Johanna..en hoe was t op t cb? Ah leuke foto! Olga..hier gebruikte ik zeker wel hoestdrank hoor..de laatste keer dat Mika zo verkouden was heeft ie 2 flessen bisolvon opgemaakt.. En lekker gebadder met Senna..leuk!! Amber..nog meer gedoe..hè bah! Jullie krijgen echt alles tegelijk!! Dikke knuffel!!! Hoe was t in de indoorspeeltuin? Lindy..hè bah wat een gezeur met je werk! Gewoon goed aangeven bij de arbo dat je t nog niet ziet zitten!! Hier heeft Jari ook gewoon jasje mutsje en dekentje over hoor in de wagen.. Salapio bedankt voor je kaartje!!! Wat een leuk,lief en mooi kaartje!! Fijn dat het iets beter gaat met Tobe!! Dianne..hè joh..dat is even schrikken..maar t komt vast wel goed meid!! Niet opzien tegen de ks hoor..bij mij viel t met Mika ook reuzemee!! Dikke knuff!! En succes!! Loopy..gefeliciteerd! Maartjeh..fijn dat het zo goed gaat met de kids!! En met jezelf? Wat worden ze toch snel groot hè!! Loesie..wat fijn dat Ruben beter te pas is!! *** Vanmorgen gezellig visite gehad!!Gerda en Nick zijn hier geweest! We zijn verwend met cadeautjes en bloemen!! En ze hebben heerlijk gespeeld!! Helaas was er een misverstand , en zijn Judith en Esmee niet geweest.. Moeten we binnenkort maar een keertje Ballorig afspreken met z'n allen!!
Nee we hebben echt een idee in onze hoofd. Hopelijk kan de fotograaf het voor ons verwezelijken! En hopelijk wil Jay ook ervoor poseren! Ik krijg morgen gelijk de foto's opgestuurd. Morgen zou ik in de ochtend voor de 2e keer een 20-weken echo krijgen! Maar mn buik is zo leeg en het is weer plat als voorheen. Alsof ik nooit zwanger ben geraakt!
Miep en Gerda, leuk dat jullie hebben afgesproken! De jongens gezellig gespeeld en de mama's lekker bijgekletst! Toch niet te veel over ons gebabbeld he! Oh dat was ik vergeten....ik zou kijken voor Bisolvon. Nou dan morgen maar!
Juffie, ik hoop dat de fotograaf jullie idee kan uitvoeren. Dan is het nog specialer natuurlijk. Fijn dat jullie de foto's al zo snel toegestuurd krijgen. Vervelend dat al die datums die nog iets voor je betekenen maar blijven komen (20 weken echo, 24/26 weken grens, uitgerekende datum....) Het is zo confronterend.
Ik ga ook even eten koken. Morgenochtend naar CB met Senna en daarna breng ik hem bij schoonouders. Zelf ga ik dan even bij mijn zusje langs. Even de dozen met babykleertjes bij haar uitpluizen...
Roel prikjes gehad, hij gaf geen kik, de bikkel. Hij heeft er ook geen last verder van gehad dus dat scheelt. Leuk dat de meetin geslaagd was, he judith was er niet?? wat jammer! volgende keer ballorig dan ben ik (hopelijk) ook van de partij ben vanmiddag naar de kinderboerderij geweest met dinnetje en onze kids...was gezellie...heb alleen last van mijn rug..'je word ouder mama'grinnik... ovenschotel staat lekker te pruttelen en het wachten is op manlief.
Even wat reacties uit mijn hoofd.. @ meeting.. Ja, misverstandje en vond het erg jammer.. Volgende keer beter! Johanna.. wat stoer van Roel! En een leuke foto van Danielle! Olga.. Hoeveel kindjes heeft je zusje? Juffie.. Wat een tegenstrijdigheden op het moment! Miep.. Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad.. En het sporten ging goed? Merk je al resultaat? Sanneke.. En al wat gehoord van de makelaar? Dianne.. Als je je er goed op kunt voorbereiden valt een ks best mee.. Oke.. het herstel duurt misschien wat langer. Je zelf in acht houden is wel erg belangrijk.. En het doet zeer.. maar dat doet een vaginale bevalling ook! Lindy.. Goed om naar de arbo te gaan! En niet over je grenzen heen gaan! Maartje.. leuk weer eens wat van jullie te horen! Amber dikke knuf! **** Vanmorgen dus de meeting gemist.. Kreeg om half 11 een sms van Miep waar ik bleef.. Ik had begrepen dat het niet door ging.. oeps! Vandaag een beetje aan het rommelen geweest in huis, boodschapjes gehaald en een lekker stuk gewandeld. Het zonnetje was heerlijk! Straks even lekker onder de douche en dan bankhangen!
Olga.. Druk met van alles en nog wat! En vind Senna de film van Cars leuk? Hij is ook leuk! Loopy..gefeliciteerd met je nichtje! Britt.. Nog gelukt met een buikschildering?
Judith, jammer dat je de meeting gemist hebt! Mijn zusje heeft een dochtertje van 5 maanden ouder dan Senna. Kan dus mooi nog wat meidenspul uitzoeken morgen. Cars is inderdaad leuk! De film is van mijn schoonouders, maar af en toe pikken we hem even in. Niet dat Senna bij mijn schoonouders niet kijkt hoor. Hij kan hem zowat dromen denk ik. Soms pakt hij dan ook zijn eigen kleine Cars auto's erbij... Johana, kleine stoere man heb je hoor! Last van je rug na het kinderboerderij uitje...onderrug zeker? Vanmorgen na het gebadder ging ik mijn haren kammen, maar er viel weinig te kammen. Het is echt kort zeg! Het is in meer laagjes geknipt dan mijn oude kapster altijd deed, dus de kortste laag is echt maar een paar cm lang. Het krult wel weer lekker en het model staat me ook wel aan, maar het had iets langer mogen blijven...
ja olga mijn onderrug...heb zowieso een slechte rug..zolang ik maar aan het paardrijden blijf gaat het goed (spieren sterk) maar dat heb ik nu natuurlijk al een tijd niet meer gedaan..dus tja. Klinkt als een leuk model olga. Ik ga zaterdag naar de kapper heb besloten om het rigoreus te millimeteren naar stekeltjescoupe (heb nu lang krullend haar) vind me dat veel mooier staan namelijk...wel spannend. Judith wat jammer dat je het gemist hebt..heb ik je in de war gebracht?! wel lekker gewandeld en gerommeld lees ik..het was heerlijk weer vanochtend. zo kids weer op bed, Roel is echt omgevallen. Dani ligt nog te zingen. Ik ben zelf ook weer lekker gedouched ga nu op de bank crashen
Hoi dames kom ook nog even kijken. Johanna fijn dat je geen last meer hebt van je handen hoe was het op het cb. Olga hier ook hoestdranken gebruikt poosje terug wel drie verschillende soort de derd hielp pas goed. En het haar weer even lekker kort. LIndy gezeur op je werk naar ,, wel voor jezelf opkomen hoor. Salapio fijn te horen dat alle sgoed gaat met jullie. DIanne keizersnee ,,dat is wel schrikken maar het komt vast goed allemaal. Maartjeh fijn dat alles goed gaat met je kinderen leuk weer wat van je te horen. Loessie Ruben gelukkig weer wat beter, fijn om te horen met Nicky gaat verder alles goed is ze al aan haar kleine broer gewend. Amber dikke knuffel voor jou. Mve jammer dat je er vanmorgen niet was,,volgende keer maar bij ballorig dan ,,is ook leuk. Zo dat was even het reageren van de laatste pagina . Vanmorgen zijn we dus bij Miep,Mika en Jari geweest was erg gezellig de jongens hebben mooi kunnen spelen. En ja dan ik maar even knuffel met Jari he zo'n lief mannetje echt een schatje. We zijn ook weer verwend ,,het was erg gezellig. Nou ga nog even tv kijken . Fijne avond allemaal
Whoppaaaaaaaaaa! Verkoop gaat door! Ze hebben ons bod geaccepteerd!! Echt snel! in één week een huis gekocht en in twee weken verkocht.
vanmiddag toch nog voor ctg en onderzoek geweest. nu 3,5 cm ontsluiting. en om de 5 minuten weeen. Ik had al een doorverwijzing omdat hij overdwars lag dat dus direct gecheckt. Billen zijn ingedaald. Ik mocht na huis maar alleen omdat ik om de hoek woon en als ik bel als de weeen erger of het water breekt. dus lig nu lekker met de laptop op de bank.
Dianne, spannend zeg.. Hopelijk wil jullie ukkie nog wel even blijven zitten! Sanneke, GEFELICITEERD!!!! Supersnel gegaan allemaal zeg. Wanneer gaan jullie verhuizen??? Weten jullie trouwens het geslacht van jullie ukkie?? . Ik hou het even hierbij vandaag . Vandag een druk dagje gehad. Ben met mams boodschappen gaan doen, even gaan trakteren op mijn werk (nog voor mijn verjaardag), en daarna naar de Ikea en Mediamarkt. Was wel weer gezellig maar voel het nu enorm in mijn bekken en rug. Morgen gaat Sam voor het eerst bij mijn ouders logeren. Ben superbenieuwd hoe het gaat...
Leuke foto van drie mooie jongens Gerda en Miep! Johana, zo heej.....van lang krullend naar helemaal kort is inderdaad een grote stap. Ga je het Jan wel vertellen of verras je hem ermee? Sanneke, echt supergoed dat koop en verkoop zo snel gelukt is! Britteke, beetje veel gedaan dus gisteren, maar wel gezellig met je mams op stap. Dianne, jeetje meid....de ontsluiting gaat maar gewoon door en de weeen zijn al erg snel achter elkaar. Denk datje mannetje wel binnen een paar dagen er is! Gelukkig schatten ze hem in als een flinkerdje (of alleen maar lang?), dus heeft hij hopelijk genoeg reserve voor deze aantal weken zwangerschap. Veel succes en sterkte meid!
goedenmorgen, lieve foto gerda en miep...schatjes dianne wat spannend meid!! hopelijk blijft beeb nog even zitten. Sanneke gefeliciteerd met de aankoop van het huis, lekker snel allemaal! Idd weet je wat het geslacht is van beeb, of ga je dat niet delen? olga nee ik heb eerst met manlief overlegd...toen hij mij leerde kennen had ik ook ultrakort haar..maar (de meeste) mannen vinden lang haar mooi zo ook de mijne...wou hem niet teveel laten schrikken. Maar hij vind dat ik moet doen wat ik wil..hij snapt het wel ( ik kan mijn haar niet los dragen omdat ik nogal zwaar haar heb en een bol hoofd..dus het zit altijd in een staartje of een knot...vink saai).