December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Salapio..Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!!!:)
    Fijn dat alles voorspoedig is verlopen! En geniet er maar van!!

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Amber..gecondoleerd meid…heel veel sterkte..
    je krijgt ook alles tegelijk..:(
    Dikke knuffel!!!

3. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Olga..helemaal blij met de gordijnen!! Leuk!!en net als je zegt..je moet altijd wat te wensen overhouden hè..;)
    En weer goedgekeurd bij de dokter…wordt dus wat zoute droppies eten..;)

Judith..gelukkig is het “maar”een spatader bij je vriendin!
    En de pan met eten al klaar! Fijn!!

Nelly..geen idee of je die eitjes nog kan eten…misschien eentje proberen..
    Ahh wat scheetig die foto met z’n tweetjes!!lieff!

Juffie..dikke knuffel meid!

Loesie..wat goed van je broertje!!gefeliciteerd!
    En Nicky weer pseudokroep bah! Beterschap! Dikke knuffel voor haar!
    En je mag trots op jezelf zijn hoor..op allebeide bevallingen!!!
    Dat zijn wel heel veel spenen in 4 weken..ben benieuwd naar de reactie van difrax!

Misskeita..goed dat je een verwijzing hebt gekregen meid!! Wie weet helpt het je!
    Dikke knuffel!!

Johanna nu ook flink ziek…Beterschap!!
    Fijn dat Jan thuis is!

We zijn vanmorgen even wandelend wat boodschappies gaan doen..
    en tijdens het slaapje..jaja ze hebben allebei geslapen..even een was gestreken en eentje opgehangen enz..
    We hebben een bak vol met wortels en uien gekregen met 2 worsten van oma..dus koken hoeft niet.;)
    En vanavond weer naar de sportschool..jaja zou t dan toch nog goed komen..
    op naar de -30 kilo...:)

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. nee, vriendinnetje niet geweest.. Dus met Esmee een theetje gedaan! Geniet van je fruit.. Hier net een appeltje op. Al zou een paaseitje ook wel smaken!:D

Miep.. sportze vanavond! En lekker hutspot eten! Lekker hoor! Eten wij morgen! Wanneer komt de fysio?

Pareltje.. Alles oke?

Loessie.. Ben ook wel benieuwd naar wat difrax zegt.. Ben er altijd er tevreden over geweest! En wat knap.. nog maar 2 kilo en al weer op gewicht..

Nelly.. fijn dat je weer kunt genieten! En je hebt prachtige kiddies zeg!

Misskeita.. Hopenlijk kan een psycholoog dat zetje in de goede richting geven! Succes met je opdracht voor vrijdag.. Klinkt ingewikkeld..;)

Johanna.. dikke beterschapsknuffel!

Na het slaapje van Esmee haar maar in bad gedaan.. Dinnetje kwam niet . Esmee lekker een huispakje en slofjes aan.. Ze is nu lekker aan het rommelen.

Met een klein halfuurtje is Erwin er ook al weer..

Morgen een slaapdienst en van daaruit een gesprek met ouders..Toch altijd weer spannend wat er uit komt!

Vanavond lekker bankhangen..Moest er vanmorgen voor mijn doen vroeg uit.. De wekker ging om 6.45..

Morgenvroeg wil ik in het dorp even kijken voor een kleinigheidje voor mijn zusje.. Heb haar al een pakje en een muziekpopje gegeven voor de baby. Maar een lekker douchegel van zwitsal mama ofzo vind ik wel leuk..

Ik mag trouwens mee naar de volgende controle. Vind dat wel speciaal hoor!:D

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Nelly...leuke foto's!

Miep...lekker aan de wandel geweest vanmorgen
    en straks naar de sportschool?! succes!
    ik wil mij binnenkort ook laten inschrijven bij de sportschool....

Judith...leuk dat je morgen mee mag met je zusje!
    mijn zusje heeft mij nog niet meegevraagd....dus is idd wel speciaal....

Misskeita....vervelend dat je het zo druk in je hoofd hebt....
    en naar de psycholoog?! hopen dat hij je een beetje kan helpen...

Olga...paaseitjes?! klinkt wel lekker...
    liggen die nu alweer in de winkel trouwens?!

Johanna...beterschap daar meid!

--------
    Hiereen mailtje terug gehad van difrax....
    ze willen dat ik de spenen terug stuur naar hun, maar ik heb er nog maar 1....
    de anderen had ik al weggegooid...
    en dan sturen ze me een nieuwe speen toe....
    ook had ze nog een paar vragen die ik beantwoorden moest...i.v.m. het onderzoeken ervan...
    o.a. hoe oud Ruben is, watvoor soort speen, vanaf welke maand de speen is, hoe vaak en hoelang ik hem uitkook enz enz...

dus heb alweer een mailtje terug gestuurd en doe zo de speen op de post!

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hoera, Tobe is geboren! en op de uitgerekende datum. Gefeli!!!

7. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @olga; paaseitjes! nu al? :$ wel lekker, alles met chocolade is lekker.
    @loessie; goed dat je erachteraan bent gegaan bij de difrax. hier gelukkig geen kapotte speentjes de plaatjes op de speentjes zijn er wel altijd binnen een paar dagen af. lekker dat je jan nog thuis is.
    @nelly; fijn da tje weer wat kunt genieten van je meiden! mooie foto's!
    @miep; lekker sporten vanaaf, goed hoor dat je dat doet, alleen of samen met iemand?
    @misskeita; ik hoop dat de psygoloog je kan helpen het allemaal op een rijtje te krijgen, dapper dat je het gaat doen!
    @mve; leuk dat je met je zusje mee mag, heb je een goede band met haar?

ik kreeg net een sms dat manlief zijn vergadering uitloopt:x, dus moet de planning even om. ik wil nog boodschappen doen en naar de bieb, speelotheek. dat laatste is pas vanaaf dus dan maar combineren. hebben de dames die op een middelbare school werken ook altijd zoveel vergaderingen die vaak doorlopen tot 'savonds?

het is trouwens de vraag of jan op deze school blijft, hij werkt nu in zwolle maar het kan zijn dat hij verplicht op 2 locaties moet gaan werken en dat wil hij niet. hij namelijk in 2007 overgestapt van de ene locatie naar zwolle en dat niet voor niks dus wil hij niet terug.
    als dat van hem ge-eist word wil hij gaan solliciteren in groningen of amersfoort. maar ik wil hier helemaal niet weg, hier is ons leven met onze vrienden dan moeten we weer helemaal opnieuw!
    sorry beetje ego... maar ik hoop dat we binnenkort duidelijkheid krijgen.:(

8. MamavEsmee

Nelly.. die schoentjes zijn ook in Nederland te koop.. Heb de schoentjes toendertijd ook voor Esmee willen kopen. Haar maat was er toen niet. Als je de merknaam googled zul je het wel vinden. Heb je de schoentjes in de kinderen of wij gezien? Daar heb ik toen de link uit gehaald!;)

Sanneke.. Weekend!!!

Loessie.. hopenlijk krijg je nieuwe spenen. Is het minste wat ze kunnen doen! En de controle is in maart.;)

Nannaf.. Vervelend van de werksituatie van je man. Kan me voorstellen dat jullie er niet op zitten te wachten.. Ja, de band met mijn zusje is erg goed!:) Vroeger niet hoor. Als water en vuur.. Nu ze zelf ook wat ouder is ( 21) Sinds Esmee er is is de band weer hechter geworden.

Zo.. muppet ligt er al weer in.. Ze is s'avonds altijd vroeg moe.. Maar nu met de verkoudheid is ze om half 6 op.. We kunnen het dan nog rekken tot half 7..

Vinden jullie kleintjes het ook zo leuk om te helpen afwassen? Of ben ik de enigste zonder vaatwasser!:D

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ik wilde je nog sms'en over Salapio, maar mijn telefoontje verzend geen enkel bericht dat ik vandaag wil versturen....Dus ook niet naar Salapio....echt vervelend!

Nannaf, oh dat lijkt me ook niet leuk om 'verplicht' helemaal opnieuw te moeten beginnen in een andere plaats. Zeker als het ver uit de buurt is van waar je nu woont. Hoop dat solliciteren voor jan niet nodig is.

Loesie, wel een snelle reaktie van difrax zeg!

Judith, 6.45 vroeg voor jou met je kleine uitslaper! Misschien leuk om een produkt van Lief! voor je zusje te kopen. Er is een mama en baby lijn van...

Miep, succes met sporten vanavond! Lekker van de hutspot gegeten. Ik hou er niet zo van eigenlijk....eet dan liever worteltjes met gebakken aardappeltjes ofzo....

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, je zal wel een van de weinigen zijn zonder vaatwasser denk ik! Hier vroeger ook niet zo'n nauwe band met mijn zusje. De laatste jaren wel helemaal prima. Maar toen zij snel zwanger bleek en wij al heel lang bezig waren is het even een stuk slechter gegaan. Niet dat we het haar niet gunden natuurlijk...Maar nu met de twee kids die maar 5 maanden schelen is het super leuk en zien we elkaar erg regelmatig!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga naar mijn mannen toe...die zijn boven bezig en het klinkt gezellig, dus ga even stiekem mee genieten!

12. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    afwassen....was da??? :D

judith danielle vind het wel leuk om de vaatwasser helpen uit te pakken...dat is wel ongeveer hetzelfde he? :D

13. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Judith: hier ook geen vaatwasser. En Hannah is dol op afwassen. Heel af en toe laat ik haar helpen. Meestal doe ik de afwas als ze op bed ligt. Ze maakt altijd zo'n waterballet!

@Nelly: heeeeeele leuke slofjes!

@Nannaf: hier ook vaak vergaderingen die uitlopen. Ik meld altijd netjes vooraf aan de voorzitter dat ik om een bepaade tijd weg moet om de kids op te halen bij het KDV. Dan druip ik gewoon af rond die tijd. Gelukkig verder 's avonds geen vergaderingen, alleen af en toe ouderavonden en diploma-uitreiking. Hopen dat je man op 1 vestiging kan blijven...

Had ik al verteld dat ik maandag weer moet beginnen met werken??? :$ Wow, wat is het snel gegaan. Heb er wel zin in. Weer een beetje ritme en wat vaker volwassen gesprekken. Morgen al overdracht.

14. MamavEsmee

Olga.. hoelang waren jullie bezig voordat je zwanger was van Senna? Dus toch nog samen zwanger geweest met je zusje.. Ik merk bij een vriendin ook dat het contact met haar zus slecht wordt.. De zus is na 2,5 jaar na mk nog niet weer zwanger.. En vriendin pronkt met haar zwangerschap. Lastig hoor!
    Mijn zusje is altijd attent en lief.. Nog wel een meisje dus erg onzeker maar dat is niet nodig..;) Een product van LIEF is i.d. leuk! Thanx voor de tip.

Johanna.. Beetje het zelfde.;)

Misskeita.. Dus Hannah ook een goede hulp. I.d overal water. Ach ja, is maar nat denk ik dan.;) En maandag al weer aan het werk.. Gaat i.d. snel!

Ga lekker mijn kopje rooibos honing opdrinken.. Jummie!

15. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ jufffie

Meis, heel veel sterkte.
    En ben wel met je gyn eens.
    Geef eerst alles van Noah* een plekje en kijk dan weer verder.
    Het is naar om te horen dat je nooit een zwangerschap vol zal maken.
    Wij hebben ook erg veel mazzel gehad met Wes.
    Een 3de word ook sterk afgeraden door dat ik nooit de 40 zal halen.
    Je weet het he.. als er iets is je mag me altijd pben of via hyves.

Dikke knufff
    @ amber

Gecondoleerd lieverd.

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Salapio, man & grote zus Mirre!
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje en broertje! Wat een turbo bevalling, genietse!!

17. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Sorry meiden dat ik hier weinig ben, ik mis jullie best erg! Ik hou al die verhaaltjes allemaal niet bij.. Ben op het moment even meer met mezelf bezig om alles op een rijtje te krijgen. En natuurlijk aan het genieten van mijn meisjes.. de tijd gaat veelste snel!

Ik hoop snel de rust terug te hebben om een beetje bij de lezen.

*Knuff!*

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    salapio gefeliciteerd !!!...wat een lieve naam zeg

knuf voor amber, jufffie en alle anderen die het nodig hebben

bente was vanmiddag schattig bij de speelgoedkist aan het spelen...vond het al heel goed dat ze zichzelf zo had op getrokken op de knietjes

19. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    kijk ik even later weer....tada !

20. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923