Van het weekend buikfoto's gemaakt. Zal eens kijken of ik wat in mijn album kan plaatsen... Eerst nog op de laptop zetten en verkleinen.
Senna heeft vanacht zo goed geslapen, dat hij nu niet op de bank in slaap valt. Hij ligt wel lekker rustig te kletsen tegen Bumba en zingt af en toe wat met de cd mee.
Lieve dames, Ik wil zo ontzettend graag bij lezen en op de hoogte blijven van alles, maar ik kan het gewoon niet opbrengen... Vandaag zijn Annabel en Evelien naar het kdv en ik ben thuis gebleven. Ik kan het gewoon niet meer opbrengen om een happy-face op te zetten en door te gaan. Ik zit er echt helemaal doorheen... Sorry, dat ik jullie zo vaak met mijn geklaag kom lastig vallen. Er zijn genoeg ergere dingen in de wereld dan een postnatale depressie. Love you! Zometeen komt mijn moeder om me mee naar buiten te nemen. Nu ik zelf moeder ben, besef ik pas hoeveel ik van mijn eigen moeder hou. En hoe verschrikkelijk ze zich moet voelen, nu ze haar moeder verloren is. *huil* Superemotioneel dagje vandaag voor mij. Wanneer is die stomme hormoonhuishouding eindelijk weer in balans!!! Ik word gek van mezelf. Ik wil trouwens op korte termijn een brief opstellen voor schoonzus, wat ze ons allemaal (onbewust) aandoet in haar doen en laten. Of ik het lef heb om hem op te sturen, weet ik nog niet... Misschien geeft dat ook wat rust, want het zit me ook erg hoog. Blablabla... zeur,zeur,zeur... KLAAR! Groetjes, Nelly
Dee, ik lig dubbel om je.....Applausje voor jou en je kleine overwinning! Lieve tekening trouwens! Senna heeft bedacht dat hij maar ging spelen....nou ja ook goed.
Dee.. Soms is het lastig om geduldig te blijven.. maar achteraf ben ik soms ook wel blij! Je kindje doet het vaak niet expres he? Mooie tekening zeg! Miep.. Het vieze weer ook zo zat? Hier vandaag nog geen regen gehad! Gerda.. mooie foto's! Sam.. gets wat een naar nieuws.. Weet niet zo goed wat te zeggen.. Olga.. FIjn dat de kuur zo snel aanslaat! Salapio.. Ik had ook de neiging na elke voeding te wegen omdat Esmee over de 10 % was afgevallen en ze haar wouden bijvouden ( wou ik niet).. maar is uiteindelijk allemaal goed gekomen.. Ze woog met 4 maanden ruim 16 pond.. En dat op BV! Tobe drinkt ook goed zo te lezen! Nannaf.. geslaagd voor een camera.. Laat je even wat mooie pics zien van je kroost? Britt.. het rommeld dus al.. Spannend of niet? **** Vanmorgen een vriendinnetje met dochter op de koffie.. Erg gezellig. Maar volgens mij zit zij er een beetje doorheen.. Zwanger van nr 2 vrij drukke peuter.. Geen regels en grenzen.. Stoom komt me soms uit de oren. Erg sneu! We hebben een eetdate gepland. Gezellig, zonder kids! Nog even op de fiets naar het dorp geweest om pampers te halen, een lekkere créme voor mijn zusje gehaald van zwitsal en een popje voor de beeb! Verder natuurlijk het nodige schoonmaakwerk.. *** Mijn mams kan elk moment komen.. gaan we samen Esmee uit bed halen en dan werken.. Drukke avond voor de boeg.. Moet een nieuwe OP schrijven.. En heb een deadline te halen..
Nelly, je krijgt een hele dikke smakkerd van me! Lekker even met je mams naar buiten zal je goed doen. Het is aardig weer hier. In een brief al je gevoel over schoonzus van je afschrijven zal hoe dan ook een aardige uitlaatklep zijn denk ik.
Het is misschien wel goed om het allemaal op papier te zetten. Ben je het in je hoofd kwijt. En ik zou het opsturen.. Het is niet zo dat het contact tussen jullie nu wel leuk is.. Kan alleen maar beter worden.. En natuurlijk een dikke knuf voor jou!!
Judith, vriendin ook zwanger en een peuter rondlopen dus....moet zeggen dat ik het zelf echt wel zwaarder vind dan zwanger zijn van de 1e. Lekker om even saampjes uit eten te gaan. Volgens mij heb je het er al eerder over gehad dat ze niet zo consequent en duidelijk is naar haar kindje. Heb je er al eens met haar over gesproken of is dat erg lastig? Misschien heel open en meer in de zin van hoe jij iets zou aanpakken met Esmee en hoe Esmee reageert op verschillende manieren van aanpak?
@ Thom: hopelijk mag je snel van de beademing af want mama wil met je knuffelen!!! @ sam: wat verdrietig, ik schrik altijd zo van zulke berichten. ik hoop dat jullie er samen uit komen. dikke knuffel voor jou en de kinderen @ nelly: ook knuffel voor jou. ik zou haast zeggen: kom regelmatig klagen. oppotten is niet goed hoor! gooi het er maar uit voor alle anderen ook een knuffel!!! zo´n lekkere dikke ribbenkrakende warme knuffel
Toch maar even een topic geopend in de lounge... http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/193365-peettante-ontslaan.html Het zit me "gewoon" ff te hoog. Groetjes, Nelly
Nelly, wat heb je al veel reakties gehad zeg. Ook al heb je er praktisch gezien misschien niet direct iets aan, het gevoel dat mensen je begrijpen is al heel fijn denk ik. Ik zou het gewoon bij de kerk eens navragen hoe officieel die benaming nu is en of je het kan laten veranderen. Loopy, ben je al wat minder moe aan het worden meid? Volgens mij ben je ook erg druk met werk en andere vaste bezigheden of niet?
Zo meneertje was het toch wel erg zat net...Had gelukkig alleen maar verhoging (37.8) dus voor het slapen maar wel een zetpil gegeven. De enige vandaag.
heel rustig idd hier! Olga, fijn dat Senna zo goed op de ab reageert! Hopelijk slaapt hij vannacht weer zo lekker! Nelly, knuffie meid en lekker hier blijven posten hoor! Loopy, net zo'n knuffel terug! Dee, heb jij ook een ppd gehad? en geduldig ben jij geweest hoor! judith, sterkte met je deadline! Verder weet ik niet meer en kan ik niet teruglezen onderaan de pagina dus zwaai naar de rest. **** Jan had een lange dag vandaag,d ie ging overwerken. Ik vind het dan met Niels ook een lange dag. Vanmorgen bij de vk goedgekeurd (of had ik dat al geschreven). Daarna de stad in en portemonnee thuis laten liggen. Dus vanmiddag na het slaapje hebben we eerst koekjes gebakken en daarna zijn we weer terug gegaan naar de stad... Met niels aan de hand, want als je die loslaat issie weg. Alles ging 10x zo traag als anders, maar we zijn geslaagd. Paar canvasdoekjes, rugtasje voor Niels, theeserviesje en koffertje voor Niels en nog wat kleine dingetjes. Niels is dol op 'koppie thee zetten'. Op de terugweg moesten we een megadrukke straat oversteken. Een mevrouw met fiets en 2 kindertjes, een wat groter jongetje (ong. 5 jaar) en een peutermeisje, stak de andere kant op over, maar het meisje liep niet zo hard dus haar stoplicht was weer rood en het jochie was al wel de straat over en die rende maar door en die moeder schreeuwde een paar keer nog zn naam tot hij uit het gezicht was verdwenen. Zo sneu, die moeder had het niet meer. Gelukkig ging er een meneer die voor ons stoplicht stond als een speer achteraan en pas na 300 m ofzo haalde hij het jochie in. Ik had bijna tranen in mn ogen (hormonen) voor die moeder en ik vond die man echt een held.
@Nelly: hele grote knuffel voor jou! @Dianne: en, lekker kunnen knuffelen met Thom? Hoop het echt voor je! @Sanneke: verschrikkelijk als je kind ineens zo de benen neemt, zeker bij zo'n drukke weg. Hannah neemt af en toe ook ineens de benen. Ik zet zo de maxicosi op de grond en laat tassen uit mijn handen vallen en sprint erachter aan. Ze is zich echt niet bewust van gevaar. Gelukkig luistert ze op het moment erg goed en vindt ze het leuk mijn hand vast te houden
Dames, ik wil heel graag jullie steun. Ik heb, inmiddels drie weken geleden, besloten om drastisch af te gaan vallen. Ik kamp al sinds de puberteit met een enorm eetprobleem. Daarvoor ben ik langdurig onder behandeling geweest. Door therapie heb ik geleerd hoe ik met mijn probleem kan omgaan. Dat werkt echter alleen maar als ik er zelf 100% voor ga. En dat heb ik eigenlijk nog nooit echt gedaan. Maar nu is de maat vol. Ik ben weer zo zwaar geworden. En ik ben het zat. Ik wil een gezonder lijf (dat is voor mij belangrijker dan de esthetische waarde van dunner zijn). Zeker nu mijn meisjes alleen maar mij hebben. Ik ben dus nu drie weken bezig met gezond en regelmatig eten. Heb bij het voedingscentrum een boekje aangevraagd over gezond afvallen. Ik ga er helemaal voor! Ben inmiddels ruim 6 kilo kwijt. Voor mijn 30e wil ik in totaal 42 kilo kwijt zijn. Ik word volgende maand 29 en heb dus ruim een jaar. Wilde het graag even kwijt en hoop dat ik hier af en toe mijn afavlstrijd-ei kwijt kan. En volgens mij kan ik bij MvE wel terecht voor tips als ik zo wat andere topics op dit forum lees
Misskeita, zet hem op met afvallen meid!! Ik hoop zo voor je dat het lukt! En dat jongetje was wel wat ouder en bleef gelukkig wel op de stoep maar het was echt een paniekmoment voor die moeder geloof ik.
Dianne..wat ontzettend fijn dat Thom zelfstandig ademt! En heb je al met hem geknuffeld? Poehè..dat zal idd een zware bevalling geweest zijn .Dikke knuffel meid!! Dat je maar snel samen thuis mag komen! Olga wat fijn dat de AB zo snel aanslaat bij Senna!! Mooie buikfotos!! Sam..jeetje meid..dat is niet leuk..hopelijk komt t toch weer helemaal goed met jullie en is het gewoon even een dipje.. Dikke knuffel!! Salapio..ja klopt..t is 150ml per kilo lichaamsgewicht ongeveer.. Tobe doet het goed..groeit weer lekker!!heerlijk!! Johanna..en hoe zag de kat eruit? Naakt? Britteke goeie echo gehad!!fijn dat meneertje goed ligt! En geen reus is.. Nannaf..Naomi goedgekeurd op t CB! En een mooie camera gekocht..leuk! Ben benieuwd naar de fotos!! Dee..je hebt wel een schouderklopje verdiend hoor!! Nelly.ik zou zeker een brief opstellen en dan opsturen of haar er gewoon duidelijk op aanspreken dat je er klaar mee bent..niet mee zitten hoor!! Hele dikke knuffel!! Judith..de stoom uit je oren vanmorgen met de visite.. En vanavond weer werken..succes met je OP Sanneke..goedgekeurd door de vlos! En geshopt met Niels..leuke aankopen gedaan!! Jeetje wat schrikken zeg als zon kindje ineens de benen neemt! Misskeita..meid..ik snap je helemaal hier is het net zo..ik heb vanmorgen de stap genomen om naar de dietist te bellen.. Net als je zegt..je wilt gewoon gezonder zijn voor je kids hè..dat heb ik dus ook! Hier is het ook zeker 30 kilo wat eraf moet..dus kan je een handje geven!! Zet m op meid!!!! Je kan t !
Vanmorgen even naar de dokter geweest Effe weer mijn klachten op tafel gegooid en wat blijkt..ik heb weer een gaatje in mijn trommelvlies nu dus een verwijzing naar de KNO arts.. Mocht deze niks kunnen doen dan moet ik naar de neuroloog.. Het is nu wachten wanneer ik een oproep krijg..hopelijk duurt t niet te lang..t is zo vervelend.. Als het tzelfde is wat ik vroeger ook altijd had..dan zal ik wel weer geopereerd moeten worden.. Maar goed..wie dan weer leeft, wie dan weer zorgt.. En ik heb om een verwijsbrief gevraagd voor de dietist tja het moet hier nu toch ook echt gaan gebeuren.. En wie weet kan zo iemand mij een beetje op t juiste pad zetten.. Maandag moet ik al voor t eerst heen..