December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    zooo mijn hoofd is wel heel erg licht zo zonder al dat haar :D Maar ben er wel zeer tevreden over.
    De 9mnd beurs was hartstikke gezelig...lekker met mijn dinnetje eff zonder kids de hort op...ook wel eens leuk. Leuke kleertjes voor Roel gescoord, mooi boxkleed en een speelhuisje voor daan...Manlief heeft het ook prima gedaan met beide kids..dus ik kan nu gerust op de bank crashen.

2. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Olga.. een oudwijf..:D I.d. straks loop je vol trots met je koningspaar!:) Mijn zusje en vriend hopen eind april er in te kunnen maar ik vind het knap als ze het redden.. De helft van de muren is nog maar gestuct. Dan moet alles behangen, nieuwe keuken, badkamer en toilet en overal nieuwe vloeren en dan nog sauzen..;) Maar het wordt vast prachtig!;) Oh.. lekker chinees!:D

Lindy.. Wat een mooie foto van Robin in de draagzak. Volgens mij bevalt het hem wel!

Johanna.. DE vuurdoop voor paps vandaag? Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! En goed geslaagd zo te horen? Speelhuis? Mijn vriendinnetje had ook zoiets gekocht voor haar dochtertje..

Juffie.. mooie profiel foto op hyves!

Vanmiddag lekker op de fiets weg geweest! Kwamen we in een sneeuwbui terecht.. KOUD!! Geschuild bij mijn broertje.. Daar een kopje thee gedaan en Esmee verwend met TE veel snoepjes. Wat dat toch is met tantes/ooms en snoep ;) Ach ja.. Esmee vond het geweldig!:D

Nu eerst een kopje thee en daarna met de was bezig.. De wasmachine deed het vanmiddag niet goed..Heeft volgens mij niet gecentrifugeerd dus normaals aangezet.. En er staat nog een berg strijk.. JOEPPIE!!;)

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    juffie, zo rot gedroomd weer. Knuf.

lindy, hou er rekening mee dat hij tegen jou aan zit en het dus lekker warm heeft. ik zou gewone kleertjes aandoen nu en af en teo voelen in zn nekje of hij niet te warm is.

missk. leuke pics van hannah!!

olga, senna een draakje. Pas je op dat je er zel f niet chaggie van wordt? heb ik wel snel last van. en lekker chinees!

wij hebben vanmiddag keukens gekeken en bij ikea gegeten. echt niet lekker :( en we waren ook niet de enigen :)
    niels ligt net in bed, is erg aan het hoesten maar het snot in zn neus is gelukkig weg. Bisolvondruppels doen wel zn werk denk ik. Heb zelf al dagen keelpijn in vlagen. Hopelijk heeft hij daar geen last van.
    Gister gemeten, hij is 91 cm!! vind ik best lang, al is het volgens de peutergroeicurve precies gemiddeld. Gewicht is wel echt veel te laag... nou ja, we merken niet dat hij ongezond is ofzo en hij beweegt zich echt suf.

Zijn er ook jongensmama's eigenlijk die een rustig jongetje hebben? Ben benieuwd!

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    judith, strijk ze. Zit er neit toevallen een toerenknop op je wasm. dat hij op minder toeren gecentrifugeerd heeft? hebben wij eens gehad.

johana, ben je al gecrasht??

5. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    jaaaaaaa Jesse is niet echt druk ! Die speelt (meestal erg rustig in zijn uppie of samen met mama) met de auto's.

enne wat is Niels lang en dun

Naar de Ikea op zaterdag dat is eigenlijk not done he ?
    Veel te druk

6. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @Johanna

Leuke dag achter rug. Lekker naar de kapper geweest en naar de beurs. Heerlijk he even eruit.

@Lindy

Wat een schatje is Robin. Volgens mij vind hij die doek heerlijk

@Olga

Straks lekker de lente in kun je veel achter de kinderwagen lopen met je twee prachtige kindjes

@judith

Getsie weer sneeuw ! LENTE WAAR BLIJF JE NOU ???????

7. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @Essebes

Bedankt meid voor je superlieve kaartje je bent een echte schat !!
    Gaat alles goed met jou en de meisjes ?

@Juffie

Knufff

8. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @all

Bedankt voor alle lieve reacties hier !! Jullie zijn echte schatten.

Gisteren naar het ziekenhuis geweest. Heel lichamelijk onderzoek gehad, vragenlijst, bloedprikken een scan en een foto.
    Duurde best lang dus. Al ging het redelijk snel allemaal. Jan en Jesse waren gelukkig mee.

Aan de hand van mijn klachten gaan ze de volgende dingen testen.

* Acute reuma
    * Sarcoïdose (een ontstekingsziekte)
    * Parvo virus. (vijfde ziekte bij volwassenen)
    * Eppstein Barr virus (ziekte van Pfeiffer)
    * TSH (schildklier afwijking)
    * Jicht
    * spierreuma
    En nog iets maar dat ben ik vergeten

Hij dacht dat het meest waarschijnlijke de reuma was. Vorig jaar heb ik namelijk een zware keelontsteking gehad waar ik voor behandelt ben met een AB kuur. Daarna kreeg ik huiduitslag en vervolgens de gewrichtspijnen.
    Gelukkig is er wel iets aan te doen als het acute reuma is. Dat is namelijk niet blijvend :) Ik heb nu andere medicijnen en over twee weken moet ik terug.

Moest bij die 'longfoto helemaal met bloot bovenlijf. Vond dat echt vreselijk terwijl ik dat tijdens vbevallen en de kraamweek geen probleem vond. Raar he ?

Wat een lang verhaal weer.

Zometeen lekker op de bank film kijken.

Gisteren hebben we On the Edge gezien met Mel Gibson (goede film)
    En vandaag gaan we Legion kijken.

9. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    fijne avond allemaal

10. MamavEsmee

Sanneke.. jammer dat het eten niet smaakte bij ikea.. Vind het er eigenlijk nooit lekker..:) Nog goed geslaagd? Erwin heeft waarschijnlijk ( per ongeluk) aan de knop gezeten..;) Niels is ook best lang. Esmee is 91 cm en 14 kilo..:D

Amber.. Best wel een heftig onderzoek als ik dit zo lees.. Fijn dan Jesse en Jan er waren om je te steunen.. geniet van je film avondje..

Zo.. de strijk is weg.. Er zit een was in de droger, hangt wat aan het rek en de volgende zit in de machine.. Dan morgen nog een bonte was en dan is de wasmand leeg en beginnen we weer van voor af aan..;)

11. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Meiden, ben zo sip. HEb voor beide meiden zo'n boek 'Pap en mam vertellen over jou' waarin je elk jaar een aantal vragen moet beantwoorden. Op zich erg leuk. Maar ben net begonnen aan die van Sarah en ben nu zo verdrietig. Vragen als: wat zei papa toen je hem vertelde over de zwangerschap? Hoe reageerden opa en oma? Vind het zo moeilijk om daar wat in te vullen. Sarah mag echt nooit het idee hebben dat ze ongewenst is door mij (of door haar vader, want dat is echt niet zo) of dat zij de reden is dat hij weg is gegaan. Maar ik wil wel eerlijk zijn. Na ja, heb geloof ik wel een soort middenweg gevonden. Maar 't is niet leuk :(

12. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Misskeita, knuffel... Snap dat het heel moeilijk voor je is!! Succes!

Hier ook een megadip vandaag... ga jullie er ook niet mee lastig vallen. Dikke knuffel voor iedereen!!

13. MamavEsmee

Misskeita.. wat lastig zeg..:( Dikke knuf!

Britt.. jij ook een dikke knuf!

14. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    britt, knuffie meis

amber, hopelijk kunnen ze het goed behandelen.

mve, was het idd die knop dus???

15. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Het is alweer 3 weken geleden dat ik aan het bevallen was van Noah! De tijd tikt verder maar mijn gedachten blijven stil bij mijn kanjer! Het gemis wordt steeds groter!
    @ In mijn hol, mijn wonden aan het likken!

Van de week zal ik een paar meiden geboortekaart van Noah opsturen!

16. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    Lieve Juffie ik denk aan je!!

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, meestal kan ik nog wel aardig neutraal blijven als Senna zo chaggie is, maar er is een grens en af en toe ga ik dan ook echt mee mopperen. Jan kan dat veel slechter 'loslaten' zeg maar.
    Nog wel een leuke keuken gezien bij de Ikea?

Amber, jeetje meid...al die onderzoeken en mogelijke diagnoses....dat hakt er wel in meid.
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en je er goed voor behandeld kunt worden.
    Is het goed gekomen met je wasmachine en droger?

Juffie, lekker naar je zusje vandaag.

Judith, er moet dus nog veel gedaan bij je zusje in huis. Helpt Erwin ze veel mee? En ze is eind van de zomer uitgerekend of niet?

Lindy, wat een schatje in de draagzak!

Johana, leuke dag gehad dus gisteren! Lekker even wat tijd voor jezelf gehad na die hectische periode dat jullie allemaal ziek waren.

Misskeita, getsie meid...dat is zeker moeilijk om te verwoorden zodat ze het later wel goed snapt. Maar ik denk dat je meisjes jouw en jan zijn liefde echt wel voelen hoor! Kanp dat je toch een manier hebt gevonden om het op te schrijven.

Britt, knuffie voor jou!

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanmorgen weer een vroeg begin. Senna kwam om 6.15 al.....

Ik ben sinds gisteren avond steeds wat misselijk. Aan de en kant wil ik wel eten en heb ik ook een hongergevoel, maar aan de andere kant staat het me erg tegen. Gisterenavond had ik b.v. opeens wel enorme zoutbehoefte en ben toen lekker aan de chippies gegaan, maar van de chinees heb ik zowat niks gegeten.

Vanmorgen doen we lekker rustig aan. Jan ligt nog op bed. Straks wat buikfoto's proberen te maken. Vanmiddag hebben we een dubbele kinderverjaardag van een meisje van 4 en en jochie van 3 (niet uit 1 gezin trouwens). Maar het scheelt dat ze het samen vieren bij een van onze vrienden thuis.

19. gerda79

gerda79 Fanatiek lid

15 apr 2007
    1.230
    0
    0
    zelfstandige ondernemer
    zwolle
    Goedemorgen.....

Zo even korte reactie ..

Britt en Misskeita een dikke knuffel.

Amber jeetje wat een onderzoeken , fijn dat Jan er bij was met Jesse

Dee met mijn mam gaat het gelukkig weer beter.

Olga beetje misselijk hopelijk isw het snel over, en vanmiddag 2 verjaardagen.

Juffie knuffel

Lindy leuke foto van je knappe bink in de draagzak.

Johanna na de beurs geweest leuk,,wij ook druk he.

Mve even bij je zus geweest , die is dus nog wel even druk,, heeft ze alles wel klaar denk je voordat ze uit geteld is.

Sanneke nog geslaagd voor jullie nieuwe huis bij de ikea.

Gisteren zijn Miep en ik na de huishoudbeurs/negenmaandenbeurs geweest het was erg gezellig en leuk,,en vooral erg durk , we hebben lekker kunnen shoppen ,,, we konden het net houden:)

Ga zo even wandelen met Nick, en verder zien we wel vandaag

20. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    misk wat moeilijk zeg dikke knuff meid.

Britt en jufffie ook een dikke knuff....

gerda was jij er ook gisteren? het was idd druk maar wel gezellie.

Amber wat een boel onderzoeken. hopelijk vinden ze de oorzaak (en is het niet ernstig!)

Olga misselijk, he bah!

Hier lekker bijgeslapen, daan is druk aan het spelen met haar huisje. Roel ligt op zijn nieuwe kleed. Vanmiddag bij broer op de koffie en dat was het wel zo'n beetje..manlief is aan het klussen in huis.

Deel Deze Pagina