Sanneke, hi hi...grappige Niels! Hier hetzelfde met uitspraken als 'mama ik ben het zat' of 'ik heb er genoeg van' en 'ik ben er echt klaar mee'. Dee, goed idee dat de leidsters gaan inschatten of Estelle op de dag toe is aan een slaapje of niet. Maar afgelopen zaterdag had ze de middagdut dus wel hard nodig. Misschien om de dag laten slapen? De stokke stoel die Jan via MP had gekocht en toch erg tegenviel, hebben we gisteren alweer verkocht. Wel 20 euro goedkoper, maar helaas...We hebben een nieuwe besteld met 15 procent korting dus staan we weer quitte. Nu is Jan achter een autostoel aan voor Senna als Evi uit de maxi cosi gaat. Hopenlijk pas in december ofzo.
Alieke, Lois lijkt opeens helemaal de slag te pakken te hebben met plassen op de wc? Porblemen met verschonen dus ook een stuk minder neem ik aan?
Ja het gaat de goede kant op! Vandaag is het -vind ik zelf voor de eerste dagen- goed gegaan! Ze heeft in haar onderbroek gepoept, ze zei wel van te voren "poep" en toen vroeg ik of ze op de wc of potje wilde maar dat wilde ze niet.. toen vroeg ik of ze t in haar luier wilde doen, ook niet. Dus ik had zoiets nou laat maar even gaan, kijken wat ze doet. Onderbroekje gevuld, dat vond ze toch wel gek. Ik zeg kom, gaan we boven even schone broek aandoen.. "effe voelen mama" Ze zegt nog niet dat ze moet plassen maar als ze een beetje plast zit ze het op te houden (met de benen gekruist) en dan zegt ze "mama nat!" en dan plast ze de rest op t potje. Ik vind het dus best knap eigenlijk! *trots*
snik*snik* Babykamer van Jay is net opgehaald. Zij lag al lekker in het grote bed te dromen. Maar mama stond met vochtige ogen hoe een stelletje heel vrolijk met het kamertje weggingen. Nu blijven alleen de herinneringen en de foto's Up naar de volgende fase
Salapio en Esther...nog van harte GEFELICITEERD !!!! Olga de stoel weer verkocht! wel jammer dat ie toch niet zo mooi was! en nu op zoek naar een autostoeltje! ja het gaat hard hè!! Dee..je ouders al kijkers..dat gaat snel! Alieke..Loïs druk met zindelijk worden! wat goed! Sanneke..alweer ietsje beter? Lindy ook weer online! gezellig! Ik heb gister de uitslag gekregen van de mri ...is dus niks uitgekomen. Zoals het nu lijkt is het dus Meniere, deze kno arts stuurd me nu door naar een collega kno arts en dan gaan we kijken of die mij verder kan helpen. Dus nog even afwachten hoe het verder gaat lopen. Zometeen even voor Jari's helmpje naar zwolle...het leertje is kapot.. Dus even laten maken..de controle doen ze volgende week ..
*wipt van meeleesbankje voor nieuwsflits* Annabel had vannacht geen pamper aan en was vanochtend nog droog! Foutje van papa, die was de pamper gisterenavond dus vergeten, maar ze had er zelf ook niet meer om gevraagd. Alleen wilde ze vanochtend niet op de wc en niet op het potje, maar wel een pamper aan, dus die zal nu wel snel vol zitten (ze is op het kdv). Maar ik ben trots op haar! *terug op meeleesbankje*
wow nelly, wat knap van annabel! miep, heb ff wat gelezen over meniere maar das niet fijn zeg. hoop voor je dat het wat anders is. vanmorgen tussen de buien door Niels naar de oppas gebracht. Daar wassie heel lang niet geweest, dus wel ff weer wennen. Gelukkig was zn vriendje er ook dus hij zat al te spelen voor ik weer weg was. Heb ik ff Lotte tijd vandaag en tijd voor mezelf. Ff lekker bijslapen denk ik. En om half 1 even wegen op het cb.
Sanneke, geniet van je dagje Lotte en mama-tijd! Hoop dat Lotte goed gegroeid is! Momhairy, hoe is het met jullie? Alieke, inderdaad knap van Lois hoor! Nelly, wat een giller dat papa de luier was vergeten...maar de knappe meid bleef gewoon droog! Miep, jeetje...dus je bent nog helemaal niks verder. En je blijft wel last houden van alle klachten. Ga zo eens kijken wat Meniere precies is. Juffie, ohhh lijkt me inderdaad best emotioneel toen gisteren de babykamer opgehaald werd. Maar ook wel leuk, want Jay wordt echt groot en heeft nu een grote meiden bed!
Babykamertje is weg, maar vanochtend hebben we de bopita Belle juniorbed en kast opgehaald bij Sterre & Tijl! Het bedje heb ik net zelf ik elkaar gezet, kast mogen de mannen doen! Beddengoed is allemaal van Lief! Bekijk bijlage 94837
Lotte was in één week 260 gram gegroeid, harstikke mooi dus! En dat terwijl ik ziek bengeweest en ik het idee had dat ze echt bar slecht dronk. Viel dus reuze mee
Juffie, wat een prachtig bedje voor Jay! Sanneke, zo wat goed dat Lotte toch zo goed gegroeid was! Dee, die periode van wel/niet slapen tussen de middag is echt irritant. Je weet nooit waar je nou goed aan doet he. Willen bij de 20 weken echo het geslacht van de kleine uk weten?
Weet niet wat het is met Evi. Ze blijft overdag weinig slapen en is ook een stuk onrustiger. En haar ware aard als klein drifkoppie komt naar buiten. Geweldig om te zien! Verder is ze natuurlijk een schatje! Vanmorgen een vriendin + zoontje van bijna 2 op visite. Heel gezellig. Senna was het vanmiddag wel zat. Een collega van mij kwam aan met een stapel dvd's, dus Senna heeft eind van de middag een gedeeltje van de film 'de kleine ijsbeer' gegeken. Hij vond het helemaal leuk! Toevallig hebben we daar ook een lotto van. Na het eten was hij echt moe, dus meneertje lag er al om 7 uur in en is niet uit bed gekomen! Joehoe! Moet zeggen dat het al een week best heel goed gaat met naar bed brengen. Soms wordt hij 's nachts huilend wakker, maar gaat dan redelijk makkelijk weer slapen.
Evi slaapt de nachetn gelukkig wel prima, hoewel ze vanavond na een dag met weinig slaap toch ook weer een hele tijd heeft liggen pruttelen. Misschien zitten er tandjes aan te komen of heeft ze wat last van haar buik af en toe. Ze is al weken op haar vingers aan het knabbelen en kwijlen...
Morgen kan ik Senna weer zelf naar de speelzaal brengen. Afgelopen maandag was de 1e keer na de vakantie en moest ik werken. Vind het toch leuk om weer te zien hoe hij het oppikt daar. Daarna ga ik met Evi de Hema leeg kopen. Heb namelijk heel wat op mijn lijstjes staan.
Ik wip even op de meeleesbank.. ben met robin naar cb geweest weegt nu 10,8 kilo en is 73 cm gaat allemaal super Gister helaas onwijze ruzie thuis gehad. jan is er compleet klaar mee zegt hij hij weet niet of hij nog wel een toekomst ziet met ons ,, dit viel mij zo rauw op mijn dak,,.zag het niet aankomen.. zit even compleet aan de grond :.. loop al de hele dag met een knoop in mijn maag.. kan om iedere dingentje wel janken.. .. Als we er over praten dan zegt hij dat hij er toch geen moeite voor kan doen ,. ik snap het niet helemaal.. ik probeer alles op alles te zetten maar krijg allene maar tegen gas.. kan dit gewoon niet lang zo .. (emotioneel breekpunt ) sorry ik wil jullie er niet mee lastig valleen maar moet het gewoon even kwijt.. HIj is nu met oud collega`s uit eten.. en ik zit thuis.. en wat schieten we nu op niks? pfff .. duik op de meeleesbank..