December 2007 mama's deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door sanneke, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Ninien, getsie wat vervelend voor Nienke en uiteraard ook voor jullie. Je maakt je toch zorgen om je kind en het is niet leuk om je meisje zo ongelukkig te zien.

2. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

*zwaai*

Sorry dat ik zolang afwezig ben geweest...
    Heb het erg druk in mijn hoofd, met Jay, ramadan etc.
    Jay is maandag jarig en zaterdag houdt ze haar kinderfeestje. Zondag hou ik het intiem met familieleden en maandag is ze echt jarig en viert ze het op het KDV.

Ik kom gauw kletsen zodra ik ene paar dingen op ene rijtje heb.

3. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

@ Sanneke, Wat is lotte toche en schatje zeg. Wil zo spontaan haar foto zoenen.

@ Ninien; Knuffel meid!

@ Olga; Fijne vakantie meid! Waar ga je heen? Sorry dat ik jou PM niet heb beantwoord. Als je terug bent heb je een hele lange pm in je box. beloofd!

4. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Loopy..wat een mooi ventje!!!:)

Sanneke..och kijk nou 3 popjes!!:D Lieff!!!:)
    En Niels uit t ledikant geklommen..oei als ie dat maar niet te vaak gaat doen..;)

Olga..bijna op vakantie..heerlijk joh!! heb je alles ingepakt?
    Geniet er maar lekker van hoor!!! Veel plezier!!

Juffie druk met van alles!

Salapio..leuke update!!

Ninien..och wat sneu..hopelijk gaat t gauw beter met school!

Gister op controle geweest met Jari voor het helmpje..en helaas was de dokter het met ons eens..
    Het is nog behoorlijk plat..dus nu heeft ie nog meer groeiruimte gekregen..
    En als t niet anders is doorgaan tot ie 18 maanden is..
    Dan hebben we wel al t mogelijke er aan gedaan hè..;)

Vanmorgen voor mezelf naar de kno geweest..en deze vroeg me t hemd van t lijf..:D
    En ik wordt onderworpen aan allerlei onderzoeken..allereerst een uitgebreid bloedonderzoek. ( ziekte van Lyme, suikerziekte enz..)
    Een E.N.G.( evenwichtsonderzoek) een Ct-scan en ik moet naar de oogarts toe..
    Daarna even kijken of hier wat duidelijkheid komt...
    Dus ik ben komende weken druk.:D
    Heb ook weer nieuwe medicijnen erbij gekregen en ook nog een paardemiddel voor mijn hoofdpijn..
    Hopelijk komt er wat uit waar we wat mee kunnen...deze arts dacht misschien dat het littekenweefsel in mijn oren verschoven is door het persen van de bevalling
    En daardoor iets veroorzaakt...Ik ben namelijk vroeger ontzettend vaak geopereerd aan de oren..;)
    Dus wie weet is dat het en dan is het hopelijk te verhelpen!!

Morgen mag Mika naar de psz....ben benieuwd!
    T is wel lekker dichtbij..dat scheelt..kan ze zien spelen op t plein dat is hier tegenover..(nog geen 50meter ) ;)

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Veel plezier Mika morgen op de PSZ!

Verrekijker bij de hand Miep? :D

6. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Nou het lokaal zit aan de andere kant..en het plein is zo dichtbij daar heb ik geen verrekijker voor nodig..:D

7. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
  8. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Goedenavond!
    Ik kom even om het hoekje kijken, ben heel lang niet geweest :)
    Hier nog wat bijzonders gebeurt?
    @sanneke; wat een lieve foto van Lotte!
    @miep; dat word een drukke tijd voor je meis! en ook spannend zo te lezen! heel veel succes!

verder niet echt bijgelezen, misschien binnenkort weer een beetje meelezen, druk in de vakantie gehad enzo.
    Jonathan gaat over een week voor het eerst naar de psz! ben heel benieuwd. hij doet het super goed en is een heerlijk mannetje, wel een echt jongetje in de zin van rauwdouwer (kennen jullie die uitdrukking of is dat gronings? :D) en hij is heel erg zijn grenzen aan het verkennen. maar daarnaast heel lief en blij.
    En Naomi gaat af en toe zelf staan, het is zo'n lekker ding! *trots*
    Dus hier alles goed.

zwaai voor jullie allemaal!

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Nannaf, ja hoor rauwdouwer is een bekende en herkenbare term!
    Je meisje is er vlot bij met staan zeg!

Miep, tjonge...zit jij wel eens bij de pakken neer meid? Je mag best eens een keer zeuren of effe boos worden. Kan zo opluchten! Maar een positieve instelling is natuurlijk wel de manier om het vol te houden, dus you go girl!
    Maar serieus...het lijkt me echt pittig waar jij al die tijd al last van hebt. Je hebt ook nog eens twee kelintjes in huis en je huishouden, kleutergym enz...
    Je gaat dus weer flink door de mallemolen. En je bent al zo fan van artsen...
    Op zich klinkt de redenatie van het littekensweefsel best logisch.
    Veel gluurplezier morgen als Mika naar de speelzaal is!
    En Jari zijn koppie dus toch nog niet naar verwachting verbeterd. Balen zeg. Hoop dat ze de helm zo kunnen aanpassen dat het kan verbeteren.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Juffie, ik ben geduldig hoor...er komt altijd een pb als je er zelf aan toe bent, dus geeft niks meid! Doe rustig aan en een kus voor jou en je meisje!

11. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Meiden, klets er maar lekker op los de komende weken en denk af en toe aan ons!

Tot over twee en een halve week.

Liefs en een kus van Olga, Senna en Evi!

12. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    doei olga!!

nannaf, ken de term en hier nog zo'n mannetje!

truste!

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijne vakantie Olga!

14. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    hi ladies,

Reageer eigenlijk nooit maar lees zo nu en dan eens bij!
    Zie adt bijna iedereen ook al een 2de heeft en bij een paar een derde er ook al is of komt. Ook hier:D Dit is wel de laatste denk ik want mijn man vindt het wel mooi zo en ik wil geen andere auto :D

Met JP gaat het heel goed. Alleen nog luiere bij slapen. Hij gaat volgende maand naar de peutergroep! Fee is al weer begonnen met praten en kan haar broer goed aan hahahahaha. een lekker stelletje en denk dat ze niet zo "amused" zullen zijn dat ze nu nog een broertje of zusje krijgen maar als die er eenmaal is dan zullen ze vast snel niet anders meer weten!

15. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    heeeey me2 een derde wondertje op komst! super zeg! gefeliciteerd!

16. @Olga, je zult het wel niet meer lezen maar

FIJNE VAKANTIE...

@miep hoe is het gegaan met Mika??

17. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Me2, gefeli met je derde zwangerschap!

18. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Me2 WOW, wat leuk!! Van harte! :)
    En ook tof dat je toch altijd effies een berichtje komt posten, blijven we ook op de hoogte..:D

19. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    hey allemaal!
    Wilde ff een flinke lap tekst neer komen knallen hier..
    Ben alleen heel de avond bezig gehouden door de kotertjes, Liv ziek en Jenna heeft ook niet zo veel zin om te tukken.

Jan komt zo thuis, en om dan de hele tijd met n computer voor m'n neus te zitten...doe ik maar niet..;)

Hou het dus even heel kort.

Liv is al dik 3 weken niet zichzelf.
    Niet ziek maar gewoon totaal geen energie, wit koppie, alleen maar moe (maar natuurlijk NIET willen slapen) Heel de dag dwars, waarschijnlijk omdat ze zich niet prettig voelt. Met heel veel moeite krijg ik er wat eten in.
    Ik herken haar gewoon niet terug..

Ook is ze ineens onwijs bang in het donker, s'nachts moet haar tafellampje aan. (nu heb ik gelezen dat dat rond deze leeftijd idd een issue kan zijn..

Heb al een afspraak bij de dokter maar kan pas volgende week langs komen.

Zijn er meer kids met zo weinig energie of herkennen jullie iets?

Hoor het graag..!

20. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    me2, gefeliciteerd met je zwsch!

es, wat sneu van liv. heb geen tips voor je. hopelijk kan de huisarts wat vinden. En lampje aan: hier ook al een hele poos en we laten ook de deur een stukje open, maar das meer psychisch, want als ik s avonds ga kijken doe ik een nog kleiner lampje aan en de deur dicht en daar hoor ik hem s morgens nooit over.

Hier gister waterballet in de straat. t Stond tot op de stoep en Niels heeft er ff in lopen dansen :)

Deel Deze Pagina