December 2007 mama's deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door sanneke, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Bekijk bijlage 97403
    hier was het al een poosje droog. t viel me nog mee hoe snel het weer weggezakt was.

2. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Goedemorgen!

nannaf...ja die term ken ik wel..is Mika totaal niet nog..kan nog komen misschien..;)

Me2..gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Essebes..wat sneu dat Liv niet lekker in haar vel zit..misschien even een bloedonderzoek laten doen?
    Dikke knuff!!

Sanneke..geweldige foto!!

Mika was gister dus voor t eerst naar de psz geweest..
    En hij vond het wel leuk volgens mij! ;)
    Ben er eventjes een kwartiertje bij gebleven in t begin ( kreeg wat uitleg van de juf) ...en toen ben ik weggegaan..
    Hij vond het helemaal goed..tot straks mam! doeidoei ..:D
    En later bleek ook dat alles was goed gegaan!
    Dus hopelijk blijft dat zo! ;) Maandagmorgen mag ie weer..

3. Sam28

Sam28 Bekend lid

15 dec 2006
    753
    1
    0
    overheid
    Brabant
    hoi allemaal, hier ook weer eens een berichtje van mij.

Ik hou het even kort, maar ik wilde even laten weten dat ik ook zwanger ben van de derde. We hebben afgelopen een echo gehad en helaas zag die er niet zo goed uit. Ik zou nu 7 weken zwanger zijn en op de echo kwamen ze niet verder dan 5,2 weken. Ik weet bijna zeker dat dit niet klopt. Nu moet ik een week afwachten, maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is net als de vorige keer.

Helaas voel ik me wel heel erg zwanger en dat maakt het er niet makkelijker op. Ik probeer wat moed te houden dat het toch goed is en dat ik gewoon minder ver ben, maar eigenlijk weet ik wel beter.....

Lynn is erg ondeugend en ik kan haar soms wel achter het behang plakken. Ze gaat de afgelopen avonden pas tegen 23.00 a 24.00 uur slapen. De volgende ochtend is ze dan vroeg wakker en is ze dus niet te genieten. Semm is een heerlijk tevreden mannetje.

O ja Lynn is overdag helemaal zindelijk.

Es ik herken veel in je verhaal met Liv.

4. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    @essebes; wat vervelend dat Liv zichzelf niet is! bang in het donker heeft Jonathan af en toe last van maar niet heel erg. we laten dan ook even het licht op de gang aan en dat helpt dan wel.

Jonathan had sowieso last met slapen gaan 'savonds dus nu laat ik hem overdag niet meer slapen. hij sliep nog bijna 2 uur smiddags maar nu dus niet meer. en nou slaapt hij 'savonds tenminste gewoon. soms een dagje dat hij zo moe is dat ik hem nog een uurtje laat slapen maar verder niet.

@miep; fijn dat Mika het leuk leek te vinden op de psz. Jonathan mag donderdag dus ik ben benieuwd.
    @me2; gefeliciteerd
    @sam; hopelijk is alles goed!
    @sanneke; leuke foto's! en wat een water zeg!

fijn weekend allemaal!

5. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    nog even eentje om weer een berichtje te krijgen dat er een reactie bij is gekomen :D

6. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ff snel...

Jayda heeft vandaag haar kinderfeestje gehouden. In totaal waren er 15 kids. Super leuk en erg verwend!
    Morgen heel knus met familie vieren en manadag is ze echt jarig. Alweer 3jaar! gaan we het vieren met zn 3tjes en op het KDV.

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Es, het gebrek aan fitheid herken ik niet, ik denk dat het verstandig is om idd even naar de HA te gaan. Persoonlijk zou ik een week wachten niet accepteren met zo'n uk (en heb dat ook nog nooit hoeven doen, konden altijd dezelfde dag nog terecht!). Nachtlampje wel herkenbaar, M heeft dat ook sinds een paar dagen. Slapen gaat hier ook moeizaam. Tegenwoordig blijven we bij haar zitten tot ze slaapt.

Sam, dikke knuf!

All, zwaai

8. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Me2 gefeliciteerd met de derde zwangerschap :D

Miep fijn dat mika het leuk vond, geeft je zelf ook wat meer rust.

Sanneke ook al zoveel water, hier ook hoor. We hebben een water voor ons huis en dat was echt overstroomd, incl straat. Inmiddels is het ook alweer weggetrokken. Zag er best eng uit.

Sam wat een onzekerheid, hopelijk pakt het positief uit. Sterkte in ieder geval met afwachten. Onzekerheid is echt vreselijk.

Hier alles goed. Roel is druk bezig met het proberen te kruipen, lukt niet en dat zorgt voor frustraties. Daan probeert hem te helpen (van de wal in de sloot). Gister naar de kermis geweest en dat was fantastisch natuurlijk, kind is in elke draaimolenachtig iets geweest, haha. En eendjes vangen vond ze ook leuk ;)
    Kortom alles prima hier :D

9. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    Ess ik zou toch erop aandringen bloed te laten prikken. Met daan hadden we toen hetzelfde en dat bleek te liggen aan een laag HB. Zeker omdat je precies hetzelfde omschrijft als wat daan ook had toen (al was die ook behoorlijk, vergeetachtig..net alsof ze soms uitlogde). succes ermee!

10. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    Hallo allemaal

Wij zijn weer thuis ! Nu gauw opruimen en wassen.

XXX

11. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    he hallo amber, fijne vakantie gehad?
    Succes met het opruimen (altijd het vervelendste klusje ;) )

12. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Hoi meiden!

Ook ik ben zwanger van mijn tweede!!!
    Onverwacht toch nog snel en dat met pco!!! Zonder medicijnen!

Allees reageer aub daarover niet op mijn Hyves die mijn Hyves kennen!!! Anders weet iedereen het al en vertel het liever zelf natuurlijk haha!!!

Dacht laat het Effies weten!!!

Xxx

13. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    @momhairy

Proficiat meid !! Geweldig een Brusje voor Mika.
    wanneer ben je uitgerekend ?

@Me2
    Proficiat met je derde zwangerschap !

@Sam
    Hopelijk gaat alles toch nog goed komen en zie je een goede echo.

@Juffie

Proficiat alvast voor morgen. De eerste december baby wordt alweer 3 jaar ! Een hele fijne dag samen.

@Miep

Dikke knuff voor jou meid. Je hebt al veel voor je kiezen gehad.
    Hopelijk gaat de KNO arts iets voor je betekenen.
    Enne Jari nog langer het helmpje ? Ach als het maar helpt.

@Gerda

Sterkte met je man. En succes met de operatie van NIck

@Alieke

Proficiat ! Weer een kindje in de familie

@Johanna

Vreselijk ja al dat wassen en opruimen. Maar het hoort erbij he ?

@Dee

Het schiet alweer op bij jou. Je bent alweer bijna op de helft.

@Essebes en Nelly

Heel veel beterschap in de ziekenboeg.

@Sanneke

Wat een geweldige foto van Niels in de plassen.
    Wat rot van de kat zeg. Hopelijk is ie snel thuis.

@MissK

Eindelijk de scriptie af. Dat verdedigen komt ook wel goed.
    Knap gedaan hoor studeren, werken en twee kleine meiden in je uppie. Diep respect.

@Olga

Een hele fijne vakantie meid !

14. amber1978

amber1978 VIP lid

7 mei 2007
    5.956
    0
    0
    docente Biologie
    Somewhere
    De vakantie was wel goed. De eerste dagen was het nog een beetje lekker weer. We zaten op een camping in een huisje.
    Maar het was erg rustig en als het dan nog slecht weer is is dat niet zo leuk voor de kids. We hebben veel gedaan met ze.
    De kids hebben genoten. Ik had zelf meer het idee dat het herfst vakantie was. Het was net te koud om lekker buiten te eten.

Volgend jaar hopelijk buitenland mits de financieen dat toelaten.
    Mijn ultieme vakantie is toch zon , zee , strand en moeders in een hangmat.

Vanavond lekker vroeg onder de wol. We waren gisteren pas om 12 uur snachts uit de Efteling. Nick en Simon en Rene Froger waren daar en daar zijn we met de kids heen geweest.

FIjne avond allemaal

15. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    Dank je wel!
    Ik ben 9 mei uitgerekend maar misschien krijg
    Ik bij de eerste echo wel een andere datum !

Lees dat jij net weer terug bent van vakantie!
    Leuke foto's op Hyves! Had ze net al ff gekeken!

Wij mogen over 3 weken! Gaan we richting Spanje/ Italië!
    Xxx

16. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Me2 en Momhairy: Gefeliciteeerddd!! Leuk hoor! :)

Ess; Jeetje meid, wat een narigheid. Over Liv herken ik ook niet, Loïs wil ook niet slapen maar is voor de rest wel gezellig (gelukkig!!) Kan je niet eerder een afspraak maken? Een week duurt lang!

**
    Ik heb vandaag een ellendige dag gehad. Van dit weer word je al depri en de kids volgens mij ook. Alleen maar hangen,huilen en elkaar in de weg zitten. Dana is met haar voorhoofd tegen de tafel gevallen en heeft nu een blauwe streep op haar hoofd. Loïs had vreselijke last van plak en alleen maar "mijn mama!!" "Niette Dana!" Afpakken was ook weer haar bezigheid. Damn, ik heb zo'n naar gevoel.. Alsof ik de hele dag ruzie heb gehad met ze.

Ze werden net allebei weer wakker, Dana kijkt erg lodderig.. nu ligt ze er weer in met een zetpil. Pffoe, ik ga zo naar bed. Ik heb er de pest over in :)

**
    Einde klaagbericht!

17. Lindy

Lindy VIP lid

16 jan 2007
    5.390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meiden

ik heb alles gelezen lees al weer een paar dagen bij..
    maar geen tijd om te reageren :(..
    druk bezig voor de vakantie

we gaan morgen 2 weekjes op vakantie :D:D eindelijk
    lekker naar limburg..
    na mijn vakantie kom ik weer lekker mee kletsen..

tot over 2 weekjes
    dikke knuffel

18. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Momhairy: 'ik zie ik zie wat jij niet ziet' waren dus toch twee streepjes :) Hahaha. Gefeliciteerd!

@Me2: ook weer zwanger. Gefeli.

@Sam: oh, wat een spanning. Zo te lezen gaat het dus wel weer beter tussen jullie. Dat is fijn. Hopelijk volgende week toch een goed bericht. Ik duim voor je.

19. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Momhairy, gefeliciteerd!

Amber, welkom terug!

Alieke, knuf!

Missk, heb ik je vakantieverhalen nu helemaal gemist?

Nou hier het nachtje wel weer gehad. M is heel erg verkouden en was ieder uur wakker (kan ook het weer zijn geweest: storm in de populieren en regen op het schuine dakraam), dus Jan is er naast gaan liggen op een matje. T heeft van half 2 tot half 7 geslapen dus dat is netjes. Maar daarvoor veel wakker geweest.

Vanmiddag naar de huisarts want ik heb enorm veel last van mn polsen, straalt uit naar mn ellebogen en zelfs schouders. Hopelijk is het niet ernstig ... zit namelijk wel reuma/artrose in de familie ...

20. Essebes

Essebes Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.215
    0
    0
    Momhairy!!!!! :):):):) Wat een geweldig nieuws zeg!!! Gefeliciteerd! Dat had je niet durven dromen denk ik? Erg leuk voor jullie.

Juffie van harte met Jayda, alweer 3 jaar vandaag. Wat zijn uiteindelijk de traktaties geworden?

Sam, oei meis, heel erg spannend, ik hoop echt dat het WEL goed zit hoor..knufff. Wat herken je uit mijn verhaal? Moeheid, wit zien? Zijn jullie bij een arts geweest?

Amber, welkom terug meis, wasjes alweer op orde? ;)

Salapio, ook al zo'n bagger nacht...hmzz.. Succes bij de dokter, hoop voor je dat de klachten toch ergens anders vandaan komen (van iets dat goed te verhelpen is of vanzelf overgaat dan he?!) Heb je tijdens je zw.schap misschien ook last van je polsen gehad?

Alieke, i feel ya.. Huggie...
    Vandaag beter misschien? Hoop het!

Olga, je bent al weg maar hele fijne vakantie in ieder geval!!

Deel Deze Pagina