leuke foto's gezien salapio, fijne vakantie! zindelijk: hier ook nog niet. grappig hoe iedereen een beetje hetzelfde bezig is. niels plast ook voor het slapengaan en soms tussendoor op de pot. poepen wil hij echt niet. nelly, niels is ook aan het stoppen met zn middagdut, al leg ik hem er wel in. Hij teut en zingt dan alleen maar. Als ik hem bij mij in bed neem slaapt hij nog wel. Vlak voor hij in slaap valt gaat hij met zn vuistjes in zn ogen en dan gapen, net als toen ie baby was. Echt prachtig om te zien.
@ foto's.. Een boel prachtige plaatjes gezien! Dee..Je lijkt i..d veel op je mams. Waar gaat de vakantie heen? Heb mijn eetpatroon drastisch veranderd.. Eerder ontbeet ik zelden.. At geen fruit en at wanneer ik honger had en at alles wat los en vast zat. Vaak op verkeerde tijden zodat ik s'avonds met het warm eten nog geen zin in wat had. Met als gevolg dat er s'avonds een pak koeken en zak chips aan ging.. Nu ontbijt ik met Yogurt met muesli of crackers of brood, tussendoor fruit, s'middags 2 boterhammen en een crackers of 3 boterhammen met 30+ kaas of ander mager beleg, tussendoor weer fruit. S'avonds veel groente, matig aardappels/ pasta/ rijst en max. 100 gram vlees of vis.. Met de koffie neem ik dan een klein koekje en bij het fris een schaaltje chipjes/ zoute sticks of popcorn.. val zelfs nog een beetje af.. Was gestopt bij 75 kilo en woog vanochtend 72,9 Nelly.. jullie dus ook druk bezig met zindelijkheid. Heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je zwangerschap. Gefeliciteerd, gaat alles naar wens? @ zindelijkheid.. komt vanzelf wel.. esmee klaagde op het toilet dat ze niet wou omdat het pijn deed. Hopenlijk geen blaas ontsteking. vanmorgen wel droog gebleven. Een vriendinnetje is dinsdag bevallen. Ze werd ingeleid.. Liep al maanden te klooien. Ze is bevallen van een dochter Sterre.. bevalling duurde bij elkaar 3 uur en 20 minuten.. Ontzettend mooi kindje.. Met beiden gaat het goed. Mijn zusje komt morgenochtend op visite met Daan.. Leuk!! Salapio.. Fijne vakantie!
Miep.. veel plezier op de kamperui dagen! Gaat het afvallen bij jou ook lekker? Hoeveel ben je kwijt? Als ik vragen mag..
Dee.. Ja, eigenlijk is het een normaal voedingspatroon.. maar moet me er wel toe zetten hoor. De verleiding van lekkers is zo groot, al gun ik mezelf echt wel een frietje en af en toe wat anders lekkers. het moet wel leuk blijven. Maar wil niet weer zo zwaar zijn. Ik sport er niet bij. Gebruik binnen een straal van 10 km de fiets.. Fiets dus heel wat af. Veel plannen in de vakantie.. gezellig allemaal!
Heeft iemand nog iets van Claartje gehoord? Of heb ik er overheen gelezen... Haar dochtertje is inmiddels geboren, begrijp ik uit een enkele reactie op de Hyve van haar man, zover ik dat kan lezen dan... Maar de datum (eind juni?), haar naam, hoe de bevalling is gegaan en, en, en... ? Claaaaaaaaaaaaaartje! Melden!
Dee, lekker emo dus Ben jij opgegroeid in dat huis? wat leuk voor claartje dat ze een dochter heeft. mve, wow, wat goed zeg, zoveel afgevllen Jan had na zn werk nog een borrel en die is pas om 8 uur thuis. Das een lange dag met 2 kleintjes. Niels heeft niet geslapen maar ik wil het rusten er wel inhouden. Dat hij 3 kwartier in bed ligt en even tot zichzelf komt. En anders bij mij in bed slapen als het zo uit komt, maar dan moet Lotte ook net met een dut bezig zijn (maar dat is vaak op een dag) Gisteravond bij de buurvrouw een peptalk over de bv gehad, t was door het ziekzijn behoorlijk teruggelopen en ik wist het ff niet meer. Zij is contactpersoon van de vereniging borstvoeding natuurlijk. Echt super en ook dat ze zo dichtbij woont. Heb wel steeds bijgelezen maar om op alles te reageren met maar zo weinig tijd voor mezelf.. sorry. Volgende week gaat niels weer naar de opppas, dan heb ik hopelijk weer wat meer tijd voor mij. Het was vandaag wel super gezellig met Niels. We zijn naar de braderie hier in het centrum geweest. Niels blijft gelukkig steeds beter bij me. Hij mocht nog ff in de draaimolen en daarna een ijsje bij de hema gegeten. Gezellig hoor. Toen kwamen we thuis en toen vielie op de stoep. Hij gilde gelijk om zn knuffel... waren we hem kwijt! Ik balen, want ik dacht dat hij nog in de draaimolen lag, maar gelukkig zat hij in mn tas. We hebben wel reserve maar deze is toch favorieter dan de andere.
Misskeita..wat een leuke foto's van je meiden!! Amber..mooie foto's van je kereltje! En lekker op vakantie!! geniet ervan hoor!! Dee..je lijkt idd op je mams!! Judith..je vriendin bevallen..leuk!! en morgen gezellig je neefje op visite!! het afvallen gaat hier gestaag..ben nu wel wat meer aan t nemen als anders.. Zit nu van de zwangerschap af op -25 ongeveer..maar er moet nog wel 18 af hoor.. Ninien..geweldige foto met die mooie kleertje en de voetjes in de blubber..!! Sanneke..fijn dat je buurvrouw je even een peptalk heeft gegeven!! en gezellig op pad geweest naar de braderie!!leuk! Middagslaapje ben ik zelf mee opgehouden..Mika was tot savonds 10 uur wakker.. Nu blijft ie gezellig de hele dag op en gaat ie om kwart voor 7 plat.. Zindelijkheid..Mika heeft t nog helemaal niet door..en ik doe er ook nog weinig mee..toevallig van de week een boekje gekocht over zindelijk worden.. Vandaag de kamperui op geweest..weer schandalig veel speelgoed gekocht.. echt ik kom bergruimte tekort...
Sanneke.. Fijn dat de buuf je een peptalk heeft kunnen geven! @ middagdut.. Zodra Esmee hier s'avonds gaat spoken schaffen we het middagdutje ook af. Miep.. wat goed zeg al 25 kg er af! En weer lekker geshopt.. een zoldertje op de bijkeuken bouwen?! Nelly.. geen idee. Niets van Claartje gelezen. ***** Vanmiddag een cadeautje voor schoonpaps, naar het hertenkamp en de speeltuin gefietst.. De beweging wel weer gehad. Wie van jullie kids eten ook zo beroerd.. Esmee eet nog steeds erg slecht.. Wel krijgt ze 9 van de 10 keer gewoon wat wij eten.. Op haar bordje ligt dan gewoon groente/ aardappels/pasta/ rijst en vlees/vis. Vaak eet ze een paar hapjes aardappels en een paar hapjes vlees of vis. Groenten lust ze alleen courgette, komkommer en paprika.. Vanavond toevallig wat stronkjes bloemkool op en ze vond het lekker.. * JOEPPIE* Pasta of rijst oid eet ze ook niet.. Het begint een beetje te frustreren.. leg er geen druk op en ze groeit goed maar toch.. Mensen hebben zo veel commentaar. Fruit eet ze overigens alles! Vanmiddag een klein ongelukje ( mijn fout) we kwamen terug van de speeltuin en eenmaal thuis gaat ze aan het spelen.. Had haar vergeten te vragen of ze moest plassen. Toen ze door had dat ze aan het plassen was riep ze me. De plas toen op de wc gedaan en schone kleding aan.. de rest van de middag/avond droog!
Tjonge, wat moest ik gezellig veel lezen! Heb geen tidj om te reageren eigenlijk. Wel veel mooie foto's gezien! Heerlijk om te zien hoe de kids van iedereen zo veranderen!
Sanneke, fijn van de pep talk! Salapio, fijne vakantie! Miep, bijna uitslag van de MRI toch? Weer flink geshopt! Dee, inderdaad een flinke lool-a-like van je moeder! Nelly, goed van Annabel om zonder luier te lopen zeg!
De stoel die Jan gisteren heeft opgehaald bleek bij daglicht toch wel erg geschadigd en zlefs een beetje gammel te zijn. Hmmm balen....Jan let er altijd heel goed op, maar ja. We gaan hem gelijk weer op MP zetten en hopen dat we er hetzelfde geld voor teug kunnen krijgen. Jan lapt hem wel eerst een beetje op met een groene spuitbus. Voor Evi bestellen we dan toch gewoon een nieuwe. Het liefst een groene (als de kleur nog precies hetzelfde is) en anders willen we voor haar een paarse. Vandaag na het werk pas om 6 uur thuis met de kids, dus ben blij dat ik eindelijk zit!
ik zag mooie foto's voorbij komen. Miep wat ben je goed bezig met afvallen zeg! respect echt heel knap...net als judith...super! Hier moet ik nog een kg of 6/7 ben tijdens de vakantie 1kg aangekomen (heb ook niet echt opgelet) dus die moet er nu ook af, haha) Dee huis van je ouders verkocht, pfoeh dat zou ik ook heel moeilijk vinden..wees maar lekker emo hoor mag best. Sanneke onzeker over bv, meid je houdt het al een heel tijdje vol ik vind dat hartstikke knap (zou het niet kunnen) dus daarvoor niets anders dan lof. Volhouden!! (als je wilt natuurlijk ) zindelijkheid daan is er ook niet echt mee bezig (ik ook niet) ze weet wel wanneer ze geplast of gepoept heeft en wil wel eens op de wc (waar ze niets doet) maar voor de rest doet ze er nog niets mee. Ik wacht wel af, het komt vanzelf wel (hoop ik). Fototje van Roel ...(die gaat hard, kwa groei)
en nog 1 weet niet of ik die al eens geplaatst had, maar de kleuren zijn zo mooi. We hebben deze uitvergroot in het trapgat hangen.
mve, hier hetzelfde verhaal met eten. Hij eet pasta goed en als we rijst eten, eet hij alleen rijst, geen saus behalve kofta. Aardappels sopt hij in de jus. Vlees eet ie meestal wel en groente laat hij liggen beh. wortels. Als ik vóór het eten een bakje geef met plakken komkommer of wat groente eet hij het meestal wel op. Het probleem is vooral dat hij het niet eens wil proberen om iets anders te eten. Maar wij leggen er ook geen druk op. Hij groeit wel goed en als we er strijd van maken eet hij uit dwarsigheid helemaal niks.
moet om half 12 ff naar de dokter met Lotte, die spuugt zoveel en de laatste week vind ik haar plasluiers echt minder. Ook lijkt het of ze soms tijdens de voeding de boel weer omhoog krijgt waardoor ze echt afhaakt bij het drinken. Maar niet altijd dus das weer het lastige eraan. Onze buren zijn weer terug van vakantie. Heel fijn voor Niels, want het buurmeisje is zn vriendinnetje. Hij was vanmorgen erg dwars en aandachttrekkerig op een vervelende manier.
Fijn een stukje herkenning te lezen.. Esmee eet rauwe groenten dus wel goed, paprika, komkommer, worteltjes.. We bieden het haar aan, laten zien dat het lekker is door zelf te eten.. Nadeel is. Erwin lust ook niet. Esmee zegt dan, papa ook en die weigert dus Esmee weigert ook.. Frustrerend!:x
Johanna.. Wat een plaatjes van kids heb je! En jij gaat ook goed met afvallen he?! Sanneke.. Succes bij de dokter. Dee.. Nee, brocolli wou ze van de week dus niet.. gek kind! **** Ga zo de slaapdienst in..