He Britt! Lekker weer samen met Jan aan het genieten van de jongens! Wanneer moet je weer met Roan naar het CB? Ik moet morgen met Evi voor de 2e prikjes. Ben erg benieuwd hoe zwaar ze is.
zwaai !... olga beetje maizena erop deppen...werkt als een tierelier ! is er trouwens al claartje nieuws ?... watertafelpret
dee veel plezier met de echo morgen !... en jeetje wat een ravage eg op de foto's...het heeft hier wel gespookt maar niet zo erg oja bente begint een beetje los te lopen...2 a 3 stapjes ...ben benieuwd wanneer ze door de kamer gaat rennen
Hee Olga, Ja Jan is weer heerlijk thuis! Hier alles dus weer helemaal goed. Roan is een voorbeeldige baby. Je hebt er geen kind aan... slaapt, lacht, eet etc... Sam is wat vervelender maar dat gaat ook wel weer voorbij! Roan heeft al 2x inentingen gehad. De 3de krijgt hij as maandag. Zielig he? Maar ook dat doet ie prima hoor . Ik ben ook wel benieuwd hoe zwaar Roan is.. hij is echt een reus!! hihi... Roan heeft afgelopen weekend een fruithapje op. Het was even wennen maar vandaag (dag 3) mocht ik al niet meer stoppen hihi. Hij zit ook al op 4 flessen, slaapt van 8 tot 7! Ik weet niet wat ik meemaak... wel een hele verademing na Sam . Sam wordt dus nog steeds wakker snachts... Geen idee wanneer dit ooit gaat ophouden. Verder gaat het met Sam wel goed. Hij was enorm blij toen Jan weer terug was. En elke dag leert meneer wel iets nieuws. We moeten nu echt goed op onze woorden letten. Hij is trouwens echt superlief voor Roan, op een paar dondermomenten na dan! Ik kan niks anders zeggen.. een voorbeeldige grote broer... Zo genoeg over ons gekletst... hoop dat hier alles goed gaat. Kom er echt niet aan toe om hier mee te kletsen meiden. Sorry! Oh ja natuurlijk ook nog even een lijnupdate.. inmiddels 12 kg kwijt. Heb t nu wel zwaar omdat mijn menstruatie niet wil doorkomen (heb overal zin in!!!). Hopelijk kan ik de verleiding weerstaan!
Frederike, mooie foto's van je prachtige kindjes!! Dee, succes morgen!!! Olga, ik deed er bij Roan wel Bepanthen op. Na 2 dagen was t zo goed als weg!
Leuke foto's en klets! Hannah had toen ik haar ophaalde bij het KDV nog het setje kleren van vanmorgen aan. Ben heel trots op d'r Nu even snel mijn scriptie afmaken. Althans, de concept-versie. Ben er zoooooo klaar mee. Pfff.
Zwaaaiii!! Misk; wat suuuuper knap dat Hannah zo goed met haar zindelijkheid bezig is. Hoe is het met CLAARTJE?? Hier druk druk! Nog 2 dagen werken en ook wij mogen vakantie hebben, heerlijk! Ik kijk er erg naar uit! Hier is het redelijk rustig, het probleem is er nogsteeds wel maar erover praten gaat al een stuk makkelijker. Volgende week is Dana jarig!! In mijn koppie ben ik er best druk mee bezig. Ze is zo wijs geworden de laatste weken. Ze wil nu zelf gaan staan ipv optrekken aan de tafel dus iedere keer maakt ze een kikker sprongetje Alles wat ze wilt word aangewezen "dies dies". Poes is "aaa" en hond is "huh!" Gisteren haalde ik haar uit de douche, Loïs en Jan gingen nog even verder douchen. Was ze níet mee eens natuurlijk en toen ik haar op het verschoonkussen legde wees ze naar de badkamer en zei heel zielig "ddiieess". Awhh! Dropje toch! Maandag bij het CB geweest, ze weegt nu 10kg en is 74,5 cm
@olga: wat goed van Senna dat hij zich toch een tijdje zelf heeft vermaakt. En heerlijk geknutseld. Dat moeten wij oko nog doen En Evi goed gegroeid vandaag? Hier hielp Bepanthen bij de smetplekjes. @miep en miep: gisteren gezellig met Gerda en Nick? @misskeita: waaaaaauw, echt superknap van Hannah! En zelf nog de laatste loodjes. Succes met je scriptie! @DaphneenEstelle: heej, stiekemerd! Nog even en je mag je geheimpje verklappen! Succes straks!!! En wat goed van Estelle dat ze in haar bed blijft liggen. Wat een lieve reactie van Estelle. Haha, overtuigd van een broertje dus? Hier Annabel ook nog steeds. Willen jullie het geslacht weten? Buikgroeien ging hier niet echt harder bij de tweede/derde. Bij Evelien kwam ik pas na 22 weken aan en nu ben ik ook nog niets aangekomen. Mijn buik begint nu wel een ander model te krijgen, maar als je niet weet dat ik zwanger ben, zie je het niet. @Claaaaaaartje (of Gerben): waar ben je? Gaat alles wel goed? @frederike80: aaaaaaah, heerlijke kiddyspam! Wat is Bente groot geworden! @Britteke: wat fijn dat Jan weer terug is. En heerlijk dat het zo goed gaat met je boys. En wat leuk dat Roan zo lekker kan happen. Gaat goed zo, dat lijnen! @Jufffie: zwaaaaaaaaaai! Ik miste je al op het forum. Heerlijk aan het genieten in Marokko? @Alieke: hooooi! Fijn om weer wat van je te lezen. Hoe gaat het met jullie? Spannend, die eerste verjaardag he... Wat is Dana zich toch lekker aan het ontwikkelen. Ook al met woordjes bezig. Hier ook al een tijdje "die, die" met gestrekt vingertje en wat woordjes. Zo schattig he! Naast "papa" en soms "mama" (grmbl) ook regelmatig "Annnnng" (Annabel) en "kikka" (kikker) en wat dierengeluiden. Ooooh, wat heerlijk over een paar dagen al vakantie! Pfff... Ik lees trouwens hier veel grote/stevige baby's... Ondanks dat Evelien eet als een bouwvakker blijft ze maar een dunne. Een paar weken voor haar 1e verjaardag was ze 75cm en woog ze 8260 gram. Wat een verschillen zeg... Ik ben benieuwd naar de metingen volgende week. Veel kids die zich al uit en aan kunnen kleden. Annabel kan zelf haar schoenen, broek/rok, onderbroek en pamper uit doen. Bovenkleding lukt haar niet. Dan kan ze zo heerlijk stampvoetend boos worden, haha. Aankleden hebben we niet echt geprobeerd. Schoenen en laarzen lukt haar wel. Groetjes, Nelly
Zooooo.....een erg drukke ochtend gehad, maar wel prima verlopen hoor. Nou ons reusje Evi weegt 6990 gram en is 62 cm lang! Volgende week is ze 4 maanden. Mijn nichtje van 13 maanden weegt nog geen 9 kilo. Wel gek om een dikkertje te hebben na Senna hoor. Hij weegt nu 13 kilo met kleren aan en is 93 cm lang. Daarna in de stad geweest voor luiers, zijligkussen, ondergoed, iets terugbrengen enz... Senna was goed te spreken en zit nu uitgeteld een puzzeltje te maken.
Nelly, jou kindjes zijn allebei lang en dun volgens mij. Van die gespierde spijkers...geeft toch niets. Als het goed met ze gaat is het helemaal prima. En je buik nog niet echt groot. Ook dat had je bij de andere meiden niet geloof ik? Ik weet nog dat je graag zo'n mooie vooruitstaande buik wilde hebben. Wie weet deze keer wel. Alieke, bijna vakantie, heerlijk! Goed om te horen dat jullie er beter over kunnen praten en er weer wat meer rust is. Leuk hoe Dana al gaat kletsen...bijna baby af! Misskeita, zooo wat goed zeg dat Hannah op het KDV ook helemaal droog is gebleven! Wat was er nou pas met haar aan de hand toen ze een dikke wang en koorts had?
Frederike, wat een heerlijke foto's! Volgens mij is Bente vrij lang en Rubin niet zo heel groot? Hoe is het met jou? Dee, je mag bijna voor de echo. Willen jullie latyer weten wat het geslacht is? Geinig dat Estelle heeft bedacht dat ze een broertje krijgt. Lief dat ze al kusjes geeft en een tekening heeft gemaakt. Juffie, heeeej gaat het goed daar in Marokko? lekker aan het genieten van man, Jayda en huisje? Britt, hier is Senna ook een heerlijke baby. Slaapt, eet, lacht en speelt! Af en toe een klein hysterisch meisje maar dat is maar van korte duur. Ze is ook een heel andere baby dan Senna, grappig om te merken. Senna hier lief, stoer, wijs en soms ook heel vervelend, dwars en gemeen naar Evi. Ook Senna is nog regelmatig de avonden en nachten aan het spoken, beetje jammer. Evi krijgt nog een fles om een uur of 11 in de avond en dan rond 7 uur in de ochtend. Ook prima! Maar ze zit nog op 5 flessen van 200 ml hoor. Verder nog niet begonnen met pap of fruit. Daar wacht ik nog een paar weekjes mee.
Dee...hoop dat je een fijne echo hebt gehad! Misskeita..wat knap van Hannah!! Nelly..leuk een fietsje besteld!! Fredje..leuke foto's!! Olga..Evi goedgekeurd op t CB..mooie cijfertjes!! en een zijligkussen gehaald? ook een beetje afplatting? en Senna zo heerlijk in zijn hum vandaag!!leuk en gezellig is dat hè!! Mika is ook ongeveer 13 kilo en ik dacht nu ongeveer 1 meter. Alieke.druk met de verjaardag..leuk hè..wat gaat t snel!! Britteke..fijn dat de jongens het goed doen!! en al zoveel afgevallen..goed hoor!! **** Gister was t heel gezellig met Nick en Gerda! Ze hebben samen leuk gespeeld! Vanmorgen even met mams naar de blauwvingerdag geweest in zwolle.. lekker druk maar wel gezellig!
Ohja...vanmorgen heeft Mika de uitnodiging gekregen voor de psz! Hij mag na de vakantie komen!! op maandag en vrijdag! Dus kan lekker naar gym blijven gaan op de woensdag!
Dee, joepie wat fijn dat het er goed uit zag. Een paar daagjes terug gezet dus. Valt even tegen misschien, maar het s net zo erg. Miep, fijn dat Mika straks en naar de speelzaal en naar gym kan gaan. Hij is met de gym al wel andere kindjes gewend, dus gaat het op de speelzaal hopelijk ook soepel. Britt, was nog vergeten te reageren op de hoeveelheid afgevallen kilo´s. Echt goed zeg! Bestaat je voeding nog steeds zoveel uit shakes of inmiddels ook weer ´gewoon´ voedsel?
Miep, inderdaad bij Evi ook afplatting te zien. Is al een tijdje zo en ook wat meer naar de rechterkant. Dat is nu al minder, maar heb toch nog maar een zijligkussen gehaald. Bij Senna waren we er pas zo laat bij...Ik let er dus goed op. Evi heeft geen problemen met draaien van haar hoofd in beide richtingen.
Vanmorgen trouwens ook pasfoto´s van Evi laten maken voor een paspoort. Met een lekkere onderkin erop!