Nannaf.. ik werk onregelmatig dus soms komt het voor dat ik 5- 5 dagen moet werken. Werk 18 uur per week. Miep.. Oh.. lekker.. kippenpootjes! *** Esmee is weer gewend hoor! Ik ga zo ook achter het eten aan.. Erwin smste net dat hij niet over hoeft te werken.. ( er moet een bouw af )..
salapio dat heb je mooi geschreven meid. Meiden de meeting woensdag word vrees ik niet wat...Kunnen we het per ongeluk een week verzetten?? (kijkt heel lief) of kan niemand dan meer?? Olga niet te zenuwachtig maken..bevalling komt echt goed, heb er gewoon een goed gevoel over bij je! Ontsluitingsweeen vond ik ook minder erg dan de persweeen (wat ik me van daan herinner). Pff ben hele ochtend op pad geweest eerst naar ha met Roel (jaja kan er wel blijven wonen) jochie blaft zich de longen uit het lijf...dus toch maar checken...daarna naar de ka omdat ze toch extra gechecked wilden hebben op RS..gelukkig viel dat allemaal mee. Roel had niet gedronken vanaf gisteravond 11u. De ka wou hem opnemen om hem in de gaten te houden ivm te weinig vocht. Maar dat wou ik niet. Hij is niet suf, erg allert zelfs nog en ik maak me helemaal niet echt zorgen om hem. Afgesproken dat ik zou bellen als hij einde van de middag nog niet gedronken had. Uiteraard....ik kom thuis biedt hem een fles aan en die heeft hij helemaal leeggeslobberd, haha....gelukkig maar
Johanna.. ik kom volgende week woensdag uit de slaap kan dan pas om 11.00 in Kampen zijn als ik geluk heb..Dus dat wordt hem niet denk ik.. Goed dat je naar je mamainstinct hebt geluisterd.. Dee.. Dat is al best snel.. Dus nu opzoek naar een nieuwe auto? *** Zo ... eten staat op en de tafel is gedekt.. Droger hoor ik piepen dus die is klaar.. Na het eten maar even opvouwen Eetsmakelijk meiden!
jij ook mve! hier staat de boerenkool te pruttelen, we eten vroeg want jan moet om 17.45 alweer naar het zwembad daar geeft hij les bij de reddingsbrigade. (niet in onze woonplaats helaas) de rest ook eetse en een fijne aovnd! (lekker bankhangen hier en een wasje opvouwen tijdens tv kijken)
@Salapio: prachtige foto en mooi verhaal. Grappig dat je Jan sms't als 'ie een deurtje verder ligt Merk door het lezen van jouw verhaal wel dat ik mijn eigen bevalling nog niet heb verwerkt... @Olga: Ik vond de persweeen echt een verademing na de ontsluitingsweeen. Maar heb bij Hannah 5 min. en bij Sarah 2 minuten geperst. Das wel kort natuurlijk. Goed, het geeft wel aan dat het bij iedereen anders gaat. Jij en meisje gaan het vast perfect doen! @Gerda: hoest nu met Sjoerd? Schrikken zeg! *** Eerste werkdag zit erop. Was leuk. Leerlingen hadden me gemist. Niet allemaal natuurlijk Iedereen wilde foto's zien. Komt er een boomlange 17-jarige jongen op je af om te vragen hoe de bevalling ging Heb een goede dag gehad. Nu zit ik op mijn vader te wachten. Hij komt m'n meisjes brengen. Heb zin om heeeeeel lang met ze te knuffelen.
Oh ja, Britt, happy B-day! En als ik vanavond niet meer kom buurten, Sanneke, morgen veel plezier bij de echo!!!
Salapio....mooi geschreven hoor! en echt een snelle bevalling he?! Olga....ik vond de ontsluitingsweeën pijnlijker dan de persweeën... maar dat kwam denk ik ook, omdat ik bij beiden lang ontsluitingsweeën heb gehad, en met de persweeën wist ik dat ik er bijna zou zijn.... Krijg je bij 36 weken niet een echo?! Heb ik bij Nicky niet gehad, maar bij Ruben wel....was nieuw zei de vk! Johanna....gelukkig dat Roel thuis meteen een fles leegdronk... beterschap daar! Judith...jee veel gewerkt dus... en je huis weer aan kant?! lekker! nannaf...boerenkool...hhhmmm!!!
Johana, die huisarst wordt je vriend nog zo vaak zie je hem/haar de laatste tijd. Maar beter een keer te veel dan te weinig zeker als het om je kindjes gaat. Roel dus toch lekker gedronken en het nog binnen gehouden ook, gelukkig maar. Al uitslagen gehad van de bloedonderzoeken van Dani? Nannaf, jou man is best druk na zijn werk nog of niet? Dee, je schoonzusje is vlak na mij uitgerekend toch? En wat betreft het sterrenkijken van Senna....dat kan volgens mij nog gebeuren met het verder indalen tijdens de bevalling en is ook moeilijk te voelen van buitenaf.
Missk....fijn dat je een leuke dag gehad hebt! en grappig dat die 17-jarige jongen vroeg hoe je bevalling was...hihi britt...ow jah....gefeliciteerd meid!
Mijn bevallingsverhalen laat ik ff voor wat het is! Bevallen van 2 niet levensvatbare kindjes is anders dan van een voldragen baby! Allebei als heftig ervaren!
Ik ga even Senna bij Jan uit bad plukken en kom straks nog wel even. O ja, maar eerst even dit. Britt happy birthday to you! Nog met je mannen naar Plopsa Indoor geweest? Of nog steeds beetje ziekjes? Vergeet ik de hele dag al te schrijven....
heb vanmorgen de 5e speen gehaald in 4 weken tijd... heb telefonisch contact gehad met de difrax.... ze sturen me 2 nieuwe spenen toe... en ik moet deze kapotte speen ook opsturen, want dan willen ze het verder onderzoeken...
Olga een deel van de uitslagen gaven aan dat er een infectie gaande is/was. Een ander deel staat op de kweek en als het goed is komen die uitslagen in de loop van deze week. Het is geen hepatites vorm of pfeifer...waarschijnlijk is die infectie het enige wat eruit komt (en dat verklaard de symptomen ook wel). Gelukkig is ze weer super te pas.
Judith..vind je kippenpootjes dubbel zo lekker..? Johanna..goed dat je met Roel even naar de ha bent gegaan hoor! Naar hoor dat ie zo ziek is..nog zo klein hè.. Heeft ie wel wat voor het hoesten gekregen? Jammer van de meeting..maar we gaan vast binnenkort wel weer een keertje meeten..misschien dan weer een keertje ballorig doen? Misskeita fijn gewerkt!!leuk!! Hier hebben de kippenpoten goed gesmaakt..en de stoofpeertjes ook.. De kids liggen er nu allebei in...Jari moet straks nog wel een keertje de fles... Ga zo even mijn haar in de verf zetten..jan is nu toch thuis..
Juffie, je hebt gelijk dat het een heel andere ervaring/gevoel zal zijn dan bevallingen van voldragen kindjes. Ik hoop met heel mijn hart dat je ooit nog eens een zwangerschap en bevalling op een andere manier kan ervaren. Ook al zal het niet voldragen zijn, dan op zijn minst met heel goed levenskansen en weinig kans op ernstige complicaties.
Miep...wij hebben ook kippepootjes gegeten!! waren ook erg lekker!! en een nieuw kleurtje in je haar?! LEUK!