eindelijk iemand gevonden die katten kan scheren in deventer...ppff dat doet bijna niemand. Ik heb een enorm verwaarloosde pers gekregen en die moet echt kaal arme dier ziet er niet uit. Morgen gaat het gebeuren.
Johanna.. Mijn trim doet alleen honden! Vroeg je een aantal dagen geleden..Fijn dat je zelf een trim hebt gevonden.. Dee.. zwaai! Zo, boven is ook alles schoon, het speelgoed van Esmee is weer uitgezocht dus die is nu druk aan het spelen met haar "nieuwe" speelgoed ( de rest bewaar ik boven..) Daar heb ik vandaag geen kind aan! Straks als Esmee op bed ligt nog even een wasje ophangen en beneden dwijlen.. Dan is alles klaar voor voor vandaag.. Dan alleen nog een paar boodschapjes halen vanmiddag! __________________
Dianne, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Thomas! Wat een gewicht voor 5 weken te vroeg zeg! Dat woog Senna niet eens bij 39 weken zwangerschap. Ik hoop dat jullie jochie snel helemaal opknapt en met jullie mee naar huis mag!
Britt, wat leuk die buik-verf-foto! Dee, eindelijk het broekje af. Leuk voorjaarskleurtje! En Estelle is er gelukkig ook blij mee. Miep, leuk zo'n dagje lol maken zonder de kindjes! En aardig wat gekocht zo te lezen... Ess, heej meid....allemaal verkouden en niet fit. Bah, met dit weer wordt het er ook echt niet beter op. Wat lief hoe Liv op Jenna reageert zeg. Helemaal leuk om te zien dat ze zo gek is op haar zusje. Reageert Jenna ook op Liv?
Johana, geen spiraal ervaring hier....Maar als ik Dee zo hoor valt het allemaal wel mee. Judith, huisje weer helemaal schoon dus! Wat kan Esmee toch lekker spelen zeg.... Nannaf, wauw jij trakteert jezelf op een mooi kado!
Hier een zwaar klote nachtje gehad. We waren zo moe dat we er gisteren om half 10 in lagen. Van half 11 tot half 2 zijn we met Senna in de weer geweest. Huilen, even stil, harder huilen, troosten, weer huilen, paniek huilen.... Uiteindelijk om half 2 bij ons in bed genomen. Ik hoorde hem ook even over auw en hij zat aan zijn oor, maar vond het niet echt duidelijk of er echt iets was. Met zijn drieen en een dikke buik in bed is echt geen pretje. Senna wilde alleen maar tegen mij aan liggen en werd steeds even huilend en jammerend wakker. Kreeg toch wel het idee dat hij niet lekker was, dus hem een zetpil gegeven. De hele nacht door dus wakker geweest van Senna of pijn in mijn lijf. Vanmorgen had hij al 38.7 en leek hij echt oorpijn te hebben. Ja hoor....de huisarts contateerde een erg fikse oorontsteking. Hij verbaasde zich erover dat Senna niet al eerder pijn aan had gegeven. Hij ligt nu uitgeteld op de bank. Hij heeft een kuurtje gekregen.
Olga.. Esmee kan i.d. erg goed zelf spelen.. We horen dan ook vaak dat ze zo " makkelijk" is.. Maar als de visite weg is.. Nee, ze is echt lief..Wat vervelend van de nacht.Gelukkig heeft Senna een kuurtje gekregen en hopenlijk knapt hij snel op.. Dikke knuf! Ga je zelf ook even op de bank? Dee.. Nog leuke Estelle verhalen? **** Vanmorgen toch nog even naar de supermarkt geweest voor grote boodschappen.. Heb flink ingeslagen. Heb zondagmiddag de keuken uitgesopt en de kasten opgeruimd dus moest weer aangevuld worden. Wasmiddel was in de aanbieding dus flink ingeslagen.. Wij kunnen weer even vooruit. Esmee is lekker gaan slapen en alles is hier verder aan kant. Nu lekker even forummen. Ik hoop dat het vanmiddag nog even droog is, kunnen we er nog even met de fiets op uit. ** ga even een minneolaatje eten **
Ja ik ben heerlijk rustig op de bank aan het liggen/hangen. Zo zielig...Senna heeft steeds van die enorme schokbewegingen met zielige kreuntjes....
Judith, volgens mij ga jij echt als een razende roeland je huis door als je schoonmaakt! Als jij aan het soppen bent, is Esmee dus meestal gewoon lekker zelf aan het spelen? Heerlijk toch! En tuurlijk heeft ze juist driftbuien en ondeugend gedrag als er geen anderen bij zijn. Senna laat ook vooral aan papa en mama zijn ware aard zien hoor. Loopy, aha 12 maart je 20 weken echo. Gaat je moeder weer met je mee? Hoe is het verder met het babyklaar maken van je huis? Heb je al veel klaar of wacht je liever eerst de echo af? Gelukkig liet de vorige echo al niets 'afwijkends' zien, dus daar gaan we nu ook vanuit he!
Diane, D-man en Bas ... van harte met jullie zoon en broertje! Hopelijk mag Thom heel snel uit de couveuse en in zn eigen bedje! Beterschap voor Niels, Senna, Liv, en alle andere snotterige en zieke kindjes (en mama's) Knuf voor Juffie, Loopy, Missk en Britt en alle andere mama's die er een nodig hebben (of gewoon van knuffelen houden ) Missk, wat een prachtige meiden! Dee, knap hoor van Estelle! Mirre vindt haar potje de laatste tijd weer stom. Heb wel alles gelezen, maar tussendoor Tobe gevoed, dus ben niet meer helemaal bij Tobe zn verkoudheid lijkt langzaam beter te gaan, dus morgen (als het niet plenst) even een wandeling doen. Mag ik er ook weer een keer uit *schaam*. Tobe is boven zn geboortegewicht 3530 (gisteren 3560 en vandaag waarschijnlijk zo'n 3650!) ... Vandaag gewogen met kleding voor en na een voeding dus het is een schatting, maar ik denk wel vrij correct. Hij dronk 90ml dus dat is supergoed! Tenminste ... als ik vergelijk met Mirre . Hoeveel drinken kindjes van 2 weken eigenlijk? Met Mirre gaat het ook helemaal prima. Is heel gezellig en lief. En eigenwijs! Gisteren heeft mijn zusje haar haar geknipt en ze ziet er zo schattig uit met dr hippe kapsel .
Salapio.. hopenlijk mogen jullie morgen er lekker even op uit! Fijn dat het met Tobe beter gaat! Hoeveel kindjes van 2 weken drinken? Geen idee.. Esmee kreeg BV.. en toen nog geen flesje.. Olga.. Klopt.. ik ga als een gek door het huis..Vind het heerlijk! Arme Senna.. slaapt hij nu? *** Minneola zit vol pitten.. Jekkie. Straks bij de Etos even luiers halen .. zag dat ze ook leuke speeltjes en rompers hadden.. Misschien even kijken voor wat leuks voor mijn zusje.
Minder goed buddynieuws... Kreeg de volgende sms van Dianne: Gaat niet zo goed met Thom. Hij is geintubeerd en wordt beademd. Hij word nu naar een academisch ziekenhuis gebracht. Ik ga daar ook heen. Groetjes Dianne.
He meiden ik lees nog altijd met jullie mee hoor. Wilde Dianne komen feliciteren met haar zoon Thom maar zie net het nieuwe buddynieuws... Bij deze dus heel veel sterkte gewenst voor de kleine Thom!! Ik zal ook vanavond een kaarsje voor hem branden...
Dianne, nee he....ik schrik me rot, krijg kippenvel en een enorm heftige flashback. Ik denk aan je. Heel veel sterkte voor jullie allen. Kleine Thom zet hem op kereltje!
Ah nee, slecht buddyniews... Kleine Thom, zet 'm op. Je bent vast een enorme vechter. Dianne, Jan en Bas, veel sterkte voor jullie!