Salapio,mirre en Jan: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Dat is snel gegaan! geniet ervan!
Juffie, wat vervelend dat je toch moest wachten tussen de dikke buiken zeg... Gelukkig is je baarmoeder nu helemaal schoon. Voel je je lichamelijk wel iets beter nu? Sterkte met alle emoties en gevoelens die je ergens een plekje moet gaan geven. Een plekje waar ze altijd zullen zijn, maar dat je er met meer rust aan kunt denken. Jayda zal je vast veel liefde en troost kunnen bieden.
@Salapio: waaaaaaauw, wat goeoeoeoeoed! Op de uitgerekende datum bevallen! VAN HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Tobe! Leuke naam zeg. Geweldig nieuws!!! Alles goed met het nieuwe gezinnetje? Hoe gaat het met Mirre? @olga: heerlijk, zo'n bewegende buik. Ik weet nog dat ik dat bij Annabel wel eventjes eng vond. 'k Had oooooooooooit heel lang geleden (foutje van de oppas) een filmfragment gezien, waar een monster zich door de buik naar buiten vrat. Eeuwig trauma aan overgehouden. *proest* Hihi... Maar geniet lekker van deze binnenpretjes! @Jufffie: 'k moet zoveel aan je denken en het voelt ook vreemd om zomaar vrolijk door te kletsen... Ah, nee... Toch tussen de bolbuiken in de wachtkamer. Wat moeilijk meis... Wel fijn dat je baarmoeder schoon is. Goed van je dat je de gyn op d'r vingers hebt getikt! Zoiets moet wel nauwkeurig gebeuren. Ze werken toch met mensen! Concentreer je inderdaad op jezelf, je hebt flinke tegenslagen te verwerken gekregen... 't Forum komt wel weer... Mijn armen reiken niet zover, dus een heeeeeeele dikke digitale knuffel.
@Salapio: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Tobe! @amber: sterkte met het verlies van je oma. ze had een hoge leeftijd zeg! hopelijk is ze zonder veel pijn of lijden heengegaan. @jufffie: dikke knuffels. je mag me altijd mailen/msnnen of wat dan ook als je es je hart wil luchten hoor. klinkt misschien stom, maar een lotgenoot luistert toch anders naar je verhalen dan een psycholoog. ik kreeg een psycholoog voorgeschoteld zonder kinderen en zonder kinderwens. had ik dus niks aan!
ik kwam alleen even kijken of er al nieuws van salapio was en ja hoor! Lieve Salapio, manlief en Mirre van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! geniet er maar lekker van!
@amber; gecondoleerd met je oma, wat een K begin van 2010 voor jullie! ik hoop dat het gauw weer beter gaat. @nelly; leuk kipjes! ik heb geen idee of je bevrozen eitjes nog kunt eten ik verwacht van niet. @olga; heerlijk dat gefriemel in je buik (nou ja gefriemel zal het vast niet altijd zijn ) leuk aan het decoreren! @johanna; hoe is het daar? @loopy; hoe is het met jou? @Juffie; neem je tijd om alles te verwerken! ik hoop dat je rust kunt vinden.
Salapio, manlief en Mirre van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! geniet er maar lekker van! __________________ amber gecondeleerd Juffie dikke knuffel
Salapio, Salapio-man en Mirre....GEFELICITEERD met jullie zoon en broertje Tobe!! snelle bevalling geweest zeg! ik hoop dat het goed met jullie gaat.....
Amber...gecondoleerd met je oma meid! echt een kl*te begin van 2010 voor jullie... dikke knuf meid! Jufffie....wat stom dat je toch tussen die bolle buiken moest zitten zeg! Ik moet zeggen, ik moet heel erg veel aan je denken! vind het zo oneerlijk allemaal!! Hele dikke knuf voor jou meid!!
Salapio en salapioman en Mirre Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Tobe!! Geniet ervan!
Juffie ...ook voor jou een dikke knuffel! ik weet verder ook niks meer te zeggen of te doen het is allemaal zo oneerlijk. maar helaas moeten jullie hierdoor heen.
Bij VK alles in orde. Wel een erg lage bloeddruk (100/55). Mijn buikomvang van schaambot tot bovenkant baarmoeder scheen iets groter te zijn dan gemiddeld. Daar stond ik van te kijken, want ik heb volgens mij echt een beschaafd buikie en vorige keer leek Meisje aan de kleine kant...Komt het dan toch door al die chocolaatjes? Verder had ze het idee dat het koppie al aardig ingedaald ligt.