pffff.... wat is het warm mensen, ik doe echt alles in zulke kleine stapjes haha. maar goed, babykamer staat eindelijk ook schoon klaar en de tas zijn we aan het pakken. wederom weer lekker op tijd. nu tijd voor de ijsthee!
Sanneke, ook hier nog maar een keer....Gefeliciteerd met de geboorte van Lotte! Toen je me sms'te zaten we net in de auto op weg naar het strand. Wilde net je bericht gaan plaatsen, maar Miep heeft hem vanmorgen al heel snel doorgegeven! Loopy, wat een prachtig mooi ventje is Rens!
Wow, wat een flitsbevalling! Sanneke, Sanman en Niels, van harte met de geboorte van jullie dochter en zusje Lotte. Wat een ontzettend leuke combi: Niels en Lotte. Heel veel geluk samen. Geniet ervan!! En ook al een foto van kanjer Rens. Prachtig ventje.
Sanneke, jan en niels van harte gefeliciteerd! nu lekker genieten samen Loopy ook gefeliciteerd wat een mooi mannetje zeg, geniet ervan meid mooie namen trouwens dames
Lieve Sanneke Proficiat met jullie dochter en zusje. Je hebt een vlotte bevalling gehad. Erg fijn. Mooie naam voor jullie meisje. Geniet er maar van !!! Lieve Loopy Gefeliciteerd met de geboorte van je manneke en broertje van Bas. Hopelijk is hij lekker snel thuis bij jou. Wat een prachtig kereltje en ook jij een leuke naam voor je kindje Voor de rest Knuff
Huh! Ik wist niet eens dat je weer zwanger bent! Wat leuk zeg! Nog eventjes.. weten jullie wat het word? Is het niet pittig met 2 van die ukkies erbij? Succes met de laatste loodjes! Rens; Wat ben je mooi!!
het wordt een meisje. de twee jongens zijn engelachtig op 't moment, valt me zo mee. sven gaat twee ochtenden in de week naar de psz en na de zomer 3 ochtenden. Lasse gaat straks misschien naar een speciale babygroep en dan op dezelfde ochtenden als sven (max 2). door omstandigheden zit Gerben momenteel volledig bij huis, dus dat is een prettig geluk bij een ongeluk, hij neemt me heel veel uit handen. ook zijn mijn ouders terug verhuisd naar de stad en zitten 1 bus hier vandaan. met elkaar krijgen we alles goed rond. ook ben ik deze zwangerschap 1000000% beter geweest dan bij de jongens, heb nog zoveel kunnen doen. sja, BI en isias, maar dat zit er bij mij gewoon in, maar toch zoveel fitter. valt me allemaal reuze mee. nu pas met dit warme weer word ik het wat zat, maar goed, dat mag zolangzamerhand ook haha volgens de echo's zit ik op bijna 40 weken, dus is het ook niet zo raar dat ik aan het einde begin te denken en het hummeltje wel in het wiegje wil hebben hihi
wauuuuuuuuuuuuuuuuw ik mis van alles!! Sanneke van harte gefeliciteerd meid!!! Loopy: gefeliciteerd met Rens!!! Dee: gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!!! Hier: gaat het 100 keer beter dan eerst, Thom is nu snachts een tevreden ventje. Sinds hij fruit en groente krijgt gaat het echt veel beter. Bas: gaat ook harstikke goed hij is al helemaal schoon en gaat zelfs snachts naar de pot!! Ik ben super trots op hem. Ik hoop dat ik snel wat rust kan vinden nu het zo goed gaat met mijn jongens en kom snel weer wat vaker met jullie mee kletsen!!! Knuffel voor jullie meiden!
@ loopy Gefeliciteerd meis! Hopelijk mag hij snel mee naar huis. Geniet van je wondertje! Hij is prachtig *smelt*
Wat fijn dat je zoveel hulp hebt! Ookal is het inderdaad financieel niet fijn dat Gerben thuis zit. En wat gaaf!! Een meisje (is heel leuk hoor ) die zal later goed beschermt worden door haar grote broers hihi! Ik ben begin steeds vaker aan een 3de te denken maar voorlopig is het niet verstandig. Ik vind het namelijk best pittig nu.. vooral omdat die 2 van mij erg aan elkaar gewaagd zijn. Ik ben nog zo jong en zou het een gek idee vinden om nu al klaar te zijn
het heeft allemaal zo z'n voordelen en nadelen. voordeel voor mij nu is dat ik straks lekker een tijd van de zwangerschappen 'af' ben, het is toch nog steeds geen liefhebberij van mij haha (mss komt er ooit nog een vierde, maar dat is echt voor laaaaaater). andere kant is het nu wel druk, sven is bezig zindelijk te worden, maar loopt toch ook nog in de luiers en het is ene hoop hollen achter een stel ondeugden aan hihi. de jongste vindt namelijk dat hij alles kan wat zijn grote broer ook kan en vervelend genoeg lukt het hem ook nog haha. daarentegen is hij zo druk z'n broer bij te benen, dat hij nog geen woord spreekt hihi.
Even korte reactie van mij! Bedankt voor alle felicitaties. Het gaat hier super! Lotte doet het heel goed en heeft al veel keer goed gedronken. k Vind het wel weer een heel gedoe die tieterij maar we gaan ons best doen. Vannacht heeft ze zowaar al redelijk geslapen. Ik niet dus ik ben best brak nadat ik donderdag voor eht laatst goed heb geslapen... Niels is superlief voor Lotte. Echt heel fijn. Hopelijk houdt hij dat een beetje vol. De kraamzorg gaat dr nu in bad doen. Bij Niels was ik er helemaal ondersteboven van omdat hij er toen ineens anders uitzag, maar die had ook plakhaar en dat heeft zij nu niet. Ff filmen. Op hyves is Lotte te bewonderen en ik zal ff kijken of ik hier ook eentje kan plaatsne doeidoei
Sanneke, wat een mooi meisje zeg. Heel fijn koppie heeft ze! Toch al een heel voordeel dat Lotte het drinken uit de borst goed op lijkt te pakken. Lekker dat je buik weg is met deze hitte he! Claartje, wat fijn dat je lichaam deze zwangerschap wat meer met je meewerkt! Leuk dat Lasse zo dol is op zijn grote broer en dat hij denkt dat hij ook alles al kan. En dat praten komt later wel. Dianne, goed om te horen dat je jongens het lekker doen. Bas al helemaal zindelijk, wat knap zeg! En Thomas al aan de bijvoeding. Kom je zelf ook een beetje bij?
Gisteren in Scheveningen was super leuk. Senna had het enorm naar zijn zin met emmer en schep, schelpen, door de golven springen, zand gooien, met een bandje om in de zee enz... Evi deed het ook prima. Drinken en slapen! Vanmiddag gaan we met zusje en nichtje naar een pas geopend strandje hier in de buurt. Eens kijken of dat iets is.
Meuheuheu ... zit lekker te sjenken bij die mooie lieve kleine babytjes! Hier ook even een spam in het 'hup holland hup' genre (doe maar ff je ogen dicht Olga )