Morgen moet ik zelf ook weer voor een echo naar de Gyn. Kijken of de placenta nu wel goed omhoog gekomen is en niet meer in de weg ligt. Ook nog even wat kleine dingetjes navragen... Verder is Senna morgen bij nmijn moeder, dus kan ik lekker de hele dag voor mezelf plannen. Wil dan gelijk een hoop dingen doen. Vanmiddag een stukje gaan wandelen met Senna. Gelijk een bakkie bij mijn schoonzusje gedaan. Maar Senna was het op de terugweg zat en bleef overal stilstaan met zijn loopauto. Erg vermoeiend en zwaar dan....kwam bekaf thuis.
Gerda...joh wat schrikken...gelukkig is Sjoerd nu weer thuis! en hopelijk is de operatie vrij snel! Rustig aandoen hoor..dikke knuffel!!! Loesie..dat hardlopen en zo is ook niks voor mij...vandaar dat ik ook maar weer naar een sportschool ga.. Hier kon je nu lid worden ..gratis sporten tot april en je moet wel 1 jaar lid zijn.. Juffie..meid..gewoon hier je hartje luchten hoor!! Dikke knuff! Sanneke..nog ziekjes..en dan nog even in spanning zitten wat t huis betreft!! Morgen de echo..spannend of jullie t geslacht kunnen zien! Judith...alweer door je werk gebeld..nou lekker niet gedaan dus.. enne idd als ik weer iets minder duizelig ben doen we een ballorigje!! Olga morgen een echo..toch even spannend of de placenta goed ligt! wel fijn dat je weer even mag gluren! *** mijn haren zijn weer geverfd...ook weer klaar! Wil volgende week even naar de dokter..even overleggen hoe of wat.. had wel zitten googlen..en er was er zelfs eentje die er 3 jaar last van heeft gehad..nou daar zit ik echt niet op te wachten.. Dus even kijken of er niet iets is wat er gedaan kan worden...
Goedemorgen.. Hier gaat alles wel weer goed,, heb lekker even kunnen slapen ,, dat helpt altijd wel even en Sjoerd is vooral nog erg moe,, maar dat heeft even tijd nodig. En Nick is super lief de schat. Olga klinkt ik nuchter,, maar er zijn heel wat angsten hier hoor, zowel voor mij als ze zoiets doen als voor Sjoerd , het idee dat het mis gaat is best moeilijk. En vandaag en echo ,kun je nog even gluren na na jullie meisje En Miep je haren weer geverfd leuk..ben benieuwd. En volgende week weer na de dokter. Zoiets kan erg lang duren , maar niet elke dokter doet er wat aan , sommige zeggen gewoon wachten erg moeilijk. Dikke knuffel. Sanneke wat naar dat je je niet lekker voelt hopelijk is het snel over. Hoe was de 20 weken echo weten jullie wat het gaat worden ,,ik denk een jongen. Britteke gefeliciteerd met je verjaardag. Mve ,,even gebeld dus of je morgen kan werken , 8 dagen vrij,,dan moet je daar wel van kunnen genieten toch. Heb je al weer leuke kleding gemaakt. JOhanna jamer dat je morgen niet kan misschien volgende keer ballorig. Nou ga nog even wat doen ,fijne dag allemaal
Goedemorgen meiden, Allereerst bedankt voor jullie lieve felicitaties voor mijn verjaardag gisteren, zowel hier als op Hyves. Jullie zijn lief . We hebben een gezellige dag gehad. Jan had als verrassing een dagje vrijgenomen en we zijn met zn drietjes gaan shoppen in Wijnegem Belgie. Was supergezellig en heb ontzettend genoten van mijn mannen. Uiteindelijk eigenlijk niks gekocht op wat kleine dingen voor Sam na, maar dat mocht de pret niet drukken. Sam heeft zich voorbeeldig gedragen en heeft zelfs ruim een uur in de buggy geslapen. Met de brandwond op mijn buik gaat het wel goed. Het bleek achteraf wel mee te vallen. Mijn buik werd wel wat rood en schilferig maar inmiddels is er al bijna niets meer van te zien. Het is gewoon een enorm gevoelige huid nu natuurlijk. Dun huidje en dat doet pijn! Had het idee om vanmiddag Sam mijn buik te laten beschilderen. Ik heb hier nog wat kinderschminkspul liggen van carnaval. Geen idee of het werkt en of het een goed idee is hahaa... Maar als het lukt show ik jullie het resultaat wel . Even nog 2 korte reacties... Gerda, wat een schrik zeg van Sjoerd. Gelukkig is hij nu weer thuis. Heel veel sterkte en beterschap! Jufffie, oh meid voe je aub niet schuldig. Je hoort bij ons en we delen toch altijd lief en leed met elkaar. Dat het nu bij jou de laatste tijd zoveel leed is kan jij ook niks aan doen. We leven allemaal ontzettend met je mee en wensen jou en je gezin het allerbeste. We hopen dat voor jullie snel het zonnetje weer schijnt. Natuurlijk hebben jullie al een grote zonnestraal rondlopen die inmiddels wel heeft bewezen hoe graag ze bij jullie wil zijn. Probeer hier je krachten uit te halen meid. De zon gaat echt weer voor jullie schijnen!!! Hele dikke knuffel!!
even goedenmorgen zwaaien, *zwaai* knuff voor juffie! heb bijgelezen maar eff geen puf om te reageren. Loop net naar buiten om wat etensresten uit mijn ovenschaal in de container te gooien...glij ik me toch uit..schaal kapot..mijn handen overal kapot...gromm.... kom later weer langs.. ow ja..ik ben wel in voor Ballorig hoor!
@sanneke; spannende dag voor de boeg! veel succes en plezier! hopelijk voel je je al wat beter! @britteke; nog gefeliciteerd met je verjaardag! leuk sam laten kliederen! ben benieuwd naar het resultaat! @miep; 3 jaar nee dan is het inderdaad te hopen dat er nog wat anders aan gedaan kan worden daar zit je niet op te wachten natuurlijk. @gerda; dat is heftig zeg! staat hij op een wachtlijst voor de operatie? hopen dat hij snel goed geholpen kan worden! @olga; lastig soms he zo'n onwillige peuter vooral met een dikke buik! succes bij de echo (en veel plezier natuurlijk ook!) @juffie; natuurlijk moet je mee blijven kletsen, fijn dat we er voor je kunnen zijn, al is het alleen maar om te luisteren dat is heel belangrijk! dus gewoon blijven!
@johanna; auw! gevallen. ik heb geloof ik de meeting afspraken gemist, waar gaan jullie heen vandaag? veel plezier in elk geval! vannacht voor het eerst echt door kunnen slapen! ze had goed gedronken de hele dag en op een paar kikjes na (gewoonte natuurlijk na 4 uur wakker worden maar het klonk heel anders dan HONGER!!) heeft ze toen tot 7.00 geslapen! heerlijk daar komt een mens van bij! fijne dag allemaal, wij blijven lekker binnen met onze snotfabriekjes en gaan met de duplo tolens bouwen en hier en daar wat huishouden doen.
zo even een afspraak gemaakt om mijn wenkbrauwen te laten epileren...heerlijk ééns in de zoveel tijd laat ik ze weer even professioneel bijwerken...en geloof me het is erg nodig...voordat ik weer aan het werk ga beetje de boel weer netjes maken. Binnenkort ook maar even weer naar de kapper (kom ik ook zelden) ben aan het twijfelen om het maar weer kort te knippen maar volgens mij krijgen een aantal mensen dan een hartverzakking
hallo girls, ik heb net 24 pagina's bijgelezen pfoe! ik kan niet op iedereen reageren hoor, sorry.... salapio, ik heb je bevallingsverhaal gelezen. erin was een stuk leuker als eruit *proest* lastig he juffie, dat je je bezwaard voelt om te vertellen over je kindje. ik herken dat zo! en helaas wordt het alleen maar erger. op een gegeven moment krijgen mensen toch het gevoel van "ja nou weten we het wel" en dat doet pijn. maar het is ook een vorm van menselijk overleven. maar het is zo schrijnend als de wereld doordraait terwijl de jouwe stil staat *huil* gelukkig kun je hier je ei kwijt bij al die lieve mama's hier. als ik jou was zou ik me ook aanmelden bij een lotgenoten-site. ik heb dat ook gedaan en het lucht zo ontzettend op om je verhaal kwijt te kunnen zonder je bezwaard te voelen! beter dubbelop spuien dan oppotten hoor!!! ps: het sneeuwt weer. ik ben het zooooo beu!!!!!!!!!
Even snel een binnenpretje. Annabel wilde zondag "papahagel" op haar vanillevla. Manlief doet (bijna) altijd chocoladehagel op zijn brood. Annabel is meer van de vruchtenhagel. Maar op de vla wil ze dus papahagel. Doen we soms in het weekend. En nu lekker naar buiten wat boodschappen doen. Er is net weer wat sneeuw gevallen. Ik vind het heeeeeeeeerlijk. 'k Probeer later wel weer terug te lezen. Doei!
Wat is het hier weer rustig vandaag!! Johana, wat erg dat je bent uitgegleden. Je kan ook echt een smak maken met deze gladheid en dan nog met een schaal in je handen ook... Jakkes!! En lekker jezelf laten verwennen voordat je weer aan de slag gaat. Gelijk heb je.. Ik ben ook niet zo'n kappergangster hoor... Meestal verf ik het zelf en mijn moeder knipt het . Mijn schoonzusje doet mijn wenkbrauwen, handig hoor al die disciplines in je familie haha. Nannaf, Wat lekker dat je een nachtje hebt kunnen doorslapen. Wat zou ik dat heerlijk vinden... Ik kon er vannacht weer 3x uit en dan is onze uk er nog nie eens . Loopy, niet eens reageren joh??? schaam je . hahaha Kan soms zo enorm veel zijn he?? Er wordt hier wat afgekletst ook!!. Hier ook weer sneeuw... Ben het ook beu voor dit jaar en de komende 3 jaar ook denk ik bleeeeh. Nelly, wat heerlijk papahagel! Natuurlijk is het een hele slimme opmerking... Hier noemt Sam ons bed altijd papamamabed haha.
Zo Sam ligt in bed. Ik ga zo ff lekker in bad. Ik verwacht alleen een pakketje en dan zal je net zien dat ze aanbellen als ik er net inlig. Dat geluk heb ik altijd haha. Ook nog ff wat wasjes draaien en opruimen. Veel meer gaat niet lukken. Net waren mijn schoonouders nog even op visite. Cadeaubon gehad en een mooi plantje voor mijn verjaardag. Lief!
Hallo dames, De site lag er vanmorgen weer uit voor onderhoudt, vandaar dat het zo rustig is geweest. Ik ben eindelijk weer thuis.... Vanmorgen om 9.30 Senna bij oma gebracht en daarna naar de Gyn. Ik moest drie kwartier wachten, bah! Placenta is mooi omhoog gekomen inmiddels, en koppie lag al lekker laag. Groei zag er goed uit. Een weekje kleiner dan de 35 weken die ik nu ben. Maar dat is helemaal binnen de marge. Daarna door naar de stad gegaan. Bij Etos luiers en andere babyspul ingeslagen, bij de Hema nog wat rommeltjes gekocht. Toen bedacht ik opeens dat ik wel naar de kapper kon gaan. Sinds mijn vaste kapster is gestopt ben ik 1 keer ergens anders geweest, maar dat is me helemaal niet bevallen. Nu dus weer naar een andere kapsalon. Het is iets te kort geknipt, maar wel in het model wat ik altijd had, dus ik ben tevreden. Het krult weer lekker op en kan ik tenminste weer even vooruit na de bevalling. Net als een gek een broodje naar binnen gewerkt. Ik was uitgehongerd ondertussen! Nog even wat rommelen in huis, lekker hangen op de bank en wat boodschapjes doen. Dan Senna weer ophalen.
Olga, wat een goed nieuws bij de gyn. Klein beebje dus... Ik heb de 22ste liggingsecho.. ben benieuwd . Mijn pakketje is binnen dus ik duik in bad
Britteke, wat lief dat Jan vrij had genomen en jullie er een gezellig dagje van hebben gemaakt gisteren! Je brandwond op je buik is gelukkig meegevallen, maar door de dunne uitgerekte huid natuurlijk wel erg pijnlijk. Leuk idee om Sam je buik te laten versieren; ben benieuwd hoe hij dat vindt en of het goed lukt. Gelijk je nieuwe camera gebruiken of heb je die nog niet opgehaald? Johana, oei je hand onder de wondjes....zijn wel alle scherven eruit? Is je haar heel lang nu dan? En is Jan niet zo gecharmeerd van een kort koppie? Misschien wel lang laten, maar er weer een leuk model in laten knippen? Ik ga denk ik zo'n 4 a 5 keer per jaar. Miep, jemig niet te hopen dat je zo lang last blijft houden zeg...Want zelfs met die medicatie heb je er nog regelmatig klachten van. Loopy, krijg je binnenkort nog een 20 weken echo? Nannaf, wat heerlijk dat je kleine meid heeft doorgeslapen. En jammer genoeg nog niet verlost van de snottebellen. Gerda, is Sjoerd weer een beetje opgeknapt inmiddels? Lijkt me inderdaad heel eng en onzeker die ingrepen. Zelf binnenkort ook weer vervelende behandelingen of ingrepen? Lijkt me ook zo zwaar voor je met altijd die pijn en beperkingen in je bewegingen. Gelukkig is Nick volgens mij een super lieverd! Nelly, papahagel, geweldig! En ben je die nseeuw echt nog niet zat?
Britteke, lekker spetteren! Is die liggingsecho met een reden of doen ze die standaard bij jullie? Tja, of ze echt klein is, is nog maar afwachten natuurlijk....Hij schat het op gevoel en meet de hoofd en buik omtrek, maar heb al zo vaak gehoord van b.v. paniek terwijl het dan allemaal meeviel.
loop ik net langs de slaapkamer van jonathan en ik luister even of hij slaapt.... nou geen twijfel mogelijk ik hoorde hem snurken door de deur heen
Nannaf, ik kan Senna ook bijna altijd horen ademhalen/snurken. Hij valt in slaap met zijn duim in zijn mond en als die duim eruit valt blijft denk ik zijn mond een beetje openstaan. Is niet zo goed, maar wat doe je eraan? Senna is trouwens nog steeds lekker aan het hoesten en heeft ook weer lekker snottebellenproduktie....
Dee, oh wat een leuk tafereel gisteren met het flamenco dansen! Heerlijk om zo gek te doen en te genieten met je kleine meid!
Afgelopen week een beetje creabea geweest. Vorig jaar had ik twee van die zelfschilderspaarvarkens gehaald bij Kruidvat. 'k Geloof voor een euro of drie/vier. Maar daar heb ik nu pas wat mee gedaan. Ik ben alleen niet zo tevreden over de letters, want er zat een vrij dik penseeltje bij... Pfff... Perfectionist... Groetjes, Nelly En nu ga ik me echt op de foto's storten. Ik lig mega achter met de foto-albums en nu zijn de meiden op het kdv, dus heb ik alle tijd!