December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ga ook nog even ego-trippen ...

Mirre storte rond 15u weer in. Ook direct weer koorts, hoger en hoger en hoger. Zo zielig ... nou zijn we ook niets gewend: eerste keer dat Mirre zo ziek is ... Jan ligt nu weer op een matje naast Mirre. En ik voel me ook een beetje schuldig dat ik niet daar lig. Ze drinkt gelukkig redelijk water, heeft een fles van bijna 200 ml melk op. En overdag gewoon gegeten, geen avondeten (een stukje vega worst ... vreet ze normaal in 1x weg), maar ja ... ik denk dat ze dik 39 graden koorts heeft. Dan wil ik ook niet eten.

Hopelijk gaat het morgen beter. Dan kan ik ook weer met een gerust hart aan bevallen denken ;). Mn zusje is woensdag jarig, dus wie weet wordt dat d-day (wel mooi 10-2-10).

O ja. Jan had vrij genomen met idee dat baby er wel zou zijn en zo niet dan gewoon werken. Maar is nu dus thuis gebleven. Wel heel erg fijn, al is het ook jammer dat dit van zn 'zoondagen' afgaat.

Ik heb hier met enige regelmaat wat harde pijnlijke buiken, maar heeft vrijwel altijd te maken met een volle (of soort van volle) blaas. Ook wel wat krampjes ed. Verder niets. Maar dat was bij Mirre precies hetzelfde. Wel wat krampjes, maar niets duidelijks. Geduld is een ...;)

2. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Haaaaaaaaaaaallo,

Wel redelijk bijgelezen, maar deze keer even ego.
    En errug off-topic!

Wij hebben sinds juli drie krielkippetjes. 'k Vind dat gescharrel heerlijk om naar te kijken en 't gaat me helemaal niet om de eieren.
    En omdat ze schijnbaar in de winter toch niet leggen, liet ik de legnesten ook voor wat ze waren.
    Tot vandaag dus... Lagen er dus mooi 19 eitjes in de nesten! Haha, ik kwam niet meer bij!

Maar, weet iemand of je bevroren eieren nog kunt eten? 't Is niet echt dat je zegt zomers weer geweest de afgelopen week...
    Er was niet één ei gebarsten, maar ze waren wel ijskoud! Offe... eiskoud! *proest*

Wel erg schattig die kleine eitjes.

Groetjes,
    Nelly

Toch paar reacties...

@amber1978: gecondoleerd met het overlijden van je oma. Inderdaad ook geen leuke start van 2010...
    Was het onverwacht, of hebben jullie ook allemaal afscheid kunnen nemen?

@johana79: heeeeeeeeeele dikke knuffel! Er moet gewoon iets uit die onderzoeken bij Danielle komen! Veel beterschap!

@Salapio: arme Mirre, ze heeft het goed te pakken zeg. Wat zielig. Heeeeeeeeeel veel beterschap!
    En jij/jullie veel succes met het wachten op de bevalling. Tja, geduld...

3. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Amber gecondoleerd meid...wat een gedoe bij jullie de laatste weken..je hebt het ook niet makkelijk...sterkte!

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Gets Amber, wat je zegt...2010 is niet goed begonnen! Sterkte wijffie..knuf...

Johanna, hoe is het nu met Daantje?

Salapio, beterschap met Mirre, wel bizar dat ze per se nu voor d'r 1ste keer ziek moet worden, hoop dat ze snel beter is! Enne spannend vandaag uitgerekend! ik duim voor je...

Juffie, hoe is het bij de gyn geweest? Erg slordig dat ze zoveel fouten hebben gemaakt, kan me heel goed voorstellen dat je daar verdrietig en boos over word. Het is t enige dossier van Noah*.. huggie

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    *Buddy news*

Om 6.12 is onze lieve Tobe geboren na voorspoedige bevalling van nog geen drie uur. Wat een geluk! x Salapio, salapio-man en Mirre.

6. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Tobe Welkom lieve Knul!!!!

Salapio, Mirre & "Jan" Van harte met jullie zoon...helemaal super!
    p.s stipt manneke hoor, op de uitgerekende datum komen..;)

Olga, sanxxxx voor het doorgeven...

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lieve Salapio, man en Mirre,

Van Harte met de geboorte van jullie zoon en broertje Tobe!
    Heel fijn dat alles zo goed is verlopen. Geniet van elkaar, veel geluk!

Liefs en een kus van Olga en Senna

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik probeer al drie kwartier een sms terug te sturen naar Salapio, maar mijn telefoon wil hem niet verzenden. Hij zegt steeds 'geblokkeerd'. Grrrrr

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, gecondoleerd meid en sterkte.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Straks weer naar de VK toe...alles zal wel weer in orde zijn. Ben benieuwd wat de weegschaal zegt deze keer.
    Meisje is weer erg druk aan het doen...van die leuke buikverschuivingen!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Blijf het toch moeilijk vinden om het over dat soort dingen te hebben i.v.m. Juffie. Het blijft zo oneerlijk en zal zo moeilijk zijn om te lezen voor haar.

12. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Joehoeeeeeeeeee, Tobe is geboren!!! Gefeli Salapio, Jan en grote zus Mirre

13. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Amber, gecondoleerd. Zeker een slechte start van 2010. Laat de goede tijden maar aanbreken! Hoop dat jullie een mooi afscheid zullen hebben van je oma. Liefs.

14. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Olga: dubbel inderdaad. Het leven gaat door en dat kan zo zuur zijn... Hopelijk vanmiddag alles goed bij VK. Senna lekker geslapen?

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Vandaag is het een week geleden dat Noah is begraven!
    Hij werd om 14.15u begraven en ik mis hem heel erg!

Gister bij mijn gyn geweest. In de wachtkamer zat ik al met tranen in mn ogen. Ik voelde mij zo leeg naast al die bolle buiken.

Ik heb de uitslag van het placenta-onderzoek gekregen. Er was geen sprake van ontsteking en alles zag er goed uit.
    Noah toonde ook geen afwijkingen en wij hebben geen toestemming gegeven voor een obductie.

Ik mag voorlopig niet zwanger raken en moet eerst de zwangerschap van Noah en het verlies verwerken. Ik zat hele tijd te janken daar bij haar. Ze heeft een echo gemaakt en mijn baarmoeder is schoon. Het was idd een stukje placenta wat ik verloren had.
    Verder moet ik over 4 weken weer bij haar terug en de psycholoog zal contact met mij opnemen.

We hebben heel even over de toekomst gesproken.
    Als (nadruk op Als) ik geen bleodverlies heb krijg ik een cerclage en vanaf week 15 weer beginnen met injecties proluton.
    De kans is heel erg klein dat ik een voldragen zwangerschap zal hebben.*traan*
    Over 4 weken gaan we daar wat langer over praten!
    Zowiezo zijn we komende 6 maanden NIET zwanger!

16. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Salapio, Salapio-man en Mirre, Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Tobe. Wat een ontzettend leuke naam. Veel geluk met zijn drietjes en lekker genieten nu!!! Trouwens wel heel bijzonder om op de uitgerekende datum te bevallen zeg!!!

17. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Salapio mirre en man, gefeliciteerd met Tobe!

@ Olga en MissKeita; ik zal niet zovaak aanwezig zijn hier op forum. Ik vind het moeilijk! Maar wil graag op d ehoogte blijven van de zwangerschap van Sannake en Loopy. We waren bijna even ver! Zo nu en dan kom ik spieken. Ik ga me concenteren op jay en het verwerken van het verlies van Noah!

18. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Amber, gecondoleerd met je oma. Wat een rottig begin van het nieuwe jaar voor jullie. Hopelijk brengt de rest van het jaar jullie meer goeds.

Jufffie, heftig hoor meid. Ik heb al zo vaak aan jullie moeten denken. Dit gun je niemand maar jullie al helemaal niet... Ik hoop dat je het een plekje kan geven maar neem hier de tijd voor en praat er veel over. Ik sta voor je klaar als je me nodig hebt! DIkke knufff!

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Oh ja, ik heb de gyn alle fouten late zien.
    Ik leek wel op zo'n strenge juf die op de vingertjes van haar leerling tikt.
    Wat zal mn gyn wel niet denken.
    Pech moesten ze het maar niet afraffelen!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Amber, gecondoleerd meid met het verleis van je oma!*hug*

Deel Deze Pagina