December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden

ik schaam me ook diep :(
    verwaarsloos jullie vreselijk..
    maar heb weer een snot verkouden mannetje hier :(
    arm kind is zoo verkouden en benauwd.. van alles geprobeerd niks werkt.. hoop wel dat hij maandag wat minder verkouden is want dan zou hij zijn prikjes krijgen..

Hij is continu overstuur en heeft moeite met drinken aan de borst... zoo zielig.. ben veel met hem bezig.. gelukkig heeft hij vannacht wel lekker geslapen :).. van 22.00 tot 4.30 :)..
    demy werd ook pas om half 9 wakker vanmorgen dus dat is ook wel even lekker..

Demy is gelukkig weer van haar verkoudheid af en nu begin ik zelf weer te snotteren.

hier nog 3 weekjes verlof
    alleen gaat mijn baas nu moeiijk doen :(..
    ik zou halve dagen gaan werken in het begin om er weer in te komen en omdat ik nog z`n last van mijn rug en bekken heb zie ik het niet zitten om al dagen van 9 uur te gaan draaien..
    nu heeft ze mij dit dus toe gezegd dat het goed was dat ik halve dagen ging werken en nu komt ze er dus op terug dat het niet kan.. :S.. NOu ze stuurt me maar naar de arbo arts. ik zie het echt niet zitten om nu al volle bak te draaien 3 dagen in de week.. ik ben zo pissig op haar.. ze gelooft me gewoon niet dat ik nog zo veel last heb :(.. ik baal er echt van..
    Ik bedoel doe het toch me zelf niet aan
    net als ofo ik er over zou gaan liegen dat ik pijn heb..
    ik zit al 6 mnd thuis ik zou niets liever willen om weer lekker aan de slag te kunnen maar ja wat niet gaat gaat niet natuurlijk :(..
    :(.. Grrrr moest het ff van me af schrijven hoor..
    ze belt van de week op hoe het gaat :S... ben benieuwd..

IK ga snel naar boven..robin is wakker en heeft honger :)
    tot snel :)

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Amber wat kl*te ... hopelijk is het nu klaar met het gezeik. Only good times! Was het leuk in speeltuin?

Olga, ach gossie wat vervelend dat Senna zo verkouden is. En superlief dat ie je buik heeft ingesmeerd. Mirre was echt nauwelijks geïnteresseerd in mn buik. Hoewel ze wel altijd kusjes gaf. Nu wel dol op dr broertje gelukkig. Heeft weel zo lief met m op schoot gezeten: aait dan lief en zacht en geeft allemaal kusjes.

Sanneke, super dat de echo goed was!

Brit, ja echt anders hier met het slapen. Dit is wel relaxter hoor ... ook voor mij ;). En Mirre leeft op van dr mamatijd dus ook een noodzaak :D.

Miep, mooie cijfertjes!

Johana, gingen de prikjes goed (of heb ik nu wat gemist) ... lieve foto van Daan. Wat worden onze peuters groot hè?!

All, knuffie (en sorry als ik dingen ben vergeten ...)

Hier gaat het goed. Tobe is minder verkouden :D ... Hij produceert enorme hoeveelheden mosterdspuitpoep ... ben ik echt niet gewend. Mirre poepte niet of nauwelijks, Tobe zit op 7-10 (minimaal) spuitluiers!

Weer een fijne nacht gehad. De late avondvoeding was rommelig en daarna wat last van krampjes (die hij er goed uitpoept :D), maar vervolgens kwam hij om 3, 6, 9u :D. Echt een man van de klok! en Mirre sliep tot half 9! Dus Jan heeft ook even kunnen maffen!

3. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ff update:

kom net van de vk. bah mijn harde buiken blijken dus weeen te zijn. heb al 2 cm ontsluiting. Ze heeft me naar huis gestuurd maar het moet vanmiddag wel over gaan anders moet ik vanmiddag nog naar de het ziekenhuis. Ze is bang dat mijn vliezen breken. Ook ligt ons jongentje in stuit en ze adviseerde om niet een draaipoging te doen omdat ik al zo'n zere buik hebt dus het word na waarschijnlijkheid een keizersnee. Ze ging nu met de gyn bellen en dan beld ze me terug over hoe en wat. ik baal wel zo verschrikkelijk ik wil geen keizersnee :( (lijkt me veel enger dan gewoon bevallen)

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    goed nieuws!!!!!!!!ik heb er een nichtje bij!!! mijn zus is bevallen van een gezonde dochter en ze heet Amber!!!! Ik ben zo blij!!!

liefs van een superblije Loopy!!!! xxx

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @dianne; dat is even schrikken! succes meisje! hopelijk gaat het over! en draait je kindje nog even voordat het doorzet!
    @miep; mooie cijfers van je kleinste mannetje!
    @salapio; fijn dat het met jullie ook goed gaat!
    @lindy; wat stom van je baas! kom maar goed voor jezelf op!
    @sanneke; fijn dat de echo goed was! heb je inmiddels al wat van het huis gehoord?
    @olga; lekker in bad geweest!

6. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    gefeliciteerd loopy met je nichtje!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dianne, he nee toch...jochie in stuit en al weeen en ontsluiting. Hoop dat het niet verder doorzet. En een keizersnee...als het beter is voor jezelf en jochie dan moet het maar he. Sterkte in ieder geval.

Loopy, jaaaa je nichtje is geboren! Gefeliciteerd! Mijn nichtje heeft dezelfde naam. Je zus was flink overtijd volgens mij?

Nannaf, sorry ik kan je niet helpen met het downloaden van films. Ben al blij dat ik weet hoe ik foto's op de pc zet en ze kan verkleinen.

Salapio, nou Senna die eigent mijn buik soms helemaal toe. Dan wil hij al die lagen kleren afpellen, want hij moet op de blote buik aaien, kusjes geven en kletsen. Hoop dat hij straks net zo blij en lief is voor zijn zusje! Heerlijk dat Tobe het zo goed doet. Wel een beetje jammer van de spuitluiers....is je muur/behang al mooi bruin/geel gevlekt? Die plasjes kunnen ook zo mooi in een boog naar de muur, naar papa of mama of baby's gezicht gaan.

Lindy, gewoon de arbo arts inschakelen of misschien een verkjaring van een therapeut proberen te krijgen? Jammer dat je baas opeens niet meer zo meedenkend is.

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, je bent vrij....meld je eens even heel snel! Nee hoor geintje! Ben je lekker aan het naaien of poetsen of tutten met Esmee of bijkletsen met een vriendin?

Senna was echt bekaf daarnet....Krijg je van al dat gehoest en gesnotter en wakker worden in de nacht.
    Vriendin kwam beetje laat en ging dus ook laat weg. Senna wilde eigenlijk heel graag uitrusten op de bank, maar moest dus even wachten. Nu ligt hij lekker in coma!

9. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ohja.. heeft er iemand van jullie nog een draagdoek over die ik kan overnemen?..
    voor een leuke prijsje :)?..

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Ik ga poging doen tot bij lezen :)

alleen demy wil niet slapen.. dus hopelijk valt ze toch nog in slaap na wat protesteren..

Robin heeft na 30 min huilen en ontroostbaar zijn het opgegeven en is in slaap gestort in de kinderwagen.. heb hem in slaap gewiegt.. zo zielig hij heeft z`n last van zijn verkoudheid..

Mag hij nu trouwens wel naar buiten?.. of maak ik het dan alleen maar erger?,

Wat hebben jullie kindjes naar buiten aan in de kinderwagen ?
    ik kreeg gister een opmerking dat hij te warm gekleed was :s..

hij had een jasje aan en een lekker warm dekentje..
    en een mutsje op.. dat is toch normaal?

11. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Van harte gefeliciteerd Loopy! Wat leuk een nichtje erbij en wat een leuke naam!

Sterkte Dianne, het zit ff echt niet mee ha.. een kz jeetje..

Volgens mij is dat absoluut niet te warm Lindy, juist lekker toch?

Olga hele dikke beterschapsknuff voor je mannetje!!

** ben het verder ff kwijt , mijn excuses **

12. maartjeh

maartjeh Fanatiek lid

14 mei 2007
    2.626
    0
    0
    achterhoek
    Een update van de meiden , u vraagt, wij typen :D

Jasmijn kruipt sinds gister en nog razendsnel ook, voor ik het wist zat ze al in de keuken, kleine dondersteen.
    Verder zit ze nu op 3 flessen van 210 + 7 , fruit en warme hap met toetje.
    Ze doet het super, echt nog makkelijker en rustiger dan Charlotte was .
    En die was al echt een lief makkelijk beebje..
    ze slaapt super ( al word ze op dit moment ff wakker, denk speentje kwijt )

Charlotte is heerlijk een peutertje aan het wezen.
    Met soms een huil of boze bui maar verder nog lekker vrolijk.
    Kan heel goed zelf spelen en zichzelf vermaken.
    Ze is gek op boekjes lezen en plaatjes kijken, puzzels maken.
    Maar ook de peutergym en het zwemmen doen het nog steeds goed!

Alleen sinds de vakantie wil mevrouw niet meer tussen de middag naar bed..
    Maar daar word ze niet anders van, tot aan bedtijd blijft ze lekker rennen, springen en gek doen..

En verder , tja verder gaat hier alles zo zijn dagelijkse gangetje..

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, volgens mij kleedt je Robin niet te warm aan hoor!

Maartjeh, Jasmijn ook een lekker makkelijk meisje dus! Wat gaat ze al hard joh met kruipen en prakkies mee eten! En Charlotte nog steeds fan van zwemmen en gym. Ze zal een heel lenig en motorisch sterk meisje zijn!

Senna is niet echt ziek hoor, maar de verkoudheid zit hem wel wat in de weg. Heeft ook maar kort uitegerust op de bank en is nu snel aan het mopperen.
    Daarnet lekker een fruitshake voor ons gemaakt. Senna vond het helemaal leuk. Kiwi, banaan, peer en wat optimel in de staafmixer en daarna met een rietje samen opdrinken!

Hij wil nu naar buiten op de loopauto, dus gaan we dat zo maar even doen. Weer wat eendjes van brood voorzien!

14. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    effe wat korte reactie's....ben druk!

Loopy...gefeliciteerd met je nichtje meid!

Amber...jeetje het zit jullie echt niet mee op het moment...
    Dikke knuffel meid!

Olga....Senna ligt in coma?! hihi
    wel gezellig gehad met je vriendin?!

Salapio....Tobe verkouden?! zielig he?!

Lindy...Robin ook al verkouden....ppff
    Met Ruben zijn verkoudheid gaat het nu eindelijk na 4 weken iets beter!

Misschien wat ( ongevraagde) tips voor jullie verkouden beebs?!
    - Luuf onder de voetzooltjes smeren en daarna sokken aandoen voor de nacht....
    - Boter op de neus, voorhoofd en borst smeren....
    - een uitje bij het bedje zetten...
    Ik weet niet of het allemaal helpt hoor, maar ik kreeg o.a. deze tips!

Sanneke....fijn dat je echo goed was meid!

Judith...geen je niet meeten vandaag?!
    Ik weet eigelijk niet eens met wie...
    met Miep?!
    was het leuk?!

15. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Dianne...jee heftig zeg meid!
    dikke knuf!

Lindy...de huisarts heeft ons geadviseerd om met zo'n verkouden baby'tje met dit weer niet naar buiten te gaan....
    als het weer wat warmer is of als er een lekker zonnetje schijnt kan het geen kwaad...
    dan is het juist wel gezond!

Maartjeh...Jasmijn zo snel kruipen?! hihi!
    Leuke update!

Olga...lekker de eensjes gevoederd?!:D

16. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    Hier vanmorgen een kuurtje opgehaald voor de spruw van Ruben!
    de verkoudheid is nu een stuk minder, en hij is ook meteen een stuk beter te spreken...
    is veel wakker en huilt niet meer continu...erg gezellig!
    zo ken ik hem nog helemaal niet...:D

hij begint nu te huilen....flessentijd;)

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pfff....zoveel heb ik niet gedaan vandaag, maar ben helemaal brakkies...kleine dingetjes bij elkaar kosten nu toch meer energie dan je denkt. Kan ik slecht hebben.
    Moet misschien toch eensa gaan proberen om echt even te gaan liggen tussendoor.
    Ik heb Senna gewoon voor Cars gezet net. Hij helemaal blij!

18. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*zwaai*

Morgen kom ik weer met een update. Ik ga nu koken en Jay ophalen bij oma!

PS Ik mis ESS!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loesie, Ruben opeens een heel ander kind....lekker dat hij opknapt hoor! En boter op het gezicht smeren voor verkoudheid ha ha....zeker grootmoeders tips. Je hebt het zelf nog niet uitgeprobeerd?

20. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik mis Ess ook!

Morgen de foto's van Jay laten maken he...Hebben jullie een speciaal idee in je hoofd of laat je het aan de fotograaf over?

Deel Deze Pagina