Vanmiddag even een bij paar sportscholen geweest hier om te informeren enzo... wil straks graag gaan sporten...maar jeetje wat is dat vreselijk duur zeg!
Britteke...Van harte gefeliciteerd meid!! hopelijk niet te ziekjes geweest..en nog wel een leuke dag gehad? Loesie..wel raar hoor..dat je al zoveel spenen kapot hebt gekregen.. Hier had ik laatst gel van de kruidvat..rook ineens heel anders..ben ik ook heen gegaan en heb nieuwe gekregen en ze hebben alles met dat nummer uit t vak gehaald..wie weet tref je ook wel een foute levering..misschien eens kijken naar de code op de verpakking?
Johanna..fijn dat Dani weer beter te pas is hoor!!! loesie ook aan de kippepootjes gezeten.. Hier hebben we sinds vorige week een nieuwe sportschool.. is onbeperkt fitness voor 20 euro per maand..das niet duur hè.. Daar ben ik dus ook heen gegaan..
Miep...ow wat raar toen van die gel zeg... wel netjes dat je toen een nieuwe kreeg... ik heb de nummers al bekeken op de verpakking.... ben vanmiddag naar een andere winkel geweest, maar staat wel hetzelfde nummer in.... ik hoop dat deze speen lang meegaat...hihi ( terwijl het trouwens niet eens zo'n spenenkind is hoor)
Na 2 gecompliceerde zwangerschappen durf ik niet meer te dromen van een zwangerschap van 30 weken. Laat staan van 40 weken. Mn man en ik willen het weer gaan proberen na Jayda's 3e verjaardag. Dus september 2010. Gelukkig is het nog ver weg mar als ik weer aan een zwangerschap denk, staan mijn haren overeind van de schrik! Laatste weken droom ik zo naar dat ik niet meer durf te slapen. Daardoor raak ik helemaal van slag en ben oververmoeid. Mijn eetlust is ook helemaal verdwenen. Toch heb ik niet het gevoel dat ik depri ben. Ik wil alleen ff met rust gelaten worden en alleen zijn! Ik heb vandaag mijn gyn aan de lijn gekregen en ik moet van haar morgen bij haar collega meneer huplepup melden. Hij is een psychiater en wil mij graag zien. Ik ga wel erheen maar wil geen medicatie. Ik hoop dat het eenmalige afspraak is want donderdag moet ik me gaan melden bij mijn psycholoog.
onbeperkt fitnis voor 20 euro per maand?! hier betaal je bij achmea health 48 euro per maand en bij een andere sportschool 37 euro per maand...:x is de goedkoopste die ik tot nu toe gevonden heb...maar vind het nog steeds erg veel geld hoor! dat is eigelijk het enige wat me nu nog tegenhoud om te sporten...de prijs
Ik voel mij zo schuldig tegen over Noah*! Ik heb hem nog geen een keer opgezocht en we moeten op zoek gaan naar een grafsteen en een mooie tekst bedenken. Maar ik kan dat echt niet doen. Ben er nog niet aan toe! Gister gingen we ff wat drinken bij de La Place in de buurt van schiphol! Toen we weer terug reden zat ik uit het raan te kijken. Landschap zag er wit uit. Ik moest zo huilen bij het idee dat Noah zo alleen in een koude gat ligt in een klein doosje.*traan* Donderdag zou ik voor de 2e keer een 20-weken echo krijgen! Maar w egaan met jayda naar de fotograaf voor een fotosessie voor Noah en voor de bedankkaarten! Totaal verschillende dingen!
Jufffie...ik zit je bericht te lezen met tranen in mijn ogen.... vind het echt allemaal zo vreselijk!! en weet eigelijk niet zo goed wat ik zeggen moet...
Juffie..heftig meid..Dikke knuffel!!! Loesie..ah wel t zelfde nummer..maar van een andere winkel..wie weet.. Hier geef ik geen speen..in het begin 2 keer gedaan..ach ik zie al problemen met afleren dus ik begin er maar niet aan.. Hier hebben we in totaal denk ik wel 6 sportscholen...dat varieert dus ook van 45 tot 20.. Hier is nu the real gym gekomen..die is dus 20..idd echt goedkoop.. ik zat eerder ook ergens anders en dat is 4 jaar geleden of zo..toen betaalde ik al 35..daar.. Balen hè dat t zoveel geld moet kosten...hier ben ik ook wel blij met de nieuwe gym..
Dames sorry voor mijn deprimerende berichten! Ik probeer echt zo min mogelijk te kletsen en soms is het ff heerlijk om het hier van me af te schrijven. Ondanks dat ik soms toch het gevoel heb dat ik hier buiten het bootje val!
ja best balen dat het zo duur is.... en dan is de vraag: heb ik dat geld ervoor over... Jan zei al...dan ga je toch hardlopen?! maar hardlopen is niks voor mij... maar ik wil toch wel graag wat doen qua beweging enzo... en ondertussen dan ook ontspanning voor mezelf...effe weg uit de drukte thuis...hihi dus die is nieuw bij jullie in kampen?! wel handig....zit je dan ook aan een contract ofzo vast?!
Jufffie...hier gewoon lekker van je afschrijven hoor!! Wij zijn er toch om je een beetje op te peppen?!
Hoi allemaal Ik lees morgen wel even veder,,we zijn net huis Sjoerd mocht mee na huis ,maar ze hebben vanmorgen zijn hart wer stil moeten leggen dit is al vaker gebeurd,, de medicatie is vehoogd en nu is afwachten en hopelijk is hij snel aan de beurt voor een hart operatie. Kom morgen wel even terug ,, ben nu erg moe,, dus ga even douche en na bed. fijne avond verder voor iedereen En ik wil even zeggen dat jullie heeeeel erg lief zijn.
Gerda, heftig. Wel fijn dat hij mee mocht, of heb je dan zelf geen rust? Juffie, knuf meis. En hier blijven posten. J ehoort er toch helemaal bij???!!! Britt, gefeliciteerd, hoe voel je je nu?? Hier voel ik me nog belabberder dan gisteravond. Keelpijn en wat druk op mn oren en als ik me buk ofzo zere kop. Zullen mn holtes ook wel zijn hoewel ik wel gewoon lucht heb. Vanmorgen was niels om 10 voor 5 aan t huilen. Effe getroost en speen gegeven en toen ging hij weer slapen. Zelf nog een poos wakker gelegen en natuurlijk vlak voor ik eruit moest viel ik weer in slaap. Lekker brak dagje dus met 2 pcm en dropjes. Weekopening ging super. Door alle andere dingen (huis kopen, 20 wk echo) heb ik niet echt tijd gehad om me er druk voor te maken en het ging heel goed. We hebben een tegenbod gekregen en morgen gaan we ons eindbod doen. Onze contactpersoon/ onderhandelaar denkt dat het wel goed gaat komen. Reuzespannend. En natuurlijk morgenochtend de 20wk echo. Eerst Niels bij een vriendin afzetten, die werkt ook in Nijkerk en zet Niels bij de oppas af. Hij is groot fan van haar, dus dat komt mooi uit. Wij moetn naar utrecht dus dan zou nijkerk wel heel erg om zijn. Vanavond zouden we nog iemadn over de vloer krijge maar die heb ik afgebeld. Duik zo mn nest in. Doeidoei
Britt.. happy birthday! Miep.. Wanneer jij je goed genoeg voelt voor een stukje rijden kunnen we i.d wel een keertje weer ballorig doen! Johanna.. jammer maar het is niet anders.. Lijkt Ballorig jou ook wat? Gerda.. Jeetje wat schrikken zeg! Heel veel sterkte! Loessie.. jeetje wat een geld voor de sportschool.. Ik wil straks als Esmee naar de psz gaat ook naar de sportschool. Ze hebben er wel opvang maar vind dat niet prettig.. Sanneke.. beterschap meid! Hopenlijk wordt jullie tegenbod geaccepteerd! Juffie..dikke knuf! **** Werk belde weer.. jeetje ik wordt er niet goed van.. Of ik woensdag even een extra dienstje wou werken want ik was toch 8 dagen vrij! Umh.. neeeee! ( was geen ziekte oid hoor) Volgens mij was de boodschap wel duidelijk! Sommige mensen. Vanavond een lekker avondje hangen!
Juffie, ik huil met je mee lieve schat....maar huilen kan opluchten. xxx voor jou, Jay en Jan terug! (we zijn een beetje dubbel aan het kletsen he....you know what I mean) Jij kletst en leest hier gewoon wat je zelf wilt. Vrolijk, verdrietig, klagen....maakt helemaal niks uit. Iedereen doet dit en het gaat om heel uiteenlopende situaties/problemen. Ik blijf erbij dat je een echte december mama bent ondanks dat Jay niet in december is geboren en je zwangerschappen en bevallingen niet zijn gegaan zoals iedereen hoopt. We hebben al zoveel lief en leed met elkaar gedeeld. Ondanks dat we je nooit echt kunnen helpen of je pijn kunnen verzachten of je daadwerkelijk kunnen begrijpen, kunnen we wel naar je luisteren en je proberen te troosten. En natuurlijk ook met je mee genieten van goede aflopen van Jayda's heftige ziekenhuisopnames en van je soms erg droge en leuke commentaar!
Sportschool, vind ik ook veel te duur hier in Woerden. Dat houd me tegen.... Gerda, oja getsie het heeft met Sjoerd zijn hart te maken. Wat klink je er nuchter onder meid....het lijkt me best eng en onzeker. Ik hoop dat er snel een operatie kan gaan plaatsvinden. Sanneke, fijn dat je opening toch goed dging vanmorgen! En een laatste tegenbod doen, wat spannend. Fijn dat de makelaar het wel positief inziet! Veel plezier en succes morgen met de echo!