Juffie.. zwaai! Olga.. wat eng zeg.. Esmee deed dit als " baby" ook wel eens. Is hij nu lekker gaan slapen?
Olga...jee wat eng zeg! gelukkig gaat het nu wer goed! Dianne...spannend allemaal meid! sterkte en een dikke knuf! Judith...Esmee sjaggie wakker geworden?! en morgen gaat ze uit logeren?! jullie lekker een verjaardag! ook weleens lekker he?! Jufffie...zwaai! Dee...wauw estelle een plasje op het potje gedaan! JIPPIE! Heb ik vorige week volgens mij vergeten te vertellen, maar ik was boven met Nicky.... we "tutten" vaak samen boven....kan dan echt uren met haar boven zijn.... maskertje op, haren doen en Nicky rommelt dan wat met mijn spulletjes.... ze was een beetje vervelend toen van de week boven, dus zei dat ze wel effe op het potje kon gaan zitten... komt ze 2 minuten later naar me toegelopen...."Nicky poep udaan!" zei ze.... Ik geloofde er niks van...dus zei..."ja ga maar effe een poepie doen op het potje... Nicky weer naar de badkamer...komt ze meteen weer terug: "poep udaan".... Ik met haar meelopen naar de badkamer om haar op het potje te zetten, en ja hoor!!! Madam had op het potje gepoept!! Vervolgens samen het drolletje door de wc gespoeld... staat ze te zwaaien en zegt ze" poepie na huis toe" hahaha grappenmaker!
Estelle en Nicky wat een knappe meiden zijn jullie!! *** Hier staat het potje beneden.. En de enige die er op zit is Dora.. Esmee veegt wel netjes de billen af..
Hey Olga, das zeker schrikken! Ik had een meisje in groep 1 en die had het als ze heel boos was.Bij haar noemden ze het breath-holding spells. Ik heb even voor je gegoogled en overal lees je dat het onschuldig is dus ik hoop dat je er wat kalm van kan worden. http://www.kinderneurologie.eu/ziektebeelden/geenepilepsie/breathhldingspells.php Alle potjespoepers/plassers: knap hoor!!!
Lindy, je moet je kindje kleden zoals je zelf gekleed gaat + dekentje. En op de kale knikker idd een mutsje ... Hier geen draagdoek over ... ga ik zelf weer gebruiken . En wat betreft verkoudheid, frisse lucht is alleen maar goed voor de luchtwegen. Maar ik zou niet te lang wandelen en vooral uitkijken voor te grote temperatuurwisselingen. Dus badje wordt wel afgeraden (door onze antroposofische huisarts ) ... Olga, muur nog wit, wel al ondergepiest Lastig hoor zo'n piemeltje . Ik kreeg bij de apotheek een homeopathische hoestdrank mee voor mezelf tijdens de zwangerschap. Die mag al vanaf 2 jaar. Misschien is dat een idee? Dianne, tjee wat een k*tnieuws. Hopelijk zakken de weeen weg! Nannaf, absoluut geen verstand van films downloaden ... Loopy, gefeliciteerd met Amber! Maartje, leuke update van je meiden! Loesie, bedankt voor de tips. Die luuftip in de sokken ken ik als citroen of azijnsokken aandoen bij koorts ... En ui kreeg ik vandaag nog van de ha te horen ... maar heeft bij Mirre altijd alleen maar gezorgd voor een meurende slaapkamer ... En boter op je neus ... hihi! Johana, gelukkig geen last van de prikjes! En spannend zo kort! Ik ben mn haar weer aan het laten groeien ... al mag er wel weer een schaar in voor wat model Sanneke, wiehoeoeoeoeoeoeo gefeliciteerd! MIEP/GERDA, lieve foto! Missk, ik buig voor jou hoor ... kan me zo goed voorstellen dat het megazwaar is in je uppie! Gelukkig volgende week weer vakantie en lekker genbieten van je missktime! Dee, lekker wijffie heb je Ninien, schattig meiske! En dat gegil is waarschijnlijk gestopt op het moment dat jij uit het zicht was . Maar ik kon er ook helemaal niet tegen hoor. Liep altijd huilend de trap af *** Ik zie scheel ... dus ik stop met reageren Hier alles prima. Zal even spammen he bah Olga, lees nu van je driftkikkertje ... zou me ook helemaal rot schrikken! Knuffie! Dokter Mirre:
Salapio, wat een geweldige foto's! Mirre is een echte meid geworden met die lange haren. Heerlijk vrolijk bekkie. Net als Senna is ze heel licht maar heeft ze wel bolle wangetjes! Sanneke, de link doet het niet, maar ik zal eens kijken op google. Senna ziet het kruis op Mirre haar dokterspak en zegt 'kijk dat is een mijter'. Ha ha, het heeft inderdaad weg van de muts vann Sinterklaas!
Senna heeft heerlijkl geslapen vanacht; was wel vroeg wakker, namelijk om kwart over 6 al... Gisteren en vanmorgen heeft hij weer op potje/wc gepoept. Hij begint het nu ook af en toe zelf aan te geven. Soms is het vals alarm en moet hij 5 minuutjes later wel echt. Wij gaan zo weer even lekker boven rommelen. Samen in bad, even de slaapkamers op orde maken enz...
Vandaag komt een nicht van mij met haar zoontje voor een kop thee! Ze is zwanger en zit nu in haar 6e maand. Dat zal wel ff slikken voor mij zijn bij het zien van haar buik! Deze week was een drukke, emotionele en heftige week! Maandag had ik een belafspraak met mijn gyn. Ze was benieuwd naar hoe het met mij ging! Ik vertelde haar dat ik haast niks binnen kreeg, last had van nachtmerries en heel slecht sliep! Dinsdag voor het eerst (nooit meer!) bij een psychiater geweest en die schreef anti-depressia en slaappillen voor. ONTERECHT! Ik vertelde hem ook heel duidelijk dat ik NIET depri was en NIET aan de medicatie wilde! Hij vond dat ik op het randje van een depresie zat, een hoge muur om mij heen bouwde en mijn emoties niet uitte! Hij dacht ook dat Noah ongewenst was en vroeg zich af waraom ik rouwde! Klootzak!!! Ik had zo'n rot gevoel na het gesprek met hem. Mn man en ik zijn tegen de avond bij Noah voor het eerst geweest. Hij lag op een mooie plek en het was zo vredig daarzo! Maar ook akelig stil! Noah is ook doodstil ter wereld gekomen! Mn man en ik hebben daar ene tijdje in elkaar armen gestaan, het sneeuwde en mijn lijf trilde van de kou. De tranen voelden zo warm om mijn wangen en het verdriet kroop vanuit mijn tenen. ik miste mijn knul zo erg en widle hem graag nog heel even knuffelen!*tranen* Woensdag op bezoek geweest bij mijn tante en haar doodzieke dochter van 12. Die is nu terminaal! Daar ook veel gehuild! In de avond belde die gek van de psychiater om te vragen of ik de medicatie al innam. Nou echt NIET! Donderdag zijn we foto's gaan maken bij de fotograaf. Jayda werkte totaal niet mee en ik kreeg niet precies wat ik wilde. Ik moest gister huilen nadat ik de 3 foto's zag! De rest was mislukt! Ik ha dhoge verwachtingen en de fotograaf is topie. Maar Jay heeft alles verpest! Dat kind begrijpt er niks van! In de middag belde mijn gyn weer op en was erg bezorgd. Dat makate mij ff kwaad en ik wilde ff met rust gelaten worden. Ze wil mij na een week zien maar ik ga gewoon 2 weken later. Ze bedoelt het goed en is een schat van een vrouw. Maar ik kan dat nu ff niet bij hebben! Laat in de middag een gesprek gehad met mijn psycholoog. Nou zij begrijpt mij en luistert ook! Ze dwingt mij tot niks! wat ik wel aan haar merkte is dat ze echt heel goed is. Nou dat was het! Volgende week een VRIJE week hoop ik!
@juffie; wat een zak van een psychiater! wel fijn dat je eigen psygoloog je wel begrijpt ik hoop dat dat je helpt! ik wens je heel veel kracht toe! @salapio; mooie foto's! vind je het wennen en jochie? @lindy hier ook geen draagdoek over ik gebruik een lodger met veel plezier, echt een aanrader @olga; wauw dan schrik je inderdaad wel! @loessie; hoe gaat het nu met je kleine mannetje? slaat het kuurtje aan? @foto's leuke voorbij zien komen! @dianne; hoe gaat het daar? na een drama-avond hebben we weer lekker door kunnen slapen vannacht! heerlijk Naomi heeft volgens mij last van haar darmpjes, woensdag avond en gisteravond helemaal overstuur, dan een paaar scheten een kwartiertje slapen en dan weer van voor af aan. gisteren overdag wel een poepluier maar 'savonds weer mis. toen was ze zo bekaf om 23.00 dat ze dus de hele nacht door geslapen heeft. je hoort en voelt haar darmpjes dan rommelen, heb haar in bad gedaan voor de laatste fles en dat verlichte wel geloof ik. ze had al in weken geen last gehad van krampjes ofzo, even afwachten maar volgende week naar het cb dan maar even vragen of ze misschien wat verstopt zit en wat we daar aan kunnen doen. arme meid. jonathan is al wat minder snotterig, hij zei vanmorgen kijk gogel op huis! hihi ik sta dan soms echt te kijken he wat zeg je nu? wat goed! *trots* fijne dag allemaal!
Hier ook even een berichtje van mij. Ook hier even een behoorlijke dip.... Ik lees mee, maar laat het er verder even bij! Liefs van ons
Goedemorgen!! Dianne..hoest nu?! Johanna een gezellig weekendje geboekt!leuk! Olga..balen dat t een beetje misliep op t CB..maar toch gemeten en gewogen! Mooie cijfertjes! Enne VANDAAG RUSTIG AANDOEN HÈ!!!!! Oei wat eng van Senna dat ie zo weg viel..goed dat je even gebeld heb!!hopelijk was t eenmalig! Judith..lekker bezig met afvallen!super!! En de hondjes weer netjes getrimd?! Lindy..tja ik denk dat ik gewoon helemaal niet zou gaan..maar ja..ik houd niet van feestjes.. Dee..al een cadeautje gevonden? Misschien een mooie pen met iets ingegraveerd? Nannaf..lekker op mp geshopt!leuk! Nelly..heb echt geen idee of dat zo kan misschien eens onderhoren of op googlen? Nicky en Estelle op t potje geweest!! Wat goed!! Salapio..ahhh wat een lieve fotos!!!!lieff!!! Juffie..heftig meid..dikke knuffel!! Sam..in een dip meid....hopelijk snel er weer uit!!Dikke knuffel!!
Hier ben ik even met de bedden bezig geweest..en het wasgoed natuurlijk.. effe stoffen..zuigen..wc doen...torentje bouwen... banaan eten..enz.. Straks wil ik even naar zwolle..had laatst toch pech met mijn broek..bij de v&d.. Er zat een schroef in de zitting ...ik dus een gat in de broek..maar mocht de oude brengen en een nieuwe kopen en de bon brengen.. Dus dat ga ik vanmiddag even doen!
hier nog steeds het zelfde meiden! Ik lig plat met mijn laptoppie. Als het veranders sms ik brit die houd jullie dan op de hoogte! ( ben die rot weeen wel zat, maar hoop dat het kereltje nog ff blijft zitten) Salapio: wat een mooie foto;s!