December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Veel plezier vanmiddag !!

Wij krijgen straks een neefje en nichtje te logeren. ZIj komen al om 16.00 en blijven hier ook mee eten.
    Wordt een drukke boel straks maar wel gezellig. En even niet zo veel tijd om te piekeren.

2. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    @ Juffie, oh wat een vervelend nieuws voor je. Ik wens je veel sterkte toe en een dikke knuffel.

@De zieken, heel veel beterschap gewenst.

@Sanneke, Leuk dat Niels z'n guppiediploma heeft gehaald.

@Amber, wat een vervelend nieuws van het werk van je man. Hopelijk is er snel een oplossing. En wat een leuke foto's van Jesse. Kliedert hij dan niet alles onder de verf?

Nou, Eliora is echt een dametje aan het worden. Sinds donderdag heb ik ontdekt dat ze toch staartjes kan (model palmboompje) en dat vindt ze helemaal geweldig en dan wil ze ook gelijk een ketting en armband om. Je moet haar dan zien glimmen. Dus vanochtend even bij Claire's een armbandje en kettinkje voor haar gehaald.
    Gisteravond hadden we bij vrienden gegeten en Eliora was helemaal enthousiast toe ze ze zag. Bij beide wou ze lekker op schoot zitten. Echt leuk om te zien als ze spontaan op mensen afvliegt die ze leuk vindt.

Een goed weekend allemaal.

3. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. wat leuk, spontaan uit eten.. Houd daar niet zo van..:) Ben echt een structuurkip.;) Wel van uiteten hoor!:D Beterschap voor Senna! Het is i.d. niet fijn dat Senna te pas en te onpas uit zijn bed komt.. Senna je moet lekker gaan slapen hoor!

Sanneke.. Vervelend dat je zelf vroeg wakker bent en Niels goed blijkt te slapen.. Zitje binnen?

Amber.. wat een mooie foto's zeg! Spannende tijd voor jullie zeg. Dikke knuf.

Miep.. weer gezellig wezen shoppen! Groot gelijkt dat je lekker wat andere broeken hebt gekocht.. Om een gegeven moment ben je de zsbroeken zat he? Jari heeft een flinke afplattig zo te lezen.. Ach, een helmpje hebben de kindjes het minste last van.. Het is vaak de omgevind die er " raar" op reageerd..;) En wat voor zitjes krijgt Bobike.. Esmee wordt eigenlijk ook te groot voor in het voorzitje.. Mijn schoonvader gaat de voetsteuntjes langer maken, nu zit ze met de knieen tegen het stuur ( heb een oma fiets)..

Pareltje.. Eliora een dametje.. Hier hebben we er ook 1 :D

Loessie.. Druk meid, dat zal wel ja.. je kaartje is onderweg hoor..:)

Wat ik me zo kon herrinneren..

Vanmorgen even naar de stadt geweest.. Was eigenlijk opzoek naar stof maar kon niets geschikts vinden.. Een nieuwe drinkbeker voor Esmee gekocht.. meer niet.. Naderhand even bij mijn ma een kopje thee gedaan.

Straks de slaap in.. vooraf heb ik nieuwjaarsborrel op mijn werk. Ga zo laat mogelijk.. Anders heb ik helemaal zo'n lange dienst.

Net nog even de laatste dingetjes in huis gedaan, strijk etc is weg.. Nu nog even een uurtje relaxen..;)

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @pareltje

Eliora is dus een echt meisjes meisje ! Leuk armbandjes en kettingen.
    Wat lief dat ze enthousiast is naar andere toe.

Jesse is een beetje terughoudend op het moment. Echt verlegen. Hij kruipt dan echt weg in een holletje als ie mensen niet zo goed kent. Maar dat gaat wel weer over.

Het verven is super leuk. Kliederen doet ie wel maar het is vingerverf en dat gaat overal makkelijk af.

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    werk ze Judith !! Las op hyves dat je 5 dagen achter elkaar moet werken !

Jammer geen stof gevonden. Maar wel een leuke beker voor Esmee

Nieuw zitje van Bobike ? Ben benieuwd. Jesse pas nog prima voorop. Hij is maar klein he ? (86 cm). Voetsteuntjes staan nog niet op zijn laagst.

Werk ze meid

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wij hebben een ouder model bibike achterzitje van mijn collega gekregen. Jan heeft hem even opgeknapt en nieuwe zitjes erin gekocht en ziet er prima uit. Senna past ook nog goed voorop, maar ging niet meer met mijn buik. Dus nu zit hij ook achter.

Judith, paar dagen achter elkaar werken dus! Succes! En ik kan dat goed hebben hoor spontane acties!

Amber, dat zal een drukte worden bij jullie in huis met nog twee extra kids! Wel gezellig.

Pareltje, oh wat heerlijk dat meiden getut van Eliora!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Amber.. hier zitten de voetensteuntjes als vanaf de zomer op de laagste stand.. Esmee is ruim 90 cm..;) Drukke kids bedoeling, wel gezellig zeg! Ja, klopt moet 5 dagen werken.. Gisteren een lange late gehad van 13.00- 21.00 en vandaag een slaapdienst en maandag ook weer een slaapdienst.. Zit ik weer goed in de uren!

Olga.. veel plezier met je vriendinnetje.. Ja, je buik zit natuurlijk in de weg in een voorzitje.;) Vergeten..:) Haha.. jij kunt het wel goed hebben..:D Vorige week onverwachts met een vriendin uiteten geweest, moet dan echt omschakelen.. ;)

Ik ben zo moe.. gisteren was het ook laat.. ga denk ik even 15 minuutjes dommelen..

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou, de aanhouder wint.....Na drie keer terugleggen is Senna nu al bijna een uur stil, dus toch in slaap gevallen denk ik.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, ja daar moest ik gelijk aan denken....Toen ging je onverwacht naar het pannekoekenhuis toch? Als je er eenmaal bent is het natuurlijk helemaal leuk. En het is ook wat anders als ik mijn eten al helemaal klaar heb staan ofzo hoor...

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, toch goed teken dat je je zwangerschapsbroeken niet meer aan kunt! Maar snap dat je niet te veel wilt kopen omdat je nog meer af wilt vallen. Ben je vanaf 1 januari weer streng aan het lijnen?

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Herstel.....Senna lag toch al een tijdje te huilen maar Jan was boven en is er heen gegaan...

12. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Rust ze Judith !!

En je hebt idd al wat uurtjes te pakken zo.

Wat is Esmee een grote dame al. (of is Jesse een uk ? )

@Miep lekker nieuwe kleren geshopped.
    Die zwangerschapskleding gaat vervelen he ?

Hier ga ik met mijn dochter en met Jesse appeltaart bakken.
    Vinden ze erg leuk.

@Olga

Balen dat Senna nog niet geslapen heeft

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Fijne middag allemaal

Kom vanavond nog wel even spieken als alles hier slaapt

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, wat gezellig dat jullie appeltaart hebben gebakken! Ruikt lekker nu bij jullie. En hebben ze er al van geproefd?
    Jesse is een ukkie net als Senna, zeker voor een jochie denk ik. Hier vandaag een shirtje in maat 92 aangetrokken, maar was veel te lang en breed...

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    moet ik wéér inloggen...

Niels past ook nog wel in het voorzitje hoor, ook mt 86 en af en toe 92 maar het stuur van mn nieuwe fiets is heel laag in het midden en dan past hij er niet meer lekker door.
    Straks ff een ander achterzitje halen... nu een zwarte. DAt past tenminste bij mn fiets. Die ik gister had gehaald was blauw en dat staat echt niet en bovendien moest ik er een beugel bij halen voor 20 eurie omdat het niet om het frame paste... en dat zit bij dit zitje al wel in.

hij ligt net in zn bed met nieuwe dekbed. Hij kon niet wachten en glom als een hondedrol in de maneschijn van trots. Zal zo ff foto plaatsen. Eerst ff een bakkie maken; had ik jan beloofd

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  17. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  18. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  19. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Momhairy..klinkt mooi je ring!! Elk jaar een briljantje erbij..mooii!!

Sanneke…Hier een dekbedje vanaf dat ie in het peuterbedje ligt..en dan met slaapzakje vast ingestopt bij het voeteneind..;)
    Ahhh…wat een schetige foto!! Je ziet m wel genieten hoor!! Hij gaat vast heel lekker slapen!!
    Och en die randen…hier heeft mika t een paar keer gedaan…zonde hè..

Olga en Sanneke..idd buik liggen moeten we ook elke keer oefenen..en hij mag t graag doen die wijsneus..dus dat scheelt..;)
    En idd we hebben nog de tijd..maar ik moet zeggen dat ik zo’n doppien niet erg vindt hoor..
    Als t moet dan moet t .;)

Olga..Senna ziekjes..bah..beterschap!!
    Hier niet drastisch aan de lijn hoor..nu nog een beetje aan t minderen..kan t snaaien nog niet helemaal laten…
    Senna 92 nog te groot?...hier kan dat niet meer aan hoor..alleen broekjes nog net..;)

Amber..Jesse en Lieke ziekjes..Beterschap! en dan ook nog de stress erbij van Jan’s werk..Bah!
    Eigenlijk belachelijk dat ie wel moet blijven werken maar geen geld krijgt..
    Maar je kan niks anders denk ik of wel?
    Ontzettend vervelend..en ik hoop maar dat je gauw meer weet!
    Dikke knuffel!!
    Wat een leuke foto’s!! lekker geverfd!Stoere vent!!

Pareltje..Eliora een echt dametje..geweldig!!

Judith..even lekker de stad in geweest en bakkie bij je ouders gedaan!
    Vanavond weer aan t werk..werkse!!

Bobike…krijg dit stoeltje.. http://www.bobike.nl/products/nl/bobike_maxi_city.htm?fluxmenu=m16____m2
    En nog een ander model met extra hoofdsteun..
    Mika past ook niet meer in t voorzitje..al een tijdje niet meer..maar nu is het heel ernstig..
    Dus op de fiets gaat gewoon niet meer tot er een achterzitje op zit..
    De fietsenmaker had er over dat ie in februari kwam..en zodra ie er is worden we gebeld.;)
    Dus nog effe geduld met fietsen hier..

20. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Vanmorgen hier in huis bezig geweest...en vanmiddag even met mams en Mika geshopt..heb nog een blousje gekocht voor mezelf..
    en Mika is weer verwend met een vragwhaaa.:D
    Nu weer verder met de was..heb effe tussendoor bijgelezen..Jan ligt toch te pitten op de bank..;)

Deel Deze Pagina