Nelly, he bah wat een ellende allemaal. Hoe gaat het verder met je? Al een buikje? En met E&A? Dee, leuke spam Brit, zwaai en knuf terug
T was net wakker geworden, ik erheen om te voeden, ligt ie met zn hoofd aan zn voetenend en op zn buik! Had m toch echt op zn rug en andersom neergelegd toen ik wegging. Vind het eigenlijk wel een beetje eng. M draaide zich pas met 7 maanden in haar bed op dr buik. Toen kon ze ook al bijna zelf gaan zitten. Toch anders ...
Ben even op zolder voor de was... Heeft iemand nog iets van Claartje vernomen? Ik krijg er een beetje de kriebels van... Ik hoop maar dat alles goed gaat en dat we binnenkort erg leuk nieuws krijgen! Verschonen jullie trouwens jullie kids ook nog op de commode? Ik vind het toch wel erg zwaar worden met Annabel. Ik wil eigenlijk iets van een trapje ofzo, waarmee ze zelf op de commode kan klimmen. Maar dan is het probleem weer, dat ze dat erg leuk vindt en het als speeltoestel gaat gebruiken... En iedere keer het trapje sjouwen is ook niet handig. Iemand tips? @DeE: aaaaaaah, wat een heerlijke foto's van Estelle! Heerlijk toch? Zo'n aso-badje! @Britteke: zwaaaaaaaaai! Alles goed? @Salapio: hihi, mijn buikje... Ik had genoeg reserves, maar er begint inderdaad wel een ander model in te komen... Scheelt natuurlijk ook wel wat voor kleding ik aandoe. Wauw, T is echt snel! Omgedraaid in bed. Kan hij zijn koppie al goed omhoog houden? @olga: zwaaaaaaaaai! Met onze meiden gaat het goed. Annabel is weer een lief peutertje. Ze doet niet meer zo ontzettend moeilijk met naar bed gaan. Wel speelt ze vrij lang nog in bed met al haar knuffels, maar als ik na een tijdje zeg dat ze toch wel moet gaan slapen, doet ze dat wel. Met het ontbijten was ze de laatste tijd ook flink aan het uitproberen, maar met overleg "winnen" wij meestal wel. Hihi... Evelien is ook flink in ontwikkeling. Die heeft 's avonds een slaapweigermoment, maar als we haar een minuutje of 10 lekker tegen ons aan houden, gaat ze toch wel slapen. Sinds een week klimt ze doodleuk op banken en ook weer op de goeie manier er vanaf. Onze klauteraap. En je moet ook echt niet op de grond gaan zitten/liggen, want dan klautert ze over je heen. Laatst stond ze los en vandaag heeft ze op het dagverblijf een twijfelpasje gezet... Groetjes, Nelly
Heftige foto's. M verschoon ik al een hele tijd niet meer op de commode. Zij zit of staat. Luierbroekje doet ze soms zelf aan, idem onderbroek en eventueel rokje/broek/sokken. Shirt/jurk/hemd lukt niet ... Maar is natuurlijk ook niet ideaal als je zwanger bent. Misschien op bed met een handdoek eronder? Daar kan ze zelf op klimmen denk ik?
Dee...leuke foto's!! lekker zwembad zeg!! En succes morgen met de echo!! Nelly..zo dat is heftig tekeer gegaan! En wat vervelend van je ouders bedrijf!Hopelijk komt t weer goed! Mika verschoon ik nog steeds op de commode.. Salapio..T aan t stunten in bed..Jari ligt ook vaak andersom of helemaal bovenin te spelen.. ** Zo wat een weertje gister ook hè...hier een onweer en regen.. Maar nu is t wel lekker wat afgekoeld!! Jari ligt al lekker schoon in de box te spelen en Mika slaapt nog.. Straks krijgen we gezellig Nick en Gerda op visite!
Kom even trots melden dat Hannah vandaag voor het eerst zonder luier naar het KDV is Thuis gaat het al erg goed. Gister zelfs naar speeltuin en winkel. Dus ik vond dat ze het nu ook maar eens op het KDV moest proberen. Ben erg benieuwd of ze vanmiddag haar verschoonsetje aan heeft *weer snel aan de scriptie*
Misskeita, wat een knappe meid die Hannah! Zegt ze zelf tegen je als ze moet plassen of moet je haar ook nog regelmatig sturen? Dee, tuurlijk ben je nerveus voor morgen. Maar het ziet er vast allemaal goed uit. En je groeit dus al flink...leuk toch? oh en ik wil je niet ontmoedigen, maar Senna sliep de eerste drie weken prima in zijn peuterbed en daarna viel hij er om de haverklap uit. Hij was toen nog geen twee hoor...Jan heeft toen inderdaad een plank gemaakt. Vorige week in Belgie viel hij toch ook nog steeds uit zijn bed, dus hebben we een plank uit de woonkamer gehaald hi hi! Miep, wat gezellig dat Nick en Gerda weer komen buurten. Geef ze maar een knuffel van ons! Jari ook zo lekker ondernemend in zijn bed. Nelly, zo zag het er bij ons in de buurt ook uit. Allemaal mega grote bomen compleet uit de aarde getrokken. Ik verschoon Senna al heel lang niet meer op de commode. Ik doe het staand of liggend op zijn bed met een handdoek eronder. Salapio, wat knap dat Mirre sommige kledingstukken al zo goed zelf aan kan trekken! Senna doet wel zelf zijn broek en onderbroek uit. Soms lukt het ook om een t-shirt uit te krijgen, maar aantrekken van kleren lukt nog niet. Ik laat hem zijn onderbroek vaak proberen, maar dan wordt hij al snel gefrustreerd en boos haha!
Salapio, hier doet Evi nog helemaal geen poging om zich een beetje te gaan draaien. Ze is wel heel actief met handen en voeten in de weer en ze wil continu in de zithouding. Ze probeert met haar buik en nekspieren gewoon omhoog te komen. Op haar buik liggen is ook geen favoriet, maar dat gaat iets beter. Ze houdt het nog maar kort vol. Toch oefen ik veel want ik zie alweer afplatting. Vandaag een in en om huis dagje. Senna is vandaag over het algemeen gezellig en loopt zonder luier rond. Net kwam hij vertellen dat hij moest plassen! Hij heeft vanmorgen zelf met de auto's gespeeld en met een klein beetje hulp de treinbaan gemaakt. Daarnet drie canvas schilderijtjes geverfd voor nichtje, opa en oom. Die zijn allemaal deze week jarig! Vanavond gaan we bij opa taart eten (gelijk na het eten). Morgen moet ik met Evi naar het CB. Ik denk dat ze tegen de 7 kilo al is. Ons kleine dikkertje dap! Vanmorgen zag ik een hele smetplek tussen de plooien van haar nek. Daar baal ik echt van, want ik let goed op dat ik het steeds droog maak. Het stinkt zo en is ook heel vervelend voor Evi. Wat kan ik daar het best aan doen. Nergens mee smeren toch? Misschien talkpeoder erop ofzo? (het ik niet in huis...)
Hoe zou het eigenlijk met Lindy zijn? Daar hebben we al lang niets meer van gehoord. Sanneke, heb je al veel kraamvisite gehad? Ninien, hebben je meiden al vakantie? Gaan jullie nog weg? Essebes, heeft Jan van de zomer nog lekker vrij en gaan jullie nog op vakantie?
Hoi meiden, Weer even snel tussendoor in mijn koffiepauze.. Ik was nog vergeten te vertellen dat ik bij de Hema een 12" meisjesfietsje besteld heb. Van het weekend hebben we bij verschillende fietsenmakers rondgekeken, maar ik vond de fietsjes toch wel erg prijzig voor zomaar tussendoor, 100 tot 150 euro. Qua maat kan ze in ieder geval makkelijk op een 12" fietsje. En ach, als het toch te klein blijkt na een tijdje, kan Evelien er mooi mee aan de slag. Bij de Hema waren de fietsjes niet zo duur en dan nog eens 30% korting, dus ik heb het er maar op gegokt. Haha, voor 75 euro een fietsje met zijwieltjes, oranje vlag, fietsbel (voor oma) en fietsmandje. Over een paar dagen kan ik mijn bestelling ophalen. Ik ben benieuwd. Groetjes, Nelly
Nelly, leuk hoor een hele complete fiets voor Annabel. Prima prijsje! Wij vonden op MP een compleet nieuwe Loeki fiets voor 50 euro, ook zo'n lekker koopje! Die mensen hadden hem gewonnen en hadden geen kinderen. Ze hadden er wel meer op kunnen verdienen...