December 2007 mama's deel 3!!!

Discussie in 'De mama's' gestart door sanneke, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alieke een knuffel voor jou!
    zo'n situatie is echt Niet fijn
    ik hoop dat jullie samen een goede keus kunnen maken.

2. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Meiden, heel erg bedankt voor de digi-knuffels en pbtjes.. Ik zit met de tranen in me ogen. Wat is dit moeilijk.

3. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    lieve sanneke geeliciteerd met je dochter lotte!!! wat is ze mooi!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    hoi dames, ik kom even melden dat Rensje morgen mee naar huis mag!!! is dat niet geweldig!!!

5. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Loopy; Wat een lieverd!! Wat super dat hij naar huis mag zeg! Hij ziet er goed uit!

Oke, ik ook even pronken :)

6. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    loopy wat fantastisch!
    geniet ze

alieke knuf voor jou, hoop zo dat jullie samen verder komen.

----
    hier MOEEEEEEEEEEEEEEEEE, tieten als meloenen en kraamtranen. getsie
    en niels ook dwars met vlagen. alles hoort erbij maar na een nacht voeden en maar 2 uurtjes slaap echt niet leuk. morgen hopelijjk beter.
    dag lieverds

7. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Sanneke, ahhh meissie toch...laat je tranen lekker gaan. Is Jan deze week ook thuisgebleven zodat hij aandacht voor Niels had? Ik had niet echt een kraamtranendag, maar moest vaak wel huilen als ik opeens even helemaal alleen was of als ik met Jan rustig op de bankzat en me opeens vanalles realiseerde.

Alieke, wat een lieve zusjes zeg! Wat een moeilijke situatie. Jan zijn problemen zitten jullie relatie in de weg als ik het goed begrijp. En jij voelt je er helemaal niet goed bij momenteel. Is Jan er wel voor de kinderen? Even nog iets heel anders...de vriendin van je vader was toch zwanger? Is zij inmiddels al bevallen?

Claartje, is je kleine meisje al geboren?

Nelly, twee meiden met blauwe plekken! Senna kan af en toe ook een enorme stuntman zijn en op andere momenten echt een angsthaas. Gek kind!
    Je moet Jan nog even overhalen om wel naar het geslacht te spieken deze keer!

Loopy, wat goed dat Rens al mee naar huis mag! Hij doet het dus echt goed ook al is hij een paar weekjes te vroeg geboren. Veel plezier en vooral genieten he!

Misskeita, hoe is het met afvallen?

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Klopt, het hebt het helemaal goed! Zoals hij vanmiddag thuis kwam had ik nooit verwacht na onze mot afgelopen nacht. Hij was happy en dook met de 2 meiden het zwembad in. Zoveel plezier en ik heb van een afstandje staan lachen -en wat traantjes-.
    Ja hihi leuk dat je dat nog weet, die is inderdaad zwanger. Nu 33weken geloof ik? Ik ben erg benieuwd wat ze krijgen!! Ik denk een jongetje :D

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Pfff zit ook effe met dikke ogen op de bank. Net mot met Jan en daar moet ik natuurlijk heel hard bij janken. De laatste paar weken hier ook erg onrustig in huis. Jan en Senna zijn heel vaak geen goede combinatie. Jan vindt het opvoeden en omgaan met bepaald gedrag erg moeilijk. Hij heeft weinig geduld en wordt denk ik erg onzeker. Hij vind het moeilijk om open te staan voor ideeen van mij en kan slecht afwijken van zijn eigen denkpatroon. Ik word gek van het gemopper en gehuil. Erover praten lukt soms wel soms niet. Ik wil graag weer wat meer rust in huis en positiviteit en gezelligheid. Niet dat dat nu nooit is natuurlijk, maar ik heb wel het gevoel dat ik de boel moet 'dragen'. Ook heb ik sterk de neiging om Jan te laten zien en ervaren hoe leuk, lief en knap Senna wel niet is.

10. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Alieke, gelukkig dat die momenten er wel zijn en dat je dan kunt lachen en huilen tegelijk. Dan blijf je wel zien wat leuk en goed is. Maar ik denk dat het 'onvoorspelbare' iets heel lastigs is.

11. Britteke

Britteke Fanatiek lid

16 dec 2006
    3.613
    0
    0
    Loopy, wat een prachtig ventje is Rens en wat fijn dat hij naar huis mag.

Alieke, prachtige meiden en knuffie... je bent altijd welkom hier in het zuiden he.

Claartje, nog niks??? Spannend!!

Nelly, alweer 20 weken echo... hopelijk kunnen ze het geslacht zien, ben ook wel nieuwsgierig!!

Sanneke, knuffel!! Komt wel goed schatje :)

Olga, ook beetje verdrietig! Ook een knuffel voor jou! Het is niet altijd even makkelijk om een goede balans te vinden... hebben we allemaal wel eens problemen mee. Wij ook hoor!

Hier alles ok... nog steeds druk. Maandag komt Jan weer terug gelukkig!! Ik kan neit wachten. Met de boys gaat het super. Ze zijn heel lief voor mij en voor elkaar. (ondanks dondermomenten van Sam haha). Afvallen ook goed... bijna 10 kg eraf joehoee!

12. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Britt, vindt je het dieet goed uit te houden? Dan ga je straks langzaam aan weer over naar een 'normaal' eetpatroon in plaats van de shakes? Joepie, jan weer bijna thuis! Volgens mij heb jij je prima geredt met de jongens?

13. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Vanacht echt heel weinig geslapen. Kon alleen op mijn ene zij liggen in verband met die pijnlijke wond/hechtingen aan de andere kant. Ook kwam Senna er nog eens 4 keer uit vanacht.
    Over een week moet ik de hechtingen eruit laten halen bij de HA. Ze hebben een pluk haar mee gehecht met de snee. (ter bescherming denk ik) Ik ga strask wel even onder de douche mijn haren uitspoelen. Mag alleen nog geen shampoo gebruiken, dus dat wordt een paar dagen een bad hairday!

Vrijdagochtend vertrekken we voor een paar dagen naar Belgie. We komen dinsdagmiddag weer terug. Hoop dat we daar even gezellig kunnen ontspannen en genieten. Morgen werken en de spullen bij elkaar zoeken/inpakken, dus weet niet of ik dan nog aanwezig zal zijn.

Dikke kus voor iedereen!

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ loopy

Oh ben helemaal verliefd op je mannetje!
    Wat een knapperd!
    Fijn dat hij al zo snel mee naar huis mag.

15. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    Hmm Senna ligt te huilen, ik ga maar eens kijken...

16. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    @Afvallen: gaat een beetje jojo-erig. Ik schommel als een gek. Maar nog steeds wel 20 kg eraf. Heb mezelf voorgenomen om te proberen in de zomervakantie er 10 kg af te krijgen (in 7 weken dus). Dan moet ik van sept tot dec nog 10 kg en dan zit ik (bijna) op een door mijzelf gesteld streefgewicht. Ik ga vrolijk verder :)

@Alieke: fijn van je genietmomentje. Knuf!

@Olga: ook een dikke knuffel voor jou. Ik snap je gevoel. Hopelijk lekker ontspannen in Belgie. Veel plezier!

@Britt: wow, al 10 kg eraf. En je Jan bijna weer thuis. Heerlijk.

@Claartje: is 't meisje er al?

@Loopy: superfijn dat Rens al naar huis mag. Sterk mannetje. Hij is echt een prachtig ventje. Wat een bos haar!

@Salapio: vond de foto's van je kids een paar blz. terug echt geweldig!

17. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Heb zomervakantieeeeeeeeeeee!!!

Vandaag laatste dingen op 't werk afgerond. Nu 7,5 week vrij. H & S blijven wel gewoon naar het KDV gaan. Heb ik ook wat daagjes voor mezelf, die ik voornamelijk zal gebruiken voor mijn afstuderen. Bijna klaar met de studie. Nooit gedacht, ga het gewoon binnen de twee jaar afronden :)

Maandag heeft Jan een dagje op de meiden gepast. Mijn moeder past normaal altijd op, maar die is op vakantie. Hij had blijkbaar wel door dat hij iets goed te maken had (was laatst echt weer superbot), en had toen ik thuis kwam gestofzuigd, afgewassen, de was weggevouwen en een maaltijd gekookt. Kon zo aanschuiven toen ik uit m'n werk kwam. Was ouderwets gezellig.

18. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    Sanneke...wat een mooi meisje!!! en last van kraamtranen...nou laat ze maar stromen hoor!!!
    Dikke knuffels van ons!!

Loopy...wat een mooi kereltje!!wat fijn dat Rens al mee naar huis mag!!

Claartje..??? en????

Alieke..wat moeilijk meid...Hele Dikke knuffel hoor!! Hoop dat jullie er samen uitkomen!!!

Fredje..Gefeliciteerd met je meisje!!

Salapio..geweldig zo'n oranje outfit!!;)

Nelly..bijna de 20weken echo..gaat snel hè!! Ben benieuwd wat er in je buik verstopt zit..;)!

Olga..mot met Jan..bah! das nooit leuk!! misschien denken jullie wel gewoon heel anders over de opvoeding..wel lastig..misschien eens samen zitten en dan een tussenweg proberen te vinden?
    Dikke knuffel meid!!
    Gelukkig even een gezellig uitje voor de boeg..veel plezier!!

Britteke..wat fijn dat het goed gaat met de boys! en al zoveel afgevallen goed zeg!
    Hier sta ik momenteel stil..even een dipje..

Misskeita..lekker vakantie meid..heerlijk!! en ook al zo goed afgevallen! top!!

Zo ben een beetje bijgelezen...
    Hier gaat alles lekker z'n gangetje..
    Mika had vandaag laatste keer peutergym voor de vakantie..was gezellig.
    En Jari krijgt volgende week alweer een nieuw helmpje!
    We genieten volop van het mooie weer..lekker veel in de tuin met het badje erbij...heerlijk!!

19. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Goeiemorgen!

Olga; Wat jij omschrijft over de onrust thuis, is hier ook vaak zo. Precies hetzelfde.. Als ik Jan vertel hoe hij het beter kan aanpakken word ik als betweter uitgemaakt. Het omgaan met een dwarse Loïs is voor hem erg moeilijk.

Loïs zit nu trouwens heel erg in "zelluf doen"-fase.

Gister een heel pittig gesprek gehad samen. Hij denkt dat het beter is om (tijdelijk) uit elkaar te gaan.. met heeel veel pijn en moeite. We hebben samen in dikke tranen gezeten en ik kan het niet geloven. Hij houd nog zoveel van mij maar wel blijven al zolang hierin hangen en zien ondertussen geen oplossing meer.
    Ik ben op t moment echt een emotioneel wrak, loop al 2 dagen mijn tranen te verbergen. Ik moet er niet aan denken om ons huisje waar we voor geknokt hebben te verkopen en dan is dat pas t begin.

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hele dikke vette knuf voor Alieke, Olga en Sanneke. Kusje voor A en E op een blauwe plekkie. En ook een knuf voor Missk trouwens, lijkt me moeilijk om het zo gezellig te hebben op eens (en ook heel gezellig ;)). Keigoed van je afstuderen!

Complimentjes van kind, M is daar ook goed in, ziet het meteen als ik me heb opgetut of iets 'anders' aan heb dan normaal. 'Oh mama wat ben je mooi' kan ze dan zeggen :D ...

Opvoeden, Jan en ik zitten gelukkig behoorlijk op één lijn. Hoewel we ook wel eens grommen naar elkaar hoor (uiteraard) :D. Het zou leuk zijn als T door gaat slapen, scheelt ook een slok op een borrel :)

Vandaag zomerfeest van de speelzaal gehad. Was superleuk: op een open plek in het bos met accordeon en vioolmuziek en heel veel lekkere hapjes. M vond het prachtig en T heeft zowaar twee keer redelijk gedronken en lekker geslapen in de wagen! Volgens mij komen zn twee middelste tandjes onder en zelfs ook 1 of 2 boventandjes!

Vannacht ging ondanks slecht drinken gisteren prima de luxe: 17-19-22-1-530! Dus wel vaak, maar slechts 1 echte nachtvoeding. M werd om 5u wakker van een nachtmerrie en die heb ik maar mee in bed genomen. T werd iets daarna ook wakker en die heb ik toen gevoed. M is tegen mij aan in slaap gevallen en werd pas om 7.30 wakker

Deel Deze Pagina