Jeej Sanneke, een huis gekocht! Fijn dat het zo snel is gegaan. Nu alles regelen natuurlijk. Ook altijd een hele kluif. Dianne, ben erg benieuwd hoe het nu gaat. Weeen en 3,5 cm ontsluiting klinkt alsof het al echt is begonnen. Jeetje, een keizersnee. Pfff. Hopelijk is het vannacht weer rustig geworden maar misschien heb je ook al je kleintje. Spannend.
Mijn eerste werkweek zit erop. Was gisteravond echt helemaal kapot. Ben om 8 uur op de bank in slaap gevallen en werd pas om 12 uur wakker. Sarah fles gegeven en naar bed gegaan. Vond het trouwens wel superpittig. Als ik het eerste uur lesmoet geven moet ik om 8 uur beginnen. Betekent dus de kids om half 8 bij het KDV. En je hebt echt werk aan 2 kleintjes 's ochtends. Tot kwart voor 5 lesgeven, kids ophalen, rond kwart voor 6 thuis. Dan meteen koken. Half 7 klaar. Meteen naar boven voor het badderritueel. En dan om half 8 de meisjes in slaap. KAn het huishouden beginnen. Valt me wel tegen hoor. Gelukkig kan ik mijn lessen allemaal op school voorbereiden, dus hoef ik niet 's avonds nog te werken. Maar aan mijn studie kom ik o denk ik ook niet echt toe. Volgende week alweer vakantie De meisjes gaan gewoon 3 dagen naar het KDV. Eindelijk een beetje me-time. Kijk er nu al naar uit.
Dianne.... Jeetje dat verwacht je ook niet bij 34 weken, ben benieuwd. Miep & Gerda Leuke foto van de 3 jongens, gezellig zo,n minimeeting Olga..lekker door de dozen heen geneusd bij schoonzus, nog wat leuks gevonden?? Nienke keek hier ook altijd Cars, maar dan de engelse versie, ze vond hem echt geweldig!! Sanneke....Gefeliciteerd meid met je nieuwe huissie! Wanneer gaan jullie over? Judith...Jammer de meeting gemist Dee...lekker aan het naaien, ik zou het zou graag willen, maar ik begin er niet aan, want ik heb echt 2 linkerhanden wat dat betreft Maartje..... Fijn dat alles goed gaat met de meidjes!! Missk...kan me voorstellen meid dat het zwaar is in je uppie met 2 van die kleine meidjes *petje af* Ess... waar zit je?? Salapio...haha die spuitluiers, hier heeft Nina echt 2 keer de muur en de vloerbedekking onder gepoept, en 1 keer bij schoonzus
Hier vanmorgen Nina naar de psz gebracht als lieveheersbeestje. Hte was verkleed en feestdag vandaag nou toen mama wegging gilde ze als een klein speenvarkentje mijn hart huilde maar ik ben toch weggelopen ik voelde me een klein beetje verloren, ondanks dat ik weet dat het zo over is, ging ik niet fijn naar huis. Ik ga zo een kast uitmesten, en mijn zinnen verzetten!!
ik kwam even kijken of er nieuws was van dianne. hoe gaat het meis? spannend hoor! @sanneke; gefeliciteerd! vlotte boel hoor! ik reageer later wel uitgebreid, kzit midden in de snottebellen en huilende kindertjes
Heeft iemand nog een ledikant en commode nodig? Ik heb er 1 aangeboden op deze site Super handig als je klein behuisd ben. Ledikant en commode zitten namelijk aan elkaar vast. http://www.winkelvoorkinderen.nl/bekijk-alles-per-merk/amigo-s-amiga-s/bed-and-commode.html
Dianne..hoe is het nu meid? Olga al bisolvon gehaald.. hier standaard een nieuwe fles in huis.. Hoe was het op t CB? Johanna..Roel ook prikjes gehad! En nog geen last ervan gehad? Judith..t sporten gaat goed..tuurlijk doe ik wel rustig aan..maar goed..t is wel lekker! en ik kan t wel merken hoor! T afvallen gaat nog niet zo hard maar gestaag.. Ik ben een beetje zoekende wat voor dieet ik zal doen.. Sanneke..gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! SUperr!!!is de sleuteloverdracht al snel? Gerda..leuke foto!!!8) Misskeita..kan me voorstellen hoor dat het pittig is volgende week even bijkomen.. Dee..lekker wezen zwemmen!! Ninien..ahhh wat een lief koekediefien!! Loopy...wat een schatje!!!
Gisteravond even op kraamvisite geweest..gossie wat een verschil alweer met Jari.. Vanmorgen even de vriezer ontdooid en schoongemaakt.. is dat ook weer klaar!
loopy wat een schatje! gefeliciteerd hoor meid miep snel gaat dat he, het echt beebieige is er zo snel af (das geen nederlands woord geloof ik). Hier mijn schoonmoeder langsgeweest ze was zowaar gezellig..jemig val bijna van mijn stoel tegenwoordig. Weekend weggeboekt lekker aan zee. Mijn schoonzus is verhuisd naar zeeland dus daar gaan we in maart even kijken en meteen zee snuiven saampjes
Ben ik weer! Nou kom ik vanmorgen op het CB staat de afspraak niet bij hun in de computer. Grrrrr....Volgens mij zat er ook iemand die er net werkte want die moest alles vragen en deed heel zenuwachtig. Uiteindelijk toch ergens tussengepropt. Wegen en meten wilde Senna absoluut niet. Gewicht is toch nog gelukt. Mijn kleine uk is maar net 12 kilo. Lengte hebben we geschat op 88 cm. Verder alles prima. Kletsen, torentjes bouwen, voetballen, gooien met bal, puzzeltje.... Toen gelijk even Bisolvon gehaald, dus hoop dat het een beetje verlicht. Daarna Senna bij schoonouders gedropt en zelf naar mijn zusje gegaan. Even een zak babykleertjes meegenomen! Nichtje van de speelzaal gehaald en daarna met elkaar lekker wat gegeten. Ben nu net pas weer thuis.
Ben benieuwd hoe het met Dianne gaat! Dee, leuk zwem-avontuur gehad gisteren! Geinig als je kind je nadoet he! Jammer dat het broekje nog niet af is...maar ja, je krijgt vanzelf de handigheid wel. Alleen krijg je geen portie geduld meegeleverd ha ha! Ninien, wat een leuke foto zeg! Echt een schatje. Jammer dat ze wel moest huilen vanmorgen...voor jezelf zo moeilijk. Loopy, wat een lief nichtje! Johana, aha dus wel even manlief ingelicht. En als hij op je gevallen is met kort haar, wordt hij straks opeens weer helemaal opnieuw verliefd op je! Lekker weekendje weg geboekt, heerlijk! Judith, zwaai! Ben je druk meid! Augustus, geen ledikant nodig hier. Maar ik denk dat je de set nog wel goed kwijt kan raken. Slaapt Rosalie nu ook in een peuterbed?
Olga...wat stom dat de afspraak niet bij hun stond! gelukkig kon je er wel effe tussendoor! Dianne...hoe is het meid?! Gerda en Miep...leuk gemeet....mooie foto! Loopy...mooi nichtje heb je hoor! Missk...kan me voorstellen dat het je zwaar valt ineens weer zo'n zware werkweek.... dikke knuf meid... Sanneke...jeetje dat is echt snel gegaan allemaal zeg! Super! gefeliciteerd!! Ninien...leuke foto... en ik kan me voorstellen dat je dan echt niet lekker weggaat daar bij de peuterspeelzaal! Dee...succes met het broekje! Johanna...lekker een weekendje weg geboekt?! lekker man naar zee!
Augustus.. Wat een mooi bedje/commode! Loopy.. wat een schatje is Amber zeg! Dianne.. hoe is het nu? Miep.. wat goed dat het begin er is.. Ik heb eerst callorieen geteld. Daar ruim 11 kilo mee afgevallen. Maar bleef stil staan en begon te smokkelen..Sinds maandag ben ik bezig met Atkins/Dr Frank.. Beetje van allebei.. En ben in 3 dagen 2,2 kilo kwijt. Motiveerd! Sanneke.. gefeliciteerd! Johanna.. ja, je hebt me in de war gebracht haha.. Maakt niet uit hoor! Spannend, een totaal ander kapsel! Haha.. je schoonmams goed te spreken! Olga.. ja, was druk! Dinnetje op de koffie gehad.. Hoogzwanger en veel vragen dus bleef even hangen.. Moest nog geldpinnen want de honden waren naar de trim.. Rennen en vliegen.. Jij een leuke ochtend gehad, wel druk of niet? Dee.. Zaterdag het broekje dus echt af? *** Vanmorgen druk.. Moesten er al vroeg uit want de honden moesten om 9.00 bij de trim zijn.. En voor die tijd nog uitlaten, eten etc.. pfff.. Daarna koffie met een vriendin gedaan en nog wat andere dingen die moesten.. Nu lekker zitten!
Misskeita, wat een lange dag voor je van opstaan totdat je even wat rust voor jezelf hebt...Het lesgeven op zich vraagt natuurlijk ook weer veel energie van je. Wel lekker dat je thuis niet meer hoeft voor te bereiden. Volgende week eens lekker tijd voor jezelf. Niet alleen maar aan je studie besteden he! Ook beetje ontspannen en iets leuks gaan doen!
Even een update, heb Dianne vanmorgen even gesmst. Beebje zat nog in de buik. Hier alles oke maar mijn mama is hier dus ga weer gezellig aan de klets met haar .