk dat jullie je kleintjes al voelen bewegen. Dat vond ik altijd zo speciaal. @Frederike en Olga Mooie foto's ! @Olga Mooi bankstel. @Miep Tandarts weer overleefd ! Gelukkig maar. En een vreemd randje bij Jari zijn bolletje ? Goed dat je meteen over gegaan bent tot actie. @Gerda Weer veel last meid ? Dikke knuff van hier. @Dee Wat een mooie meid is Estelle ook he ? Ze heeft zo'n lieve lach. @Johanna Wat rot dat Dani zo ziek blijft. Gelukkig vandaag wat beter !! Roel ook al een beetje ziekjes. Beterschap voor jullie allemaal @essebes Hoe is de operatie gegaan meid ? Hopelijk is het allemaal een beetje meegevallen. @Judith Een broek twee maten kleiner en hij past ! Wat goed. Het gaat dus lekker met afvallen. Knap hoor.
Hoe gaat ie hier ? Wel iets beter rondom Jan zijn werk. Hij is afgelopen dinsdag ontslagen. Dus afgelopen donderdag hebben we alles kunnen regelen met het UWV. Vanaf begin maart hebben we weer wat meer finacieen. Zolang hij nog werkt krijgt ie 100 % betaald. En daarna heeft ie recht op 17 maanden WW. Maar Jan is al druk aan het solliciteren. Maandag eerste gesprek. Daar zit dus wel vooruitgang. Alleen op het moment hebben we regelmatig conflicten met elkaar (zonder de kids natuurlijk). Het is natuurlijk een hoop stress en ieder gaat daar anders mee om. Als Jan weer een baan heeft gaan we lekker een weekendje weg met de kids hebben we besloten. Vandaag open dag gehad op school. Was ertg leuk. Gisteren heeft Jesse mee opgebouwd. Hij vond het heel interessant allemaal. Ook is Jesse al twee keer naar de psz geweest. Hij vond het superrrrrrrrrrrr. Geen traantje gelaten. Dag mama !! Ieder dag zegt ie nu: "juf marja , Juf floor" ? Ik zal wat foto's spammen van gisteren. Heb nu wel weer genoeg ego gekletst.
Zo dat was het weer !! Ik was trouwens erg trots want in twee biologie lokalen hingen mijn biologische foto's !! Ze worden nu ingelijst en permanent in de biologie lokalen opgehangen * trots *
wat een leuke foto's van je mannetje amber..en super dat ze jou foto's gaan gebruiken Hier ligt alles weer gewassen en gestreken in hun schone bedjes...heerlijk