loopy, heb op je gestemd! heb vanmorgen met onze "raadsman" het huis van woensdag nog een keer bekeken en... we gaan een bod doen want we willen het beregraag hebben. Zoooooooooooveel zin in. Als ik dan jouw verhaal lees van het bad olga, dan krijg ik o ok gelijk badderzin en met een beetje geluk kan dat dus over 2 maandjes!!! (of 3).
Ess, wat een heerlijk wijffie zeg! Jenna heeft net als Liv van die supermooie ogen met lange wimpers. Ben er gelijk helemaal vrolijk van! Heb gelijk even naar de housende Liv gekeken, lachen zeg! Sanneke, oh wat spannend om een bod te doen! Had ik nou gelezen dat het huis al leeg staat? Dan kan het nog wel eens gunstig zijn voor jullie of hebben de oude bewoners geen dubbele hypotheek? Ja, heerlijk hoor om een bad te hebben. Bij mijn ouders ging ik zowat nooit in bad, maar nu een paar keer per week. Dee, jammer voor Jurgen dat hij straks zijn papa dagje met Estelle moet missen. Mijn Jan heeft het nu nog 1 keer in de twee weken, maar de komende paar vrijdagen werkt hij door zodat hij na de bevalling wat daagjes vrij kan nemen. (hij heeft heeel weinig vrije dagen en tussen kerst en nieuwjaar verplicht)
Ik ben weer helemaal lekker fris. Ga nu nog maar eventjes de slaapkamer soppen, dan is dat ook maar weer klaar. Ik heb ook besloten dat we vanavond lekker makkelijk eten. Namelijk pizza! Na al dat gesop heb ik geen zin om straks lang in de keuken te staan. Morgen maar weer gezond eten.
Olga de nesteldrang is duidelijk toegeslagen...haha.. lekker in bad geweest...kan ik ook altijd zo van genieten Sanneke ik duim voor je mbt het huis! spannend die onderhandelingen Ess wat een schatje zeg (ben meteen weer opgepept). Dani ligt in bed en op straat spelen er kindjes..ineens hoor ik vanuit het niets 'hé er spelen kindjes op straat' grinnik..bijdehandje..die is dus wakker dus zal haar er even uitvissen. Roel heeft het ook wel gehad in bed zo te horen. Mijn antibiotica lijkt aan te slaan..word weer een beetje helderder in mijn hoofd...jeuj
Johana, he he fijn dat jij je ook eindelijk wat beter gaat voelen! Ess, nah je kan ook nooit eens rustig zitten he....zijn het je meiden niet die je bezig houden is het wel je huishouden of visite die aanbelt. Tot later dan maar!
Oh oh oh.... het zat erin natuurlijk. Te veel willen als je je energiek voelt en gewoon geen rem meer hebben als je weet dat het eigenlijk wel genoeg is geweest. Maar opeens is het dan op he... Boodschapjes zijn binnen en pizza kan straks rechtstreeks de oven in. Nu op mijn mannen wachten met mijn bibs op de bank! Dee, fijn weekend meid! Hoe ver zit je onderhand in je cyclus of is dat een heel nieuwsgierige vraag?
Hiii!! Niet bijgelezen maar wilde jullie even mijn piraatje showen . We hebben vanmorgen carnaval gevierd op de opvang. Hij loopt nu trouwens te zeuren over pijn en wijst naar zijn buik, hij heeft ook wat diarree. Eten gaat er ook niet lekker in... Als ie maar niet ziek wordt... (afkloppen!!!).
Heb wel bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Verkouden en ontzettende last van mijn keel. Slikken doet zelfs pijn. Dus flink aan de thee met honing vandaag en straks lekker in bad stomen. De meiden waren gelukkig hartstikke lief vandaag. 'k Moest eigenlijk wel lachen toen ik wakker werd van de bank en Annabel lekker met stiften aan het kleuren was... op haar armen! Maar ze wist dondersgoed dat dat niet mocht, dus echt boos worden was niet nodig. Donderdag (en a.s. dinsdag) mochten de dames carnavallen op het kdv. Ze hebben ervan genoten! Annabel was Pippi Langkous en Evelien had ik een kieltje aangetrokken. En nu ga ik gauw naar beneden voor een theetje. Mijn keel doet echt zoooooo zeer... *zeur, zeur* Groetjes, Nelly
Goedemorgen! leuke carnavalfoto's!! Nelly...beterschap met je keel meid! Olga...last van poetsdrang...hihi Hier is Ruben echt ziek...zo vreselijk zielig! je hoort hem zwaar ademen en hij heeft het erg benauwd! vanacht heeft Jan weer met hem beneden gezeten van 2 tot 5 uur.... Wou nog even met jullie delen dat Nicky ( EINDELIJK) 's nachts doorslaapt zonder fles! al meer dan een week! waarschijnlijk is een pop bij haar in bed de oplossing geweest.... ik hoor haar regelmatig rond 6 uur tegen de pop fluisteren....zegt dan o.a. tegen de pop: "Nicky nie mekkek hebbuh....flesje mekkek is voor biebies"....en vervolgens slaapt ze verder tot een uurtje of 7/8... Zometeen ga ik met Nicky op mijn werk koffie drinken en beschuit met muisjes brengen! vinden de cliënten zo leuk! neem Ruben nu niet mee nu hij zo ziek is.... komt wel een andere keer als hij wat ouder is en niet meer ziek! fijn weekend allemaal!
goedenmorgen, fijn dat nicky doorslaapt loessie!! En wat rot dat Ruben zo ziek is..sterkte ermee. en wat een mooie kids in carnavalskleding..knappies Hier lag ik er gister rond 9u in.... (jan had vriend op het bier ) en ik begin me nu echt beter te voelen. Nu Roel nog van die rochel af en dan kunnen we er weer tegen (hoop ik).
Loesie, wat super dat het slapen van Nicky al een week zo goed gaat! En lief dat ze tegen de pop kletst. Hou Ruben maar goed in de gaten met die benauwde ademhaling. Veel plezier op je werk. Lekker idee dat je alleen een bakkie koffie kan drinken en dan lekker weer naar huis gaat! Johana, joepie weer bijna de oude. Nu maar hopen dat Jan niet ook niet ziek gaat worden he! Hier een beroerde nacht gehad. Gisteren wilde Jan proberen Senna weer in zijn eigen bed te leggen. Ik had er een hard hoofd in, maar goed...Nou het was gelijk weer raak met over de 1e verdieping struinen. Licht op zijn en onze kamer stond aan en toen hij het zat werd begon het huilen en roepen dat hij niet wilde slapen. Jan was dat snel zat en wilde gelijk weer het campingbed terug zetten. Dat hebben we dus ook gedaan. Ik vind eigenlijk dat we het niet eens goed geprobeerd hebben. Als je een poging doet, moet je het ook eventjes proberen vol te houden, maar jan zag alweer een paar slapeloze nachten voor zich... Ik was niet van plan om er nu druk achter te zetten en te pushen,want ik vind het veel belangrijker dat hij rust heeft en zich veilig voelt als hij gaat slapen. Maar een paar keer terugleggen en eventueel toespreken had ik nog wel willen uitproberen. Jan en ik dus beneden ruzie. En ik met de gierende hormonen en emoties die hoog zatenaan het lekker huilen. Wat voelde ik me zielig zeg. Af en toe is het zo lastig (de laatste tijd een aantal keer). We hebben wel dezelfde ideeen en normen/waarden, maar de manier om het te bereiken ligt soms erg uit elkaar. Het is gewoon vervelend, want vaak gaat het juist wel goed en kunnen we dingen bepraten of zijn we het met elkaar eens, maar andere keren is het echt niet leuk. Ik wil ook niet de hele tijd mopperen over Jan, want hij is verder een super papa en gek op Senna en mij en doet vanalles met hem/ons en helpt in het huishouden en klust alles in huis zelf. Soms denk ik wat zit ik nou te klagen....Maar als je dan midden in die onenigheid zit, schuiven die positieve dingen even helemaal naar de achtergrond soms.
Senna heeft trouwens wel de hele nacht doorgeslapen in zijn campingbed, maar zelf lag ik maar te draaien en had last van heupen/rug en voelde me gewoon down.
Ik kom ook even klagen... Hier ook een beroerde nacht achter de rug! Sam heeft vannacht 2x zijn bed onder gekotst. Het resultaat is dat hij de rest van de nacht tussen ons in heeft gelegen. Hij bleef maar klagen over pijn in zijn buik. Hij heeft maar een paar uurtjes geslapen en wij dus ook. Ben gaaaar.... Jan wilde sam meenemen naar zijn moeder maar dat mocht niet van mij. Hoe moe en gaar ik ook ben. Hij slaapt zo meteen gewoon weer lekker in zijn eigen bed. Ik weet wel hoe dat gaat als ie bij mijn schoonmoeder is. Niet slapen en die probeert er van alles van eten in te stoppen terwijl zijn maagje nu juist rust nodig heeft. Leg hem er wel weer op tijd in zo... en dan ga ik ook nog even terug... Einde klaagzang!!!!! Solly
Olga, hier ook vaker onenigheid met Jan. Ik heb vaak het gevoel dat hij mij niet begrijpt en dat hij onderschat wat ik allemaal nog doe ondanks dat ik hoogzwanger ben en last heb van mijn bekken. Die irritaties lopen ook vaker hoger op terwijl ik net als jou helemaal niet mag klagen. Ook mijn Jan is superlief voor Sam en doet hartstikke veel voor ons maar toch... in de huidige situatie zou ik het toch liever net even allemaal anders zien. Zal ook best wel weer met hormonen te maken hebben hoor haha. Knuffel meid.. We zijn er bijna! .
Britteke, ahhh Sam zo ziek geweest vanacht. Houdt hij vandaag wel weer wat eten binnen? Ben stiekem wel een beetje blij dat je dezelfde 'probleempjes' herkend. Het kan zo weer tijden goed gaan, maar nu Senna op momenten in een lastige puber fase zit en slecht slaapt, is het even wat heftiger. Jan heeft snel het idee dat ik pedagogisch ga preken naar hem. Hij denkt dat al mijn gedachtengangen voortkomen uit mijn werk/opleiding. Nou ja zeg....ik ben ook gewoon Olga en ga af op mijn eigen gevoel en niks is moeilijker dan situaties aanpakken met je eigen kindje. Juist omdat het zo dichtbij je staat en je ook naar jezelf moet kijken. Tuurlijk heb ik wel bepaalde kennis/ervaring, maar dat wil niet zeggen dat dat het beste is voor Senna of dat ik dat wil opleggen. Maar bepaalde kleine dingetjes zijn gewoon echt zo en Jan ziet niet in dat hij daar zijn voordeel uit kan halen. Hoe open ik ook een gesprek wil beginnen; Jan heeft zijn oordeel dan soms al gevormd en is gelijk negatief. Pffff....mannen. Aan de andere kant is het ook goed dat hij echt wil mee beslissen en niet meelift met mij of alles aan mij overlaat. Hij voelt zich erg verantwoordelijk en wil dus zijn aandeel daarin hebben. En net wat je zegt....momenteel zijn we erg gevoelig he!