Zo ben net thuis! Beugels is eruit en mijn gebit lijkt op een kunstgebit! Ff wennen dus! Ik ben gelijk naar de stad geweest. Heb weer geld uitgegeven aan Jay. * Witte zomerjurk van Tommy * 2 polo's van tommy en Ralph * Kleurboekje van Dikkie dik * Setje dieren van Duplo Ik ga nu ff dweilen en koken. Wil graag ookw at kleertjes op Mp zetten!
hallo lieve dames, ik kom even zwaaien! ga vanavond bijlezen (bijan 30 pagina's wow) jufffie, dank je wel voor je mooie kaartje. ik denk zo veel aan jou!
@loopy...meld jij je hier ook nog http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/193948-handwerken-haken-breien-enz-13.html#post6754798
Olga.. bah, wat schrikken.. Heb je haar inmiddels weer gevoeld? Anders toch even bellen? Beter een dutje op de bank dan strijd en chaggie mama en senna.. Juffie.. zoo.. jij bent weer flink wat euro's lichter.. Toen bij mij de beugel uitging had ik ook het idee dat ik een mega groot gebit had. Loopy.. alles goed? ****' Net lekker op de fiets weggeweest! Het lijkt lekkerder dan dat het is.. brrr.. Esmee is nu een mooie kleurplaat aan het maken met peuter wasco..
Hmmm meisje voel ik bijna niet. Paar keer heel zachte beweging. Maar ik ben er nu ook zo op gespitst....dat is ook niet helemaal realistisch denk ik. Juffie, kaal gebitje zonder beugel...maar wel blij met het resultaat? Je meisje verwend met mooie kleertjes.
Ik voel het dametje gelukkig weer, maar van mij mag ze straks lekker nog wat kontschuivertjes gaan maken! Morgen weer naar de gyn, dus dan wordt ook alles weer even gecheckt en zal ik het in ieder geval even melden. Maar voor nu ben ik wel weer gerustgesteld.
Senna was vandaag boefig, maar wel gezellig! Heerlijk na zo´n dag als gisteren. Komt ook vooral omdat ik mezelf gisteren ook erg in de weg zat en we niet naar buiten konden. Jan heeft net de nieuwe deur in de huiskamer gehangen. Van het weekend even de juiste kleur schilderen. Staat erg mooi en het zal overdag een hoop meer licht geven en het lijkt ruimtelijker. Nu alleen die stomme keuken nog een keer. Dat is echt niet onze smaak. Maar die zat er bijna nieuw in toen we 9 jaar geleden het huis kochten. Volgend jaar dat maar eens gaan aanpakken.
Olga, ja midweekje willen we nog in mijn verlof doen... Lekker nog even genieten met z'n viertjes!!! Gek idee dat we binnen niet al te lange tijd met z'n vieren zijn hihi. Toevallig komt mijn moeder as vrijdag de badkamer hier schrobben hihi... Lief van onze mammies he! Wat naar dat je vader geopereerd moet worden. Hopelijk is hij op tijd hersteld om te knuffelen met zijn kleindochter. Wat een schrik dat je van de trap bent gevallen. Ik zou me toch ook zorgen maken maar gelukkig heeft jullie meisje zich alweer laten voelen . Morgen idd nog effe vragen voor een check-up bij de gyn... Loessie, wat jammer dat je nog niet echt hebt kunnen genieten van je gezinnetje. Hopelijk is Ruben snel opgeknapt!! Logisch dat je t zwaar hebt hoor!! Knuffel voor jou! Judith, nog naar hertenkamp geweest?? Het was idd erg mooi weer met een zonnetje dat doorkwam! Jufffie, vanaf vandaag beugelloos... zal wel weer wennen zijn maar je houdt er een mooi gebit op na!!! Wat heb je weer lekker geshopt voor Jay... Ook zij zal er weer prachtig uitzien. Nog bedankt voor je kaartje.. Ik was er helemaal van ontroerd. Ik ga je een dezer dagen een pb sturen! Dikke x! Loopy, ben je inmiddels al bij gelezen hihi?
Zo hier even bij schoonzusje op visite geweest en gegeten. Was wel gezellig... Ben best moe! Meneertje was weer druk aan het feesten in mijn buik vanavond. Ik duik vandaag ook eens lekker op tijd mijn bedje in!!
Een collega van me is zaterdag bevallen hoor ik net. Naam van het kindje is hetzelfde als onze naam alleen net iets anders geschreven.... Het is niet eens een hele gebruikelijke naam... IK BAAL!!!
Olga.. fijn dat jullie meisje zich goed heeft laten voelen, en morgen controle, dat is wel prettig! Britt.. wat balen zeg.. maar als jullie een goed gevoel hebben bij de naam dan lekker laten. Maar leuk is anders.. Wist ze jullie naam? Nee, niet naar het hertenkamp geweest, naar de Lidl gefietst ( flink eind) had daarna geen energie meer. **** Met mijn broertje is alles goed. Morgen even een gevulde snoeppot brengen met een kaartje.
zo..ik kom ook weer even langswaaien.. heb wel vluchtig teruggelezen..... Olga..meid van de trap gevallen..en dan niet eens even de vlos bellen..ben je helemaal betoeterd.!!..gelukkig heb je je meisje al wel weer gevoeld maar anders toch nog even bellen hoor!!! Amber..arme Jesse zo op z'n tandjes gevallen..wat erg..ik kan je reactie helemaal voorstellen..ben je vandaag nog naar je eigen tandarts geweest? Dianne...wat fijn dat Thom dichterbij huis is!! en Bas als trotse broer! Hoe gaat het nu met Thom? Loesie zo heftig met de kids saampjes..misschien een doorverwijzing vragen voor de kinderarts..misschien is er ook wat anders aan de hand met Ruben.. Voor iedereen die m wilt een hele dikke knuffel!
Judith, nee ze wisten onze naam niet... is gewoon heel erg toeval!!!! Oh lekker fietsen is ook gezond voor een mens he en voor de kilo's hihi!
Britteke..och balen zeg van jullie naam..ik zou m ook gewoon houden hoor!! en Sam nog aan t spoken..mmm gewoon lekker in je bed gaan liggen joh! Judith goed bezig met de lijn zag ik!! toppie joh!!! en hoe gaat het met Misskeita's strijd tegen de kilo's..? ik ben net vanavond voor t eerst naar de dietiste geweest..
Ging goed..leuk mens! nu nog niet echt tips gekregen....ik moet nu eerst een dagboekje bijhouden wat ik zoal eet..mag nu ook niet ineens veel minder gaan eten.. anders heeft ze geen inzicht wat ik gewend ben hè.. En vanaf volgende week zal ze dan wel een advies gaan geven..moet dan wekelijks heen..
Miep, wat een gezellige reakties! De eerste stap is gezet naar de dieetiste...Ben Benieuwd hoe ze je verder gaat begeleiden. Wel fijn om iemand te hebben die je duidelijk de richting aangeeft denk ik. Hoe is het met Jari zijn koppie? Komt de fysio nog steeds wekelijks? Britteke, oei Sam tot laat aan het spoken geweest... Wat balen dat je collega dezelfde naam heeft gegeven. Wisten zij ook dat het een jochie werd? Ik ben ook bang dat mijn collega en ik straks een meisje met dezelfde naam hebben. Zij is volgende week uitgerekend... Enne, ik had gisteren al even gestemd hoor! Judith, lekker een stuk wezen fietsen gisteren! Ik was al blij dat ik die 5 minuutjes op de fiets naar mijn moeder gered heb gisteren. Wijdbeens fietsen haha...
Vanacht goed geslapen. Als ik niet wakker word, merk ik ook niet dat ik moet plassen, dat is fijn! Wel een pijnlijk lijf na die gekke val van gisteren. Ik heb toch een paar enorme blauwe plekken. Twee op mijn heup/bil en eentje iets onder en aan de zijkant van mijn oksel. En ze doen pijn joh! Om 11.00 uur bij de gyn zijn. Straks Senna bij mijn moeder brengen. Vanavond eten we ook bij mijn ouders dus lekker makkelijk voor mij! Ik heb zo met Jan te doen. Die zit zo erg in de put. Het is per dag een beetje wisselend, maar de nachten zijn steeds vaker heel slecht voor hem. Ligt dan maar te malen en in paniek te zijn. Hij houdt iedere dag de vacatures in de gaten en heeft een aantal sollicitaties de deur uit gedaan. Ik denk echt dat hij een beetje depressief is. Af en toe kan hij zich een beetje opladen, maar ineens is het weer helemaal mis. Hij heeft het gevoel dat hij het helemaal verkeerd gedaan heeft door die baan aan te nemen. De rest van de 'tegenslagen' kan hij er dan moeilijk bij hebben. In het weekend geniet hij van zijn gezin en door te klussen in huis heeft hij het gevoel daar in ieder geval zelf de 'controle' over te hebben. Ik kan niets anders doen dan luisteren, meedenken, geruststellen enz...Het lastige is alleen dat hij iedere keer aan iets anders behoefte lijkt te hebben.