December 2007 mama's deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door sanneke, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Momhairy, je bent toch van de zomer getrouwd? Nog gefeliciteerd en ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben gehad!

2. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    zwaai zwaai terug naar momhairy!!

Olga, ook zwaai!

Lotte heeft een spuugdagje. Echt alles komt er weer uit, maar ze is reuzevrolijk gelukkig.

3. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    #623 momhairy, 24 aug 2010
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
    olga:
    ben idd net ruim 5 weekjes geleden getrouwd (17 juli) en het was een hele leuke mooie dag... hoe ik hem voorstelde...zo is ie geworden....
    x

zwaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii sanneke

4. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Haaaai, ben weer redelijk boven water. Nog erg verkouden, snotterig en spierpijn, maar 't is te doen.

Ik wilde jullie even laten weten, 't heeft totaal niks met dit topic te maken, dat ik eindelijk klaar ben met de foto's! Pfoeh, 'k heb het geweten... Wat maak je stiekem toch veel foto's van je kinderen... Nou moet ik er wel bij zeggen, dat ik gigantisch achter lag met de foto's. Vanaf de geboorte van Annabel *shame* niks afgedrukt voor een foto-album.
    'k Heb de foto's gisteren besteld en er is een levertijd van 2 werkdagen, dus met een beetje geluk kan ik vrijdag mijn pakketje op het postkantoor ophalen, want donderdag is er natuurlijk niemand thuis bij ons. Tja, en dan kan het uitzoeken weer beginnen... Later wil ik nog een plakboek maken, maar voor nu hou ik het even bij een inschuifalbum.
    Kostte trouwens geen drol. 'k Heb 1234(!) foto's voor 56 euro nogwat, inclusief verzendkosten!

Maar goed. Ik ga weer even werken. 'k Was aan het wachten tot de update van het systeem klaar was.

Groetjes,
    Nelly

PS: momhairy, wat leuk dat je er weer bent! En nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Heerlijk zeg, dat het echt DE dag is geworden!
    Hoe gaat het met Mika? En ik zie aan je banner dat jullie een tweede kindje wensen?

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Jippiee!! Ik heb een broertje! :D

Mees, gisternacht geboren en weegt 9 pond :)$)
    Het is zoooo'n lieverd!!!
    Vanmiddag ga ik met de meiden langs, hopen dat ik een leuke groepsfoto kan maken :)

6. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hallo meiden, ik kom weer es zwaaien! ben echt bijna nooit meer op zw.p. moet ik bekennen.

hier gaat alles heel goed, ben supergelukkig met mijn kleine vent! hij groeit als kool en eet als een dijker en heeft vannacht geslapen van 22.30 tot 05.00 uur! goed he! sinds een week of 2 kan hij ook lachen, echt om te smelten!

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Loopy, wat een geweldig vrolijke foto van Rens! Fijn dat het zo goed gaat!

Nelly, zooooo....wat veel foto's! Straks in je verlof misschien maar aan de plakkerij gaan?

Momhairy, inderdaad nog een heel 'vers' huwlijk dus! Super dat het helemaal jullie dag was zoals gewenst!
    Betekend je banner dat je een regelnmatige cyclus hebt? Vergeef mij mijn nieuwsgierigheid. Als je het er niet over wilt hebben is dat natuurlijk prima. Zijn jullie nog bezig op de 'normale' manier of inmiddels hulp ingeschakeld i.v.m de PCO?

8. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, gefeliciteerd met je broertje! Leuke naam. Veel plezier op visite samen met je meiden.

9. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Loopy, smelt, wat een mooie man! En wat een prachtgezicht als ze gaan lachen he! Lotte lacht ook steeds uitbundiger en I like it! Lekker dat hij zo goed had geslapen. Geef je bv? Lotte heeft een paar keer doorgeslapen maar helaas vannacht weer om half 4 (hoewel ik dat beter vind dan half 6, want dat betekent meestal dat mn nacht dan voorbij is op wat dommelen na)

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Alieke, gefeliciteerd met je broertje Mees!

Loopy, wat een liefie! En lekker hoor zo'n nacht *jaloers*!

Sanneke, ook een schone slaapster dus ;)

Zal proberen mn update kort te houden :D

Met M gaat het supergoed. Is lief en gezellig, maakt grapjes, prachtige tekeningen (echte gezichten met ogen, neus, oren, haartjes, mond en soms met grote tanden = monster), heeft bijna steevast een nachtmerrie 's nachts, maar gaat superlief weer slapen. Wellicht met dank aan de MickeyMouse nachtlamp die ruim 20 jaar geleden dienst deed bij mijn zusje :). Sinds dinsdag weer naar de PSZ en dat gaat eigenlijk grandioos. Ik had wel een kleine huilbui verwacht, maar niets van dat al. Vanochtend zelfs voor het eerst niet bij een juffie gedropt bij afscheid, maar in de poppenhoek met vriendinnetje A.

Met T gaat het ook goed al heeft ie echt ergens last van. Zn bovenkaak is heel dik, al een behoorlijke tijd dus dat zal niet zo fijn voelen, hij hoest en snottert en is gefrustreerd omdat hij niet zelf kan gaan zitten, kruipen, lopen en meer van dat al. De nachten zijn zoals ze zijn: ik ben blij als ik 2 uur achter elkaar kan slapen. Probeer nu steeds niet te voeden, soms is dat ok, soms wil hij gewoon drinken. Tja. TUFTUFTUF. Verder is ie zalig en leuk en lief en om op te eten! Hoe wilder het spel hoe beter: maak vooral lawaai en doe maar gek.

M en T zijn ook echt al samen aan het spelen. M gooit een bal tegen hem aan, T wordt wild en schatert het uit. Kiekenboe ook geweldig spel. En lekker veel zingen en dansen.

T krijgt groenten (bah), fruit (alleen appel vindt ie lekker, lekker knagen), brood (jummie!!!!). Mamamelk blijft favoriet, al heeft ie gisteren een fles opvolgmelk gedronken.

Volgende week begint het normale leven weer: moeten we allebei weer aan het werk.

Verder hebben we een lekkage in de kamer van T (dakraam), dus waarschijnlijk betekent dit dat we nu echt de ramen moeten gaan vervangen ... Leuk dat prijskaartje :(. Wordt tijd dat we die staatsloterij eens winnen :D

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Salapio, leuke update! Je kan het goed kort en bondig houden, maar toch precies duidelijk maken!
    Hier doen Senna en Evi inderdaad ook kiekeboe spelletjes en Evi lacht zich rot als Senna gek staat te doen voor haar neus.
    Senna ook vaak in de nacht in paniek wakker van waarschijnlijk een nachtmerrie. Of hij is zijn giraf kwijt (denkt hij) en wordt dan erg verdrietig.

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ik heb de regen vandaag al een paar keer getrotseerd....

Ben nu druk aan het inpakken en alles bij elkaar zoeken voor de vakantie! Laatste wasje zit in de droger. Als alles klaar is nog even de sofzuiger door mijn hele huis halen. Om 13.00 heb ik nog een afspraak op de basisschool waar we Senna hebben aangemeld. Kids heb ik om 10.00 uur bij opa en oma afgeleverd, dus heb wel het huis en de tijd aan mezelf!

Kom vanavond nog wel even dag zeggen!

13. *zwaai*

14. Ayse

Ayse Fanatiek lid

16 dec 2006
    1.210
    0
    0
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    Utrecht
    hallo Dames

Lang niet meer geweest. Maar ik lees altijd mee hoor:)

Met Ons gaat goed. Met tugce gaat ook goed. We gebruiken geen luiers meer alleen bij slapen. Ze heeft nieuwe bed gekregen halfhoogslaper gaat prima ze komt er zelf niet uit helemaal blij.
    Ze is vrolijke meid en klets heledag door.

Alieke gefeliciteerd met je broetje
    Olga fijne vakantie

liefs Ayse

15. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hallo!

ayse, zwaai! leuke update.

alieke, gefeli met je broertje. Best raar zeker? Lois kan zeggen: mn oom is geboren :)

salapio, t dus best beetje lastige fase dus,. al een poosje toch? last van tanden die eraan komen? chamodent werkte bij niels best goed, die heeft een lange periode gehad dat hij last van zn kaak had terwijl er niks te zien was, tanden kwamen pas bij 10 mnd.

ninien, zwaai!

olga, bijna op vakantie! is het weer in zwitserland een beetje goed? hier is het echt bagger!

gister is niesl voor het eerst uit zn ledikantje geklommen, ben erg benieuwd hoelang hij nu (middagslaapje) in zn bed blijft. vanmorgen wilde hij er zelf niet uitkomen maar moest ik hem eruithalen.

lotte heeft tot 7 uur geslapen vanmrogen, wist niet wat me gebeurde! toen dronk ze belabberd ensliep in no time weer tot 11 uur en om kwart voor 12 viel ze weer als een blok in slaap en slaapt nu nog.

16. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  17. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, super foto! Wat een dametje alweer zeg! Nu ze zo veel slaapt, zal ze straks wel vaak voor eten komen denk ik? Hier ook al de hele dag non-stop regen, bah...

Ayse, wat goed dat Tucge ook al zonder luier kan overdag!

Ninien, zwaai....jullie hebben zeker nog vakantie?

18. @Olga

nope geen vakantie meer...
    al weer bijna 2 weken aan de gang, met alle problemen
    Nienke weer over de rooie naar school :(
    Als ik tijd heb zet ik even wat meer neer...

@Sanneke wat een schattige pop in het midden :D

19. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    hoi ninien, bedankt voor het compliment!

wat een rotsituatie voor je meisje. als je het kwijt wil mag je pben hoor.
    sterkte dr mee

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sterkte voor Nienke!

Lieve foto Sanneke, hoe was het trouwens op het CB al weer een eeuw geleden? Was Lotte goed gegroeid?

Deel Deze Pagina