Heb ik wel geprobeerd (uiteraard ), maar dat = woedeaanval. En even wat laten drinken kost niet zo veel tijd. Bovendien drinkt hij overdag best slecht omdat hij alles wil zien en doen etc. Lekker druk En *censuur* mbt de buren. De uithuiszonen zijn vrijwel continu thuis nu buuv op vakantie is en ik geloof dat pa nu de hort op is. Lekker hard praten in de tuin. En jawel. T is wakker ... *CENSUUR*
Salapio, hmmm een woedende T in de nacht zit je ook niet op te wachten! Evi wil trouwens ook alles zien. Zit het liefst rechtop en draait alle kanten op als ze de fles drinkt...
Dee, wat super! Je schrijft helemaal blij en opgewonden! En nog een paar daagjes kado erbij , helemaal goed!@
zooo ik kom ook weer even aanwaaien... Alles goed hier...? We zijn veel de hort op nu t vakantie is hè... gezellig met de hele familie naar de dierentuin geweest! En samen met kids en mijn mams naar allerlei braderieén.. Jan is dan mijn paps aan t helpen met t gereedschap keuren.. Vanmiddag heb ik even een moedervlek laten weghalen uit mijn nek.. en zaterdag krijg ik de MRI scan! Dus dan hebben we dat ook weer gehad! De kids doen het prima! Ik geniet echt volop van ze! We hebben voor Mika een fietsje gekocht..een kawasaki mx12..stoer..8) Nu nog leren fietsen...
Supergoed Dee! En bij de termijnecho zei dat mens ook dat ik een voorliggende placenta had en ik voelde T al met 13 of 14 weken. Bleek bij de 20w echo dat ze dat helemaal niet 'mogen' zeggen met zo'n termijn omdat de placenta nog naar achter kan schuiven, wat bij mij ook gebeurd is ...
Salapio..wat een leuke foto's!! geweldig dat M t eten afpakt van T !! Olga..lekker allebei weer kort geknipt!! En och Senna zo stout geweest.. vervelend hoor!! Dee hoe was je echo?! en fijn dat het feestje geslaagd was!! Sanneke..jan nog ziek thuis..dus nu 3 kids te verzorgen..
Dee..ik lees net je berichtje..wat fijn meid!! Nu genieten hè!! Heerlijk zo'n klein wondertje dat groeit in je buik!!
miep, fijn dat je eindelijk een mri kan krijgen en jan was alleen dinsdag heel zielig maar lag de hele dag in bed, dus ik had geen kind aan hem VAndaag wassie weer werken dee, gefeli met je mooie echo! salapio, goed dat tobe toch wat gedronken had @ll, zwaai!
Miep, gezellig nu Jan vakantie heeft om leuke dingen te doen met elkaar! Zijn jullie in dieranpark Emmen geweest? Lijkt me een mooi park, maar zo ver weg voor ons om 'even' heen te gaan. Wij gaan binnekort met schoonfamilie naar dierenpark Amersfoort toe. Mika ook een stoere fiets gekregen. Doet hij er al wat mee? Senna had het reuzesnel door. Morgen voor de MRI, succes. Hoop dat je snel de uitslag ervan hebt. Dee, Ik had bij beide een voorliggende placenta, maar heb ze altijd supergoed gevoeld. Sanneke, gaat het al beter met Lotte's krampjes? Salapio, heeft T nog papflesje gedronken? En hoe gaat het fruit proeven? Ess, hallo meid! Juffie, kom je snel even een update geven? Nelly, hoe vind je het zwanger zijn + een peuter en een dreumes? Gaat het je nog allemaal goed af? Amber, hopelijk geen nare dingen meer gebeurt... Het zou zo fijn zijn als je deze vakantie ook lekker kunt genieten en bijtanken zonder al te veel zorgen.
De website die Jan gemaakt heeft is zo goed als helemaal af. Er moeten alleen nog wat foto's bij. Vind het echt super knap dat hij helemaal heeft uitgeplozen hoe hij zoiets moet opbouwen. Er zitten dan ook heel wat urutjes werk in. Dit is de link www.chaletgroeneveld.nl
Jan is vanmiddag om 4 uur weg gegaan. Met vrienden naar Scheveningen. Wat eten, filmpje pakken en bier drinken! Was best even spits voor mij daarnet. Eten koken terwijl Evi vanmiddag helemaal niet wilde slapen. Twee kindjes in bad gedaan. Juist tijdens badder/ naar bed breng tijd van Senna wil Evi de fles...Maar het is goed gekomen, Ze liggen nu beide in dromenland!
Olga, zal je altijd zien dat als je in je eentje bent, ze opeens iets willen wat niet samengaat En lekker in je eentje gekletst vandaag. Mooie website hoor, en vooral die foto met jou en senna is echt een droomplaatje. Krampjes van Lotte gaat wel redelijk. s avonds is ze vaak onrustig en soms is het met heel hard huilen erbij. Hoe laat ze gaat slapen is ook wisselend. Gisteravond was het kwart voor één voor ze rustig in slaap viel. En toen was ze om 19.15 wakker, dus ze had een superlange avond waarop ze wakker en onrustig was. Ze heeft van vermoeidheid de hele nacht doorgeslapen tot half 7 vanmorgen. (voor mij wel lekker). Ik zet dan geen wekker want als ik haar uit zo'n diepe slaap wakker moet maken gaat ze toch niet drinken. Overdag slaapt ze heel goed, eigenlijk de hele dag door wel. Ze is een uurtje per keer wakker waarvan ze de meeste tijd aan het drinken is. t Is nu alweer voedertijd dus ik ga maar weer stoppen, doeidoei
Sanneke, wel fijn dat Lotte de nacht al regelmatig zo lekker doorslaapt. Hoewel de avond ervoor dan behoorlijk onrustig is geweest, wat ook niet fijn is natuurlijk... Ik ga eens een bakkie bailey´s koffie voor mezelf maken en op de bank neerploffen. (zit nu op zolder)
Hi meiden.. Sprak Olga in de lounge.. Kom eventjes updaten! Bij ons gaat alles goed! We hebben lekker vakantie nu.. Ik nog een paar daagjes, donderdag begint voor mij het gewone leven weer. Vind het ook wel lekker hoor! De keuken is af. Zal zo even een fotootje plaatsen.. Esmee wordt echt groot, ze plast en poept op de wc.. alleen wanneer het haar uit komt. Ze fietst, rent, springt, zingt, danst.. Af en toe wordt ik doodmoe van al die energie. Maar wel heel leuk! Ze slaapt gelukkig nog zo'n 1,5 uur tussen de middag. 3 weken geleden ben ik tante geworden van een prachtig neefje Daan. Mijn zusje heeft het super goed gedaan. Ben dan ook enorm trots op haar ( en vriend ).. V Verder hebben zijn we lekker wezen winkelen, dagje avonturen park, zwemmen, naar de kinderboerderij, Esmee is uit logeren geweest en wij naar de bios. We hebben ons niet verveeld. Miep..Hoe is de MRI gegaan vandaag? Als het wat beter gaat en jullie hebben zin dan kunnen we misschien weer eens meeten in ballorig met wat meiden? Hoe gaat het jou met het afvallen? Gaat het de goede kant op? Olga.. Wat een heerlijk stel kids heb je ook. Dat vakantie huisje zit er prachtig uit. Goede site ook! Bevalt het werken je? Sanneke.. Gaat het goed met jullie? Lotte is een prachtig met meisje hoor. En de bv loopt prima zo te lezen, fijn! Zag wat heerlijke foto's van Niels op je hyves.. Picasso.. Dee.. Een goede echo gehad WOW.. En heerlijke Estelle verhalen. Komt er nog een keer een mooi spam? Ess.. Nog belang bij meer optimel codes? Of ben je voorzien? Salapio.. Moest zo lachen om de brocolli-jat-actie van Mirre.. Dat koppie! Hilarische!! Tobe is ook een heerlijke ventje om te zien! ***** Dat was zo even wat uit mijn kop! Hier nog steeds lekker op gewicht.. We doen ons best er ook voor. Wij gaan zo lekker een filmpje kijken. Zal proberen om wat vaker langs te wippen.
Judith, gezellig als je weer wat vaker komt bijkletsen! Werken + gezin is zwaar...nog steeds een pittige groep. Na drie dagen werken, kun je me zowat opvegen. Komt hopelijk na de zomer wat verbetering in. Fijn dat de keuken goed bevalt. Je hele huis lijkt er anders door denk ik?
Olga.. Het dus weer wennen? En als het op je werk dan ook nog eens pittig is.. Kan me voorstellen dat het dan vermoeiend is. Maar wel leuk? Vanaf december gaat het er bij mij op het werk ook het 1 en ander veranderen, we gaan switchen van clienten, vind het wel leuk en spannend. Ja, het huis lijkt meteen heel anders. Tevens in de woonkamer nieuwe gordijnen dus alles weer lekker nieuw. Heerlijk!