@Lindy: dat zijn harde woorden van Jan. Hopelijk kunnen jullie wel blijven communiceren. Veel sterkte! En supergoed dat Robin zo hard groeit! Afgelopen weekend heeft de broer van een vriendin zelfmoord gepleegd. Omdat ik niet naar de begrafenis kan, wil ik graag vandaag of morgen bij mijn vriendin langs in het rouwcentrum. Daar is haar broer dus opgebaard. Wat ik me afvraag: neem je dan iets mee? Een bloem ofzo? Weet het niet zo goed. Ken de broer zelf niet goed. Wel meegemaak op feestjes, maar verder niet... Hier gaat alles trouwens z'n gangetje. Meiden doen het super. Sarah staat steeds meer haar mannetje tegenover Hannah. Superleuk om te zien. Ze zijn zo lief! Over twee dagen wil ik mijn scriptie afhebben. Dat wordt dus nog even knallen. Maandag begint het nieuwe schooljaar weer. Dit weekend ga ik met mijn broer+vrouw, zus+man en ouders naar de Beekse Bergen. Is een verlaat verjaardagskado voor mij. Zin in!
Lindy; Sterkte meid! Probeer er samen goed over te praten en praat vooral samen over wat zijn en jou verwachtingen zijn van elkaar. Missk; Wat een naar verhaal van het broertje van je vriendin! Ik zou zelf ook niet weten wat ik mee moet nemen. Fijn dat het goed gaat met de meiden! Ik vind dat Sarah toch een heel ander koppie dan Hannah heeft! Schattig..
Senna had net bij de speelzaal weer een 'aanval' van Breath Holding Spells. Gelukkig was ik er zelf bij. Het ging om iets heel simpels. Hij was gek en druk aan het doen met een auto buiten. Er botste toen een ander kindje tegen hem op en daar raakte hij helemaal van overstuur. Gelijk huilend naar mij, maar hij hield zijn adem weer heel erg in en kreeg blauwe lippen. Opeens vloog hij als een elastiekje ineens helemaal achterover. Ik kon hem nog net goed vasthouden. Gelijk ook zijn ogen wegdraaien en geen adem halen en helemaal wit. Toen begon hij weer te huilen en dus ademen. Hij was helemaal bang en overstuur ervan. De juf wist niet wat haar overkwam. Het was echt zo zielig en best heftig. Ik wist wel gelijk wat het was, maar ben er toch goed van geschrokken. Net gelijk Jan gebeld (ik boven, senna beneden) om het even te vertellen. Ga maar even wat info uitprinten om aan de speelzaal te geven.
Lindy, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen...wat een rotsituatie. Sterkte! Misskeita, oh wat verschrikkelijk voor je vriendin dat ze haar broer verloren heeft. Denk dat je een mooie kaart voor je vriendin en familie mee kan nemen. Verder is het al fijn dat je er bent denk ik. Succes nog even met doorbikkelen aan je scriptie!
Alieke, nee dit is de 2e keer dat hij echt zo'n aanval (weet niet hoe ik het moet noemen) had. Vorige keer was in februari. Hij heeft wel altijd dat hij heel lang zijn adem inhoudt en blauwe lippen krijgt, als hij huilt. In sommige situaties lijdt dat dus tot zuurstoftekort/stoppen met ademen en even buiten bewustzijn raken. Het is wel eng hoor, maar in principe niks ernstigs.
@Olga: jemig, wat een schrik! @Alieke: klopt, Sarah heeft echt een heel ander gezicht als Hannah. Bij geboorte waren het wee druppels water, maar dat is snel veranderd
Olga, heftig dat hij het weer had. Kan me voorstellen dat je schrok. Ik heb een kindje in groep 1 gehad die het ook had als ze erg boos werd. Misskeita, heftig van de broer van je vriendin. Ik denk niet dat je iets mee hoeft te nemen, als je gaat condoleren is het toch goed? En wat leuk dat je zo'n kado hebt gekregen voor je verjaardag. Ben je 29 geworden? Lindy, wat een rotsituatie meid. Jan heeft het er een beetje moeilijk mee dat hij zoveel verantwoordelijkheid draagt? Misschien goed voor hem om te weten dat jij in dezelfde situatie zit? Hopelijk kunnen jullie blijven praten. Knuff Wel super dat Robin zo lekker gegroeid is! Ik zag een foto op je hyves Alieke, hoe is t nu met jou en jan?
haj meiden bedankt voor jullie lieve woorden ik kom straks even reageren.. robin heeft het niet zo naar zijn zin op de grond.. demy is hem aan het bemoederen hihihii... en tanden drama is gaande arme man.. Jan en ik hebben gepraat alleen kwamen we gister niet veel verder... meneer vond het normaal om pas om half 3 thuis te komen
Mijn zusje en ik hebben net even de dependanche van de hema gratis leeggehaald! (bij mijn moeder thuis!) Mijn moeder verzameld steeds zoveel kleren, regenlaarzen, ondergoed, sjaals en mutsen enz...We hebben maar eens goed gekeken wat we leuk vinden en wat onze kindjes nog passen. Verder kan ze het kado doen, verkopen of naar een goed doel! Wel super lief en leuk hoor...mijn mams kan niet zo goed die leuke koopjes (met extra stickerkorting enzo) laten liggen. Gevolg is dat ze thuis zoveel heeft liggen dat ze niet meer weet wat ze heeft. Maar soms heeft ze spullen die ik echt niks vind.
Olga; Ohh okee! Nou hopen dat het niet steeds vaker gaat gebeuren! Missk; Hihi ja grappig is dat.. Niet dat mijn meiden op elkaar lijken Sanneke; Lief dat je ernaar vraagt. De rust is weer terug gekeerd (wat vaak zo gaat) maar gelukkig gaat het na zo'n storm weer goed.. ik denk dat hij af en toe even ruzie wil maken maar met mij valt geen ruzie te maken
Fruit proeven met Evi ging vandaag een stuk beter. Ze hapt nog niet echt, maar ze heeft nu wel wat gesabbeld en doorgeslikt! Senna was echt op boeventocht vandaag. Meeste momenten wel grappig en corrigeerbaar, maar opeens is de rem er dan helemaal vanaf. Na het eten heel erg hyper! Heeft lekker gestoeid met Jan. Jan heeft 2 maxi cosi rodi xp stoeltjes via MP opgehaald. Ze zien eruit als nieuw! Was van een tweeling en dus evenveel gebruikt. Het fijne is dat we over een paar jaar niet op zoek hoeven naar precies zo´n zelfde stoel. 90 euro voor twee stoeltjes is echt een prima prijs! Heeft jan zijn miskoop van die tripp trapp weer goed gemaakt. Senna kan er dan vast 1 gaan gebruiken als Evi in de autostoel moet en die andere laten we op zolder staan tot Evi erin kan.
mogge! hier een nielsloosdagje. Krijg 2x kraamvisite vandaag. Vannacht btje kort geslapen dus hopelijk kan ik tussen de middag ook nog ff plat. hier mooi weer, en bij jullie? Vraagje voor de bvoedendemoeders, wat voor kolf hebben jullie en bevalt die?
Olga; Hihi leuk dat ze haar fruithapje "eet". Moet altijd wel erg lachen om die koppies "wat moet ik hier nou weer mee?!" Sanneke; Ooh lekker even een dagje zonder je grote boef Hier ook lekker weer! Dee; Gefeliciteerd met jullie 6jarig huwelijk! Fijn dat je toch eventjes hebt gelegen en zelfs nog een kappers kuurtje kreeg ** Pffffooeeh! Kiddies liggen in bed.. Ik had maar bedacht om ze allebei tegelijk erin te leggen want ze houden/maken elkaar wakker als ze niet dezelfde tijd erin gaan. Wat een ochtend.. Leuk hoor, dat Loïs zindelijk is maar pfoeh.. daar gaat veel energie in zitten. Allebei hingen ze aan me benen en in koor "maaamaaa" Wat ben ik blij dat die druiven erin liggen Vanmiddag werken..
@DeE: je hebt niet mijn verjaardag gemist hoor. Was in maart al jarig. Maar 't viel niet mee om een weekend te prikken dat de hele family naar een huisje kon. Heb toch besloten om naar de begravenis van de broer van mijn vriendin te gaan, dus ga morgen later naar de Beekse Bergen. Ik denk dat ze mijn steun wel kan gebruiken. Moet zeggen dat ik er best wel tegenop zie. Pfff, en jongen van 33 die er zelf geen zin meer in had...
Misskeita, wat lief van jou en fijn voor je vriendin dat je er morgen bij bent met de begrafenis. Inderdaad heel herftig en zeker doordat hij het zelf gedaan heeft. Een vriend van ons heeft jaren terug ook zelfmoord gepleegd en dat grijpt erg aan. (elk overlijden grijpt erg aan, maar bij zelfmoord is er vaak veel onbegrip) Alieke, je meiden kunnen nu echt gaan samenspannen in hun ondeugende streken he! Wel pittig, maar erg leuk dat ze wat aan elkaar hebben natuurlijk! Dee, veel plezier in Texel van het weekend! Gefeliciteerd met jullie jubileum morgen!
Missk; Je bent een lieve vriendin voor je vriendin! Goed dat je gaat, lijkt mij ook pittig. De vader van een vriendin van mij was een tijd geleden voor de trein gaan liggen(!). Ik vond het erg bizar om op die begravenis te zitten en de kist te zien terwijl je weet dat hij is 100stukjes ligt Olga; Ja het is inderdaad erg pittig! Ze vechten de laatste dagen om wie mama gaat knuffelen. Dana hoeft maar in de buurt te komen en Loïs springt bovenop me..
Wat heftig Misk! sterkte met condoleren, ik zou niets meenemen geloof ik (behalve een hand vol zakdoeken). Olga jee wat eng als hij zo'n aanval krijgt, bbrrr. Lindy hmm niet erg lief van jan dat hij een soort van bom laat vallen en dat jij nu met een rotgevoel zit. Hoop dat jullie er samen uitkomen meid...sterkte. Roel heeft niet zo'n last van zijn tandjes haha je had de verkeerde Hier gaat alles goed. ga straks even met de kids bij mijn broer op de koffie (wordt weer eens tijd). Druk weekend voor de boeg, kids gaan bij mijn ouders slapen. Verder gaat het prima hier!
@MissK Gecondoleerd meid. Heftig zoiets. En zoals al gezegd is je hoeft niets mee te nemen. @Lindy Getsie ! Geen leuke situatie. Sterkte @Olga Dat was weer schrikken zeg. Zo heftig als Senna dat heeft ken ik niet. Wel lang adem in houden, blauwe lipjes en dan heel hard huilen. Dat doet Jesse ook wel eens. Voor de rest een zwaai van hier. Wij gaan vandaag op vakantie en zijn de 29ste weer terug @Sanneke Bedankt voor je lieve kaartje
ff tussendoor hoor sorry maar was hier niet iemand op zoek naar jip en janneke poppetjes (nelly volgens mij) op marktplaats heb ik ze gevonden (deze persoon heeft ook euh siepie (toch) ) Marktplaats.nl > Jip en Janneke van de Hema - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Knuffels sorry verder alleen weer ff een zwaai