Lindy, wat een lange reactie! Goed zeg! En robin zo'n last van de prikjes. Zielig zo'n kleintje niet lekker. En speen kapot bijten heeft niels ook gedaan. Eerst dacht ik dat het slijtage was, dus 2 nieuwe spenen gehaald, die had hij ook in één dag kapot... toen de difrax en die gaat goed. hij heeft er geen moment moeilijk over gedaan dat die anders is. Hij kwijlt er wel meer mee en ik vind bibi veel mooier en leuker staan maar ja.
Hay meiden, ff snel een update. Thom ligt in academisch ziekenhuis. De medicijnen voor zijn longen zijn goed aangeslagen. en hij ademt nu eigenlijk zelfstandig maar het apparaat zit er nog wel aan. hopelijk mag het apparaat er vanmiddag af en mag ik eindelijk met mijn kleine kereltje knuffelen. Mazzel dat het zo'n grote knul is: 2980gr en 50 cm. De bevalling, A hell of a job. Ik ben gewoon bevallen en de dokter heeft hem na het breken van de vliezen inwendig gedraaid. heeft 16 uur geduurd maar ik voel me veder prima. ik kom snel ff kletsen, maar ik ben bij mijn moeder die woont vlak bij het ziekenhuis. Tnks voor jullie medeleven!
dianne, fijn dat het goed met hem gaat en dat het zo'n flinke knul is! hoe is het verder met jou?? groetjes
Dianne, wat een opluchting dat Thom eigenlijk alles weer zelfstandig doet. Wat een angst heb je dan he...Waarschijnlijk is de bevalling voor hem erg heftig geweest. En inderdaad voor hem een geluk dat het al zo'n flink kereltje was. Sterkte met zelf aansterken en ik duim dat je vanmiddag met hem kan knuffelen!
Krijg zo visite van een vriendin met zoontje van bijna 1 jaar. Senna heeft vanacht heerlijk geslapen. Zijn bedje hadden we goed schuin gezet en voor het slapen gaan nog een zetpil gegeven. Hij heeft tot half 8 liggen snurken. Jan en ik ook een heerlijke nacht gemaakt! Senna klaagt nog wel over pijn, maar is vanmorgen erg levendig en heeft nog geen koorts. Grote kans dat hij vanmiddag wel even instort, maar dat geeft niet. Fijn dat die AB zo snel al aanslaat!
Dianne ik ga voor je duimen dat je vanmiddag Thom mag knuffelen. Fijn om te lezen dat het de goede kant op gaat! Heel veel sterkte. Liefs Sam Olga jij sterkte met de zieke Senna!
Vandaag 36 weken.... Ik zou het prima vinden als er tussen de 38 en 39 weken een lief klein meisje geboren wordt! Britt hoe voel jij je? Deze week moet je voor een liggingsecho toch? O ja, een aantal meiden hebben mijn mobiele nummer. Als Britt nou nieuws heeft en ik ben al even even niet online geweest, wil iemand het me dan even doorgeven? Hmmm....Britt ik pb je wel even. Net zo handig als wij gewoon zelf even nummers uitwisselen of niet?
Nee Olga het gaat nog niet echt heel goed. Even in het kort: Mogelijk dat mijn man en ik uit elkaar gaan. Ik hoop van niet natuurlijk, maar het gaat even erg slecht tussen ons. Hopelijk is het maar even!!
Dianne, fijn dat Thom nu zelfstandig ademt en gelukkig is het een flinke jongen! Hopelijk mag je hem snel knuffelen! Olga, gelukkig slaat de AB aan en bevallen tussen 38-39 ... ik hoop met je mee Sam, tjee wat een rotnieuws ... hopelijk is het idd 'slechts' een dipje en komen jullie er samen goed uit!
Tobe ligt te monkelen in zn wiegje. Zou het moment aangebroken zijn dat ie eventjes wakker is na de voeding? Moeilijk hoor En niemand weet wat normaal is qua hoeveelheid drinken? Daar is toch zo'n formule voor mbt gewicht en aantal voedingen per dag. Net 100 ml bij mij gedronken, heerlijk hoor zo'n zuipschuitje. Tobe weegt nu 3620 gram, precies 2 weken na zn geboorte (3530) en na zn bijna 10% dipje: 3190 gram. Ik = trots
dianne duimen blijven draaien, fijn dat hij in ieder geval zelfstandig ademt. Sam jee meid wat een ellende..hopelijk is het een dip...sterkte! olga senna weer iets beter, gelukkig maar. zo hier de kat net weggebracht, ben benieuwd wat ik terug krijg vanmiddag haha, ga nu eerst bakje koffie zetten.
Ben er al achter: Als je wilt weten hoeveel jóuw baby nodig heeft, dan kun je het volgende rekensommetje gebruiken: voor elke kilogram die je kind weegt, heeft hij ongeveer 150 ml voeding per dag nodig.
Ikke ook 36 weekies... Ik moet zeggen dat ik het wel vind rommelen in mijn buik. Krampjes en trekt door mijn rug. Herken t niet van bij Sam want toen ben ik ingeleid. Kunnen net zo goed voorweeen zijn he? Maak me er niet te druk om! Ik heb gisteren de liggingsecho gehad. Meneertje lag goed en was qua lengte en gewicht gemiddeld te noemen . Ben blij dat het geen reusje is die in mijn buik groeit. Olga, ik zal je mijn mobiele nummer pb'en. Goed idee! Verder hier alles oke maar ben weer met veel dingen bezig. Lees wel mee maar kom er niet altijd aan toe om te reageren. Ik spring wel gewoon af en toe even in .
@dianne; wat een spanning rondom de kleine Thom! goed om te horen dat het naar omstandigheden goed gaat! hopelijk mag hij snel mee naar huis! @Britteke en Olga; 36 weken het komt snel dichtbij dames! hopelijk hoeven jullie niet te lang te wachten! kheb verder niet bijgelezen, krijg zo visite maar wilde even spieken. vanmorgen naar het bureau geweest en alles was weer goed ze weegt nu 6010 gram en is 60,5 cm lang. zit net iets boven het gemiddelde. jonathan heeft daar weer lekker gespeeld en wilde toen we weg gingen iedereen een tus gaan geven, daar toch maar even een stokje voor gestoken. hihi ik ben gisteren heel goed geslaagd heb een moooie camera gekocht en nu lekker aan de pruts ermee om mooie resultaten te gaan behalen. fijne dag allemaal!
Sam, jeetje meid dat is heftig zeg...Ik hoop dat jullie er samen toch uit kunnen komen. Veel sterkte toegewenst! Salapio, is die formule ook van toepassing op BV? Ik dacht dat dat voornamelijk voor flesvoeding zo berekend werd. Maar Tobe drinkt lekker zo te lezen. Dan weeg je hem ervoor en erna om te zien wat hij binnen krijgt neem ik aan. Nannaf, lekker oefenen met je nieuwe camera, leuk! Naomi heeft het ook goed gedaan op de BV aan de cijfertjes te zien! En Jonathan iedereen gedag willen kussen ha ha...dat zou Senna nooit willen! Britt, dus al wel wat 'rommeltjes' in je buik. Ik heb bij Senna ook geen voorweeen/oefenweeen gehad en ben ook ingeleid, dus weet ook niet zo goed wat ik kan verwachten. Heb nu alleen last van steken onderin, ze ligt denk ik al behoorlijk ingedaald. Verder nog geen krampen ofzo...