lindy, niels heeft ook heel erg gespuugd tot 13 maanden... maar dat begon wat later op te vallen. Misschien komt het toch nog vna het griepje? bedje afknagen deed ie toen hij net daarbij kon als hij stond. Dat was toen hij veel met tanden bezig was en we konden het toch niet tegenhouden. Ik ga het pas weer overschilderen als hij eruit is en de nieuwe beeb nog in de wieg ligt. net terug van een doopdienst van 2 baby's van vrienden. Daarna nog broodjes eten. niels was spelen bij een vriendinnetje en die hebben we voor het eten opgehaald. Die was helemaal hyper en heeft zeker een kilometer door de kerk geraced. nu helemaal doodop in zn bedje. Hij heeft 2 spenen en die heeft hij allebei doorgeknaagd... Ik had alleen nog spenen maatje 0m+ dus dat is een superkleine maar hij moet het er maar mee doen. Ik durf echt niet vannacht hem die oude nog te geven, als hij er niks raars mee doet kan het nog wel maar ik durf het niet aan, straks schiet hij los en floept ie in zn keel. brrr. Morgen gelijk maar ff nieuwe halen en dan het liefst massieve maar die hebben ze geloof ik niet van bibi. Jan wil het al afbouwen maar ikke nog niet.
Hoi ben ik ook effe snel... Vandaag wat babywasjes gedraaid. Kon niet meer wachten. Het ruikt nu heerlijk op zolder! Senna kwam net na een uru weer zijn bed uit, het loopt wel een beetje de spuigaten uit met hem.
Sanneke ik heb een difrax speen voor je. Ik kan hem wel opsturen als je wilt. Heb hem ooit gehad, maar Senna heeft zijn duim....
Sanneke, groot gelijk dat je die speen niet hebt gegeven. Ik zou het ook doodeng vinden. Ik denk alleen dat Sam niet accoord zou gaan met zo'n klein ding hihi. Lindy, Gelukkig weer opgeknapt en in een ritme aan het komen. Kan me voorstellen dat dat erg fijn is. Kindjes nog gaan slapen?? Sam heeft ook veel gespuugd maar die kreeg toen flesvoeding, extra dikke nog zelfs. Morgen even navragen op t CB! Judith, nog leuke kleertjes kunnen scoren bij je schoonouders? Werk ze morgen op je laatste dagje uhm nachtje! Ninien, beterschap!! Balen dat jullie in zo'n "cirkeltje" van ziek zijn zitten! Ess, hoe is het met oogje van Liv?? Eng hoor.. Wat de kat betreft, ik zou het ook heeeeeel moeilijk vinden hoor. Ben het stiekem wel met jou eens , maar snap dat het moeilijk is. Heb jij nog iets van Jufffie gehoord?? Amber, beterschap!! Slim om er even op tijd in te kruipen!!
Olga, hier ook een probleemslapertje op het moment. Sam ligt nog te gillen in bed. Ik ben hem net even streng gaan toespreken en dat bevalt hem nooit zo goed. Nu ligt hij even lekker hysterisch te doen. Vermoeiend! Morgen vertrekt Jan naar Zweden . Zie er best tegenop! Donderdagavond komt ie weer terug. Toch 4 dagen zonder hem... Is lang geleden dat we een paar dagen zonder elkaar moesten hihi. En mijn hormoontjes nu werken ook niet heel erg mee. Vandaag zou onze kat 5 zijn geworden. Blijft een trieste dag. Ik mis hem nog steeds heel erg. Vandaag is Sam samen met Jan bij Joepie geweest, indoor spelen. Hij was helemaal kapot toen hij thuiskwam. Ik snap daarom ook niet zo goed dat hij niet wil slapen, misschien oververmoeid?? Afgelopen weekend heerlijk geshopt met mijn mams. Bij de babydump een dekentje, waskussenhoezen, kleertjes en mandjes voor de babykamer gescoord. Hoop deze week een eind te komen. Er moet nog steeds geschilderd worden. Mag ik dat nou gewoon zelf doen met latex of niet?? Ik twijfel...
Judith, hadden je schoonouders leuek kleertjes gescoord voor Esmee? Amber, is het goed gegaan met je logees? Lekker op tijd ej bed in zal je goed doen. Ninien, bah keelontsteking....sterkte ermee.
Britteke, oh leuk eindelijk lekker geshopt! Ging het goed met je bekken of heb je nu erg last ervan? Niet leuk dat Jan volgende week weg is....komt je moeder of schoonmoeder je wat helpen?
Olga, Ja heerlijk gevoel dat babyshoppen hihi. Wil deze week ook de pude kleertjes van Sam eens boven toveren en doorkijken. Kan me niet zo goed herinneren wat er allemaal tussen zat hihi. Bekken scheelt per dag. Gisteren ging het goed. Vanmorgen eigenlijk heel slecht maar na een bad, paracetamol en een uurtje slaap ging het wel weer! Waarschijnlijk toch naweeen van gisteren. Heb genoeg hulp hoor de komende dagen. Mijn schoonzusje komt morgen al gelijk slapen .
Ik ga er vandoor...morgenavond of anders dinsdag ben ik weer van de partij. Salapio, ik vind eigenlijk dat jij je wel even moet melden in het weekend hoor....Straks ben je gewoon stiekem aan het bevallen! Ik hou mijn phone al goed in de gaten!
Gezellig dat je schoonzusje komt! En je merkt dus wel dat het beter gaat met je bekken als je genoeg rust en bezigheden/belasten ervan goed verdeeld.... Ik heb af en toe ook heel erg auw in bekken en vermoeid lichaam, maar meestal als ik de tijd neem om wat te rusten of te badderen gaat het daarna wel weer.
Britt.. fijn dat je de komende dagen hulp hebt in huis.. Sanneke.. Straks dus aan het schuren en verven om het bedje weer netjes te maken! Staat het huis al in de verkoop? Doopdiensten zijn altijd weer bijzonder.. Olga.. Weer pet met Senna.. Ze hebben ook goed door dat ze nu wat bewegings vrijheid hebben zonder spijltes om hen heen.. Werkse morgen! Amber.. Groot gelijk dat je lekker gesnoept hebt van de taart! Als het afvallen voor jou zo werkt is dat toch super! **** Vanavond 2 uur lang geslapen op de bank.. Was helemaal in coma.. Oja.. vanmiddag dus de kleertjes opgehaald bij schoonouders.. 1 bruin gestipt bloesje en een bruine stroken jurk.. beide van jottum! Erg mooi maar te gek hoor.. Zelfs voor de uitverkoop..
esmee lekker verwend dus met kleertjes britt, slaapt ie al? EN oververmoeid kan best ervoor zorgen dat ze de spanning er even uit moeten janken hoor. Olga, voelt ie zich niet oz veilig in zn bedje? hmm lastig. En speen opsturen is prima! heel fijn zelfs. Heb je mn adres nog? staat wel op de lijst he. Salapio, ik vind ook dat je je zo onderhand wel eens mag gaan melden dagelijks Morgen wordt mn schoonzusje ingeleid, spannend hoor. We kunnen er alleen pas zaterdag heen... jammer maar helaas. ik ga ook slapen. truste!
Goedemorgen!! Sanneke...vandaag wordt je schoonzusje ingeleid?! SPANNEND!! wordt je bijna tante!! Olga...Senna pet met slapen?! vervelend zeg! en last van je bekken?! auwie!! doe rustig aan! Judith...veel gewerkt?! en leuke kleertjes van je schoonouders gekregen! LEUK! Ninien...keelontsteking?! bah...beterschap meid! Miep....dus nog niet echt verbetering met Jari zijn hoofdje?! en voor Mika een achterzitje aanschaffen?! moeten wij ook nodig doen! Britteke...balen dat Jan 4 dagen wegmoet... kan me voorstellen dat je ertegenop ziet hoor! Amber...ziekenboegje dus bij jullie?! beterschap!! en jee wat een gedoe rondom Jan zijn werk zeg!! veel sterkte meid! erg vervelend die onzekerheid! Leuke Jesse-spam trouwens! Angelina...wat ben je toch een knap meisie... Ow jah...kreeg van de week een kaartje binnen...volgens mij van Nelly...( weet het niet zeker meer) maar daar stonden onze namen op de enveloppe en "Jan" zegt mijn man: Jan?? wie is Jan?! ik ken geen Jan!! hij werd er helemaal onzeker van...haha dus ik uitleggen dat we alle mannen Jan noemen hier op het forum...oke, toe snapte hij het...hihi
Hier gaat het trouwens prima! ik vind het erg lekker dat Jan nog een poosje bij huis zit...doen we mooi alles samen en verdelen het een beetje! ik vind het wel wat moeilijk dat Nicky niks meer van mij wil weten.... het is papa, papa, papa....herkennen jullie dit ook?? Ik weet niet of het komt omdat Jan al vanaf 17 december thuis zit of omdat Ruben er nu is... Lindy....fijn dat het wat beter gaat bij jullie... en lekker een beetje ritme te pakken?! fijn! Johanna....gelukkig is Daniëlle weer wat beter...en Roel begint lekker te keufelen?! leuk!
Hey girls, kwam even spieken of Juffie hier misschien al iets had laten horen, het is al een poosje eng stil....