Liefff van Senna hihi. Ja ze waren heel vroeg met vertellen. Dat is weer zoiets impulsiefs. Heel het dorp weet het al!!! Ze wonen sinds een maand samen in een klein appartementje dus dat scheelt... Ze willen inderdaad thuis bevallen maar naast de financiele kant zijn er ook andere redenen (lang verhaal) waarom ze dat willen. Ik denk trouwens dat zij wel onder medische indicatie zou kunnen bevallen ivm de borderline toch? Ze zitten nu al spullen bij ons te claimen en bij andere bekenden... ze zullen het wel moeten doen met tweedehandjes... Maar zoals je al zei.. op zich niks mis mee maar toch blijft het een rare situatie hoor!!
wat een rust is het hier geweest?? lag de pagina eruit ofzo? Hier de kids weer redelijk okay. Ik zelf nog steeds in de lappenmand..heb steeds flinke koorts en sta dan ook te draaien op mijn benen..en die vreselijke hoest!! Straks dus maar weer naar de dokter toe (heb een abbonnement) lag gisteravond al om 7u (gelijk met kinders) op bed, haha.
Johana, je hebt het ook flink te pakken zeg...misschien krijg je ook even een kuurtje van de HA. Britteke, i.v.m. borderline zal het misschien wel een medische indicatie kunnen zijn ja. Zal de verloskundige wel weten neem ik aan. Hier lekker geslapen. Senna is gisterenavond nog wel bezig geweest; hij sliep denk ik pas om kwart voor 10, maar vanacht helemaal doorgeslapen! Zo naar een vriendinnetje toe, gezellig! Jan heeft gisteren het wandrekje boven de commode knalroze geschildert. Dat had hij toen voor Senna zelf gemaakt en was lichtblauw. Toch leuk om wat roze details in het kamertje aan te brengen op deze manier.
Hier hebben beide meisjes het klokje rond geslapen. Sarah voor 't eerst. Wat knap je daar van op! Heerlijk. Vandaag tussen de bedrijvend oor hard werken aan mijn studie. Wil morgen een opdracht inleveren. Had ingepland om daar gisteren aan te werken (Hannah op het KDV), maar datfeest ging niet door. KDV belde dat ze ziek was en ik haar moest komen halen. Heb ikgedaan, maar er was op wat snottebellen na echt helemaal niets met haar aan de hand Dus nu vandaag maar bikkelen. Zal wel weer nachtwerk worden... 8) @Johana: wat een getob zeg. Hopelijk heeft de HA wat voor je. Beterschap. @Olga: leuk, knalroze! Lijkt me wel bijzonder hoor, een jongen en een meid. EN je kan weer zo lekker gaan shoppen. Vind dat hier zonde. Heb alles nog van Hannah, meeste is nog zo goed en ze zitten nog in hetzelfde seizoen ook. Heb tot nu toe weinig nieuws voor Sarah gekocht. Wel wat dingen gekregen. vind het toch ook wel leuk om haar af en toe ander te kleden als Hannah. Maar moet helaas aan het budget denken,anders zou ik helemaal los gaan op een nieuwe garderobe
hallo dames, hoe is het met jullie? liefs en knuffels aan iedereen! hier alles wel okee, alleen nog steeds zo moe en ik heb 4 avonden carnaval-achtige dingen in de agenda staan... weet eigenlijk niet goed of ik het allemaal wel moet doen. de baby van mijn zus is er nog steeds niet, vind het weer zó spannend! ben gisteren nog bij haar geweest, haar buik is HUGE! trouwens, ik heb een foto in de buik-van-de-maand-verkiezing en ik heb al 6 stemmen! (vragen of jullie willen stemmen is illegaal dus dat doe ik niet ) Ik moet gauw weer aan het werk. kussies!!!!!!!
zo kom net af van de huisarts ik ben gezegend met een fikse longontsteking...tuurlijk kan er ook nog wel bij. ...dit is niet mijn maand heb net eerste antibiotica geslikt, ga roel fles geven en dan lekker samen in bedje liggen.
Johanna..hè bah meid..is idd geen goeie maand.. Doe maar rustig aan en Beterschap!! Dee..Jurgen de personal coach...zal wel handig zijn soms.. Loopy..je zus nog niet bevallen..die maakt t spannend!! Misskeita..balen dat je gister niet aan de studie kon.. Olga..gisteren toch geen visite gehad..ach ja vergissen kan hè.. *** klein beetje bijgelezen........ Gister naar peutergym geweest met Mika..vond ie in t begin wel een beetje eng sommige oefeningen..maar na wat doorzetten toch wel leuk! Savonds zijn mijn zus en zwager geweest om te eten en te knippen.. zijn die ook weer netjes! En vanmorgen zouden we naar het CB met beide kerels..maar helaas er ligt hier zo'n berg sneeuw..dat we maar afgebeld hebben.. Er ligt hier echt megaveel..wordt ook niet meer gestrooid hier in de stad... Vanmiddag zou de fysio komen voor Jari..ben benieuwd...
Gister met Jay naar de kapper geweest. lees mijn kapper! Was een drama en haar haar is erg kort!*slik* Zometeen maak ik haar wakker en gaan we met oma ff de stad in om wat te drinken. Sinds ik bevallen ben, ben ik aan huis gekluisterd en heb geen zin om naar buiten te gaan! Donderdag gaan we naar de fotograaf om 2 foto's te laten van Jayda. Eén speciaal voor Noah* en één voor de bedankkaarten!
Ha meiden. Even een heel snel berichtje van mij. Met Tobe gaat alles goed. Borstvoeding komt goed op gang, t jochie is een natuurtalent! Wel heel erg flink afgevallen (van 3530 naar 3190), maar dat deed zn grote zus ook en die dronk met minder talent dus komt vast helemaal goed. De eerste nacht was moeizaam, maar vannacht ging voorbeeldig. Hij drinkt om de 2-3 uur en slaapt braaf in zn eigen mandje! Maar goed ... niets zo veranderlijk als een baby Mirre is nog altijd ziek. Soms flinke koortspieken. Naar HA geweest, is verhoudheid + (hoge) luchtweginfectie, dus niets ergs. Wel heel zielig dat ze niet zo veel bij de broertje mag zijn. Maakt het ook zwaarder voor Jan: die heeft echt geen seconde rust. Mirre is heel trots op dr broer en vindt het vooral allemaal heel erg tof ... Met mij ook alles goed. Supersnelle bevalling. Ontsluiting duurde van eerste krampje tot persen 2.5 uur en het persen duurde slechts 7 min! Verder gaat het ook allemaal goed. We hebben een schat en een kanjer van een kraamhulp dus dat is zo onwijs fijn! Mirre vindt haar ook heel lief en ze neemt zo veel werk uit handen. De badkamer is denk ik nog nooit zo schoon geweest en ze is super met de begeleiding van de borstvoeding. We = happy! Nou ... dat was mn ego-uppie wel weer. Tzt komt er een uitgebreid bevallingsverslag en meer klets, nu even braaf de kraamvrouw uithangen en een dutje doen voordat Tobe weer wil lurken Hopelijk gaat het met jullie allemaal goed. Veel liefs en knuf voor wie m nodig heeft! x Salapio
Johana, ik dacht al dat je vast keel- of longontsteking zou hebben. Balen zeg....maar als het goed is slaat de AB snel aan! Lekker naar bedje met Roel. Miep, wat moest Mika allemaal voor oefeningen en kunstjes doen? Ik heb ooit (15 jaar geleden) ook nog eens peuter/kleutergym gegeven toen ik zelf nog op turnen zat. Ja ja ooit was ik lenig en slank! Tegenwoordig gaat het er wel veel professioneler aan toe denk ik hoor. Dee, nee ik denk dat Senna het prima vindt als ik zijn eten opeet. Dus dat trucje gaat voor ons niet op helaas! Heerlijk dat jij en je meisje zo'n leuke dag hadden gisteren. Loopy, ik ga zo gelijk bij je buikfoto kijken en stemmen! Juffie, oei Jay's haar wat te kort geknipt. Je kan het vast nog wel een leuke/lieve coupe maken met speldjes of iets dergelijks? Hoop dat het je even goed heeft gedaan om de deur uit te zijn. Volgens mij heel gek dat alles zomaar gewoon is doorgegaan de afgelopen tijd. Maar aan de andere kant ook wel vertrouwd en lekker om bepaalde routine op te pakken? Mooi idee om Jayda voor haar broertje op de foto te laten zetten.
Whaaaaa Salapio, wat leuk om even van je te horen! Wat heerlijk dat de BV zo goed gaat. Scheelt dat de kraamhulp zo goed kan begeleiden met de BV en verder ook nog eens heel lief en poetserig is! Jammer dat Mirre nog niet opgeknapt is, maar ze kan straks nog heel veel knuffelen met Tobe!
Vanmorgen was het gezellig bij mijn vriendin. Senna moest eerst even een uurtje terughoudend doen en zijn eigen gang gaan, maar daarna gingen ze samen los! Lekker rennen en in de grote zitzak springen en gooien en stoeien met ballen. Leuk om te zien! Net gegeten en nu uitrusten op de bank. Senna is alweer bijna vertrokken naar dromenland (binnen en half uurtje). Ga ik zo even een wasje ophangen en dan verder in mijn boek lezen!
Ik heb trouwens gisteren het CB gebeld en ik mag volgende week donderdag met Senna komen. Ik zag al voor me dat ik me met Senna en een buik van 39 weken erheen zou moeten sjouwen...Ben erg nieuwsgierig hoe lang en zwaar hij is!
Hey Olga, ik ben hier en ben wel bijgelezen maar ehb zoooooooooveel aan mn hoofd dat ik ff geen zin had om te reageren... Leef met iedereen mee en denk echt veel aan jullie hoor! Hier gaat het prima, huis dus verkocht en hard op zoek naar nieuw huis. Al wat leuks gezien! Morgen ga ik daar voor de 2e keer kijken waarsch. en als alles gaat zoals het gaat kunnen we er in als onze financiering rond is, want het staat al leeg. Moet wel onwijs veel aan gebeuren qua verven en er ligt beetje smerige vloerbedekking in enz. maar dat zien we wel zitten. Moet ook een nieuwe keuken in. Jan kan nog heel veel vrij nemen en die gaat dan een week of 2 a 2 1/2 dagelijks daar klussen. Mn pa heeft ook al toegezegd dat hij wel wil helpen, die is met pensioen dus die heeft alle tijd. Dus vandaar dat ik niet zoveel puf heb om te reageren. Ook rapporten net geahd en spreekavonden en dan gaat alles hier gewoon door. Waterpokjes zijn weer verleden tijd gelukkig. Alleen nog wta korsten in zn haar en rode plekjes van waar ze gezeten hebben. Ik ga ff verder met mn weekopening, die heb ik maandag. Als niels ligt te knorren heb ik ff tijd voor mezelf en die besteed ik vandaag dus maar zo! liefs en knuffie voor iedereen
Johanna...he toch...beterschap meid!! Sanneke...jee, gaat echt snel allemaal he?! wel fijn dat je vader veel kan helpen... Olga...fijn dat Senna ( als het goed is) nu nog ligt te slapen! Salapio...fijn dat het allemaal goed gaat meid! geniet van je gezinnetje... effe gauw wat korte reactie's.... krijg zo kraamvisite vanmorgen met Ruben naar de huisarts geweest.... neusverkoudheid is nu eindelijk ( na 2 weken) over, alleen hij rochelt vreselijk en hoest heel veel met kokhalsneigingen enzo... ik vertrouwde het toch niet helemaal, dus mocht langskomen... Hij heeft slijm op zijn longetjes... als hij begint met spugen, slecht gaat drinken of weinig plasluiers heeft moet ik weer contact opnemen... dus ik hoop dat het goed blijft gaan! Op dit moment sloot hij het RS-virus gelukkig uit...
Sanneke, kan me voorstellen dat verkoop oude huis en zoeken naar nieuw huis je erg bezig houdt hoor. Je wilt wel zeker weten dat je voor de zomer weer ergens je intrek hebt genomen he! Maar mogelijk dus al een grote kans dat jullie een huisje gevonden hebben waar je ook nog snel in kan. Dat de binnenkant een hoop moet gebeuren is op zich niet heel erg. Dat kun je lekker in je eigen stijl gaan aanpakken. Als de buitenkant de muren en dingen als electriciteit en leidingen maar wel goed zijn. Fijn dat Jan en je vader straks wel veel tijd aan klussen kunnen besteden. En het huis hoeft toch ook niet in 1 keer af te zijn. Als de woonkamer, slaapkamers, keuken en douche maar goed te gebruiken zijn! Ook nog erg druk geweest met school de afgelopen twee weken, dat hakt er aardig in dan. Nog een weekje en dan heb je vakantie! Of is het volgende week al vakantie voor je? Loesie, ik duim voor Ruben dat het niet erger wordt. Wel goed dat je voor de zekerheid even bij de HA bent geweest. RS bij die kleintjes wil je niet! Misskeita, was vergeten op jou te reageren....ik vind het ook erg leuk om nu meisjes spul te mogen shoppen. Moets in het begin wel erg wennen hoor, maar ben inmiddels lekker los gegaan. Vooral met de uitverkoopjes is het leuk! Ik had voor Senna eigenlijk maar heel weinig in maatje 50 en 56, dus als deze een jochie was geweest had ik wel kleine maatjes mogen shoppen in ieder geval.
Olga, de leidingen weet ik niet. Ketel moet wel binnen nu en poosje vervangen worden, maar dat calculeren we in. Verder zijn er maar 3 groepen maar een vriend van ons is electricien en wil ons ermee helpen. Ook dat is ingecalculeerd. Keuken moet vernieuwd worden maar een ikeakeuken is niet duur. Wie heeft ervaring met ikeakeukens? Heb je hem zelf laten plaatsen en zo ja, wat kostte het plaatsen?
Ikea keukens hoor ik goede verhalen over! Wij willen eind van het jaar daar ook eens gaan kijken voor een nieuwe. Bij Ikea krijg je nu waardecheques van 250 of 500 euro bij het kopen van een keuken. Weet niet tot wanneer wat nog geldt. Volgens mij eind februari ofzo. Lekker dat je ook handige vrienden hebt die kunnen helpen met bepaalde klussen. Is Jan zelf ook handig? Loopy, weer een stem erbij. Wat een trotse foto zeg, je straalt helemaal!