December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Goedemiddag allemaal !!

Even kijken wat ik allemaal onthouden heb hoor. Heb natuurlijk wel meegelzen de afgelopen dagen

@Sanneke

Proficiat met jullie nieuwe huis !! Echt super.

@Juffie

Mooie foto op hyves meid. Balen dat Jay niet mee wilde werken.
    en die psychiater grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Gelukkig heb je wel een fijne psycholoog waar je op kunt bouwen.

@Gerda

Wat een leuke foto's van jullie mini meet ! De volgende keer ga ik ook mee. Zag er gezellig uit.

@Salapio

Wat een mooie foto's van jullie mooie kindjes. En bedankt voor het mooie geboorte kaartje

@Loopy

Gefeliciteerd met je nichtje ! Mooie naam

@Maarjeh

Wat een vlotte meid is Jasmijn. Nu al aan het kruipen

@Dianne

Hopelijk blijft je kindje nog eventjes zitten.
    Die continue weeen lijken me wel erg vervelend

@Sam

Knuff meid

@Dee en Loessie

Wat een knappe meiden hebben jullie allebij al op de pot

@Ninien

Mooi lieveheersbeestje was Nina

@Miep

Shop ze meid !

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    @ juffie: ik geloof ook niet in therapie of pillen. spuien bij lotgenoten vond ik echt veel beter helpen. wat weet zo'n shrink nou wat jij voelt?

@estelle en nicky: grote meiden!!! goed zeg!!!

@olga: ik hoop ook ooit poetsdrang te krijgen zeg. mijn huis mag wel een beurt hebben

@mirre: wat een leuke dokter ben jij!

3. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @Olga

Senna is ook al zo'n lekker klein ventje.

Jesse was laatste keer 86cm en 12,4 kg. Ook een echte uk nog dus. Jesse zit nog steeds in de babymaatjes.
    Volgens mij zijn Senna, Mirre, Eliora en Jesse de kleinste van de dec beebjes. En Hannah en Nick de grootste

Nog geen echte voorweeen ? Alleen wat steekjes! Misschien duurt het nog wel even voor jullie meisje zich laat zien.

@Lindy

Ik zou je kleintje gewoon meenemen naar de bruiloft,. Is ook makkelijker met de BV.
    En wat rot dat je ineens toch volle dagen moet gaan werken. Duidelijk aangeven wat je kunt bij de arbo arts.

Zo hopelijk ben ik niemand vergeten

4. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hoe gaat het met jou meid ? Wanneer heb je de 20 wkn echo ?

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    ik kom even stoom afblazen :x
    mijn zus heeft een zoontje van 1,5 en handelt vaak op mp.
    ook krijgt ze vaak van alle kanten gratis kleding en weet ik al niet meer.
    fijn voor haar daar niet van dat maakt mij niet uit.
    als ze wat van mij wil lenen kan dat altijd.
    ik zat net even op mp te kijken kom ik haar spullen tegen... wat denk je ze is allerlei meisjes kleertjes aan het verkopen!!!!
    nou vraag ik je....
    daarbij komt (jaja ik ben op dreef ;)) dat ze altijd net doet of zij het allemaal weet. ondertussen slaapt haar zoontje nog steeds niet door, slaapt snachts elke nacht bij papa in bed mijn zus slaapt apart zodat ze fit is voor haar werk. en gaan ze maar niet meer of visite dat verder rijden is dan een uur want anders vind haar zoontje het niet leuk...
    pffff zo dat moest ik even kwijt :D:p

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hier zijn we gisteren naar de bios geweest met de kids was erg leuk ! Ook heb ik nog een leuke tuinbroek en polo gekocht bij de ZARA voor Jesse. (natuurlijk op de babyafdeling)

Over een uurtje gaan we naar het ZH naar de reumatoloog. Vind het wel spannend. Jesse en Jan gaan mee. Thomas en Lieke gaan spelen.

Vanavond komt de reparateur voor de droger en wascmachine. Duim maar mee dat het gefixed kan worden.
    Jan is nu de was bij oma brengen :)

Maandag weer beginnen met werken :( Jan moet ook weer ineens op komen draven, die is al een paar dagen thuis, om op te ruimen grrrrrrrrr

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @nannaf

Wat een vervelende zus grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

8. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    JOhana: mijn mams gaat ook naar de bruiloft
    dus ze kunnen niet daar blijven :(.
    anders hadden we dat wel gedaan :D.
    hoe is het met de kids?

Olga naar het cb geweest mooie cijferst hoor :)
    rustig aan meid. loop je zelf niet voorbij he knuffel

Dianne hoop voor je dat de baby nog even blijft zitten :)

nannaf lekker geshopt op mp :)

nelly vervelend dat je je schoonzus zo beu bent
    ik weet niet of je haar als peettante kan ontslaan zeg maar

mamavesmee: ik ging er niet van uit hoor dat ze zouden oppassen.
    ze hadden het zelf aangeboden op te passen op 1 april zodat
    wij even lekker samen konden genieten :).
    dus eigenlijk was alles al geregeld. en nu krabbelen ze terug
    en hebben ze er geen zin meer in :( daar baalde ik een beetje van..
    Nu dus toch besloten om ze allebei mee te nemen..
    net wat je zeg mijn (.)(.) heb ik bij me :)
    en we zijn met z`n 2e dus stefan kan dan demy wel onder zijn hoede nemen
    zijn de kids het zat ga ik gewoon naar mijn moeders huis :)
    Esmee al weer wat beter te pas?
    leuk logeren :) bij opa en oma :D

Olga wat eng gelukkig was het snel over knuff

Daphne : estelle een plas gedaan op het potje :)
    wat goed zeg :)

loesie wat knap van nicky zeg :)

Salapio wat een leuke foto`s :)

Miep druk bezig geweest zo te lezen:)

nannaf lekker er uit gooien meid

amber lekker geshopt :)
    is de wasmachine gemaatk?

Zoooo hebff snel bij gelezen
    sorry voor de gene die k vergeten ben :(
    vanmorgen ff snel boodschappen gedaan :)
    nu lekker ff broodje eten kids liggen in bed :D
    eindelijk een keer tegelijk.. komt ook zowat nooit voor haha

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Heej olga, ben je al aan het rusten???

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    doe niels daar maar bij. Die is volgens mij 12.2 kg. Laatst s avonds in zn blootje. HIj eet echt heel weinig maar is gezond genoeg dus ik maak me echt geen zorgen. HIj beweegt zich rot, dus aankomen is er ff niet bij. En dan de waterpokken en verschillende verkoudheden erbij zorgen ook niet voor veel eetlust. Hij is denk ik wel langer dan 86 cm. Ik ga vanmiddag weer es meten.

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    lindy, ik zou Niels niet meenemen naar een bruiloft (wij hebben er ook één op 1 april) want hij rent overal naartoe en kan geen seconde stilzitten... denk dat ik voor één keer vraag of de oppas een extra dag kan oppassen of mn schoonzusje (want daar kan hij s aovnds ook slapen en das goedkoper dan nog een dag oppas). En als Robin makkelijk overal slaapt zou ik die wel meenemne maar misschien is demy wel makkelijker dan Niels.

Amber, sterkte bij de reumatoloog. En wat suf dat jan nu weer moet komen werken.

Nannaf. Irri, zo'n zus. Kun je haar erop aanspreken??

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama

Ja ik twijfel nog een beetje of we demy mee nemen..
    net wat je zegt stil zitten is niet haar beste vak hihi
    maar ja aan de andere kant er zijn wel veel kindjes waar ze mee kan
    spelen.. en naar ht feest ga ik savonds toch niet,.. wil robin dat niet aan doen die harde muziek en zo :(.. zo zielig..
    Ja robin neem ik wel mee.. gewoon lekker de kinderwagen mee.. en mijn nieuwe draagdoek :) en hopelijk slaapt hij lekkr overal door heen :D.. het dag programma is gelukkig niet zo lang durig :D

Demy is trouwens ook maar 12 kilo hoor :)
    en 88 cm :D.

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hallo!

Meiden Senna is zo'n lieffie vandaag! Moest ik effe kwijt.
    En we doen echt rustig aan. Vanmorgen lekker saampjes in bad geweest en even boven alles netjes gemaakt en toen kwam oma op de koffie. Daarna even wat kleine boodschapjes gedaan en broodje gegeten. Nu gaan we uitrusten op de bank!
    Ik natuurlijk eerst even kletsen met jullie en daarna ga ik denk ik ook even plat!

Hebben jullie ook dat je kindje je napraat met woorden als 'lieffie' of 'boefje'. Vind dat zo grappig als Senna dat tegen mij zegt. Of dan zegt Senna 'mag ik een lekker kusje van je lieveling?' Ik smelt dan helemaal!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Lindy, je hebt dus een draagdoek gevonden!

Nannaf, jammer dat je zus niet eerst aan jou vraagt of je wat wilt gebruiken...En je kleine meisje last van haar darmpjes, vervelend zeg!

Loopy, die poetsdrang komt nog wel hoor! Als je straks met verlof bent ga je helemaal los denk ik!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Amber, nee hier niet echt aan het rommelen, maar van mij mag je komen met 38 weken hoor!
    Gisteren een leuke dag gehad dus. Heb je alle problemen even kunnen vergeten?
    Krijg je nu uitslagen bij de reumatoloog of ga je voor controle?
    Jan dus toch weer werken volgende week. Blijft maar onduidelijk he.
    En ik hoop echt dat jullie wasmachine en droger het straks weer een tijdje kunnen volhouden! Voor een gezin van 5 bij een ander de wasjes draaien is ook een hoop gedoe natuurlijk.

Dianne, de nacht wel redelijk rustig doorgekomen? Hebben ze nog je ontsluiting gecontroleerd?

Sanneke, meet je Niels dan met een rolmaat ofzo? Senna laat dat dus echt niet toe. Vandaar dat we ook gegokt hebben wat zijn lengte is....

Sam, he getsie een beetje in een dip. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Miep, dat is wel netjes zeg, dat je de broek toch mag omruilen voor een nieuwe!

16. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, pittig weekje weer gehad meid...
    Fijn dat je psycholoog goed door lijkt te hebben wat jij nodig hebt.
    Je laten praten over wat jij wilt, in je eigen tempo en je nergens toe dwingen. Fijn om dat begrip te krijgen.
    En die psychiater...tja, hij zal zijn conclusie's ergens op baseren, maar of hij je nou echt begrijpt???? Wat een rotzak om zich af te vragen waarom je rouwt.
    Die slaappillen zullen niet een enorme dosering zijn neem ik aan? Misschien dat die zorgen dat je wat makkelijker inslaapt. Het zou natuurlijk wel fijn zijn als je wakker wordt met een wat uitgeruster lijf en hoofd.
    En de fotoshoot was een tegenvaller...nou ik vind die ene foto geweldig hoor! Maar als je er bepaalde verwachtingen van had die niet zijn uitgekomen, is het wel jammer. En Jayda kan er natuurlijk niet zoveel aan doen.....Senna laat zich ook echt niet makkelijk dirigeren met het maken van foto's. We hebben vaak wel heel mooie resultaten, maar dat duurt dan ook wel effies...

Volgende week inderdaad maar eens een week vrij van vervelende en moeilijke 'dingen'.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nou ja zeg....Senna is echt aan het donderstenen op de bank! Dat was niet de bedoeling!

Dee, heej wat goed....Estelle heeft het echt te pakken met plassen! En zelf likdoorns op je voeten, lijkt me erg auwie....

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ess, where are you?

Alieke, gaat het weer wat beter met je?

Veel meiden die we weinig horen de laatste tijd....(of ik ben er gewoon te veel, zeker nu ik verlof heb!)

Frederike, Iloon, Mamabeer, Arka, joehoeeeeeeeeeeeeeee!

19. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik reageer straks op jou!
    Nicht is onderweg en ik ga Marokaanse thee zetten en mijn cake mooi sorteren op een bord!

20. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik mis Ess ook maar die zal hete rg druk hebben met die 2 mooie meiden van haar!

2 kids is net wat anders en drukker dan 1 denk ik dan!

Deel Deze Pagina