December 2007 mama's deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door sanneke, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Uhooh... Het derde vervolgtopic...
    'k Loop echt achter...

'k Wilde even ZWAAAAAAAAAAIen!

Op het moment is het een "beetje" te warm op zolder om 't forum bij te lezen...
    Hopelijk niet teveel gemist...

Hier verder niet echt bijzonderheden.
    Annabel zit "heerlijk" die ik-ben-twee-en-zeg-nee-fase... Ach, komen we wel door.
    Evelien is druk bezig met klanken na te bootsen en woordjes te vormen.
    En ons buikbewonertje laat me steeds vaker (vooral 's avonds) weten dat hij/zij er ook is.

Verder is het ondanks het ontbreken van de graszoden (doen we na de hittegolf), twee dakbomen en een leiboom heerlijk genieten in onze nieuwe tuin!

Nu weer gauw aan het werk... Tussendoorprivépauze is voorbij.

Groetjes,
    Nelly

2. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    oh, wat is ze mooi sanneke!
    net op kraamvisite geweest bij vrienden van ons, een jongetje, wilde ik ook al zo graag mee nemen hihi
    olga, ben jaloers, het strand, wat zal dat zalig geweest zijn. toch wat koeler dan hier gok ik en lekker in het water.
    doe je rustig aan daphne?
    haha en een echte oranje fan!!!!
    het is hier inmiddels 32 graden en ik vind het wel welletjes, dit is mij te warm hoor.
    na de kraamvisite heeft hij kort geslapen in de auto, dus het zal wel wat hangen worden vanmiddag. en dan ook nog voetbal pffff.... ben niet zo'n voetbalfan haha

3. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.540
    299
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Sanneke, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie poppetje. Geniet maar lekker. En fijn dat ze al zo goed wil drinken bij je.

Loopy, Jij ook van harte gefeliciteerd met je zoon Rens. Wat heeft hij een bos haar zeg. Mooi hoor! Rust maar lekker uit en geniet er maar mooi van.

4. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    HOi Pareltje

leuk dat je ook ff kkomt, lees je nog steeds mee? Hoe is het met je jan en met Eliora? Heeft hij alweer werk? En nog steeds op hetzelfde plekje aan de bw in mn oude woonplaats?
    Groetjes!

Hier alles goed, wel warm. Lotte heeft het ook warm en is niet zo drinkig maar we gaan zo weer een poging wagen.'
    Niels mag vandaag pannenkoeken eten bij de buren dus dat is voor ons lekker.

5. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Sanneke.. Van harte met jullie dochter Lotte.. Vind het een mooie naam.. De bevalling is vlot verlopen he? Met jou ook alles goed gegaan?

Voor de rest een zwaai.. Zit te puffen achter de ventilator..:)

6. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, nieuwe banner! Hou je het een beetje vol in die hitte op je bed?

Salapio, ahhhh die oranje foto van T kan ik wel hebben hoor! Mirre het ondeugende bloemenmeisje is ook leuk!

Pareltje, hoi hoi!

Dee, denk dat het voor de meesten wel herkenbaar is dat even ruzie maken wel oplucht.

Nelly, haaaiii....hi hi je hebt niet eens in de gaten dat er twee baby´s geboren zijn!

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sanneke, ben je eigenlijk thuis of in Zh bevallen? Als in Zh dan kan ik me helemaal voorstellen dat het heftig om zo snel te bevallen :D. Heeft Lotte nog een beetje gedronken?

8. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    sjonge jonge ik ben op vakantie en er worden ineens allemaal baby's geboren :$...

sanneke en loopy super gefeliciteerd met jullie lieve moppies !

wij zitten op dit moment op de camping in luxemburg...erg leuk maar ook errug warm...het is op dit moment gelukkig wel een beetje bewolkt...Rubin en Bente vinden het slapen in de tent maar vreemd maar het gaat gelukkig steeds beter...we hebben een heerlijk plekje...R en B lopen de hele dag in hun blote poeperd :D...zwembadje in zwembadje uit lekker genieten

Bente was gisteren jarig dus mijn meiske is officieel geen baby meer*snifsnotter*...woensdag hebben we het al gevierd met en gezellige bbq in de tuin en natuurlijk is ze weer gruwelijk verwend :D

dag meisjes !

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    salapio
    ben thuis bevallen! Niels heeft lekker overal doorheen geslapen en dat was precies zoals ih et gehoopt had.

Vandaag een supergoede dag. Voelde me lichamelijk wel wat minder maar heb alleen maar op bed gezeten en me laten verwennen :) heerlijk om kraamhulp te hebben. het is een fijn mens en alles loopt heir prima!

doeidoei

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Frederike, nog gefeliciteerd met je meisje! Nu met het gezin aan het genieten in Luxemburg, leuk hoor!

Sanneke, inderdaad...jezelf lekker laten verwennen! Is Jan ook thuis of pas als de kraamhulp weg is?

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik ben net onder het mes geweest.

Heb al mijn hele leven een grote en erg dikke plek onder mijn haar zitten. Vroeger dachten we dat het een moedervlek was. De afgelopen jaren is hij behoorlijk gaan groeien en dikker geworden. Net heeft de chirurg hem verwijderd. Echt raar joh...
    Ik voelde dat ze aan mijn hoofdhuid trokken, maar ik voelde niet dat het weg gesneden werd.
    Ik heb het 'ding' nog gezien en het was echt groot (ongeveer 2 cm) en dik ....ieuwwww! Blijkt dat het een goedaardig huidtumor was.

12. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    dag dames, wilde het toch nog even roepen hier:

pufpufpufpufpufpuf

wie zet er in op vanavond en wie op morgen hihihihi

later is gewoon geen optie hoor, dan doe ik het gewoon niet ;)

13. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @olga: ik zag toen ik uitgelogd was in een flits nog snel dat loopy en sanneke bevallen waren...

Dusss, meiden naast Hyves ook even via dit forum:

LOOPY: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JE ZOON RENS!
    Wat een snoepie, zeg, echt om op te vreten!
    Hopelijk mogen jullie snel naar huis.

SANNEKE: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER LOTTE!
    Ook al zo'n plaaaaaaaaaatje! En een super-supermooie naam. Die stond hoog op mijn lijstje, maar toen trouwde ik een man met een achternaam waar Lotte echt niet mooi bij past...
    En wauw, je ideale bevalling!

Haha, enne Salapio, hier ook heerlijk last van emotraantjes bij het zien van die babyfoto's! Stomme hormonen hier... Maar stiekem toch wel lekker!

CLAARTJE: YOU GO GIRL!!! Ik gok op vandaag!
    En ik gun het je ook enorm. Hopelijk vlot de bevalling goed! Ik duim voor je. Enne, superleuk, een meisje!

Olga: getsie eng, die plek op je hoofd. Wat goed dat je die weg hebt laten halen, maar het lijkt me ook wel raar om zo geopereerd te worden. Goed om te horen dat het goedaardig is!
    Hebben ze je ook iets kunnen zeggen over mogelijke uitzaaiingen? Huidkanker is maar een vreemd iets. Zit ook bij ons in de familie.

Volgende week hebben we onze 20-weken echo al. Waar blijft de tijd!!!
    Ik heb flink getwijfeld, maar ik wil deze keer wel weten wat het geslacht is, als dat tenminste in beeld komt. 't Is tenslotte een medische echo, he. Ik wil eigelijk wel weten of Annabel gelijk heeft met haar "broertje in mama's buik"...
    Manlief twijfelt alleen nog steeds...

Groetjes,
    Nelly

14. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ooooh, enne...

FREDERIKE: GEFELICITEERD MET DE EERSTE VERJAARDAG VAN BENTE!!! Wat een mijlpaal weer... Nu officieel een peuter en een dreumes in huis.
    Geniet nog lekker van je vakantie!

15. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Fred; Gefeliciteerd met je meissie!! Is ze lekker verwent??

Claartje; SUCCES :D

**
    Meiden, ik kan wel janken.. het gaat hier niet goed. Ik weet geen uitweg meer en hij kan mij niks meer geven (filmpje op de bank kijken kan hij al niet meer) Ik weet niet watvoor keus we moeten maken, ik zie zoveel toekomst in ons maar hij loopt nogsteeds met zijn eigen problemen rond wat ons al jaren uit elkaar drijft. Dit is ook geen gezonde relatie maar wanneer maak je nou de goede keus?
    Ik had nooit gehoopt voor deze keus te staan :( Help..

16. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Alieke wat een rot situatie...als je je verhaal kwijt wilt pb maar. (komt mijn psychologie opleiding nog eens van pas ;) ) Sorry....stomme grapjes, sterkte!!

Claartje zet m op meid :D

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    FRED, gefeli met Bente!

SANNEKE, super dat je thuis bent bevallen en dat Niels er lekker doorheen heeft gepit. Was je bij Niels ook thuis? En je idd lekker laten verwennen.

NELLY, man moe nie zeu nie ;), is voor Annabel ook leuk om het te weten. Maar dan weet waarschijnlijk ook direct de hele wereld het ;). Toen mijn moeder zwanger was van mn zusje, wisten zij ook dat het een meisje was en ik tegen iedereen: ik krijg een zusje. En die mensen weer: jaaa maar het kan ook een broertje zijn ... Echt fijn dat je als kind zo serieus wordt genomen ;)

CLAARTJE, gogogogogogogogo! Ik denk vandaag net voor het middaguur :D. Ik ben errug benieuwd naar de naam :)

ALIEKE, tjeetje wat een shitzooi. Wil Jan niet samen met jou in therapie? Of hadden jullie dat al gedaan? Dikke knuf voor jullie. Je mag mij ook PB-en als je dat wil ...

18. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Olga, brrrrr ... wat eng ... gelukkig issie weg ;)

Hier gaat alles zoals het gaat :D. M is superlief en gezellig. T eigenlijk idem dito, hoewel hij overdag nauwelijks drinkt (kijken kijken niet drinken), snachts komt ie dus wel nog altijd. Ach ja. T zullen de genen wel zijn. Nog ruim een maand en dan mag hij aan de bloemkool dus wie weet gaat dat een verandering teweeg brengen ... En verder lijkt het er sterk op dat zn eerste tandjes op doorbreken staan! Nuwal!

19. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Claar: zet 'm op meid! Ik zet in op vanavond.

@Frederike: gefeli met Bente.

@Nelly: volgende week alweer de 20-weken echo. Jeetje, het vliegt idd om.

@Alieke: ga je zo even PB'en. In ieder geval een dikke digi-knuf!

20. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    @Alieke: hele dikke digiknuff voor de situatie waar je nu in zit.
    Heeft je vriend hulp voor zijn problemen of is dat nog een grote stap voor hem?
    Ik hoop echt, echt, echt dat jullie er toch samen uitkomen!
    En wat een lieve meiden hebben we hier op het forum. Je wordt plat-ge-pb-t!

@Salapio: haha, dat krijg je dan natuurlijk ook nog, dat ze je kind niet geloven! Haha...
    Heerlijk dat je kids het zo goed doen! Beetje balen van de bijtanknachten van T... En eerste tandjes in aantocht! Wat een snelle jongen!

@Claaaaaaaaartje: ik ben zoooooooo benieuwd...

Hier hebben we trouwens de tweede stuntvrouw in huis... We zijn nu bij mijn ouders, ik aan het werk en mams heeft omadag. Mijn moeder ging met de meiden in de bolderkar op visite bij de buren. Evelien zat al in de wagen en stuntvrouw A begon zelf in de kar te klimmen. Ondertussen besloot stuntvrouw E uit de wagen te klimmen. KABOEM... En de brulsirene ging aan... Resultaat, dikke blauwe bult op de rechterkant van Eveliens voorhoofd. En dan te bedenken dat ze op de linkerkant van haar voorhoofd nog een wondje had zitten van vorige week, toen ze een kandelaar (ook bij oma, oepsie) op haar koppie kreeg.

Pfff... en Annabel heeft trouwens iets nieuws... Ze is ineens bang voor vliegen. Waar het vandaan komt? 't Zal wel overgaan, maar ik word er wel een beetje simpel van. We laten haar in ieder geval lekker met de vliegenmepper rondlopen.

Nu weer lekker aan het werk...

Groetjes,
    Nelly

Deel Deze Pagina