December 2007 mama's deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door sanneke, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zwaai terug juffie!

iloon, hooi!

salapio, wat een rotnachten kan je soms hebben he. hoe hou je het vol? het scheelt bij mij wel als ik me er niet tegen verzet. Het is nou eenkeer niet anders en het is een (lange) fase.

olga, lekker nachtje gehad dus. slaap jij dan ook aan een stuk door?

miep, niet aan een speen beginnen is natuurlijk ook een optie, maar als ik kijk wat voor voordeel wij er bij niels van gehad hebben vallen de nadelen nu wel mee. Lotte is ook minder gek op dr speentje dan Niels in het begin.

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Vanmorgen is Lotte gedoopt door opa die dominee is. het was een mooie dienst en niels kwam tijdens het dopen ook in de kerk. daarna ging hij weer naar de creche (en daar deed hij niet eens moeilijk over, ik had verwacht dat hij hard zou brullen dat hij bij mij wou blijven).

vannacht ging niels opeens om niks huilen en uitproberen hoever hij kon gaan. Jan ging eerst maar die had niet zoveel geduld omdat niels zo zat te drammen dus ik er maar heen, wat een ge-emmer zeg. hopelijk vannacht beter.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gefeliciteerd met de doop van Lotte!

Sanneke, wat jij zegt over je er niet tegen verzetten als je kind (eren) midden in de nacht wakker worden, herken ik helemaal. Meestal ga ik er ook op die manier mee om. Mijn Jan heeft daar ook het geduld niet voor.

Juffie, hallo!

4. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Wij kijken een vakantie film van peru uit 2004. Jan heeft daar nog haar en ik zie er heeeel jong uit!

5. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    haha grappig he, om dingen terug te kijken.

is jan nu helemaal kaal dan olga?

als ik heel moe ben is het wel lastig om me er niet tegen te verzetten.
    laatst lag jan lekker te slapen met een smile op zn gezicht en lotte wilde niet wakker worden voor eht drinken terwijl ze wel onrustig was, toen kon ik ze allebei wel wat :) toen heb ik ook heel chagrijnig gezegd dat de tap gesloten was :) dat gaf een goed gevoel hahaha

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nee, jan is niet helemaal kaal, maar heeft wel erg weinig haar. Vooral voor/bovenop is het praktisch verdwenen en wat er nog wel zit is erg dun en grijzig. Mijn oude mannetje!

Wat heerlijk om te kijken zeg...alles komt weer boven en ik proef de sfeer weer helemaal. En het mooie is dat toen alles nog om onszelf draaiude en het leven een stuk simpeler was. Maar nu is het leven uiteraard veel mooier en rijker met twee lieve kindjes!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke ik ga je even pb'en.

8. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    spannend, ik wacht het af!!!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ohhh, ik was 6 jaar geleden ook echt mooi slank!

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Olga: :D :D :D

11. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    'k Wip ook weer even aan voor een berichtje.

Laatste tijd wel erg veel ego-upjes van mijn kant. 'k Heb wel alles bijgelezen, dus binnenkort even netjes reageren.
    Nu alleen weer even een upje, want ik zit ziek thuis. Ben doodop. Moe, misselijk, hoofdpijn, pfff... Als het vanmiddag beter gaat, ga ik toch even werken. Zo. Genoeg geklaagd.

Mijn verjaardagsfeestje zaterdag ging helemaal goed. Ik had een barbecue besteld en het zag er naar uit dat het weer niet mee zou werken. Nou, we hebben echt stralend weer gehad. 't Koelde 's avonds wel snel af, maar toen was iedereen toch alweer weg. De kids (die van ons + twee van Eveliens leeftijd) hebben zich in ieder geval heerlijk vermaakt in de tuin en we kregen van iedereen complimentjes op onze tuin *trots*.
    De barbecue was weer superlekker. Alles ging gewoon goed. Onvoorstelbaar... Ik heb genoten!

En... *tromgeroffel*... als slagroom op de taart besloot Evelien haar eerste pasjes te zetten!!! Joehoe!!! Dan staat ze daar zo trots te staan en zo schattig te klappen voor zichzelf...
    Bwehehehe... Snif... Echt geen baby meer... Pfff... Deze zwangerschap ben ik echt zo'n emotionele muts. En toch heeft dat ook wel wat...

Annabel gedroeg zich ook voorbeeldig en speelde lief met de dreumesjes. Heerlijk om die ukken zo lekker samen te zien spelen. De speeltent (een van Eveliens verjaardagscadeautjes) is goed uitgetest.
    En vrijdagmiddag hoorde ik na het middagdutje wat geschuif over de babyfoon en toen ik ging kijken, had Annabel zelf al een plasje gedaan op het potje en netjes afgeveegd en een poepje... Op de grond ernaast! Joepie, d'r eerste bewuste poepje buiten haar pamper! Kijk mama, kuikentje... Hihi, 't is maar wat je in een drol ziet.
    Laatst waren we trouwens met veterschoenen bezig en toen had ze het over "strikkers"... Veters dus.

Dusss... Volop ontwikkelingen hier.

Goed, ik ga mijn bedje weer opzoeken en hoop dat ik wat kan rusten... Trusten!

Groetjes,
    Nelly

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Nelly beterschap!! Enne... misschien gewoon vanmiddag lekker genieten van het thuis zijn als je je beterder voelt? ;)

Olga, als ik foto's zie van 2004 word ik niet echt blij over mn gewicht van nu, maar ja, nu heb ik 2 kinderen gedragen!
    Hier weer lange mouwen en sokken aan! Echt koud, brrr.

Niels liep net in de tuin met laarsjes en spijkerbroek en plu. Echt geinig. Even later zat hij met plu en al op de bank.

13. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bekijk bijlage 88410

Lotte 3 1/2 week

Morgen is ze alweer 1 maand. Gaat echt hard! Af en toe krijg ik een lachje maar nog niet heel vaak.

14. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuke/lieve foto's / upjes :D

Hier vooral een rommelige avond gehad gisteren. M twee keer brullen (1x bij in bad gaan en 1x nachtmerrie) en T reageerde daar op door ook in paniek te gaan brullen! Leuk joh :D. T ongeveer om het uur drinken, maar de nacht was goed te doen: 0-3-7 (!). Of regeldagen, of een sprong, of last van tanden die doorkomen (volgens mij twee boven en 1 naast zn ondertandjes). Overdag slaapt ie ook minder, maar verder wel lief en gezellig en vrolijk.

M is ook lief en gezellig en vrolijk. Maar ook o zo stout. Al het minder leuke: opruimen, mandarijn opeten (die ze zelf besteld, anders hoeft ze van mij niet hoor) ed = strijd. En als iets niet direct lukt, oeioeioei (weet echt niet van wie ze dat heeft *bambiogen*). Maar tegelijkertijd kan ze heel lief alleen zitten spelen, enorme verhalen houden en prachtige fantasiespelletjes doen (alleen en samen).

En als ik naar foto's kijk van 10 jaar geleden word ik gek, maar ja, toen sportte ik 4x per week (2-3u!) en had ik nog geen twee kindjes op de wereld gezet :D. Ik woog toen 56 kilo. Nu 64-65. Moet binnen een jaar nog 5 vanaf. Of niet maar dan vanwege zwangerschap :)

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, eerst maar weer een cyclus krijgen he...maar dat kan nog wel even duren met de BV denk ik? Hoe lang duurde het na M voor je weer ongie werd?

Sanneke, ahhh wat lief! Lotte heeft echt een heel ander koppie dan Niels zeg!

Nelly, wat heb je een heerlijk weekend gehad zeg! Wat leuk dat Annabel zelf op het potje ging!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bij M duurde het ruim een jaar voordat ik ongesteld werd. Eerste cyclus was niets (luteale fase van 8 dagen), daarna ok.

Brrr ... Jan is War of the Worlds aan het kijken. Hebben we al een keer gezien: in bios. Heb toen Jan's hand tot moes geknepen. Nu trek ik het echt niet. Vader met kinderen. En ik ben al een held. Dus ik probeer het geluid te blokken hier, lukt maar matig.

T al weer 2x wakker geweest + drinken. Het lijkt alsof er 4 tanden doorkomen, dus wellicht toch dat. Hij heeft vandaag voor het eerst met broccoli zitten spelen. Misschien twee keer aan gelikt. Hij vond het smerig :D. Prachtige foto's gemaakt. Hij zat trouwens uitstekend in de kinderstoel met verkleiner.

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Getsiederrie!

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeeeey ... wat is dat ... hmmmm ... als ik nou heel voorzichtig ... zo ja ...

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hebbes!

Deel Deze Pagina