December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @sanneke

Thnx voor het compliment meid

En hopelijk gaat alles gewoon als plan en kun je lekker verder fantaseren

2. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Jesse op de peuterspeelzaal

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Jesse met Thom op de PSZ

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mijn 3 carnavalsvierders

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    broederliefde

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mijn 3 kanjers

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    en nog eentje

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Mijn ondeugende 2 jarige kereltje

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    ***** Gezocht mooie schoondochter voor knappe donkerblonde knul met blauwe ogen *****

10. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Zo ben weer even uitgespamd

Heb op Hyves natuurlijk nog veel meer staan.

Ga zo even filmpje kijken met Jan en natuurlijk straks Sven Kramer

Fijne avond allemaal

Kom morgen nog wel even spieken

11. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere

Ja ik lees wel veel mee maar heb niet altijd tijd om te reageren.

2010 is voor ons best een pittig jaar. Veel gebeurt in een korte tijd.
    Maar als ik dan aan juffie denk stelt het in wezen niet veel voor.
    Het komt allemaal wel weer goed.

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wat rustig hier. Ben ik vanmorgen weer de eerste? liggen jullie allemaal nog te pitten? t Is iedereen van harte gegund.
    NIels was om iets na half 7 wakker. Die doet echt neit meer aan uitslapen, maar hij is de laatste tijd ook veel verkouden en wordt dan volgens mij wakker van een droge strot en veel snot. Ben zelf ook megaverkouden met keelpijn. Niet leuk. WAt mag ik wel en wat niet? Ik wil een strepsil maar dat mag niet... hmm lees nu dat het gebruik niet wordt aangeraden maar dus ook niet afgeraden. Ik heb er al één in mn bakkes... Houd het bij één. k Ga straks in de kerk wel over op pepermunt :)

Vandaag precies 20 weken!!! Nog 140 dagen en al 140 dagen. Wowie
    Voel me supergoed en heb genoeg energie en voel beebje al bewegen. Voel me bijna schuldig tov juffie. t was haar zo gegund...

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sanneke.. je bent al 20 weken, wanneer heb je de 20 weken echo? Mogen wij ook weten wat het geslacht van jullie kindje is?:D Duim met je mee dat het bod op het huis wordt geaccepteerd of dat er op zijn minst een reeël tegenbod wordt gedaan!

Olga.. vervelend die strubbelingen met Jan.. Erwin is wat dat betreft meegaand. Maar als ik het zelf lastig vind dat vraag ik ook wel eens..Wat zou jij doen.. maar dan komt er niet veel uit..erg Iri.. maar over het algemeen werken de trucjes die ik op het werk gebruik thuis ook.. Beetje het zelfde niveau..;)

Miep.. Wat attent. En bosje bloemen en al 16 jaar bij elkaar! Je hebt je wel vermaakt met de 2 kids.. Ga je nooit kijken bij het tennissen? En volgens mij mag je het stoepje weer aanvegen!:p

Amber.. Wat een mooie foto's van je kids! En fijn dat er in iedergeval qua werk wat meer duidelijkheid is. Hopenlijk heeft je man snel een nieuwe baan! Gecondoleerd met het overlijden van je oma.. Lief dat jesse een tekening en een roos in de kist heeft gelegd..

@ oma.. Mijn oma blijkt een bloeding in het hoofd te hebben.. Ze krijgt bloed verdunners ivm eerdere tia's zodat er geen propjes ontstaan. Dus ze bloede als een rund.Tevens hebben ze constateerd dat ze een lekkende hartklep heeft. Niet iets om even te vergeten lijkt me.;) Mijn moeder gaf als excuus.. ik wou je niet ongerust maken.. Ivm werk en bruiloft.. Nee, op een bruiloft horen dat je oma in het ziekenhuis ligt is prettig. Maar goed.. Maandag worden er meer onderzoeken gedaan. Gaan ze ook kijken naar een andere woonplek. Ze wordt met de dag dementer.. Mijn oma wordt nu echt oud..:(

Op het werk lopen er ook wat dingetjes moeizaam.. Client wat ziek is waardoor ik er vanacht en vanmorgen al vroeg uit moest.. Ben nu best een beetje gaar.. maar goed.

Vandaag valentijn.. We doen er eigenlijk niets aan. Maar ik koop altijd een kaartje.. heb het kaartje gisteren voordat ik naar het werk ging bij de hagelslag gelegd ( eet Erwin s'morgens altijd) dus ik zal straks wel een smsje krijgen!:D Leuk toch?

@ sneeuw.. hier is het al weer flink aan het sneeuwen geslagen.. Getsie!

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    judith, hier ook sneeuw... ben dr helemaal klaar mee!
    Dinsdag 20 wk echo (zie mn onderschrift). Geslacht weet ik nog niet of ik dat ga vertellen...

en zo'n oude oma. Op zich wel lief van je moeder maar ook weer niet zo heel handig...

ff jan wakker maken met een ontbijtje. (zoals elke zondag, valentijnsdag doen we niet aan :)
    doeidoei

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, fijn dat jullie mooi afscheid hebben kunnen nemen van je oma.
    Ik hoop dat Jan snel werk vindt. Zoekt hij in een lastige branch?
    Ahhh die Jesse als Robin hoed, lief!

Sanneke, nee ben gisteren niet meer in bad geweest. Was een filmpje aan het kijken en ben maar blijven zitten. Gaz ik zo lekker in bad als Jan naar beneden komt.
    Wat leuk dat Niels een loge had gisteren. Sliepen ze dan samen op Niels zijn kamer?
    Jij en jan waren ook al heel vroeg bij elkaar dus. Ik was 18 toen ik met Jan ging, maar jij nog jonger dus.
    Ik zou het zo leuk vinden voor jullie als het huis doorgaat. Nu blijf je nog een klein beetje onzeker of het allemaal gaat lukken. Straks mag je je fantasie hopelijk gaan uitvoeren.

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Mogu Ladies :D

@Amber: wat heb je een prachtige kids! Mooie pica's. Die uitspraak van Jesse bij je oma; kinderen zijn zo heerlijk puur. Fijn dat jullie een mooi afscheid hebben gehad. Knuffel.

@Sanneke: leuk hoor, fantaseren over het nieuwe huis. Lijkt me ook wel spannend om al te kopen als jullie koper de financiering nog niet rond heeft. Duurt tegenwoordig ook best lang voordat je op dat gebied zekerheid krijgt van de bank, tenminte dat was bij mij van de zomer zo. MAar het komt vast goed. Meestal doe je geen bod op een huis als je het niet kan betalen. Ze hebben zich vast vantevoren ook laten voorlichten. En wow, 20 weken alweer! Dinsdag de echo. Spannend!!!

@Jufffie: weer een heeeeele dikke knuffel meid.

@Olga: ach ja, die mannen... Als je het maar het grootste deel van de tijd maar wel blij met elkaar bent. En je hebt ook heel vaak trotse en lieve verhalen over Jan, dus volgens mij zit dat bij jullie helemaal goed. Mag je best af en toe ook een klein beetje klagen ;)

@ALieke: vannacht gedroomd dat je zwanger bent :$

Hier alles ok. Morgen weer werken. Heb d'r wel zin in. Gisteravond gezellig bij mijn broer en zijn vriendin geweest. Was superleuk. Mijn broer heeft Hannah opgemeten en ja hoor, ze is de 1 meter gepasseerd!! :$ Vanmorgen een heel lief valentijns-smsje gehad van Jan...
    Ga nu naar de kerk. Sinds ik verhuisd ben niet meer geweest. Eerst hoogzwanger en daarna vond ik Sarah te klein om achter te laten bij de opvang daar. MAar nu durf ik het geloof ik wel aan. Is voor mij een hele nieuwe gemeente, dus vind het wel een beetje spannend.
    Laters!

17. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Ha Ladies,

Weer een belabberd nachtje hier. Wakker gelegen van de heup en buikpijn. Is Sam het een keertje niet.... ben ik het zelf wel.
    Had Jan beloofd dat hij uit moest slapen dus auch... Gelukkig werd Sam pas om half 9 wakker.

Valentijn; doen we ook niks aan hoor. Morgen ben ik tenslotte jarig. Heb mijn camera al besteld... Kan hem dinsdag waarschijnlijk ophalen :). Het is een Sony geworden. Ben er nu al happy mee hihi.
    Jan en ik waren ook erg jong toen we verkering kregen. Ik was 16 en hij 18 ... inmiddels 10,5 jaar geleden!!! Leuk zeg al die jeugdliefdes!!!!

Amber, leuke foto's van je carnavallers!!!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, die Thomas is trouwens ook een echt fotomodel zeg! Wat kan hij stoer kijken en Lieke is gewoon heeeeel lief!

Sanneke, hier ook al om half 8 beneden hoor. Jan was pas om kwart over twee thuis vanacht, die ligt nog lekker te pitten. Valentijn doen we ook niet aan. En officieel op de helft nu; fijn toch dat je je zo goed voelt, lekker van genieten! Vindt je je werkdagen niet al wat pittiger worden? Hoewel....lichamelijk zal dat allemaal wel meevallen denk ik en je hebt niet zo'n grote klas toch?

Judith, toch niet zo heel lekkere nachtdienst dus met een zieke client...Straks lekker een weekje vrij!
    Je oma gaat hard achteruit zo te lezen, is ze al erg oud?

19. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zwaai.......

judith wat rot van je oma zeg...en dat je dat dan zo moet horen..sterkte!

sanneke bijna 20w echo..spannend! en snotverkouden, beterschap :)

Miep heeft bloemen gekregen van Jan..wat lief!
    Hier doen we niet aan valentijn, heb alleen mijn dinnetje een kaartje gestuurd..das zo'n schat die mag wel eens een extra lief iets van mij horen :D

Olga strubbelingen met Jan wat rot meid, daar zit je nu helemaal niet op te wachten.
    Hier zelden ruzie eigenlijk niet opvoedkundig...we zitten op één lijn. Maar tijdens mijn zwangerschap was ik ook sneller geiiriteerd hoor (maar dat was ik op alles tijdens mijn zwangerschap deze keer, haha).

en mooie foto's van Amber's kids, knappies :D

zo wil iemand sneeuw hebben?? ben er zo zat van! Manlief gaat zo met daan naar de kinderboerderij op de slee...vanmiddag mischien even bij mijn ouders op de koffie...die zit jan haast nooit (omdat ik door de week vaak contact met ze heb, haha).

fijne dag allemaal!

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, oh die pijn in je heupen is zooo herkenbaar. Echt vervelend he. In de loop van de ochtend trekt het dan pas weer weg. Gelukkig heeft Sam goed geslapen en ook nog eens lekker lang!
    O ja, morgen je verjaardag! Dinsdag al je camera ophalen, leuk!

Misskeita, wat lief dat je van jan een Valentijnsberichtje kreeg! Spannend voor het eerst met je twee meiden naar de kerk waar je nog niet bekend bent. Is je oude gemeente nu te ver weg voor je?

Deel Deze Pagina