Lieve dames, Ik was gisteravond weer thuis nadat ik hoorde dat Jay koorts had heb ik zelf ontslag genomen. Weeen komen en gaan en ze willen niet meer inwndig kijken wat het nu doet. Dat stimuleert alleen maar. In ieder geval uk zit er nog en ik heb nog steeds hoop. De artsen denken dat het niet lang meer zal duren en dan komt de uk eruit. het lijtk wel of ze het aan het opgeven zijn. Ik weet dat ik 8 weken moet volhouden voordat er actie ondernomen word, maar waarom zo negatief? Vandaag moet ik weer bij mijn eigen gyn zijn om 16u. Krijg ook gelijk mn 2e spuit. Hopelijk duik ik het zh in pas rond de 24 weken! Ik haat de kraamafdeling met al die baby's en dolgelukkige moeders!
Juffie, erg fijn iets van je te horen meis...dikke knuffel...! Ik blijf voor je duimen hoor! Jay ook weer ziek?
Goedemorgen @Juffie Hopelijk blijft jullie ventje nog zeker 8 wkn zitten. Vreselijk om nu op een kraamafdeling te moeten liggen Dikke knuff uit Tilburg @Loessie Fijn dat alles goed gaat en dat jullie aan het genieten zijn. Over Nicky zal ik me geen zorgen maken dat komt wel weer goed. Ik denk dat het door Ruben komt. Jalouzie ?
Beterschap voor Jay Ik ben vandaag thuis gebleven bij mijn zieke manneke Opa en oma passen normaal op maar die zijn nu in Egypte. Hij zou naar de buurvrouw gaan maar ik wilde dat niet zoen met mijn zieke mannetje. Heb zelf ook last van mijn darmen. Spanning denk ik. Mannetje ziet het allemaal niet meer zitten met zijn werk. Ik vind het vreselijk voor hem. Hij moet totdat er een slot opgaat blijven werken. Hij vindt het ook erg moeilijk iets anders te zoeken hij werkt hier al ruim 16 jaar.
Een hoop meiden die een knuffel kunnen gebruiken! Loessie.. fijn dat alles zo goed gaat.. Esmee hangt ook aan Erwin als Erwin veel thuis is.. En Nicky ziet jou waarschijnlijk veel met Ruben.. Komt vast weer goed meid.. *** Erwin is zaterdag jarig.. maar wat moet ik nu weer kopen. Tips?!!!
Ninien..beterschap met je keelontsteking!! Judith..Ok baby ook een zelfde soort zitje..ach maar die andere is ook een bobike..dus hou ik dat maar aan hè..enne paps en mams betalen.. Ah leuk Jottum kleertjes gekregen!!leuk toch!! Cadeautje voor Erwin mmmm een snoepstring? Lindy weer een beetje ritme te pakken!! En wat balen van de auto zeg! Hoe was het bij het CB? Sanneke..en is het goed gegaan met de kleine speen? Olga..misschien moet je de deurklink omhoog zetten..zodat Senna de deur niet los kan krijgen..hebben hier ook zowat alle klinken omhoog staan.. Of gewoon even een haakje erop doen.. Britteke lekker geshopt voor de baby!!leuk! En de kleertjes aan t uitzoeken! Juffie..sterkte meid!!ik hoop dat beebje blijft zitten! Loesie..fijn hoor dat Jan nog lekker bij huis is! Kan je mooi effe inkomen om t straks alleen te gaan doen? Nicky trekt vast naar Jan omdat ie zoveel thuis is denk je niet? Ach t komt vast wel weer goed hoor! Amber..Jesse ziek thuis..en jijzelf ook niet lekker..idd zal vast van de stress zijn.. Kan t me voorstellen hoor..en ook dat Jan t ook moeilijk heeft! En je weet zo weinig wat er gaat gebeuren hè..zo vervelend!! Dikke knuffel voor jullie allemaal!! Dee..Estelle weer iets beter!! En een fijn weekend gehad!!
@sanneke; leuk dekbedje! je hebt ook van die bijtranden bij de ikea, of past die niet op dit bedje? @loessie; heel herkenbaar! Jonathan wilde ook niks van mij weten een poosje, dat is best even slikken soms he? gaat wel weer over als jouw jan weer aan het werk gaat, de eerste dagen misschien nog niet maar daarna komt het wel weer, gelukkig @amber; beterschap voor jesse! enhopelijk word je zelf niet ziek! @Lindy; Naomi spuugt ook wel wat maar ik geloof dat dat wel normaal is. net een beetje teveel gedronken bv en dan komt het mee met een boertje. Komt Robin ook snachts voor een voeding? gisteren weg geweest op verjaardag en jonathan is nu toch moe! ligt dus nu te slapen vanaf 11.00 in een groot bed! we hebben mijn oude bed van zolder gehaald, daar stond hij als logeerbed. en die staat nu op zijn kamertje samen met zijn ledikantje. dan kan hij kiezen en een beetje wennen. zaterdag dat gedaan en hij vind het prachtig, het bed staat voor het raam en nu kan hij lekker naar buiten kijken. maar hij heeft er nog niet in geslapen. zostraks vroeg ik hem wil je hier niet liever slapen? ja! en ik keek zonet even om het hoekje en ja hoor hij ligt nog steeds in het grote bed te ronken! ben benieuwd hoe dat vanavond gaat. Deze week heel druk, manlief is elke avond weg en komt meestal ook niet thuis tussendoor (ouderavonden, open dag, enz) dat vind ik best nog wel pittig hoor, het gaat prima maar vind het wel fijn als manlief er dan ook weer is aan het einde van de middag. (even wat anders praten dan jip en janneke praat. ) verder nog wat kraamvisites afspraken staan en mijn schoonmoeder komt een dagje, kan ik even rustig boodschappen doen voor mijn verjaardag. en kan zij haar kleindochter even in badje ed doen, geniet ze enorm van!
Amber.. kan me voorstellen dat de stress je lichaam niet goed doet! Dikke knuf! Miep.. oh.. pa en ma betalen! haha.. En als je voor een Bobike hebt dan is het misschien wel mooier ja. Ja jottum is erg leuk maar ook erg duur.. Vond het eigenlijk te gek maar vind het onwijst lief.. En helemaal mijn smaak! Dus schoonmams was helemaal happy! Die snoepstring wordt hem niet haha..8) Dee.. Nee, hij weet zelf ook niets.. zit te denken aan een avondje uit/ bioscoopje / nachtje weg. Estelle een fijn meisje! Wel fijn dat alles verder goed was. Ach.. Estelle ziek geweest.. gelukkig gaat het nu weer iets beter.. Hoe is het met het broekje? Inmiddels af? Nannaf.. wat stoer dat Jonathan in het grote bed in slaap is gevallen.. Druk weekje.. Vind het na een drukke week altijd heerlijk om te ontspannen met Erwin.. Filmpje kijken etc.. Olga.. je vroeg volgens mij laatst hoever mijn zusje nu is? Woensdag is ze 16 weken zwanger.. Gaat al weer snel. **** Vanmorgen druk geweest in huis, ja in 3 dagen blijft er dan best veel liggen.. Maar het stof is weg, de vloeren zijn gezogen en gedweild.. De was is allemaal weg en er zit weer brood in de vriezer.. Straks een slaapdienst.. mams kom straks oppassen en morgenvroeg ook.. Lief hoor! Wil morgen even een mooie bos bloemen voor haar meenemen..  
vanmorgen bij de huisarts geweest mijn keel was vandaag nog meer opgezet als gisteren.. kon vanmorgen niet drinken ik heb dus een fikse keelontsteking.. en een kuur gekregen voor 6 dagen. Ik hoop dat hij snel aanslaat want ik voel me knap beroerd.. hihi de dokter moest in mijn keel kijken en zat er met zo,n stokkie in, en ik kotste bijna over de dokter heen hoho geen gekots zo op de vroege morgen
Sanneke, ik zal de speen morgen opsturen. Heb je er al een neefje of nichtje bij inmiddels? Slapen: het is inderdaad pet....vanmiddag bij mijn moeder heeft hij wel 1,5 uur geslapen. Maar vanavond in een uur tijd alweer drie keer eruit gekomen. Geen idee waar het aan ligt. Hij slaapt al vanaf eind oktober in zijn nieuwe kamer en peuterbed. Hij lijkt niet heel bang ofzo te zijn, maar zegt gewoon dat hij niet wil slapen. Hij staat dan opeens te roepen of huilen op de donkere overloop boven. Op zijn kamer heeft hij wel een heel klein nachtlampje. Loesie, hihi wat leuk die reaktie van jan op het kaartje met jullie namen! Judith, schoonouders hadden dus wel echt leuke kleertjes gekocht! Lief hoor!
Niet bijgelezen...roel heeft nu ook de griep te pakken hij spuugt zijn flessen weer uit..gelukkig geen koorts. Daan is ook nog niet helemaal de oude (pff hardnekkige griep) Knuff voor iedereen die hem wil nog iemand op zoek naar een auto? ik heb nog een goede in de aanbieding Marktplaats.nl > Nissan Almera 1.4 I SDN 1999 Grijs - Auto's - Nissan
Juffie, nee he...lig je dan de hele tijd op de kraamafdeling....Wel een beetje raar eigenlijk. Hoop de de 2e injectie je baarmoeder weer rustiger maakt meid en het kleine jochie het nog 8 weekjes volhoudt. Ninien, bah fikse keelontsteking. Hoop dat de AB snel aanslaat. Met je meiden alles weer oke? Al uitslagen van Nienke haar bloed gehad? Nannaf, ook drukke dagen voor jou nu je man veel weg is. Wel lekker dat schoonmama een dagje komt. Zou lekker eventjes wat voor jezelf gaan doen dan! Dee, ach Estelle ziek geweest...In een paar daagjes kunnen ze flink afvallen he. Miep, de klink omhoog kunnen we proberen. Maar ik denk dat hij dan huilend in zijn kamer staat dus is de 'kern'van het probleem nog niet verholpen....
Kan iemand me even bijpraten? 'k Loop alweer een dikke week achter, geloof ik. Maar mijn hoofd staat nu even niet naar bijlezen. 'k Moest trouwens wel even zoeken waar ons topic was gebleven. Maar goed. 'k Wilde even laten weten dat oma vanochtend begraven is. Het is allemaal heel mooi gegaan. Echt een waardig afscheid voor onze lieve oma. In de kerk heb ik tijdens de avondwake en de uitvaart een persoonlijk stukje voorgedragen. Tijdens de uitvaart kreeg ik het op het laatst wel even moeilijk, maar het is toch gelukt. Wat geeft het toch veel steun als je ziet hoeveel mensen er naar de kerk waren gekomen. *pinkt traantje weg* Annabel vond het ook allemaal wel goed. Ik heb haar een paar keer meegenomen naar oma, die lag thuis opgebaard. Ik heb haar bewust gezegd dat oma nu dood is. We hebben samen "lieve oma pluis" gelezen. Zo wonderlijk hoe die kleintjes ermee omgaan. Ik kan zo genieten van onze dochters en het is heerlijk om te zien hoe mijn ouders en broertje er ook van genieten. *emo* Gelukkig konden Annabel en Evelien vandaag terecht op het KDV. Ondanks dat ze eerder al toegezegd hadden, dat als het zo ver was, dat er wel een oplossing gevonden werd voor de opvang van onze dames, moesten we toch flink praten om ze vandaag toch naar het KDV te kunnen brengen. Dat was voor ons de druppel. Er zijn echt zoveel kleine ergernissen, dat we besloten hebben om onze dames per 1 april bij een ander KDV te plaatsen. We wilden Annabel al lang in een peutergroep hebben, maar ze hadden op het KDV telkens een excuus. Terwijl er volgens hun beleid naar de behoeften van het kindje gekeken wordt... Jah, kijken alleen heb ik niks aan en als ze geen actie ondernemen, doe ik het wel! En lieverds, Heeeeel erg bedankt voor jullie lieve reacties op het forum, op Hyves en via pb op het overlijden van mijn oma. Dat heeft me erg goed gedaan. Zeker als je weet dat er niemand van mijn schoonfamilie de moeite heeft genomen om een condoleancekaartje te sturen... Dat doet best zeer... *boos traantje* Getver, nu is het weer laat. Nu naar bed. Weltrusten! Morgen weer "gewoon" een werkdag. Zal wel vreemd zijn. We kijken recht op oma's lege huisje... Groetjes, Nelly
'k Was nog even een beetje hier en daar aan het bladeren... Klikte op pagina 13. French, deze foto MOET je gewoon op je mobiel zetten! SUPERLEUK!!!
Nelly....een mooi afscheid van je oma..en zelf een persoonlijk stukje voorgedragen..heel mooi! Kan me voorstellen dat je t moeilijk had meid.. naar dat je schoonfamilie niet eens wat heeft laten horen.. Heel veel sterkte..
Goedemorgen... Nannaf..Jonathan in een groot bed aan t slapen!! Wat goed!! Judith de slaapdienst achter de rug? Vandaag nog leuke dingen doen? Ninien..gets keelontsteking. ..beterschap!!! Johanna..hè gets..Roel ook ziekjes..zo zielig dan hè.. Olga..nope de kern is dan idd niet verholpen..maar hij is nu ook gewend dat jullie komen hè... Mika heeft soms ook tijden dat ie savonds huilt en als je dan heen gaat maakt ie er een potje van en blijft ie vaak zo de hele avond bezig.. Als dat weer t geval is gaan we gewoon niet meer heen..en hij wordt vanzelf wel moe . Hier hebben we wel Mika in een slaapzak zitten die vastgestopt is aan de onderkant in bed en een uitvalrekje..dat scheelt ook nog wel misschien.. Zooo wat is het koud hè...tenminste..buiten dan hè..hier niet hoor..de vloerverwarming brand lekker.. Jari ligt te brabbelen in de box..en Mika slaapt nog.. dus ik heb even snel bijgelezen..en ga nou de èèn in bed gooien en de andere eruit halen..
Nelly, wat fijn dat jullie op een mooie manier afscheid van je oma hebben kunnen nemen. Zeker ook dat je nog een persoonlijke bijdrage hebt geleverd; dat is voor jezelf denk ik heel fijn. Je meiden toch naar een ander KDV....kunnen ze daar dan zo snel al terecht joh. Maar als het beter voelt moet je dat zeker doen hoor. Miep, tja, Senna staat echt op de gang boven te huilen en roepen. Dan moet je er wel heen, want hij kan nooit meer zelf normaal in zijn bedje gaan liggen.... Maar ik doe wel heel neutraal hoor. Ik ga niet met hem kletsen/spelen/lezen of iets dergelijks. Gewoon weer terug in zijn bed leggen en zeggen dat hij moet slapen en dat papa en mama gewoon thuis zijn. Hoop dat als we dit volhouden, het op een gegeven moment stopt.