December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Goedemorgen!

Hier het huis voor mij alleen. Jan en Senna zijn net de deur uit. Jan zijn oldtimer moet getaxeerd worden voor de verzekering. Senna was helemaal blij dat hij met papa mee mocht in de oude auto. Hij had het er al dagen over...
    De autostoel moet dan voorin omdat achter geen riemen zitten en dan heeft Senna dus helemaal vrij uitzicht. Je had zijn bekkie moeten zien!

Senna was al om 6 uur wakker helaas. 1x weer teruggelegd in bed met de mededeling dat het nog geen ochtend was en ik hem straks zou komen halen. Dat ging dus niet lukken. En hij kon bij ons in bed ook niet echt slapen/stil liggen. Heb verteld dat het nog nacht was en dat papa en mama nog even wilde slapen en hij dus rustig moest zijn. Dat werd hem ook niet, dus heb ik geprobeerd hem in zijn bedje te laten spelen met het licht aan, maar meneertje was alleen maar aan het huilen.
    Dus ondanks een goede nacht, wel een erg vroege ochtend....

Nu lekker rustig aankleden en de was doen. Dan ga ik straks even alleen de stad in.

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Heej Johana, toch naar de beurs toe! Veel plezier. En succes bij de kapper met je make over!

3. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    nannaf balen van je auto meid.
    Johana lekker naar de kapper meid
    en naar de 9m beurs leuk
    veel plezier :D
    Olga lekkr het huisje voor je alleen :)
    rustig aan vandaag meid
    knuffel

hier een redelijke nacht gehad
    robin was om half 4 wakker
    heb hem gevoed en om half 6 begon demy te huilen
    heb jan er maar op afgestuurd ik was dood op.
    en om 8 uur werden we pas weer wakker
    demy ligt nog te slapen en jan ook..
    robin ligt te mopperen in de box :)
    hij heeft er niet zo veel zin meer in..
    ik werd van morgen wakker met toch een ontzettend pijnlijke
    hand :( niet leuk.. kan er zowat niks mee beetj pakken
    ben bang dat ik er op gelegen heb ofso..
    zooo ff snel gereageerd. ik ga hier een klein mannetje even op frissen en
    in zijn bedje stoppen :)

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, lekker ff rust dus nu! en irri dat hij zo vroeg wakker was

johana, veel plezier vandaag! geniet ze!

hier gisteravond vrienden die beetje bleven plakken. Merk dat ik dan niet zo flexibel meer ben :) was graag wat eerder naar bed gegaan. Nu was het 1 uur. Normaal slaap ik dan al zeker 2 uur.
    En vanmorgen om 10 voor 7 niels wakker. Nou ja, hij was wel ff rustig en gezellig nog bij ons in bed maar om 10 over 7 wilde hij er graag uit. jan mag vandaag uitslapen dus die ligt nog lekker. Straks gaan we ff op zoek naar een laminaatvloer. Das wel weer leuk nu, lekker leuke dingetjes voor het huis zoeken.

Ow ja, ik heb ook vakantie komende week, lekker hoor! donderdag gaat Niels wel naar de oppas en dan gaan jan en ik ook samen op pad.

fijne dag allemaal

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, leuk om nu weer helemaal alles naar eigen smaak te gaan uitzoeken he! En lekker dat Jan donderdag vrij neemt en jullie samen op pad kunnen gaan. Dat minder flexibel zijn herken ik zeker wel. Op de avond zelf gaat het nog, maar de dag erna komt het wat harder aan.

Ik ga me aankleden en zo even met mijn moeder naar de stad en de bieb. Wel lekker even weg zonder kind om op te letten!

Lindy, je hand vanacht een beetje afgekneld zeker....Goed blijven bewegen, dan wordt hij wel weer soepel.

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    wie leest er nu nog meer mee?? nog één gebruiker naast lindy, olga en mezelf.

Jan kon alleen donderdagmiddag vrij maar das niet erg. Hij is de hele maand april vrij om te klussen, das echt super! Rijdt hij s morgens met niels en mij mee naar nijkerk en dan heeft hij ook lekker de auto. En als wij naar huis gaan ah eind van de dag gaat hij weer mee. heeft ie mooi afgebakende dagen.

7. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Johana: ben erg benieuwd naar je metamorfose :) Veel plezier op de beurs.

@Olga: lekker een ochtendje voor jezelf.

Hier een heerlijke geniet-ochtend gehad. Vanmorgen ontbijt op bed met mijn twee meiden (wel beetje jammer dat ik het dan eerst zelf moet klaarmaken ;)). Daarna Hannah's haar uitgehaald, gewassen en helemaal uitgekamd. Toen kwam er een fotograaf. Heeft de hele woonkamer omgebouwd tot een fotostudio en een uurtje foto's gemaakt. Sarah wilde niet echt, maar volgens mij zitten er hele leuke tussen. Eerst waren we allemaal in het wit, daarna Hannah in haar net uit Afrika aangekomen jurk. Echt heel leuk. De fotograaf heeft een enorm stuk van het achtergrondpapier hier gelaten zodat Hannah erop kan tekenen. Is een grandioos succes.

Hannah in de jurk van 'oma Afrika'

8. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Tekenen op het papier van de fotograaf

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    misskeita, wat ziet hannah er geweldig uit!

10. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    misskeita wat ziet hannah er leuk uit zeg :)

ben erg benieuwd naar sarah der foto`s :)

Hier gaat het goed hoor..
    alleen ben ik zelf sagerijnig :(.. bah..
    heb te weinig geslapen gok ik.. demy is door het dolle heen.. en robin wil niet slapen :(.. pff..
    maarja hopelijk trek ik straks weer een beetje bij..
    want dit is ook niks..

duik zo lekker op de bank tijdschriftje er bij en kop thee :)

11. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Dianne: hoe is het vandaag met je?

12. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Robin ligt eindelijk heerlijk te slapen :)..mannetje heeft z`n last van zijn verkoudheid.. hij is de hele nacht daardoor zo onrustig geweest.. ben zelf nu ook bekaf.. bah... er komt ook niks uit mijn handen :(.. heb alleen nog maar mezelf en de kids aangekleed en allemala gegeten. stom is dat he?..
    demy ligt in bed.. maar is niet van plan om te gaan slapen volgens mij :(..
    gelukkig komt het zonnetje door en is het buiten best lekker...
    ga zo maar even met demy naar het speeltuintje hier voor :)

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Missk, wat een beauty is Hannah! Ben ook wel benieuwd naar dr kleine zussie ;)

Juffie, wat een sh*tweek ... en gelukkig gaat de liefde van de man door de maag :D ;)

Sanneke, leuke pics!

Olga, lekker rustig middagje!

Johana, veel plezier op de beurs

Lindy, Robin ook al zo'n last van verkoudheid ... beterschap! En wij hebben half maart een bruiloft van Jan zn zusje. Mirre en Tobe gaan allebei mee. Mirre zal heel braaf zijn tijdens de plechtigheid, maar is een ongedwongen en informeel gebeuren ... kinderen mogen huilen, rondrennen etc. En Tobe ... geen idee eigenlijk :D. Die ligt tot nu toe alleen maar te maffen in zn wieg of aan de borst ;)

Tobe heeft toch wel veel last van zn verkoudheid. Gisteren naar HA geweest en zn longentjes klonken goed. Pak van ons hart! Of hij is aan het regelen, dat kan natuurlijk ook.

Jan loopt een beetje op zn laatste reserves te teren. Is nu even op markt met Mirre, maar ik stuur m denk ik zo naar bed. Of naar de kroeg ;). Hij heeft echt keihard gewerkt de laatste dagen ... en net zo weinig slaap als ik (hij wordt altijd wakker als Tobe komt en verschoont m dan ook 9 van de 10 keer). En ik mag altijd uitslapen ... Hopelijk heb ik morgenochtend goeie energie, dan mag hij blijven liggen (of slaapt Mirre lekker weer eens uit :D)

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, wat ben je toch ook een schat! Lief om aan Jan te denken en hem zo even wat welverdiende rust/biertje te gunnen! Gaat het met jou lichamelijk weer een beetje de goede kant op? En Tobe is wel echt een lekker lief makkelijk kereltje tot nu toe. Maar als ouder ben je er gewoon altijd erg druk mee. Wel sneu dat hij nu al zo verkouden is.

Lindy, zit je jezelf een beetje in de weg meid? Vanmorgen was het hier best lekker (ondanks dat het weer een beetje gesneeuwd had) maar eind van de ochtend donkere wolken en guur windje.

Judith, alles goed meid....druk aan het genieten van je vrije dagen en Esmee en Erwin denk ik!

Dianne, hoop dat alles oke is en jijhet nog een beetje volhoudt!

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jan heeft de box naar beneden gehaald, maar was vergeten hoeveel ruimte dat dingin beslag neemt. Zeker nu we net wat meer ruimtelijkheid hadden met de nieuwe bank is dit opeens weer een tegenvaller. Wel leuk idee dat er straks een lief klein meisje in ligt natuurlijk! We moeten nu een beetje aanpassen met Senna zijn speelhoek, maar ja....over een jaar is die box er voorgoed uit ha ha!

Senna ligt nog te pitten op de bank. Die was zo moe dat hij al in een kwartier in slaap gevallen was. Gisterenmiddag niet geslapen en vanmorgen erg vroeg wakker, dus hij had het nodig.
    Heb net zelf ook lekker een uurtje op de bank gelegen en half geslapen. Alleen word ik er altijd een beetje gaar van...nu dus nog maar even rustig zitten met laptoppie.

16. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Olga ik wild eje net Pm-en maar komt er niks van terecht!
    Er zit hier een kleine kattekop de boel op stelten te zetten!

Ik ga snel ff optutten want ik zie er echt bleek uit. Heb een knallende koppijn en Jay verergert het!
    Ik heb vannacht weer heel slecht geslapen en heel naar gedroomd. Zodra ik mijn ogen sluit begint het. Echt horror gewoon!

Ik ga zo nara ene verjaardag van een neefje die wordt één!
    Morgen gaan we naar Antwerpen naar mn zusje! Die is de laatste tijd erg verdrietig om mij en als verpleegkundige weet zij heel goed wat ik elke keer moet meemaken.

17. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. wat lekker.. Een ochtendje op pad zonder jengelende peuter!:D Esmee zit bij mij ook altijd voorin.. Vind ik zelf gezelliger en Esmee vind het ook super!

Sanneke.. Jammer dat de nacht zo kort was! Mooie foto's!

Johanna.. veel plezier vandaag! Kom je je nieuwe coupe nog showen?

Salapio.. voor de zekerheid toch nog even weze luisteren! Hoe voel jij je nu? En jan op zijn laatste reservers.. Ik hoop voor je dat Mirre lekker uitslaapt en jullie dus ook!

Lindy.. VOor jou ook een kort nachtje. Lekker even met Demy naar de speeltuin geweest..

Dee.. Nog geslaagd voor het jasje?

Juffie.. Tutze!;) En veel plezier morgen bij je zusje!

Misskeita.. Wat een mooie meid is Hannah!

We hebben gisteren een leuke verjaardag gehad.. Esmee heeft het goed gedaan bij mijn ouders.. Alleen een beetje moe.;)

We fietsen zo even naar het nieuwe huis van mijn zusje.. Zijn ze nu aan het klussen.. Eens kijken hoe het nu is..;)

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, ik heb hier vanmiddag net zo'n klein mopperend jochie in huis. Vanmiddag is niks goed en wordt overal om gehuild....gezellig dan. Morgen naar je zusje toe. Is voor jullie beiden wel even fijn denk ik. Zeker omdat zij in Antwerpen woont en jullie niet even snel bij elkaar kunnen binnen lopen.

Judith, je zusje een nieuw huis en straks een baby! Alles tegelijk, maar wel heel leuk! Het was vanmorgen inderdaad lekker dat Senna er niet bij was, maar ik voelde me erg hoogzwanger....Lopen als een oud wijf en een Meisje wat continu voor steken zorgde onderin waardoor ik nog gekker liep...
    Ach ja...straks loop ik lekker achter de kinderwagen met een lief klein meisje en een ondeugende peuter naast me en voel ik me super trots!

19. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Jan had zin in chinees, dus die is even wat gaan halen. Hoef ik zo alleen maar de tafel te dekken, lekker makkelijk!

20. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    Mijn bui is al weer wat beter :)
    heb even rustig gezetn dat doet wonderen :d
    mijn draagdoek is binnen :D ohh wat een geweldig ding zeg
    robin viel direct in slaap :D zo lief :)
    heeft zowat de hele tijd geslapen..

wat moet je z`n kleintje aan doen in de draagzak ?
    vind het binnen zo warm met al die kleertjes aan?
    buiten natuurlijk gewoon zijn jasje en muts toch?

heb een leuke foto gemaakt
    heerlijk zo he :D slapen bij mama

Deel Deze Pagina