Helemaal mee eens. haha, helemaal op zo'n dag als vandaag. Niels zit vooral zichzelf vreselijk in de weg en wil niks. zit nu maar ff achter de tv. helaas regent het, anders konden we ff lekker fietsen en naar de eendjes. Misschien hijs ik ons nog wel in regenpak, kunnen we jan tegemoet fietsen.
Ess.. beterschap.. Sanneke.. Ik ga ook, als het regent/miezert wel wandelen/fietsen.. Moet het natuurlijk niet hozen! Even er uit! *** Net ruim 40 minuten gewandeld, langs de bosrand, langs de paardjes, door de bouw terug, langs de schaapjes en toen naar huis.. Heb het er nog warm van! Esmee en de hondjes vonden het geweldig! En ik heb weer wat callorietjes verbrand!
Lekker gewandeld! Ik wil ook! Gisteren eerste uitje met Tobe. Maar na een mini-ommetje kreeg ik uitzak-gevoel vanonder ... Binnenkort maar weer beginnen met de bekkenoefeningen. Durf alleen mn benen nog niet helemaal wijd te doen Beterschap x4 voor Essebes!
Miep, hehe ... een cars-dagje dus. Zullen we hier ook wel aan moeten denk ik. Neefje ook helemaal wild van cars en thomas de trein (oid?).
Salapio.. maar het eerste ommetje is een feit.. Tobe is in het goede seizoen geboren.. Het mooie weer komt er aan! Hebben jullie een duo?
Nou inderdaad....thuis met je kindje is minstens zo vermoeiend als werken! Maar op een leuke en gezellige dag geeft het wel veel meer voldoening! Die mopper en peuterpuber dagen nemen we er maar bij he! Sanneke, nog op de fiets weggegaan. Ik zou het dapper van je vinden...ik heb echt een super hekel aan regen! Morgen de koopakte tekeken! En dan even een gebakkie halen zeker. Is toch een speciaal moment! Salapio, je eerste ommetje was dus nog een tegenvaller...Maar het goede weer gaat komen, dus hopelijk kun je je hele verlof lekker aan de wandel! En dat gevoel alsof al je ingewanden onderuit je lichaam komen...verschrikkelijk. Na Senna's geboorte moest ik wel continu staan, wandelen en zitten en was dat gevoel dus echt heel erg. Maar goed, op dat moment heb ik dat gewoon uitgeschakeld. Miep, voor jou ook een binnendagje dus. Mika kan zich op zich ook wel aardig zelf vermaken toch? Senna kan dat zoooo slecht; ben benieuwd hoe dat straks gaat als ik alleen met twee kids ben, want dan zal hij toch echt af en toe zichzelf bezig moeten houden. Ess, o lieve schat toch...het zit jullie maar niet mee met die ziektekiemen. Extra dikke kus voor jullie!
Salapio, hier ook een Cars fan in huis. Thomas de trein kent Senna niet (ik weet alleen hoe het figuurtje eruit ziet, maar daar houdt het bij op). Vanmiddag even naar de Aldi gereden voor wat boodschappen. Maar juist dan gaat Meisje enorm zitten duwen en voor enorme steken zorgen onderin. Kon amper lopen ervan....Is dat nou nog steeds indalen dan? Ik heb het idee dat ze wel al helemala ingedaald ligt eigenlijk. Morgen naar de VK dus dan hoor ik het wel. * even een vies verhaal* Ben stiekem best wel bang trouwens hoe dat met de bevalling gaat met het litteken wat ik van Senna heb overgehouden. Omdat de hele wond van binnenaf moest genezen is het een heel breed en kronkelig litteken geworden. Ze knippen altijd links in, maar ik neem aan dat ze niet door litteken weefsel kunnen knippen omdat dat niet meer aan elkaar groeit toch? Durfde het vorige week niet aan de gyn te vragen....
Jan doet het bad/bedritueel met Senna dus ik hoef zo alleen maar even lekker te knuffelen met mijn jochie! Meisje reageert trouwens echt wel op Senna heb ik het idee. Net had ze weer de hik en dat is het enige moment dat Senna echt de rust heeft om haar goed te voelen. Ze trappelt dan ook tegen zijn hand aan en verder reageert ze wel op zijn stemgeluid volgens mij. Nu is ze toch wel erg druk....hoe minder ruimt hoe meer ze zich laat voelen/ of protesteerd. En ze wordt rustig van het CD'tje wat ik altijd aanzet als Senna op de bank gaat rusten. Dat hoort ze nu natuurlijk ook iedere dag, dus wie weet reageert ze daar na de geboorte ook wel op?
Britteke, hoe was je controle vandaag? Dianne, ik hoop dat je je kereltje al veel hebt mogen knuffelen en dat hij snel thuis is!
juffie kus terug olga, kletskous dat uitgezakte gevoel heb ik heel lang nog gehad als ik ongi was, wel meer dan een jaar. werd wel langzaamaan minder gelukkig. en die muziek kan ze vast herkennen! Ik heb bij Niels elke dag zn girafje laten horen toen hij in de buik zat maar hij reageerde er na de geboorte niet echt op Lekker dat Jan het ritueel vanavond doet, heb jij ook ff rust. En ik ben ook benieuwd hoe niels zich straks in zn eentje gaat vermaken, maar dan zijn we weer 4 maanden verder dus ik maak me er maar niet druk om nog. Ik hoop dat de kraamzorg die ik 'besteld' heb, ook in Nijkerk actief is, anders heb ik denk ik een probleem. Morgen maar es bellen. maar de vk dacht van wel (en het is maar 11 km verderop) We hebben in de miezer Jan tegemoet gefietst. Niels vond het wel best en vond het helemaal super om daarna bij papa op de fiets te mogen. Zn humeur was gelukkig een stuk beter en hij heeft lekker 'woni' gegeten. Wie het raadt krijgt een prijs!!
vraagje: wie zorgt er tijdens de kraamtijd voor je peuter, aankleden, eten geven enz?? Jan?? Komt zo ineens bij me op.
Is het zo makkelijk french?? of spreek je ook peutertaal Ik verbaas me er steeds weer over hoe goed ik het koeterwaals van Niels begrijp (schouderklopje voor mezelf) Bekijk bijlage 54010
even een zwaai van hier !! Knuff voor Nelly, Sam en Juffie ! Thom ! Wat goed dat je al zelf ademt. Groei maar goed en drink maar lekker dan kan je snel met mama mee naar huis @Essebes Beterschap voor jullie Zo dat was het even met reageren ! Sorry Ik kruip zo lekker mijn bedje in na drie zware dagen op het werk. Kom morgen weer mee kletsen