December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, hoe oud wordt je maandag?

Dee, wat zijn jij en Estelle allemaal aan het doen op jullie vrije dag?

Ess, hoe gaat het met je? Ziet je navel er weer helemaal mooi uit?

Ik kan trouwens nog steeds geen sms'jes verzenden, gek he! Heb dat nog nooit gehad, maar hij zegt bij elke poging 'geblokkeerd'. Dus ik heb al in alle instellingen in mijn telefoon gekeken, maar bij blokkades staat er niets geblokkeerd.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ha ha, Senna lijkt niet in slaap te gaan vallen op de bank. Vanmorgen te weinig gedaan denk ik. Lekker thusi gebleven en wat spelletjes gedaan en gekleurd en geplakt. Merk wel wat als we een tijd buiten zijn of bij iemand op bezoek zijn geweest, hij dan meer moe is. Nou ja, hij is op zich wel rustig, maar ik wilde eigenlijk boven even wat 'dingetjes' doen.

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hooooooi!

Fred: mooie foto!

ninien: volgens mij ben je je jarig! (klopt toch he?) Van harte gefeliciteerd meid!

Brit: Maandag jarig is ook toevalig ik dinsdag. grappig zeg en ook bijna tegelijk uitgeteld!

Olga: kan je wel gewoon bellen met je mob dan?

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, dat heb ik eigenlijk nog helemaal niet geprobeerd ha ha! Moet zeggen dat ik met mijn mobiel ook vooral sms...
    Alles goed met jou? Alles een beetje klaar voor de komst van de kleine jongen?

5. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0

27 :$

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ah mijn lieve schatje is in slaap aan het vallen...zijn duim glijdt steeds uit zijn mond en dan heeft hij gelijk een schrikreaktie en gaat die duim er weer in. Leuk om dat eens even te observeren zo...

Dianne en Britekke, zijn jullie jongens ook wel eens gemeen tegen de baby/buik? Senna is over het algemeen echt super lief en betrokken. Hij knmuffelt en kletst wat af tegen de baby. Komt ook vaak even aaien en vraagt dan 'gaat het goed meisje'. Maar af en toe doet hij bewust slaan tegen mijn buik of borsten, vooral ook als er nog anderen bij zijn. Beetje opstandig zeg maar. Hij zegt dan ook 'baby slaan'. Volgens mij duurt het hem inmiddels een beetje te lang allemaal

7. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    Olga: Ja ik wel hoor, heb er zin in :D Nou ja niet in bevallen maar ben wel erg nieuwschierig. Bas komt ook regelmatig even voelen aan mijn buik en dan vraagt ie: Mama baby bijna uit? haha. Senna er ook klaar voor? En hoe is het met jou?

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik was nog net 27 toen Senna geboren werd! Lekker jong nog toch!

Hoe gaat het met je broertje en zijn vriendin? Zijn ze al wat serieuzer aan het bedenken hoe het straks allemaal moet gaan als er een baby is.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ja, Senna lijkt nu echt vertrokken....ga ik even snel boven wat dingetjes doen. Heb ik in ieder geval ook weer even met mijn billen rustig op de bank gezeten!

10. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    dat was bijna tegelijk gepost. Nee Bas is niet gemeen tegen mijn buik. tegen mij soms wel hoor. Van de week zaten we in de auto en zijn broekspijp was omhoog gekropen dus die trok ik weer goed begon ie zomaar te slaan. Heb hem duidelijk verteld dat dat niet mocht. Krijg trouwen op de creche wel regelmatig te horen dat hij samen met drie andere jongentjes lekker kan boeven. Dat geloof ik meteen haha.

11. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

* zwaai* bijgelezen.. maar moet zo werken!

Loessie.. vervelend van de krampjes.. Wat voor voeding geef je? Ik ben op een gegeven moment overgestapt op Omneo voeding.. ;)

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemiddag allemaal

@Salapio, salapioman en Mirre

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Tobe !!

Leuk op de uitgerekende datum

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @all

Bedankt voor jullie lieve berichtjes !!

Jullie zijn schatten

@Juffie

Heel veel sterkte meid ! Ik zou willen dat ik de pijn voor je weg kon nemen. We denken aan jullie.

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Voor de rest even een zwaai. Er lopen hier twee mannetjes rond die aandacht willen.

@Loessie

Infacol wil wel eens helpen tegen krampjes of misschien inbakeren ?

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, Sam kan hier idd ook erg opstandig zijn tegen mijn buik. Slaan en schoppen als hij op de commode ligt. Ik negeer t maar en zeg dat t niet mag. Best vervelend, ben benieuwd hoe dat straks moet als de baby er is haha. Hij is verder wel lief hoor want hij geeft de baby ook genoeg kusjes, knuffels en hij mag zelfs met zijn speelgoed spelen (komt ie t op mijn buik leggen hihi).
    Wat mijn broertje betreft, die gaat nog schrikken hihi. Hij vroeg me gisteren wat geboortekaartjes kostte en ik vertelde hem ook van de eigen bijdrage kraam. Hij schrikt toch wel van de kosten die zo'n bevalling met zich meebrengt. Verder is het natuurlijk nog heel pril (7 weken nu) dus ze hebben nog alle tijd. Ook dat is spannend hoe het gaat lopen. Ze hebben al wel een echo gehad omdat mijn schoonzusje bloed was verloren maar er zat een vruchtje met hartactie in haar buik dus het is nog even afwachten.

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, hier komt Senna ook wel eens speelgoed brengen. Vanmiddag vond hij een muziekdoosje op de babykamer. Hij deed hem aan en liet de baby luisteren, zo lief!
    Jeetje ze zijn pas 7 weken zwanger, ze waren wel heeeel vroeg met vertellen dan! Dan willen ze vast ook thuis bevallen, want aan poliklinisch zit natuurlijk ook een kostenplaatje tenzij het medisch wordt uiteindelijk. Hebben ze eigenlijk al samen een huisje dan? Sorry dat ik zoveel vragen stel...maar ik kan mezelf gewoon echt niet in zo'n situatie voorstellen. Verder is marktplaats natuurlijk prima om veel van de baby uitzet te kopen.

Dianne, bas dus een boefje op het KDV! Zolang het maar leuk blijft en niet de spuigaten uitloopt is het alleen maar goed dat een kind zijn grenzen verkent en ondeugend is toch!

Judith, werk ze meid!

Amber, nog wat leuks gedaan met de jongens vanmiddag?

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik had me vanmorgen trouwens vergist...zat ik op mijn vriendin te wachten, bleek dat we hadden afgesproken voor volgende week!

Morgenochtend ga ik wel gezellig op visite bij een andere vriendin. Even lekker eruit.
    Daarnet tussen de sneeuwbuien door toch maar even naar het winkelcentrum gegaan voor boodschappen. Wilde echt even wat frisse lucht!
    Bij de Kruidvat nog een dvd van Zandkasteel voor 5 euro gevonde. Komt gelijk goed uit want Sesamstraat is niet op.

18. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    hmmmmm olga: bas zit anders wel naar sesamstraat te kijken nu..

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden

Huh...dan heb ik zeker niet goed gekeken ofzo?

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna ligt er al ruim een half uurtje in maar is nog wat aan het huilen af en toe. Zet gelukkig nog niet echt door...is al een hele verbetering met een week geleden toen het huilalarm niet meer uit kon...Hopen op een goede nacht!

Deel Deze Pagina