@misskeita; moeilijk voor je! knap dat je een middenweg hebt gevonden! ik weet zeker dat je meiden zich nooit ongewenst zullen voelen door alle liefde die jij (en jan) hun geeft! @sanneke; leuke gekeken naar keukens! en ikea eten niet lekker dit keer. jammer meestal is het wel acceptabel! Jonathan kan heel rustig zijn maar kan ook echt stuiteren @gerda; leuk naar de beurs geweest gezellig met miep! @amber; dat zijn heel wat testen! hopelijk vinden ze wat er met je aan de hadn is en kunnen ze het goed behandelen! knuffel voor jou! ik dacht even snel lezen en reageren, manlief is naar de kerk samen met Jonathan (die zit dan in de creche lekker pelen!) maar Naomi word net wakker dus baddertijd even lekker rustig een momentje met haar alleen! fijne dag allemaal!
morgen kom ik bij lezen. vandaag verjaardag van schoonouders .. geen zin maarja.. als we er eenmaal zijn is het altijd wel gezellig tot mrgn knuff
Nee.. we helpen niet mee.. bewust! De vriend van mijn zus wil het huis alleen kopen.. Mijn zusje en kindje wonen er straks bij in.. En aangezien de band tussen Erwin en " vriend" niet goed is.. Heeft Erwin geen " zin" om hem te helpen.. even heel cru gezegt.. maar er is een verleden hoor.. Ze zijn bij elkaar gekomen toen hij nog in een relatie zat met een andere vrouw.. Woonden samen etc.. Ze hebben een half jaar stiekem een relatie gehad. Uiteindelijk is die vrouw er achter gekomen etc.. Hij is dus behoorlijk onbetrouwbaar om het zo maar even te stellen. Zit alleen maar met zijn telefoon te spelen en dat zorgt voor argwaan.. Maar mijn zusje weet wel dat we zo denken.. We spreken het alleen niet zo uit.. Wij helpen mijn zusje met andere dingen
olga.. mijn zusje is 14 juli uitrekend. Gerda en Miep.. wat leuk dat jullie opnieuw gedate hebben! En beiden lekker geshopt! Johanna.. een lekkere zondag vandaag! Nannaf.. geniet van de 1 op 1 tijd met je meisje! Lindy.. veel plezier bij je schoonouders! Dee.. ben benieuwd naar het broekje!! ****** Vanmorgen hadden we in de planning om te gaan zwemmen maar we schrokken om half 10 pas wakker.. Esmee lag nog in coma.. Dus bij schoonouders op de koffie geweest.. Vanmiddag gaan we ( als het droog blijft) op de fiets naar het hertenkamp heen.. Van de week alleen dinsdag en zaterdag een slaapdienst.. Zit ik weer voor 2 weken aan mijn uren!
Buddynieuws Dianne ligt op dit moment op de verloskamer. Ze heeft om de 3 minuten weeen en de arts verwacht dat ze vanavond hun mannetje in hun armen hebben. Ik hou jullie op de hoogte.
Kom straks bijlezen maar wil even de eerste twee foto's spammen van Sarah die de fotograaf heeft gemaakt...
Misskeita, wat een supergave foto's van je meiden! Echt heel mooi gedaan zeg, maar dat kan ook niet anders met die mooie meisjes! Dianne, veel succes en sterkte. Ik hoop dat je jochie het goed doet na de geboorte en niet te lang in de couveuse hoeft te verblijven. Gerda en Miep, wat leuk dat jullie samen een dagje weg zijn geweest. Lekker zonder de kids, tijd om te kletsen en te shoppen! (of waren de jongens mee?) Judith, aha ik snap hoe het zit met je zusje. Gelukkig kunnen jullie haar op andere manieren helpen en heeft ze begrip voor jullie reaktie op haar vriend. Ohhhhhh mag ik Esmee niet een keer van je lenen.....uitslapen tot half 10 wat heerlijk! (ik denk dat ik het niet eens meer zou kunnen als Senna uit logeren is....)
@missK Wat een prachtige foto's zeg !!! Wat heb je toch een mooie meiden Ik heb nog een mooi blond manneke van 2 jaar in de aanbieding @Dianne Zet hem op meid ! Hopelijk doet je kleintje het meteen goed Voor de rest even een zwaai. We gaan zo 24 kijken en ik moet mijn schooltas nog inpakken Fijne avond allemaal
Dianne oh meid..spannend..heel veel succes hoor!!! Nannaf..wat raar van je zus zeg dat ze niet aan jouw denkt met spulletjes..belachelijk.. Ik zou voor de grap erop gaan bieden Dee auwie likdoorns..pijnlijk! En het leuke jasje al opgehaald? Sanneke..leuke fotos!! mooie buik!! Zie ik daar nou een noppies broek? Wat voor maat heb je..ik heb er volgens mij nog wel 1 liggen.. Niels al 91 cm!! Ik moet pas 18 maart met Mika naar t CB..ben ook wel benieuwd! Olga gister even lekker vrijaf gehad.. en nog wat geshopt? En de box weer in de kamer! Wel wennen? Tja hier stond ie nog..Mika zat er de dag ervoor zelfs nog in Lindy Robin verkouden..Dikke knuffel!!wat een lieve foto!! Salapio..Tobe ook nog zo verkouden..Dikke knuffel!! En is Jan op pad geweest? Johanna t haar kort..wil wel een foto zien hoor!! En ook naar de beurs geweest..leuke dingen geshopt!!leuk!! Judith gezellige verjaardag gehad! En in de sneeuwbui gefietst..lekker frips.. En een korte werkweek voor de boeg..heerlijk! Amber..hopelijk is het te verhelpen met medicatie meid..en zon vervelend onderzoek gehad..bah! Dikke knuffel!! Gerda nog gezellig gewandeld? Misskeita..wat een leuke fotos!!super!! ****** Zo was ik ook weer even...Gisteren naar de beurs geweest met Gerda..zonder kids.. En we hebben heerlijk geshopt!! ontzettend gelachen met die volle trolleys op de terugweg.. Vandaag druk in huis..tja dat heb je als een dagje niet thuis bent.. en vanmiddag weer naar de sportschool geweest.. Ook nog mams en paps gehad..en dan is de dag alweer zowat voorbij hè..
Misskeita, wat een prachtige foto's. Ben benieuwd naar de rest! Hier het resultaat van het buikschilderen (Jan vond het een beter idee om vingerverf te gebruiken arrrrgh)
brit, geweldig die buik!! wat zal dat heerlijk gevoeld hebben met die kleine handjes op je buik! en voor sam ook. bedankt voor het buddynieuws. miep, ik heb maat 38/40 missk gave foto's en wat een prachtmeiden!!! zijn vanmiddag bij mn broer en schoonzus geweest, was gezellig! Niels en neef hebben lekker samen gespeeld en vooral niet gedeeld lachen hoe slecht ze dat kunnen. Alles is MIJJJJJJ Hij hoest zich echt suf. ook in zn slaap. Zo zielig. Hij krijgt al bisolvon druppels. Iemand verder nog tips?? gelukkig is zn neus weer open. Jan en ik zijn ook nog megaverkouden en het blijft maar hangen. Waar is de lentezon??? ik ga lekker plat. Doeidoei, totm orgen!
Britteke..wat zal Sam dat leuk gevonden hebben!! kon je t er wel makkelijk afkrijgen? Dee..leuke broek!!! en toch een ander jasje geworden..achja er is ook zoveel leuks!! Sanneke..mmm volgens mij is die van mij groter..denk een XL of XXL die ga je dan niet passen denk ik? heb ook nog een dezelfde in t kort.. Gossie jullie allemaal zo verkouden..hè bah zo vervelend dan hè.. Beterschap en dikke knuffel!
xl is me n beetje te groot denk ik, maar bedankt voor het aanbod! harstikke lief dianne, ben erg benieuwd