Dianne en familie gefeliciteerd met jullie zoon Thom,, en heel veel strekte hopelijk gaat alles snel weer goed met je mannetje. Dikke knuffel ..
Dianne gefeliciteerd met Thomas! Hopelijk sterkt ie snel aan en moet ie alleen maar van de bevalling bijkomen! Knuf!!!
Hoi Lindy,Olga en Judith, valt mij normaal nooit op als ik online ben als er meerdere dames zijn en nu wel een keer ,,denk dan moet ik het ook even zeggen
Haj meiden robin heeft vanmiddag zijn prikjes gehad.. heeft daarna zowat de hele middag geslapen. alleen eventjes wakker geweest voor de borst. we hadden geen zin om te koken dus lekker pizza gegeten demy ligt heerlijk al in bed zowaar ook al te slapen.. ze heeft vanmiddag niet geslapen ben bang dat de middag slaapjes er af gaan.. maarja als ze dan savonds lekker vlot naar bed gaat vind ik het niet erg .. ze heeft alleen haar speen kapot gebeten .. heb haar nu een difrax speen gegeven die is harder maar die moet ze dus niet he.. haha.. volgens mij is ze nu zonder in slaap gevallen ga zo maar eens kijken misschien heeft ze hem toch in der mondje gedaan.. demy is namelijk gewend om een bibi speentje te hebben maarja die bijt ze zo makkelijk door.. en anders is het straks gewoon geen speen meer.. Robin heeft net de borst gehad en ligt naast me op de bank.. hij is het er alleen niet zo mee eens, hij heeft een beetje last van kramp arme mup.. wij gaan zo lekker naar ons bedje.. ben zelf ook niet helemaal fit vandaag hoofdpijn en snot verkouden ff snel bij lezen en poging doen tot reageren Spannend voor dianne lees ik.. Misskeita wat een gave foto wat een schatje is sarah toch Mooie meiden heb je hoor Gerda en miep dagje samen op stap geweest gezellig britt wat een leuke foto zeg Daphne: wat goed dat estelle al zovaak op het potje zit knap hoor Essebes arme liv zo ziek dikke knuff Dianne gefeliciteerd met jullie zoon en broertje heel veel geluk.. en hopelijk mag hij snel mee naar huis. en hoeft hij niet zo lang in de couveuse. Sannek wat fijn dath et hoesten van niels minder wordt. Nannaf de draagdoek moet ik wikkelen en knopen het is even ingewinkkeld maar als je het eenmaal door hebt lukt het zo . leuk de doos op gehaald bij prenatal zaten er nog veel leuke dingen in?? Johana flink aan de schoonmaak geweest en roel naar zijn eigen kamerjte zal wel stil zijn vannacht spiraaltje.. geen ervaring mee ik lees met je mee zit er ook over na te denken. Loopy 12 mrt je echo spannend wil je weten wat het wordt?? Mamavesmee maandag poets dat hier ook hoor hihi is het allemaal gelukt ? Olga een rot nacht gehad meid jeetje dikke knuffel hooop dat het vannacht beter gaat knuff Salapio: tobe gelukkig minder verkouden zielig he als ze zo verkouden zijn. ik zou niet weten wat kindje van 2 wkn oud drinken. robin heeft alleen maar bv uit mijn borsten gehad en 1 x een flesje maar toen was hij al 7 wkn ofso. Britt: wat een rot nieuws van dianne zeg hopelijk gaat eht snel beter met thom Gerda wat wordt nick groot zeg zooo duurde even maar ben weer helemaal bij .. ben helaas alleen vanavond saaaaaaaaaai stefan is vrij maar die wou zondig de hort op .. dus zit ik weer alleen.. gelukkig is hij morgen avond wel thuis.. ik duik zo mijn bedje maar in denk ik robin is het ook flink zat aa nhet worden.. arme man heeft toch wel wat last van zijn prikjes volgens mij .. hij heeft een klein beetje verhoging.. hopelijk wordt hij neit zo ziek van de prik als demy die heeft toen echt 3 dagen flinke koorts gehad.. slaap lekker knuffel
Ohja was helemaal vergeten te zeggen dat robin weer flink was aangekomen hij weegt nu 6385 gram en is 59,5 cm
Dianne..van harte gefeliciteerd met Thomas..hopelijk sterkt ie snel aan en kan ie snel mee naar huis! Veel sterkte en hele dikke knuffel!!
Sanneke..jammer dat je ze niet past Britteke de buik schoon gekregen!gelukkig! Judith..echte brainfreeze gehad dus..ja dat is wel koud!!en auwie! En druk aan de poets geweest vandaag! Esmee zich vermaakt met haar nieuwe speelgoed! Nog wat leuks gehaald bij etos? Essebes..allemaal ziekjes geweest dikke knuffel!! Nannaf..wat raar van de accu zeg..daar hoef je toch niks voor te betalen hè..is hun fout toch? En nog geslaagd voor een camera? Johanna..en viel t mee meid? T zou mij ook helemaal niks lijken hoor Ik ben aan de pil..en Jan krijgt dit jaar wel een knoopie erin.. Roel naar zn eigen kamertje dat zal zeker wel wennen zijn..maar ook wel prettig denk ik.. Hier geen van beiden op de kamer gehad.. Loopy..de 20weken echo schiet al mooi op meid!! Spannend!! Wil je ook graag weten wat het wordt? Olga..och arme Senna..oorontsteking..ja dat doet echt pijn..ik weet er alles van.. Hele dikke knuffel! Hopelijk slaat de kuur snel aan!! Salapio misschien morgen even op pad!even frisse neus halen.. En dat wordt natuurlijk een foto van Mirre met haar nieuwe look!! Gerda stoere vent!! En geweldig op de terugweg naar huis zo in zn eentje! Lindy..Robin de prikjes gehad..hopelijk krijgt ie er niet al teveel last van! Dikke knuf!!
Hier vandaag een beetje gerommeld in huis..en visite van mijn zus gehad.. En een boel regen uit de lucht komen vallen hier...bah..niks aan..
nou viel het mee?? heb het ding gewoon niet laten zetten..vond het veel te eng en durfde echt niet (ik beval liever geloof ik). dus ben nu weer aan de pil..grinnik...erg ben ik he. Hier mag manlief ook de boel dichtknopen alleen wel over een paar jaar. Vind ons er nu nog te jong voor en wil een derde nog niet direct uitsluiten. over een jaar of 5 zien we wel weer.
Johanna..je bent me er eentje.. geweldig...maar net zo handig toch.. ik kwam nog even langs om te kijken of er nog nieuws is van Dianne... maar helaas...hoop maar dat alles goed gaat en dat Thomas snel mee naar huis kan..