Sorry meiden....ben zo druk... heb niet echt tijd om bij te lezen.... Salapio...mooie foto! fijn dat het zo goed gaat meid! Judith...leuk avondje uit gehad dus! vervelend dat je het zo hoorde van je oma... Lindy...fijn dat het iets beter gaat...en ritme vinden... tsja, moeilijk is dat he?! heb ik hier ook hoor! Miep...lief dat je bloemen gekregen hebt! Sanneke...alweer op de helft meid! Britteke en Olga....vervelend he, dat "gedoe met mannen" Hier ook hoor! en ik vind ook regelmatig dat ik gelijk heb qua opvoeding, maar Jan vindt mij denk ik "te soft" hihi en vervelend zo slapen he?! met een dikke buik.... sterkte en een dikke knuf voor jullie!! Jufffie...Lief dat Jan een lang weekend Frankrijk heeft geboekt... Ik moet veel aan je denken meid... een dikke knuffel voor jou!! Gerda....fijn dat Nick de psz nu leuk vindt! Amber...leuke foto's... vind het weleens jammer dat we hier geen carnaval vieren! lijkt me wel supergaaf!
Vanmorgen met Ruben naar de huisartsenpost geweest.... hij is nu al 3 weken erg verkouden en heeft al een week vreselijke rochels! hoest ook tot kokhalzen aan toe en hapt vervolgens naar lucht, wat hij soms niet kan krijgen! ik krijg het er zelf spaansbenauwd van!! ik vertrouwde het niet dus heb vanmorgen gebeld.... hij is helemaal onderzocht, en de slijm in de longen wordt minder...verder alles doen, wat ik al doe: hoofdeinde omhoog, uitje onder bed, luuf op borst en rug, Luuf onder de voetzolen met sokken aan, boter op neus, voorhoofd en borst smeren!
Ik heb dinsdag ook weer een nieuwe speen gekocht (inmiddels de 5e! in 4 weken) en tot mijn stomme verbazing zie ik net dat hij WEER kapot is!! ik heb meteen weer een klachtenmail gestuurd naar mijn contactpersoon bij difrax ( jaja, heb inmiddels een contactpersoon hihi) als ik nu niet voor een jaar lang spenen krijg...hihi nee hoor geintje! maar ik vind best dat ze actie kunnen ondernemen...
Loesie, naahhhh wat belachelijk van die spenen zeg! Misschien eens kijken voor een ander merk misschien? Ruben nog steeds zo verkouden en benauwd. Wel goed dat je toch naar de HAP bent geweest hoor, maar gelukkig doen jullie zelf al alles om het voor Ruben te verlichten. Nou maar hopen dat hij snel opknapt. Salapio, wat een super lieve foto zeg! Fijn dat Tobe het goed doet en tot nu toe 'makkelijk' weggelegt kan worden. Mirre zo lief voor haar broertje, leuk om te zien! Vindt ze het erg moeilijk dat jij minder Mirre tijd hebt? Hoe lang blijft de kraamhulp nog en is Jan daarna nog wat daagjes vrij zodat jullie een beetje ritme kunnen uitproberen voor als je straks alleen met de kleintjes bent? Sanneke, lekker dat het werken nog goed vol te houden is! En die twee gymlessen achter elkaar zal straks wel een stuk pittiger worden. Goed je eigen grens in de gaten houden he! Britteke, oei hete thee over je heen gehad. Hoe is het met de brandwond op je buik? En je hebt dus echt het buikgriepje van Sam overgenomen, niet leuk zeg! Gerda, fijn dat Nick het nu wel leuk vind op de speelzaal! Juffie, het kaartje is met liefde gestuurd hoor meid. Dat is toch een beetje het enige wat je kunt doen... Fijn om in maart even met zijn drietjes een weekendje weg te gaan. Moet stiekem wel lachen om je voorraadje condooms, maar een leuke reden is het natuurlijk niet. Fijn dat Jayda het zo goed doet. Snap dat je het wel spannend vindt dat ze uitgebreidt getest gaat worden. Maar ze houden natuurlijk wel rekening met alle omstandigheden in haar leventje...
ben er nog hoor, maar zit erg onconvoortabel op de bank (waar ik nog steeds niet vanaf kan) En ik heb heel erg voorweeen. Ik verveel me heel erg bah, het is te hopen dat uk niet laat komt want dan duurd het erg lang. Knuffel voor de meiden die het nodig hebben.
Olga...lekker patatjes! eetsmakelijk! Dianne...vervelend die voorweeën meid! sterkte en een dikke knuf voor jou!
Olga nou misselijk word ik gelukkig niet..moest er ook nog eens bijkomen.. Amber..sterkte en dikke knuffel meid je hebt ook echt alles tegelijk dit jaar.. Even de gedachten proberen te verzetten met carnaval Wat een leuke fotos van je kanjers!! Sanneke..jawel hoor..ik klaag best zo af en toe..en thuis altijd tegen Jan.. Spannend hoor..straks een mooi nieuw huis!! En alweer 20weken!! Jaaa en dinsdag voor de echo! We willen wel weten wat het is hoor!! Judith..ja alweer sneeuw hè..houdt t dan nooit op?? Enne nope ga niet kijken bij tennis..vind ik niks aan.. Naar hoor dat je t zo moest horen van je oma! Hopelijk kunnen ze wat voor haar doen! Sterkte! Nu 8 dagen vrij!! Heerlijk!! Misskeita..alvast werkse voor morgen! Nelly..rustig aandoen meid!! Britteke..hoe is het nu met je buik? Schrikken hoor!en Beterschap! Gerda Nick al een grote jongen! En wat fijn dat ie t nu naar zn zin heeft op de psz!! Lindy gelukkig weer uit de ziekenboeg!! Salapio..mooie foto!! Fijn dat alles goed gaat!! En t is even wennen hè..maar dat gaat snel hoor.. Loesie goed dat je naar de hap bent gegaan! Hoop maar dat t snel beter gaat..zo eng hè met die kleintjes! en alweer een kapotte speen..jeetje das niet normaal.. Dianne..in de voorweeen meid..dikke knuff!!
Zooo...ben er ook nog.. Vandaag in huis beetje gerommeld..had weer veel last van duizelig zijn..dus maar niet gaan sporten..straks lig ik naast de loopband.. mijn ouders kwamen nog even langs en heb ik even mijn paps geknipt..is die weer netjes! en ik ben die sneeuw wel zo zat hè..t mag van mij nu wel voorjaar worden..
Miep, toch vervelend dat je door de duizeligheid niet kon gaan sporten. Dianne, nu al met voorweeen begonnen...hoe voelt dat nou precies. Als krampen, harde buiken of echt korte onregelmatige weeen? Hoop ook dat je kleine man niet na de 40 weken gaat komen hoor.
Eind van de morgen zijn we met zijn drietjes gaan zwemmen. Pfff...wat een gedoe zeg, hoewel ik alleen maar voor mezelf hoefde te zorgen want Jan heeft alles met Senna gedaan. Ik durfde me amper nog in bikini te vertonen... Eigenlijk liep ik er ook een beetje voor spek en bonen bij, maar was het zat om thuis te zitten. Senna heeft zich in ieder geval weer prima vermaakt. Is minstens 10 keer met Jan van de glijbaan geweest. Vond het wel lastig in verband met die waterwratjes...hoop niet dat het nu weer verergert. Ik heb pas toch die speciale aanstippen gekocht. Het is wel rotzooi want de huid er omheen wordt helemaal rood en schraal. Het lijkt erop dat het zich al een tijdje niet meer verder verspreidt en een hoop plekjes gaan al wat ontsteken.
wow wat een rijkdom. Ik schiet bijna vol als ik die foto zie.. (vast hormonen) Sterkte met het wennen en mirre en alle kindjes zijn zo flexibel dat ze het ook snel gewend zijn denk ik.
truste allemaal, net een troepje vrienden over de vloer gehad met 2 beebs. Ging allemaal prima. Ben benieuwd of we morgen al wat van de makelaar horen... Morgenochtend hem ik mn weekopening, moet ik dus voor de hele school mn verhaal houden. Heb nu echt megakeelpijn en wat druk op mn oren. Maar ff een pcm nemen om lekker te slapen. doeidoei
Zo kom ook nog even kijken,, ben net terug van het ziekenhuis ,We moesten er heen voor Sjoerd en hij moest helaas blijven ,, zelf ben ik net thuis mijn zus heeft op Nick gepast, nou ga maar een poging doen om te gaan slapen . Salapio ,, wilde nog even kwijt wat een leuk foto van je 2 schatjes..
goedenmorgen, salapio wat een liefjes zeg!! Gerdag wat is er aan de hand met sjoerd?? vervelend in ieder geval dat hij in het zh moest blijven, sterkte! Hier weinig nieuws ...ga beetje in huis rommelen...achterstallig onderhoud
Dee, wat een knappe meid die Estelle! Was dit helemaal voor het eerst of doet ze thuis ook al wel eens iets op het potje? Gerda, bah Sjoerd in het ziekenhuis. Dat is balen. Kan me herinneren dat hij wel eens eerder heen moest maar weet niet meer waarom. Hoop dat het niet al te ernstig is. Sterkte en een knuffel! Johana, jij gaat lekker aan de poets dus! Sanneke, ik hoop dat je weekopening ondanks je zere keel wel goed gegaan is.
Ik krijg zo een vriendinnetje op visite met haar jongste zoontje van 1,5. We zien elkaar maar twee of drie keer per jaar, dus wel gezelllig! Vanmiddag naar de eendjes lopen om brood te voeren. Van de week liepen we weer eens het rondje langs de grote groep eenden en Senna was helemaal teleurgesteld dat we geen brood mee hadden.... Senna speelt nu met mijn oude fisher price kassa van vroeger. 'Dat is 6 euro' hoor ik hem net zeggen. Arme Jan....iedere week van zondag op maandagnacht slaapt hij amper. Heeft met zijn werk te maken. Hij ziet er steeds zo tegenop om te gaan. Vooral als hij in het weekend lekker heeft kunnen genieten van zijn gezin en leuke dingen heeft kunnen doen. Hij kijkt volop naar vacatures, maar het is nog erg lastig. Niks wat hij zoekt of niet in de buurt.
Ik heb vanmorgen vroeg ontzettend liggen dromen over bevallen....Het ging wel goed, dus dat is een meevaller! Maar ik kreeg mijn baby aangekleed in plaats van bloot bij me en ook nog eens in kleertjes die niet van onszelf waren. Ook kwam er niemand om te helpen met aanleggen/borstvoeding.