December 2007 mama's deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door johana79, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Dianne...gefeliciteerd met de geboorte van Thom...
    hopelijk mag hij gauw van de beademing af en kun je hem lekker knuffelen!

Verder niet bijgelezen....
    heb het pokkedruk hier! Gelukkig is Jan nog bij huis, anders werd ik hier stapelgek!!!

Ruben huilt de hele dag door...als het even tegenzit ook nog de hele nacht!!
    proberen nu de voeding iets op de hogen, maar nog geen resultaten....
    ppff...
    Sorry voor mijn geklaag meiden!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    olga, ik ben er ook nog hoor, zwanger de banger, al tel ik natuurlijk nog niet helemaal mee in het hoogzwangeren cluppie. gelukkig maar want het gaat me zo al veelste hard.

niels is vandaag in een pesthumeur tot en met. Alles uitproberen en overal om janken. Zelfs slapen gaan ging net met janken gepaard. erg vermoeiend. weet af en toe echt ff niet wat ik moet doen.
    slaapt nu net 3 kwartier, hopelijk houdt hij dat nog ff vol en wordt hij wat vrolijker wakker.

hallo loesie en nannaf

3. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    loesie, ff advies vragen bij ha of cb? sterkte meid!

morgenmiddag gaan we de koopakte tekenen en keukens kijken. Niels gaat lekker naar de oppas.
    Ben niet zo'n thuiszittypje merk ik al.

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    ik ga ff chillen
    doeidoei

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, toch nog een wiegje op de kop getikt, leuk! Moet hij nog opnieuw geschuurd en geverfd worden of is hij nog helemaal goed?
    Jan heeft wel een heel bijzondere traktatie zeg als dat maar bij 1 bakker gehaald kan worden!
    Ik heb inderdaad veel vriendinnen, maar allemaal ken ik ze van iets anders. Groepje meiden van de HBO opleiding, wat losse vriendinnen, vriendinnen van de grote vriendengroep die we hebben en wat contacten die ik heel af en toe eens een keer zie. Dus om dat allemaal te onderhouden is best veel en nu kan ik er mooi even gebruik van maken.

Nelly, potverdorie zul je altijd zien dat je dat er ook nog bij krijgt...Ik hoop dat het goedkomt met je trouwjurk.

Dee, Estelle heeft het echt goed te pakken zeg met het potje. Senna doet het ook heel goed hoor, maar geeft het niet altijd zelf aan.

Misskeita, wauw die Hannah heeft ook een mooie uitstraling zeg! Wat een lieverd!

6. loesie22

loesie22 Fanatiek lid

29 jul 2007
    3.228
    0
    0
    verstandelijk gehandicapten
    Sanneke...ben net gisteren bij het CB geweest....
    gaven als advies de voeding wat ophogen...dus ik hoop binnen een paar dagen resultaat te zien!

Lekker chillen meid?!

Britteke en Olga...oeioeioei...jullie gaan bijna bevallen!!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ja ik bedoelde ook vooral de hoogzwangeren onder ons...ik zal je echt niet vergeten hoor!
    Ik ben ook niet een thuis zitterig type, maar dat had je al door denk ik...

Loesie, he meid wat vervelend. Kan me voorstellen dat het jullie opbreekt. Is dit de laatste tijd erger geworden of al vanaf het begin? Ik zou even advies vragen.

8. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loesie, kan het niet een sprongetje zijn? Of is het al vanaf het begin zo?

Sanneke, hopelijk slaapt Niels zn sjagrijn er uit ;)

Olga, ik heb nog twee voedingsbh's in de aanbieding (gratis :D) ik geloof maat C80 of 85. Kan er zelf echt niets mee (was echt de domme aankoop van de eeuw: heb al sinds mn puberteit absoluut geen Ccup meer). Ze zijn erg leuk: zwart en grijs, geen beugel, van de H&M.

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loesie, oh ik zie dat je al advies van CB hebt gehad. Hopen dat het aanslaat. En anders andere voeding proberen?

Pffff wat kan je het druk hebben in je verlof zeg!
    Vanmorgen kwam mijn vriendin alleen met de jongste twee jongens. Was gezellig, maar Senna wilde eigenlijk vooral bij mama op de bank.

Daarna wilde ik even snel iets terugbrengen bij de Kruidvat (zit om de hoek) en toen kwam ik schoonzusje tegen. Ze heeft met dochtertje even gezellig bij ons een boeterham gegeten; kon ze gelijk de nieuwe bank en gordijnen zien.
    Nu ligt Senna uitgeteld op de bank en ik ga ook even chillen.
    Vanmiddag alle koekkruimels, hagelsag, en zand/moddervoetjes wegzuigen....
    Moet eigenlijk ook nog boodschappen doen anders kunnen we vanavond niet eten...
    Morgen gaat Senna weer naar schoonouders. Heb ik even weer wat meer tijd en gaat het vooral allemaal wat makkelijker. Moet ik alleen niet te veel gaan doen natuurlijk.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, Lief dat je het aanbiedt! 85C gaat misschien wel lukken, maar ik denk dat 90 me net wat lekkerder zit. Ik hou niet van dat strakke. Mijn cup is trouwens ook maar net aan van B naar C gegaan tot nu toe. Heb hier een 90C liggen, maar daarvan is de cup dus nog wel te groot...

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, Tobe klinkt echt als een heerlijk manneke! Wat heeft hij al lang geslapen vancht. Als je daardoor overdag wat meer moet voeden zou me dat ook niks uitmaken! En heb je niet een leuke foto voor ons van Mirre haar nieuwe kapsel?

12. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Johanna.. fijn dat de poes weer kaal is!:D

Misskeita.. wow wat een knapperd!

Olga.. Een druk dagje voor jullie vandaag! Maar gelukkig gaat het met Senna iets beter..

Sanneke.. Oef.. Lastig als ze zo mopperig zijn. Vind dat ook altijd lastig te doorbreken..

Salapio.. wat is Tobe een heerlijk kereltje.. Die gaat puberen straks!:D .. Vind het i.d. moeilijk om het onderwerp aan te snijden bij mijn vriendinnetje, we hebben 5 jaar geen contact gehad door haar vriend.. Dat klikt niet zo tussen hem en mij. Wil het niet " verpesten" misschien tijdens het etentje eens kletsen met haar.. De vorige keer hebben we het over haar bevalling gehad. Heeft ze niet goed een plek kunnen geven en met andere mensen kan ze er niet over praten want het was maar een bevalling van 5 uur en zonder knip of scheur. Erg sneu allemaal! Maar goed "geroddeld"

Loessie.. misschien eens naar osteopaat? Lijkt me niet goed dat hij zoveel huilt. Kan me voorstellen dat het slopend is. ( esmee huilde de 1ste 4 maanden ook zo'n 3-7 uur per dag.. pffff Als ik het terug hoor op video krijg ik het nog weer warm..:) Vreselijk!

Rustig nachtje gehad. Gisteravond nog mooi wat kunnen doen.. En vannochten liep het ook soepeltjes dus dat was wel fijn!

Mijn zusje was er vanmorgen even, had een kleinigheidje gekocht, lekkere douchegel en een trekpopje voor de beeb.. Vond ze erg lief..

Daarna op de fiets naar de slager en daarna naar schoonouders om de sleutelbos terug te brengen, hadden ze laten liggen na het oppassen. Daar iets te lang blijven hangen, Esmee lag er pas om half 2 in en volgens mij wordt slapen niet meer wat..;)

Voor eten Erwin zijn auto naar de garage voor apk.. is in een ander dorp dus eten we laat.. ben bang dat het een lange middag wordt..:)

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Judith, jij bent ook al lekker heen en weer aan het racen vandaag!

Zo heeej....Senna ligt hier echt enorm te snurken!

14. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ga effe liggen met mijn boek!

15. MamavEsmee

Olga.. en dan zeggen ze dat thuis bij je kinderen zijn " lekker rustig" is..;)

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland

Mijn zusje over mijn verlof: tjee lekker zeg ... hoef lekker je niets te doen!

:D

(gezegend zijn de onwetenden ;))

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    En met het inhalen van de voedingen overdag valt het ook nogal mee ... Tobe ligt al bijna 4u te pitten. Ga hem zo dus maar wakker maken voor een lekker happie. Hopelijk ligt ie met zn bolleke nog naar de goede kant ... lastig hoor dat rugslapen ;)

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Johanna..toch geen naaktkat teruggekregen..:p

Britteke..druk dagje vandaag!! Succes!

Nelly..hè bah meid dat kan er ook nog wel bij..bah!!
    Dikke knuffel!!

Misskeita..mooie foto!! En is je buikpijn al over?

Salapio..heerlijk toch zo’n rustig makkelijk ventje..:)
    Vooral omdat je nu Mirre ook erbij hebt hè..;)

Loesie..ah gossie wat zielig..arme Ruben! Hopelijk helpt t ophogen van de voeding!!

Sanneke..Niels in een petstemming..bah!
    En morgen op pad voor keukens en de koopakte..leukleuk!!
    Ik was vroeger ook nooit geen thuiszittypje..maar ben t wel geworden met al mijn lichamelijk klachten vanaf de zwangerschap van Mika..;)

Olga..een visite dagje gehad..leuk maar ook wel vermoeiend hè..vond Senna het wel leuk..aangezien ie natuurlijk nog wel last van z’n oortjes heeft..

Judith lekker gewerkt! En je zusje blij met de cadeautjes!leuk!
    En is Esmee nog gaan slapen?

vanmorgen aan de poets geweest..en helaas was er weer een boel regen ..bah!
    dus lekker in huis gebleven..ach we vermaken ons wel met Bob de bouwer en alle Cars auto's..:D
    Nu liggen ze nog in coma boven..maar jammer voor hun..ik ga ze wakker maken...:p

19. MamavEsmee

I.d. vind het soms wel iritant.

Hoor zo vaak.. Oh.. lijkt me heerlijk lekker bij je kindje thuis.. Kan beter een dag gaan werken, ben ik minder moe.;)

20. MamavEsmee

Miep.. Heb geen piep, piep meer gehoord.. Zolang het luchtalarm niet afgaat kan ze lekker in bed liggen! Straks gaan we lekker een stuk wandelen met de honden!! Heerlijk..

Deel Deze Pagina