vanaf hier ook weer even een snelle zwaai en een klein nieuwtje Bente loopt !!!!! Frederike Tel Profiel - hyves.nl
Eten: moet zeggen dat Senna bijna alles wel eet, maar dat hij wel weinig eet (kleine porties) We stimuleren het, maar pushen niet. En soms sputtert hij best erg tegen. Fruit eet hij over het algemeen ook goed. Hij eet trouwens wel erg langzaam. Meestal doe ik een hapje op zijn lepel en eet hij het daarna zelf op, maar voor de snelheid probeer ik stiekem hapjes tussendoor te voeren. Lukt niet altijd, want dan gaat hij heel dwarskoppig doen en roepen dat hij het zelf wil doen. Dee, zou het zelf ook gek vinden als mijn ouders uit ons ouderlijk huis weg zouden gaan. Maar inderdaad fijn en leuk als ze dichterbij komen wonen! (die van mij wonen al heel dichtbij en wil ik niet eens nog dichter in de buurt ha ha!) Johana, leuke vakantie kiekjes! Die ogen van Dani zijn zo mooi! Sanneke, alles wel goed met Lotte? Had de dokter nog tips?
Frederike, zo wat goed zeg van Bente! Snelle dame! Judith, werk ze vanacht! Hoop je lekker kunt slapen! Wij gaan morgen met schoonfamilie naar Dierenpark Amersfoort. Heb er zin in. Het wordt ook nog eens goed weer. Joepie! Evi had vandaag bij mijn ouders praktisch niet geslapen overdag. Wel een klein uurtje in bed liggen kletsen en spelen en een half uurtje in de wagen geslapen. Dat snap je toch niet? Baby's horen toch te slapen...daarvan kunnen ze groeien, verwerken en ontwikkelen. Maar nee hoor... Denk dat ze misschien weer erg moest wennen aan mijn ouders, hun huis en het kamertje/bedje waar ze moest slapen. Hoop dat het volgende week weer beter gaat.
haai meiden Hoe is het hier? ik heb een tijdje lang niet van me laten horen.. zat compleet in een mega dip... alles liep gewoon mis baalde er zo van dat ik gewoon overal even afstand van heb genomen,, ben met de kids samen een weekend weg geweest stefan is thuis gebleven.. moest ook werken hoor daarniet van maar wou gewoon even rust in mijn lijf.. ik werk nu 2,5 dag en gaat eigenlijk prima nog 1 weekje werken en dan heb ik vakantie met de kids gaat eht super demy gaat zoo snel vooruit echt met de week kan ze meer robin die zit sinds een weekje zelf Hij krijgt nog steeds borstvoeding .. ((trots)) niet meer volledig daar ben ik 2 wkn geleden mee gestopt ging zijn tol eisen ik voed hem nu smorgens en savonds en we gaan in mijn vakantie helemaal afbouwen het is mooi geweest .. hij groeit als kool weeg nu ruim 10 kilo en is bijna 70 cm lang . een flinke hollandse knul zeggen ze hier verder gaat het wel redelijk mijn bekken en rug spelen nog vaak op waardoor ik dus wel nog beperkt ben in bepaalde dingen doen helaas.. ,maar hopelijk komt het van zelf allemaal wel.. met Jan en mij gaat het ook steeds beter beetje bij beetje we moeten er gewoon hard aan werken.. van beide kanten en dat gaat niet altijd even eerlijk.. maarja.. ik hoop dat ik nog mee mag kletsen heb jullie echt gemist en ook veel aan jullie gedacht hoor .. alleen moest ik gewoon even wat tijd en afstand nemen van alles.. ..
Lindy, fijn weer iets van je te horen! Wij hebben ook nog aan jou gedacht hoor! Fijn dat het allemaal weer wat rustiger is en beter gaat.
Hier de hele dag in de dierentuin geweest. Echt een leuke dag gehad met elkaar. De kinderen deden het super! Senna heeft volop genoten van alle dieren en aandacht van iedereen. Ook de speeltuinen en de electrische auto's waren favoriet. Evi heeft de hele dag maar een uur geslapen, Snap echt niet hoe dat meisje het doet. Wel tussendoor lekker gelegen in de wagen, maar in slaap vallen....ho maar... Ze zijn dan ook uitgeteld gaan slapen vanavond.
Lindy, fijn dat je er weer bent, en tuurlijk mag je meekletsen! Ik hoop voor je dat het allemaal weer een stijgende lijn zal blijven/ worden! Fijn dat het met je kindjes zo goed gaat. Knuffie @ll, zwaai! hier nog steeds niet fit. Mn hele keelholte is enigszins gezwollen en dat voelt niet echt lekker. Vandaag lekker 2 uur geslapen omdat Jan thuis was. Lotte heeft s avonds nogal moeite met slapen en huilt dan veel als ze niet bij je is, dus daardoor zijn onze avonden ook gevuld met 'kind'. Heb je de kleine druktemaker op bed, heb je nog geen rust, maar ja, dat komt wel weer. Straks op verjaardag bij de overburen. Babyfoon mee en L in de draagdoek.
Sanneke, vind Lotte de draagdoek wel fijn? Valt ze dan in slaap in de avond? Hoopdat ze 's avonds snel beter gaat slapen en geen last van krampjes heeft. Was ze goed gegroeid afgelopen week? Hoop dat je snel ook weer helemaal de oude bent. Niet fijn om niet lekker te zijn met de kindjes om je heen. Gelukkig heb je vanmiddag wel wat kunnen bij slapen!
Olga: Dierentuin wat leuk gaan wij binnenkort ook doen even er tussen uit mijn zijn 4tjus wow evi maar een uurtje geslapen dat is echt weinig zeg.. ja nu lekker slapen waarschijnlijk Sanneke: ook nog niet helemaal fit meid dikke knuffel voor jullie allemaal Ja die avonden met z`n kleine uk op hebben hier vrij lang geduurd denk dat robin pas echt een maandje savonds slaapt heerlijk hoor kom je toch aan andere dingen toe hoop dat lotte snel savonds lekker gaat slapen die draagdoek was hier favoriet alleen robin is zooooo zwaar veel plezier op verjaardag fijne avond meiden rustig hier zeg.. ik zit uitgeteld gedouched en wel op de bank zo man lief maar even bellen hoelaat hij ongeveer thuis is.. kids liggen al een tijdje heerlijk te slapen robin zal zo nog wel even wakker worden voor zijn boobie time morgen naar mijn schoonouders mijn schoonzusje gaat mij even knippen hele andere coupe ben benieuwd het is nu vrij lang en ga naar kort spannendddd slaap lekker
Hier lekker thuis hangen en rommelen vandaag. De heg weer gesnoeid, wasjes gedraaid en gestofzuigt. Net met Senna een stuk wezen fietsen. Hij vertelde steeds dat hij het zo gezellig vond om samen met 'mamsie' te fietsen! Evi ligt nu lekker al 2 uurtjes te slapen! Vanmorgen ook anderhalf uur, dus ze heeft wel wat ingehaald!
Olga, fijn dat Evi weer lekker ligt te knorren. Hier een beetje beter eindelijk. Nog steeds mn slijmvliezen gezwollen maar t voelt wel beter dan gister en de rest van de week.
Ha ha, ik lach me rot om Evi. Ze heeft zich vanavond ontpopt als een gillende driftkikker! Tjonge, wat kan dat kind boos worden met haar hele lichaam zeg. En niet huilen, maar echt gillen tot schor aan toe. Dit had ze af en toe wel eens, maar ze hield nu erg lang vol moet ik zeggen. Ze heeft van het weekend voor het eerst fruithapje geproefd maar ze vindt het nog niets hoor. Lepeltje is een raar ding en moet vooral niet in de mond. Beetje fruit van mijn vinger sabbelen ging niet veel beter. Een heel vies gezicht, gil-alarm en een protesterend lijfje tot gevolg. Eerder deze week heeft ze twee keer gesabbeld op een stukje verse perzik en dat vond ze wel oke. Sanneke, het ergste lijkt dus achter de rug wat ziek zijn betreft. Gelukkig maar.
Sanneke, wat goed van je! Salapio, Happy Birthday to you! Ik hoop dat je een goede nachtrust kado krijgt van je kids! Momhairy, jij ook gefeliciteerd!
Ester en Salapio nog gefeliciteerd met jullie verjaardag!! Salapio; Heb je een goede nacht gekregen? Hier was het precies hetzelfde die periode (van Dana's leeftijd en Loïs' nachtmerrie's).. geloof me, het komt goed! ** Hier een babyboom! Onze buren hebben eergister een zoontje gekregen en ik wacht nogsteeds op mijn eigen broertje of zusje Gisteren wel met haar even geshopt, ze loopt nog wel makkelijk! Moet zeggen dat het ook wel een beetje begint te kriebelen, maar het blijft bij kriebelen hoor! Ik ben vanmorgen weer behoorlijk verwent! Loïs heeft nieuwe gordijnen en is nu lekker donker op haar kamer. Het was vanmorgen 10 voor 9 dat ik eruit ging! Ik werd wakker van 2 kletsende tantes in bed. Jan is weer aan het werk. Vandaag ook weer een nieuwe dag voor Loïs zonder luier. Zaterdag is het tot 5uur goed gegaan, 2 ongelukjes (door tv kijken) en daarna wilde ze haar luier weer aan. Gisterochtend wilde ze haar luier niet uit dus heb ik die aangelaten. Om 5uur bedacht ze dat ze haar luier wel uit wilde en toen is ze totdat ze naar bed ging droog gebleven 8)