December 2007 mama's deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door sanneke, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, leuke foto's! Zo vrolijk en zomers! Senna kan hier ook echt naar me schreeuwen en boos doen. Ik praat zoveel mogelijk op rustige toon naar hem en vertel hoe ik het graag wil horen van hem. Maar dit is echt de imitatie (van andere kinderen) en ontdek fase (thuis reaktie afwachten) natuurlijk...

Miep, Senna is ook gek op voertuigen. We komen hier om in de auto's, vrachtwagens enz... Maar echt ermee spelen doet hij niet. Hij maakt wel eens een rij en verder wil hij voornamelijk drukke spelletjes ermee doen zoals keihard wegduwen (niet leuk voor de deuren) of overrollen. Maar dat moet dan altijd weer samen!

2. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna is weer gezellig vanmorgen. Heb eindelijk weer een beetje mijn kind terug!
    Hij is weer lief aan het kletsen en hangt niet meer alleen maar om me heen te mopperen. Heeft net zelf zijn kleurtjes + kleurboek gepakt en verteld me wat hij gaat kleuren.

Vandaag blijven we in en om huis. Maandag waren we de hele dag op pad en vrijdag zijn we ook weer de hele dag weg voor kraam- en verjaardagsvisite. Ben deze week een dag extra vrij omdat ik geen oppas had voor de vrijdag. Wel lekker dus!

Volgende week dinsdag komen mijn ouders weer terug uit Canada. Heb ze dan 6 weken niet gezien en vind het ondertussen wel erg lang duren...Meestal bel ik regelmatig of drink ik nog even thee bij mijn moeder als ik vrij ben.

3. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Dee, grappig dat je zo op je moeder lijkt! Heb ik helemaal niet volgens mij.

Britteke, hoe is het met jullie? Roan al aan het fruit toch? We gaan Evi van het weekend voor het eerst wat laten proeven.
    Hoe is het eigenlijk met je broertje en zijn zwangere vriendin? Zij is ook onderhand uitgerekend lijkt me?

Misskeita, je bent vast nog op vakantie. Ben zo benieuwd hoe het gaat in je eentje met de meiden. Echt leuk en stoer hoor dat je het doet!

4. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Ff lachen???....

5. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Whaaaaa wat een geweldige foto van Jenna! Die tanden...echt super komisch! Ze heeft dezelfde gezichtsuitdrukking als Liv he!

Dee, je moeder en jij zullen wel vaak te horen krijgen dat jullie zo op elkaar lijken dan. Estelle slaapt in ieder geval nog regelmatig tussen de middag! Hier echt geen minuut voor mezelf namelijk...Hoewel Senna nu heel lief een boekje zit voor te lezen voor de box waar Evi op haar buikje ligt te oefenen.

Net tijdens het boodschappen doen was Senna ook weer zo gezellig en meegaand. Iedereen maakte opmerkingen (wat lief/ lekker zelfstandig/goede hulp/gezellig zo saampjes) of keek vertederd naar hem.

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Oke....Evi doet ook mee met de zonnebrillenparade!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Senna is ingestort op de bank...hij wilde tv kijken, maar zover is het niet eens gekomen, want zijn ogen vielen dicht! Maar ik moet hem niet te lang laten liggen, want dan is het vanavond geen doen met hem...

Evi is ook nog eventjes gaan slapen, dus het is hier heerlijk stil om me heen! Even Olga-tijd dus!

8. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Olga, Hier alles goed. Roan eet nu elke dag een half potje fruit. Groente begin ik later pas mee. Het gaat goed zo. Het is zo'n leuk en vrolijk mannetje. We hebben het nu superdruk omdat een hele groep van Jan zijn familie in NL is. Roan laat het allemaal over zich heen komen en geniet van alle aandacht. Zo anders dan bij Sam... Mijn broertje verwacht zijn kindje eind sept. Nog 8 weken te gaan geloof ik! Wordt nu best spannend. Echter het contact tussen ons verloopt wat stroever.. maar daar ga ik nu even nier over uitwijden op het wereldwijde web ;).
    Leuk dat Evi ook fruit gaat proeven... ben benieuwd!

JENNA WAT BEN JE KNAP!!!! :)

En EVI OOK!!

Verder Zwaaaaai en Kusssssss

9. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..wat een leuke foto's!!

Olga..Senna ook gek van voertuigen!leuk hè..;) Hier ook een hele collectie..echt abnormaal...:D
    maar Mika speelt er echt mee..en hij combineert ook alles met elkaar..
    kan er uren mee zoet zijn ..das wel lekker..;)
    Jullie lekker rundum hause geweest vandaag..ook wel eens fijn!!
    Wat een lieve foto van Evi!!

Essebes..ahh wat een koppie!!geweldig!

Britteke..fijn dat alles goed gaat!!

wij hebben vandaag ook niet veel gedaan..lekker boodschappen enz..
    even bij action geweest..dat soort dingetjes..;)
    Heb de hele dag al barstende koppijn..dus ga zo maar eens t bed in....

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    *luciferhoutjesmodus*

11. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    salapio, knuffie

dee, hopelijk betekende het niks. en grillig he, die peuterbuien. als ik per ongeluk niels' jas opendoe terwijl hij het zelf wou doen is de wereld te klein. Doe ik vervolgens de jas weer dicht om het hem alsnog zelf te laten doen wordt ie weer boos, want dan wil hij ook zelluf de jas eerst weer dicht doen. Dat lukt vervolgens niet en is hij frustie tot en met :)

miep, hoe ist nou met je hoofd?

Hier vandaag het eerste echte lachje van lotte. Errug leuk!!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, hebben de luciferhoutjes het gehouden vandaag?

Dee, ik zou me op deze termijn geen zorgen meer maken om beetje bruinverlies. Je hebt twee goede echo´s gehad en het is geen constant bloedverlies. Maar de onzekerheid is natuurlijk wel aanwezig, dat begrijp ik. ijn dat je morgen het hartje mag luisteren.

Sanneke, herkenbaar gedrag van Niels! Oh wauw, alweer het eerste lachje gezien van je kleine meid!

Miep, gaat het beter met de hoofdpijn vandaag? Lekker dat Mika zo zoet zelf kan spelen!

Britt, oh drukke bedoening dus met al die familie in Nederland. Goed dat Roan het fruit zo lekker eet! Jammer dat contact met je broertje weer moeizaam gaat. Sam nog zo´n heerlijk jochie?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Gisteren was Senna dus zo ontzettend lief geweest. Maar eind van de middag heeft hij een uurtje geslapen. En vervolgens was het dus DRAMA bij het naar bed gaan ritueel om half 8. Tot 9 uur steeds roepend en later krijsend op de overloop gestaan. Ben op een gegeven moment echt erg boos geworden, waardoor hij nog harder ging brullen en overstuur raakte. Dat was ook niet de bedoeling natuurlijk. Dus rustig weer goed gemaakt, maar wel uitgelegd dat ik zijn gedrag niet goed keurde. Ik baalde ervan dat de dag zo eindigde...vond het erg sneu voor hem en mij.

14. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Dee..fijn dat je morgen terecht kan!! toch even schrikken hè..
    Hopelijk is er niks aan de hand met beebje!!

Sanneke..ah lief!! het 1e lachje!!:)

Olga..arme Senna zo overstuur gisteravond..sneu voor jullie allebei!:(

**

De hoofdpijn was gelukkig een stukkie minder vandaag!
    Dus gezellig met Mika de kamper ui over geweest..Jan vind daar niks aan..;)
    En weer goed geslaagd in de uitverkoop bij intertoys en blokker voor speelgoed..:D

Ben net weer bezig geweest met wat spul op Marktplaats te zetten..
    Er heeft net iemand hier 9 dingetjes opgehaald..dus kon er weer wat bij op zetten..;)

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Miep, kijk dat is nog eens een leuke verkoop van 9 dingen tegelijk! Je hebt dan ook mooi en goed spul erop staan!

16. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Luciferhoutjes zitten er weer tussen hoor ... jeemigdepemig wat een onwijze poepnacht ... Hele avond hommeles met T. Die daarna om 1 en om 5 wilde drinken. M werd om 430 wakker met nachtmerrie en is niet meer gaan slapen.

17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    a getsie salapio, op een gegeven moment MOET je echt kunnen bijtanken om er weer fris tegenaan te kunnen.
    succes op het cb straks. ben benieuwd wat T weegt en hoe lang hij is.

18. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    hier een visite dagje voor de boeg. eerst kraamvisite en daarna door naar 1e verjaardag van zoontje van mijn nicht. gezellig dus. Hoop dat de kindjes het ook goed doen.

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    He meiden,

Ik vroeg me af of hier al kids zijn die zindelijk zijn??

Zoals al een hele lange tijd heeft Loïs een pest aan het verschonen, als ze gepoept heeft gaat ze vreselijk dwars doen uit schaamte en zegt ook expres dat ze niet gepoept heeft. Zodra ze neergelegt word om te verschonen dan is het alleen maar schoppen en nee gillen.
    Eigenlijk is voor haar veel lekkerder als ze zindelijk word. Dat moet ze tenslotte zelf inzien maar ik heb geen idee hoe ik ermee moet beginnen. Op mijn werk zijn we natuurlijk er ook met kids mee bezig maar dat is toch heel anders als dat je het thuis moet gaan uitproberen. Iemand tipss??

*smak!*

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    alieke, het enige dat ik kan verzinnen is met een beloningssysteem gaan werken. Eerst zou ik gaan belonen met als ze stilligt tijdens het verschonen en daarna es kijken of je echt met het echte werk kan beginnnen. En niet zeggen dat je haar poep vies is, maar dat iedereen poept en dat het dus niet geeft. Er zijn ook boekjes over zindelijk worden, maar dat weet je natuurlijk wel.
    succes.

Olga, hoe was je kraamvisite? En de verjaardag? jij hebt veel kleine kindjes in je omgeving! (of je houdt erg van feestjes :)

salapio, nog maar een knuffie. Tobe, overdag graag wat beter drinken en laat je mama s nachts es slapen!

@ll, weet niet meer verder.

ik had vanmorgen visite, toen ze weggingenvoelde ik me al een beetje niet zo lekker. overal spierpijn en hoofdpijn. en keelpijn. maar ff getempt en kheb 38.8. hopelijk is het een griepje en geen borstontsteking of zo. straks maar ff gluren op rode en harde plekken.

xxx

Deel Deze Pagina