December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nelly, wat een lief varkentje! En ik vind de letters juist wel mooi!

2. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @nelly; wat een schattig varkentje! echt heel leuk geworden!

3. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    En als ik dan toch aan het spammen ben...
    Hier een fotootje van Annabels bezigheden als mama op de bank een tukkie doet...
    Oeps...

4. ik heb julie verwaarloosd...sorry
    ik heb ook niet bijgelezen.

Ik wil vanuit hier weer mee gaan lezen en reageren.
    en effe een egoverhaaltje ophangen ;)

Nina is gisteren voor het eerst naar psz geweest en het ging supergoed.
    ze ging gelijk spelen met de andere kindjes en het speelgoed.
    ik ben stiekem weggegaan, en pas na een hele poos miste ze me inneens zei de juf, toen moest ze wel wat huilen.

maar ze had het echt supergoed naar dr zin.
    ben benieuwd hoe het donderdag gaat met mijn supergroot kleine meisje

5. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Nelly...leuke foto!
    mooi varken ook...echt gaaf gemaakt...
    ik wou dat ik zo creatief was!

Olga...jeetje 3 kwartier wachten?! erg is dat he?!
    gelukkig ligt meisje er goed voor!

Sanneke....veel succes en plezier met je 20-weken echo!

nannaf...haha, jonathan snurken?!

Hier effe een tukkie gedaan net!
    Ruben is nog steeds strontverkouden, en krijgt er nu volgens mij ook spruw bij!
    heeft Nicky ook gehad....
    arm mannetje!
    zo zielig...

zometeen naar schoonpa...die is vandaag jarig...gaan we met alle kinderen en kleinkinderen eten! chinees!

6. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
  7. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, is hier inderdaad standaard bij 36 weken de echo. Ben benieuwd want dan wordt beebje ook opgemeten. Vind het wel spannend. Sam schatte ze toen als een megababy en er kwam een propje uit van 3190gr. Meevaller toen dus ;).
    Camera heb ik inmiddels in huis.. Hij is echt mooi.. zal hem straks eens gaan uitproberen. Sam ligt nog lekker te slapen dus ik ga snel nog ff wat doen :).

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britteke, hier is een echo met 36 weken niet standaard geloof ik. Dat gebeurt dan gewoon bij de verloskundigenpraktijk of moet je ervoor naar een gyn? Lekker dat Sam zo goed aan het slapen is vandaag.

Loesie, veel plezier met uit eten. Zijn er al veel kleinkinderen of alleen jullie twee ukken?

Nelly, nou dan heb je nog geluk dat Annabel alleen haar handen/armen heeft ondergekliederd! Voor hetzelfde geld was ze aan de muur/gordijnen of iets dergelijks begonnen.

Ninien, je kleine meid naar de speelzaal geweest. Wat wordt ze dan ineens ook groot he! Fijn dat het zo goed ging en ze het naar haar zin heeft gehad!
    Senna is een van de weinigen die nog niet naar de speelzaal gaat volgens mij? Hij mag vanaf 19 april.

Gerda, ik ga even kijken naar het fimpje...

9. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, hier is het een standaard echo. Ik moet ervoor naar het echocentrum hier in de buurt.

Sam is zo chagerijnig wakker geworden.. niks is goed. Dat buikverhaal doen we wel als Jan thuis is hahaha.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gerda, wat schattig zeg! Veel puppies trouwens en Nick is wel heel lief voor ze!

11. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Persweeën of ontsluiting ... ik denk dat ik de persweeën niet zo pijnlijk vond, maar misschien wel het feit dat Tobe eruit gekatapulteerd werd :D ... Maar ik schijn wel heel heftige (en dus goede) persweeën te hebben ... En de ontsluiting kon ik gewoon heel goed opvangen met mn buikadem en door in bad te gaan schijn je ook behoorlijk wat van de normale pijn weg te halen (dus echt een tip als dat kan).

Tobe is onwijs verkouden. Hele nacht gereuteld ... brrr ... ben zo bang voor ziekenhuisopname (ivm ziekenhuisopname Mirre met 10 dagen) ... Maar goed, hij drinkt, poept, plast goed, was weer 40 gram aangekomen, is alert als ie wakker is, heeft gezonde kleur, geen koorts ... Zal wel meevallen toch?

Verder gaat het trouwens allemaal prima. Ik ben eigenlijk de hele dag op. Dan wel heel moe aan het einde van de dag. Dus ik ga met Tobe op stok. Die trouwens uitsluitend in zn wiegje slaapt. Was bij Mirre echt anders: die lag alleen maar bij mij of bij Jan ... ik waakte als een moederkloek :D

Vandaag was de laatste dag van onze superfantastische kraamhulp. Gelukkig zien we haar eind maart nog: dan kraamt ze bij mn schoonzus.

Ik ga nu Tobe maar even wakker maken. Tis al weer 3,5 sinds zn laatste happie en mn (.)(.) zijn nu ( . )( . ) :D

Kus en knuf voor all!

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Hallo allemaal

Prima echo gehad, alles erop en eraan. De gyn die het deed was een man en vertelde wel heel weinig van alles, dat vond ik jammer. Na 20 minuten was hij al klaar... voor mijn idee ging dat bij Niels veel uitgebreider, maar ja. Wel mooie pics mee, maar die heb ik in mn agenda laten zitten en die ligt nog op school... dusssssss.

nog niks vna het huis gehoord, spannund

13. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sanneke, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Ben benieuwd naar je plaatjes ;).
    In het ziekenhuis nemen ze vaak toch minder tijd voor zo'n echo he. Bij mij duurde het wel bijna 3 kwartier geloof ik.

14. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Salapio, wat zielig dat Tobe nu al zo verkouden is. Ik kan me je angst voorstellen maar Tobe blijft lekker bij jullie joh. Alles ziet er verder toch goed uit. IK vind het wel grappig dat je zegt dat hij continue in zijn wiegje slaapt terwijl Mirre altijd bij jullie lag. Ik denk dat dat bij ons ook zo gaat namelijk....

15. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Sam ligt op bed nog wat te spelen. Wat werd hij sjaggo wakker zeg! Hij was de hele middag niet te genieten. De buiktekening liep ook uit op een groot drama. Ander keertje maar weer...

Jan kwam ook ziek thuis vanmiddag. Die ligt nu op de bank te slapen. Gezellige boel dus hier hihi.

16. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @Sanneke

Wat fijn dat de echo goed was. Jammer dat hij zo weinig tijd voor je nam. Gelukkig wel mooie foto's !!

Enne weet je wat het gaat worden ?

@Miep

Ik hoop niet dat je zo lang met die kwaal rond hoeft te lopen\

@Gerda

Moeilijke tijd voor jullie hopelijk kan Sjoerd snel geholpen worden. Heel veel beterschap

@ Britteke
    Oei Jan ook al ziek. Wel een leuke verjaardag gehad super

@Olga

Fijn dat de placenta nu ghoed ligt en je meisje gewoon geboren kan worden. En een klein meisje leuk toch

@Salapio

Beterschap voor Tobe. Niet leuk dat ie nu al ziekjes is. Gelukkig is ie verder wel fit

@dee

Ben benieuwd naar je creatie.

@Juffie

Gewoon blijven kletsen hier hoor. Je bent een echte dec 2007 mama we horen toch als groepje bij elkaar. We delen hier lief en leed. Dus schrijf maar van je af hoor meid.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, arm kererltje...net uit je veilige buik en nu al zo verkouden. Maar je beschrijft hem als een goed drinkend en alert mannetje, dus maak je maar niet te veel zorgen. (wel goed in de gaten houden natuurlijk!)

Sanneke, joepie jeej een goede echo gehad! Toch weer een hele opluchting he! Van de week wel wat pics laten zien als het lukt hoor!

Britteke, oh wat naar dat Sam de hele middag niet te spreken was. Daar ging je leuke buik schilder plannetje....En Jan ook al ziek thuis gekomen. Beter nu dan over een paar weekjes!

Senna ligt enorm te hoesten de hele tijd in bed...ik hoor hem nu ook wat kermen. Is ook naar als je daardoor niet in slaap kan vallen. Hoop dat hij niet midden in de nacht van zijn eigen gehoest wakker wordt, want dan weet ik wel hoe laat het is....

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben gaar....ga lekker op de bank hangen!

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Olga, LUUF werkt hier altijd super. Met de pokkies durfde ik het niet omdat ik niet wist of het evt. in het wondje zou bijten maar nu hij weer korstloos is, heb ik weer gesmeerd. Afgelopen 2 nachten heeft hij ook aardig gehoest waardoor wij wakker waren en hij niet :$

Brit, jammer dat ze ziek en ongezellig zijn bij jou. Moet wel lachen om je buiktekening :)

Geslacht mag je me voor pben maar hij kon het niet zo goed zien omdat de beeb erg laag lag en niet een goede positie had. Maar hij heeft wel iets gezegd.

Ik zet het hier niet neer ivm evt meelezers. We vertellen het deze keer ook alleen maar aan ouders/ familie.

20. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hier vandaag niet zo veel gedaan. Jan is even bij zijn vader in het zieknhuis geweest. Die is opgenomen vanwege een hoge hartslag en hartritme stoornissen.

Vandaag zijn Thomas en Jesse weer geknipt. Jesse heeft het goed gedaan want hij heeft voor het eerst niet gehuild.
    Vanmiddag nog eventjes gewandelt want het was heerlijk weer hier vanmiddag.

Wie van jullie gebruikt de grote kinderwagen nog ? wij nog best veel eigenlijk (quinny buzz) ons frame was pasgeleden stuk en we hebben van quinny kosteloos een nieuw frame gehad,

Morgen gaan we met de kids naar een indoospeeltuin. en donderdag gaan we naar de bioscoop met de kindjes. (it's raining meatballs)

Hoe lang al samen ? wij zijn al ruim 16 jaar samen waarvan 8 jaar getrouwd.

Deel Deze Pagina