Salapio, wat een geweldige foto's! Wat is T alweer groot zo in de kinderstoel he... Over een paar weekjes met Evi eens wat fruit proberen. Ze zit al een beetje mee te smakken. Johana, hoe is het met jullie? Gaan jullie nog op vakantie?
T heeft vandaag op een perzik gesabbeld. Vond ie best ok geloof ik. Nu wel wat binnengekregen misschien
Vanmiddag langs geweest bij iemand van de zw.gym van Senna. Zij woont in de buurt en af en toe spreken we af. Er kwam ook nog een andere meid van de gym met haar twee kindjes. Haar dochter is geboren op de dag dat de oudste twee jaar werd! Het was echt een speelparadijs voor Senna. Grote tuin met geweldig speelgoed, dus hij heeft zioch prima vermaakt. Wel grotendeels rustig in zijn entje, maar zo is hij nu eenmaal.
olga wij gaan volgende week op vakantie. Deze week zijn we aan het schilderen (manlief dan) en vrienden aan het helpen met hun kluswerk. We gaan een week naar Brugge. Heb er zin in! verder gaat alles prima. Kinders zijn heel gezellig en vermaken zich opperbest momenteel. Roel gaat morgen weer mee naar het cb, ben benieuwd hoe hij gegroeid is (maar hij ziet er goed uit dus dat zal wel okay zijn ) danielle is heel druk momenteel met zich ontwikkelen, ze kletst honderduit (deed ze altijd al) zingt hele liederen van K3 mee, danst erbij en legt puzzels van heel wat stukjes..... kortom niets te klagen het gaat allemaal prima zijn gangetje. Ik lees eigenlijk elke dag hier wel mee, vindt het leuk om op de hoogte te blijven maar heb niet altijd tijd en zin om voluit te reageren. dus ik denk wel aan jullie hoor meiden
Goeiemorgen! Als jullie je vervelen... Wij zijn nog op zoek naar een meisjesnaam *klik* voor ons derde ukkie. Een jongensnaam hebben we al. Groetjes, Nelly
Dee, goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd en maandag thuis bent gebleven. Leuk dat Estelle zo gezellig bleef op het feestje! Ja mag nu in ieder geval openlijk over ukkie nr 2 praten, heerlijk zeker. Johana, oja jullie gingen naar Brugge. Veel plezier volgende week! Roel ook al weer een half jaar geweest he...gaat zo snel! **** Senna en ik hebben vanmorgen een knipbeurt gehad. Hij deed het heel goed. Heeft eerst goed gekeken hoe mijn haar lekker gewassen werd en kletste gezellig mee tijdens het knippen van mijn haar. Ondertussen had hij al een stoel uitgezocht waar hij zelf in wilde zitten, namelijk de race auto! Hij bleef keurig zitten en heeft weer een lekker koppie. Heb het bij hem wel wat langer gelaten, maar de dode piekjes zijn eraf en er zit weer model in. Daarna door naar de stad, maar al snel was Senna het helemaal zat. Vervolgens had hij dus Evi in haar vinger gebeten. (is al een keer eerder gebeurt in haar vinger en voorhoofd) Heb hem zonder pardon in een winkel in een hoek gezet en hem laten weten wat ik daar van vond. Uiteindelijk nog wel gezellig bij de hema wat gedronken en nu thuis allebei op de bank neer geplofd! Evi is heerlijk aan het kletsen, schoppen en schateren in de box!
olga, stoute Senna dus. Nielsis NOG hneel lief naar lotte, maar dat kan natuulijk veranderen. hij prikt wel eens richting haar oogjes. dat mag natuurlijk ook niet. nelly, geen idee voro een naam, maar gelukkig krijg je genoeg reacties in het andere topic. dee, heb ik over j e bloedwaardes heengelezen? en hoelaat moet je morgen? --- net ff tukkie gedaan. Jan is ziek thuis en die heeft niels opgevangen toen hij uit bed kwam. En lotte ligt nog te slapen maar die ga ik zo maar wakker maken voor een voeding. Gisteravond heeft ze heeeel hard gegild van de krampjes. Erg zielig (ook voor onze oortjes). Zelfs zuigen op pink/ speen wilde ze niet in het heetst van de kramp. Ze was er zo moe van dat ze van 12 tot 7 geslapen heeft (heerlijk, dat wel) Om 22.00 voor het laatst gedronken. Ik ga weer kappen en naar beneden. doeidoei
Even ego. Hier weer lekker aan het tuffen. Gisternacht was M om 2u klaarwakker en is dus niet (!) meer gaan slapen. Idem voor mij. Afgelopen nacht wilde T om 0, 2 en 5 drinken. Hoewel om 2u meer een slokje en daarna verder geslapen. Maar verder gaat het wel goed gelukkig. Zijn jullie peuters ook zo aanhankelijk en eenkennig? Las wel iets over Estelle en iets moeilijker afscheid op KDV. Bij M eigenlijk hetzelfde. Maar gaat ook moeilijker bijv een boekje lezen met papa. Nee wil met mama! Snap het wel ook: individu worden (zelf doen, kan ik wel alleen) is natuurlijk ook heel eng. En betekent dus dat ook mama een individu is. Maar ja. Ook wel vermoeiend hoor (al geven we er niet zo aan toe hoor)
Ja ik vind het ook erg sneu voor Jan. Hij vindt het best moeilijk en ik snap dat zo goed. Voelt toch als afwijzing van het liefste wat je hebt ...
Salapio, een pruttufnacht dus. Om 3 uur zat ik te voeden en vroeg me af of jij dat ook aan het doen was. Heb dus aan je gedafcht! Gemerkt? Ik zal verder niet over mijn nacht uitweiden, want die was bijzonder goed. Lotte bedankt. Dee, ben benieuwd naar de echo! Mama hangen: hier ook heel erg. Per dag wel verschillend, maar soms wel heel vermoeiend. Jan wordt er niet echt warm of koud van als Niels hem niet 'moet'. Ach, TISSUNFASE!!! nIELS Is vandaag bij de oppas. Wel lekker relaxt :shame: Al veel klusjes gedaan en zo even lekker tukken.
Hoe was de echo Dee? Niets van gemerkt Sanneke, maar om 3u lag ik nou net wel te slapen . Wel lief van je . Fijn dat Lotte zo goed heeft geslapen. M gaat ook wel eens zitten op de stoep of in de winkel. Meestal loop ik door en komt ze achter me aan. Nu de buggy op de wagen zit (jaja kleine jongens worden groot), kan ze op een gevalletje boven het voorwiel zitten = ideaal . Maar dan nog kan ze soms heel dramatisch doen hoor. En die bekken die ze dan trekt + lichaamshouding, echt hilarisch. Nou T heeft zn eerste flesje met een beetje opvolgmelkmetpap erbij (30ml). Wat stinkt dat zeg! Ruikt echt naar chemisch. Hij begon onwijs te krijsen en brullen. Dus Jan weer naar beneden en ik mocht opdraven. Maar ook brullen aan de tiet. T was echt zooooo boos. Ik loop de kamer uit en hij was direct stil. Dus ik op onze kamer de fles nog geprobeerd: behoorlijk van gedronken. Wel gek hoor om zelf die fles te hanteren. Mja, zat ook 130ml mamamelk bij dus vond het zonde om zo maar weg te gooien . Ongeveer een uur later werd hij weer wakker en wilde weer niet op zn kamer drinken, wel op onze kamer. Nou zeg... wasdanaweer?
Ben benieuwd trouwens of je misschien precies een jaar na mij gaat bevallen Dee ... is heel goed mogelijk natuurlijk . Een vriendin van me is 15 feb uitgerekend van dr tweede ...
Dee, hoe was de echo? Ben je vooruit gezet? Salapio, wat een nachten zeg...probeer je wel eens om T niet aan de borst te nemen als hij 's nachts wakker is? Sanneke, bij jou gaat het 's nachts de goede kant op dus! Fijn hoor. Hangpeuters: Senna hangt altijd heel erg aan mij. Sneu en moeilijk voor Jan. Sommige periodes is het nog wat extremer, maar dan is het voor mij ook niet altijd gezellig zeg maar. Ik denk dat ik hem wel goed begrijp en kan aanvoelen.
Salapio, T zijn eerste opvolgmelk begon moeilijk, maar ging dus uyiteindelijk wel op. En wat apart dat hij niet in zijn kamer maar wel in die van jullie wilde drinken. Toch snel alweer voor een nieuwe voeding. Hoop op een betere nacht voor je.