ff een snelle zwaai! Nelly...Rubin heeft vorige week ook 6e ziekte gehad...het heerst volgens mij...beterschap voor je meisje
Olga, Senna weer lekker gezellig, fijn hoor! En Evi misschien een sprong? Judith, ja heel jammer dat het geen doorslaapwondermiddel is. Drinken uit de fles doet T al best goed, nu vooral langzaam aan poedermelk laten wennen zodat ik iets minder kolfstress heb: hij krijgt dan gemengde flesjes als ik werk. Nu met poedermelk over een maand of 3-4 met gewone koemelk. Ik blijf dan kolven tot aan de kerstvakantie. Nelly, beterschap voor Evelien. Van de BMR kunnen ze een paar dagen later idd koorst krijgen. Verder zwaai en liefs!
Zwaai terug juffie dee, leuk shirt! en wat een leuk disneymoment. Heerlijk als je kindje zo vrolijk is he. Hier is gezelligheid s morgens geen garantie voor een fijne dag en andersom ook gelukkig. Niels is vaak heel chaggie/ dwars s morgens voor hij naar d eoppas gaat en als ik dan aan het eind van de dag vraag hoe het was, is hij vaak heel gezellig geweest. salapio, gister was ik in de kerk en heeft Jan Lotte de fles gegeven. Ze had wel bij mij gedronken van tevoren maar niet zoveel. Ik heb alleen geen idee hoeveel ze op kan en hoeveel we dus in de fles moeten doen. Olga, fijn dat senna zo gezellig is! Nelly, ik dacht gelijk aan de zesde ziekte, heeft Niels ook gehad met hoge koorts en nog redelijk gezellig. Maar die BMR kan natuurlijk ook heel goed de boosdoener zijn. Ik hoop in ieder geval dat ze gauw weer de oude is. Kiesjes: hier zijn nog steeds niet alle kiezen door. Er moeten er nog 2 onderin komen. Eerst mocht ik nooit in zn mond kijken maar nu speelt hij heel vaak tandartsje en dan moet ik in zn mond kijken
Dee, ik geef les en heb geen kolftijd: dat doe ik gewoon tussen de bedrijven door, vaak tijdens lunch of ik werk ondertussen door (nakijken bijvoorbeeld). Dus ik doe ook niet aan dat recht op 9 maanden kolftijd. Bovendien ... ik heb recht op 2u per werkdag en ben max drie kwartier bezig (incl naar beneden, sleutel vragen, naar kolfruimte, etc.). Bij M heb ik ook tot kerst gekolft (toen was ze 1 jaar), dus misschien blijf ik wel even doorkolven tot begin feb . In mijn ideale situatie tot 1 jaar zoveel mogelijk mamamelk, vanaf 1 jaar een ochtend en avondvoeding bij mij, overdag gewone melk/water/thee en 's nachts lekker slapen ... dat mag T dan zelf afbouwen. M wilde met 15 maanden geen avondvoeding meer en met ruim 20 geen ochtendvoeding meer. Ik denk dat T sneller is, vooral omdat hij niet van het gezellig bij mij ochtenddrinken is. Hij wil actie! Leuk dat Estelle zo gezellig is, hopelijk morgen en woe ook zo! En heerlijk zo'n emo-moment ... herkenbaar hoor (en ben niet eens zwanger ). Wat een mooie krullen heeft Estelle! Jufffie, zwaai terug en sterkte met de drukte! Hopelijk leuke drukte?! Sanneke, irritant he dat niet weten hoeveel je in de fles moet doen! Wij hebben een babyweegschaal dus door voor en na een voeding te wegen kregen we wel een idee, maar wisselt nogal per keer dus ook niet zo duidelijk. Ik zou gewoon uitgaan van de flesvoedingformule en kijken hoe ze dat drinkt. Dus trial en error methode Vanavond gaan we maar een extra schep rijstmeel bij de fles doen. Maar ik denk dat het geen zak uitmaakt eigenlijk. Pffffff ... vandaag is het geenpufdag. M zit voor de tv en ik probeer mezelf een beetje op te laden voor leuke speldingen ...
*Zwaaaiii naar alle lieve mama's!* Ik ben jullie niet vergeten hoor!! Ben niet actief hier nu we (nog) vakantie hebben maar op hyves houd ik jullie goed in de gaten Enne, augustus, hanneke & amber dankjewel voor jullie reactie/respect op onze groepsfoto
Getsie, er is behoorlijk ingebroken bij de buren waar wij op het huis passen. Het is dat de buurvrouw belde of we het wilden checken omdat er een groot bedrag van een rekening was gehaald waarvan de pas thuis lag. Jan is wezen kijken en boven lag alles overhoop. Vanmorgen ben ik er met Senna geweest om de post weg te halen en heb toen niets gemerkt natuurlijk. Wel een eng idee hoor. De politie stond hier net al aan de deur....
jakkes olga, wat balen voor de buren zacht uitgedrukt! Wonen ze direct naast jullie? En heb je een idee hoe ze binnen zijn gekomen? straks krijg je nog gelazer omdat jullie de sleutel nu beheren. Niels is vandaag supergezellig. Wel wat ondeugend maar dus ook gezellig. ook wel lekker na een week NEE ZELLUF
Olga gezellig naar het zwembad geweest!!leuk!! en wat ontzettend naar dat er is ingebroken bij de buren!! Nelly..beterschap voor Evelien!! Judith..nog effekes vakantie..nog even genieten dus!! en toch al knap dat Esmee zo gepast zindelijk is toch!! Ben zeker in voor een meeting..alleen voel ik me de laatste week weer wat minder dus even kijken hoe of dat gaat.. Dee..yep ik moest er helemaal in..ik paste net.. en wat een lieve foto!! dat momentje is ook echt lieff!! Salapio nog wat puf gekregen de rest van de dag.. Alieke..leuke foto!! heb ook even gespiekt!! Sanneke..lekker dat Niels een gezellige dag had!! Wij zijn vandaag naar Bataviastad geweest..effe leuk geshopt voor de mannen!! zou eigenlijk gaan sporten..maar t zit weer niet goed in m'n koppie dus maar even niet dan hè.. Ohja..ik heb best veel op Marktplaats staan...wie weet zit er nog wat tussen voor iemand van hier... Advertenties van Ten Hove uit Kampen , Overijssel - Marktplaats.nl
Sanneke, ja ze konden heel makkelijk de uitbouw op en hebben met een koevoet een raam open gebroken. Jan kreeg wel wat commentaar dat hij het huis onderzocht had en dus overal vingerafdrukken heeft achter gelaten. Tja...wat doe je dan? Jan had de buurvrouw aan de telefoon en die vroeg hem te kijken voor een kluis en laptops en automatisch zoek je ook naar inbraaksporen. Buren komen nu vanuit belgie naar huis. Heb wel alles bijgelezen hoor dames!
Miep, wat een leuk spul heb je op MP staan zeg! Maar nu niet geschikt voor mijn kleine meid natuurlijk! Hoewel die Boumy slofjes wel erg leuk zijn, maar Evi heeft lange voetjes, dus maatje S zal al te krap zijn ben ik bang.
Olga..leuk spul hè.. 8) de boumy's zijn trouwens 11,5 cm .. Judith..ja leuk doe maar!! tja ik wil toch graag van alle spulletjes af..dus dan maar zo proberen hè.. En toch verkoop ik elke keer wat...alleen vul ik het gelijk weer bij met nieuwe advertenties.. Er ligt nog meer te wachten namelijk..maar 100 advertenties is wel genoeg hè..
Miep, ik zal Evi haar voetjes eens opmeten! Vandaag met mijn zusje en alle kindjes naar onze oma geweest. Een hele onderneming want we gingen met de trein. Dat betekend dus honderduizend keer liften in en uit en die stinken altijd zo naar pies. Op 1 stationnetje deed de lift het ook nog eens niet dus moesten we alle kindjes en twee wagens drie trappen op en af sjouwen. Mijn oma vond het geweldig en heeft genoten. We zijn nog met haar gaan winkelen bij de Action en Hunkemuller! Was vanmorgen om 9 uur vertokken en we waren pas om 5 uur weer thuis. Evi en Senna hebben het super gedaan. Evi lag vooral te slapen in de wagen (inhalen van afgelopen weekendwaarin ze overdag amper sliep).
Pff... 'k Was eigenlijk even op zoek naar leuk nieuws, maar dat valt niet mee. Jeetje, Olga, wat ontzettend *gecensureerd* van de inbraak bij je buren! Hopelijk krijgen jullie er geen last mee. Zijn het goede vrienden? Manlief is nu in de vakantietijd ook huiverig voor inbraak. Helemaal omdat er laatst zomaar een Engelse mevrouw huis-aan-huis haar kunstwerken probeerde te verkopen. Je weet maar nooit... We sluiten in ieder geval alles goed af. En Miep nog last van duizelingen. Ik hoop toch echt dat er binnenkort iets uit die onderzoeken komt. En wat dan te verhelpen is natuurlijk! Hier zit ik nu even in mijn uppie achter de laptop. Manlief is werken en heeft Annabel naar het dagverblijf gebracht. Evelien niet, omdat ze nog steeds koorts heeft (vannacht 39,9gr). Vanochtend heb ik de huisarts gebeld en om 10.10u kunnen we terecht. De assistente vroeg hoe hoog de koorts was vanochtend, maar dat weet ik niet, want daar ga ik haar niet voor wakker maken. Ze ligt nu nog steeds te slapen, terwijl ze normaal uiterlijk om 7.30u wakker is. Ze zal het wel nodig hebben, arm gupje. Ik zou vandaag nog wat gaan bijbeunen bij mijn ouders, maar dat is dus nog een beetje afhankelijk van Evelien. Gisterenavond was ook erg vermoeiend. Manlief en ik lagen wat overhoop, Evelien was huilerig en kon de slaap niet vatten van de koorts en Annabel wilde alles zelf doen terwijl het allang bedtijd was. Ze moet tegenwoordig al haar knuffels (en boeken) uit de kast halen en sommigen stopt ze toch wel heel lief in, in haar ochtendjas, gastendoekjes, spuugdoekjes, kussensloop, onderbroekjes, maillots en op het vloerkleed. Pfff... En ze heeft in haar uppie ook nog twee keer een plasje gedaan op het potje. Wel knap, maar de eerste keer had ze het potje omgestoten en de tweede keer had ze ook nog de wc-rol helemaal afgerold... Als dekentje voor haar poezeknuffel... Billendoekjes overal... 'k Heb haar toch maar weer gezegd dat ze papa of mama moet roepen als ze moet plassen. Scheelt weer een heel waterballet... Was trouwens wel schattig, ze had de tweede keer haar pyjamabroek weer zelf aangedaan. Met twee benen door een pijp zat het korte broekje om haar middel en stak haar blote kontje er onderuit... Groetjes, Nelly
Olga..gister een ondernemende dag gehad!! Maar wel gezellig!! Nelly..geweldig wat Annabel uitspookt!! En Evelien nog ziekjes..Beterschap! Dikke knuffel! Dee..wie weet heb ik nog wel wat als je weet wat t wordt.. Wij zijn vandaag even naar Dronten geweest..effe gezellig t centrumpje in geweest.. Mika heeft de vuilniswagen van Duplo gekregen..was bij de trekpleister in de aanbieding! En Jari dat playskool tandwieldier of zoiets.. Vanavond heb ik pannenkoeken gebakken..altijd lekker!! En net toch nog weer wat op Marktplaats erbij gezet..
Miep, ik zag dat tandwiel speelding in de folder, leuk! De vuilniswagen van duplo heeft Senna vorig jaar voor zijn verjaardag gehad, maar hij doet er helaas weiding mee... En toch nog meer op MP gezet. Ben je al wat kwijt in de tussentijd? Nelly, wat een leuke spelletjes verzint Annabel! Dee, is Estelle helemaal droog gebleven?
Olga...Mika is helemaal wild van de gewone vuilniswagen vandaar dat we m maar gekocht hebben.. Hij is zowieso wild van alle auto's en vrachtwagens..( Cars..bob de bouwer wagens..duplo..little people..enz..)speelt eigenlijk met niks anders zowat.. Ohja..het speelgoed van Jari is ook heel interessant.. Senna niet zo druk met de duplo wagen..ach die speelt vast weer ergens anders mee.. En als t goed is heb ik weer wat verkocht...t is wel altijd afwachten of t ook daadwerkelijk doorgaat hoor.. Soms zeggen mensen toe en dan ineens krijg je geen geld en hoor je niks meer..beetje lullig.. maar ja daar doe je niks aan hè..