Olga.. En? is de stoel nog mooi? De verhoudingen zijn nu i.d. goed. Ben er erg blij mee! @ Zindelijkheid.. Ik geloof ook echt dat het kind er aan toe moet zijn. Maar dat is Esmee geloof ik wel..Anders denk ik niet dat ze het zo goed aan geeft en droog blijft.. Ninien.. knap dat Nina het allemaal zelf zo goed doet!
Goedemorgen! Salapio..sterkte met zulke nachten meid... hier kokt Jari ook nog wel snel..naar gezicht hè.. Dee...ah er kunnen toch wel batterijen in de microfoon.. en wat een lieve foto van Estelle!! ohja idd de Wissel is een dierenpark! Olga..leuk geslaagd op de rommelmarkt! en was de tripptrapp nog wat? wij hebben toen er eentje bijgehaald in de aanbieding bij prenatal.. och jee..Senna bijna aan t haren knippen...ja dat moet je niet hebben.. ben ik ook wel bang voor bij Mika..omdat hij natuurlijk ook altijd ziet dat ik haren knip bij Jan en mijn ouders bijv. Veel plezier alvast zaterdag in de dierentuin!! Judith..dat gaat goed joh met de zindelijkheid!! super! En zo'n mooi maatje..toppie! daar ben ik nog lang niet.. Jan heeft deze week nog vakantie.. ** Gister even gezellig naar de braderie in Elburg geweest..was gezellig! En zometeen gaan we even de kamperui op!!
Joehoeoeoe! Een beetje klagen helpt: T heeft geslapen van 030-530 Olga, stoppen met BV is voor mij geen optie en gelukkig ook niet voor Jan. Het scheelt ook wel dat T de opvolgmelk smerig vindt: anders had hij wel een flesje opvolgmelk gekregen rond 23u hoor (als dat zou helpen natuurlijk, ik denk eigenlijk niet dat daar het probleem ligt, misschien een sprong misschien toe aan echt voer). Wij hebben een prenatal meegroeistoel voor M en ik vond er een bij de kraak: die is inmiddels niet meer wit maar fuchsia roze met lila hartjes (voor M dus). Judith, knap van Esmee dat ze zo goed droog blijft! Jan slaapt helaas bar slecht en is dus iedere keer wakker als ik eruit ga. Maar hij vangt veel op hoor overdag ... en een nachtje wel een paar uur pakken is zaaaaalig! En wat ben je veel afgevallen! Dee, volgens mij lijken Estelle en M wel op elkaar . En M is ook helemaal niet bezig met zindelijk worden. Voelt het vaak wel aankomen maar vindt het wel lekker de luier. Volgende zomer dus nieuwe kansen . Ik benoemde het ook veel, maar merkte dat het eerder averechts werkt bij M. Nu gewoon niet het juiste moment. Miep, Jari ook een kokker dus . krijgt hij alleen prakjes of ook stukjes? Het wordt hier nu al minder trouwens! Vooral de broodkorsten gaan heel erg goed Morgen op vakantie, dus dan echte radiostilte. Tot rond de 22e
Hallo Dames Ik lees nog trouw iedere dag mee. Maar reageren lukt niet altijd. @Dee Jesse doet precies hetzelfde met het plassen. Ook alleen als we er zelf bovenop zitten. Anders doet ie het ook gewoon in zijn broek. Wat een lieve foto's heb ik voorbij zien komen (L) Dit weekend gaan we naar mijn broertje in Middelburg. En volgende week op vakantie ( In nederland) Verder alles goed hier.
@dee De schoolvakantie in het midden van het land is bijna voorbij. In het zuiden hebben we nog 3 weken en starten we pas weer 6 sepetember. Het weer wordt niet echt super maar ook niet heel slecht. We zullen wel zien. In ieder geval zien we Stijntje weer mijn kleine neefje Wat betreft zindelijkheid. Ons buurmeisje een half jaar ouder dan Jesse is al een hele tijd zindelijk. En ons buurjongetje scheelt 4 maanden met Jesse die is er nog absoluut niet mee bezig. Ieder kindje is anders en het helpt pas als ze er zelf aan toe zijn. Wij laten Jesse op de wc plassen als hij zelf wil, net voor hij in bad gaat en savonds en smorgens. Dat gaat goed. Maar verder doet hij nog alles in zijn luier. Duidelijk is ie er nog niet helemaal aan toe
Zindelijkheid... Gaat hier goed! Annabel wordt al een behoorlijke tijd 's ochtends meestal wakker met een droge pamper en doet dan een plas op het potje of sinds een paar weken/maand op de wc. Zindelijkheidstraining zijn we afgelopen vrijdag echt mee begonnen. Donderdag kwam ze namelijk met een ander broekje en onderbroekje van het kdv thuis, want ze hadden haar zonder pamper rond laten lopen. Zelf lieten we haar soms na haar middagdutje zonder pamper in haar onderbroekje rondsjouwen en dat ging redelijk goed. Maar afgelopen vrijdag dus voor het echie. In het begin plaste ze een paar keer in haar broek, maar het ging steeds beter. Zo kwam ze ook bij mij dat haar onderbroekje beetje nat was, waarop ze vervolgens de rest op de wc deed. Ze voelt het toch goed aankomen. Sinds afgelopen maandag is ze overdag droog. Alleen als ze gaat slapen, krijgt ze wel een pamper aan. Als we een nieuw (eenpersoons)bed voor haar gaan halen, haal ik ook meteen plaszeiltjes/moltons. Gisteren wilde ze trouwens wel perse een pamper aan, maar toen ze eenmaal gepoept had, mocht die weer uitblijven. Poepen op de wc/potje heeft blijkbaar nog wat tijd nodig. Maar ik vind het zo knap! En wat betreft middagdutjes... Sinds afgelopen maandag is Annabel daarmee gestopt... Ik mis ze zoooooooo!!! Hihi... Veel lieve groetjes vanaf de meeleesbank!
Heerlijke decemberkiddies-spam! Fijn om te lezen dat alles wel goed gaat met iedereen. En een dikke knuf voor Salapio voor de slaapweigeraartjes...
mooie foto's van Jesse en ook hele mooie foto's gezien van de meiden van misskeita! verder heb ik nog niet bijgelezen, eerst alle vakantiezooi opgeruimd effe een Nina spam